پخش زنده بازی پرسپولیس و ذوب آهن امروز ۳۰ دی ۱۴۰۱ از تلوبیون [لینک پخش]

0

پخش زنده بازی پرسپولیس و ذوب آهن امروز ۳۰ دی ۱۴۰۱ از تلوبیون [لینک پخش]

شبکه های پخش زنده و آنلاین بازی پرسپولیس و ذوب آهن امروز جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ از تلوبیون + لینک تماشای آنلاین بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن امروز جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی به اطلاع شما فوتبال دوستان می رسد.

پخش زنده بازی پرسپولیس و ذوب آهن امروز 30 دی 1401 از تلوبیون [لینک پخش]

شبکه های پخش زنده بازی پرسپولیس و ذوب آهن امروز ۳۰ دی ۱۴۰۱

امروز جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ از سری مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دیدار دو تیم پرسپولیس و دوب آهن از ساعت ۱۶:۳۰، در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

شما میتوانید پخش زنده بازی پرسپولیس – ذوب آهن امروز جمعه سی ام دی ۱۴۰۱ همراه با لینک تماشای آنلاین را از مجله حرف تازه دریافت کنید

از آنجایی که بازی فوتبال پر سپولیس-دوب آهن روز ۳۰ دی ماه در یک روز تعطیل برای ما ایرانی ها برگزار خواهد شد و امکان این وجود دارد که بسیاری از ورزش دوستان کشورمون در تفریح و بیرون از منزل باشند و دسترسی به تلویزیون نداشته باشند و بخواهند از طریق گوشی موبایل خود این بازی را به صورت زنده ببینند بخاطر همین مسائل در این مطلب سعی کردیم ادرس و فرکانس شبکه هایی که این بازی را به صورت زنده پخش خواهند کرد را برای استفاده شما عزیزان در این صفحه قرار دهیم.

همچنین شبکه هایی که این بازی رو بصورت زنده و آنلاین پخش خواهند کرد را نیز در این مطلب قرار خواهیم داد که بتوانید بصورت آنلاین این مسابقه فوتبال را ملاحظه فرمایید.

پخش آنلاین از سایت تلوبیون (کلیک کنید)

بسیاری از شبکه های ورزشی و شبکه ۳ و ورزش صدا و سیما این مسابقه را به طور زنده پوشش می دهند.

همچنین شبکه های آنتن و تلوبیون و شبکه aparatsport نیز از دیگر شبکه های پخش زنده این دیدار هستند.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر امروز جمعه ۳ بازی از هفته شانزدهم برگزار می‌شود که در مهم‌ترین آنها پرسپولیس میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.
تنها غایب بزرگ این بازی مهدی ترابی ستاره پرسپولیس است که باتوجه به محرومیت در این دیدار حضور نخواهد داشت.

ذوبی‌ها با هدایت تارتار با ۱۸ امتیاز در میانه جدول رده‌بندی دهمین تیم هستند و مثل همیشه این سرمربی پرسپولیسی انگیزه‌های فراوانی برای تقابل با قرمزها خواهد داشت.

ترکیب تیم ها

علیرضا بیرانوند
مرتضی پورعلی گنجی
گئورگی گولسیانی
دانیال اسماعیلی فر
علی نعمتی
سینا اسدبیگی
میلاد سرلک
سعید صادقی
وحید امیری
محمد عمری

علیرضا بیرانوند مرد شماره یک پرسپولیس و بدون جانشین سرخ‌ها انتخاب اصلی یحیی گل‌محمدی در درون دروازه سرخ‌هاست و احمد گوهری روی نیمکت قرار خواهد گرفت.

گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی مدافعان میانی مورد اعتماد گل‌محمدی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند و علی نعمتی و دانیال اسماعیلی‌فر به ترتیب در دفاع چپ و دفاع راست سرخ‌ها به میدان می‌روند.

گل‌محمدی برای خط هافبک از سینا اسدبیگی، میلاد سرلک در میانه میدان و سعید صادقی به عنوان وینگر راست و وحید امیری در پست وینگر چپ استفاده خواهد کرد.

در خط حمله امید عالیشاه به عنوان مهاجم سایه در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و محمد عمری نقش مهاجم هدف را بازی خواهد کرد.

بیرانوند، گولسیانی، پورعلی گنجی، نعمتی، اسماعیلی‌فر، اسدبیگی، سرلک، صادقی، امیری، عالیشاه و عمری.

تیم‌ پرسپولیس در چارجوب رقابت‌های لیگ برتر امروز از ساعت ۱۶.۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان و ذوب‌آهن اصفهان است.

نظرات