آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ (جدید)

59

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ (جدید)

فوری و مهم: با توجه به تداوم آلودگی هوای کلانشهرها طی ۵ روز آتی و ماندگاری هوای سرد در غالب مناطق کشور مدارس تهران، البرز، قزوین، اصفهان، خوی (به‌دلیل استمرار زمین‌لرزه)، کردستان و مدارس ابتدایی همدان تعطیل شد و از طریق شاد برگزار میشود. کارمندان اصفهانی هم به‌دلیل آلودگی دورکار شدند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی وضع هواگفت: طی پنج روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت انباشت آلاینده‌های جوی و آلودگی هوا ادامه خواهد داشت.
همچنین از امروز تا دوشنبه (سوم بهمن ماه ۱۴۰۱) در غالب مناطق کشور به‌ویژه در نیمه شرقی ماندگاری هوای سرد و روند کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

اطلاعیه تعطیلی‌مدارس در روز شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ فقط مدارس استان مرکزی و استان خراسان شمالی و بیرجند به علت صرفه جویی در گاز و آلودگی هوا با تاخیر باز می شود.. برای تعطیلی مدارس دیگر شهرها و استان ها تا ساعاتی تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد که به اطلاع شما در این صفحه کامل و جامع می رسد .

فوری و مهم: تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی در استان‌ تهران در روز شنبه یکم بهمن

🔹بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمامی کودکستان ها برای شنبه یکم بهمن ماه تعطیل و کلیه مقاطع تحصیلی  در  استان‌ تهران به استثناء شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه  در روز  شنبه یکم بهمن ماه  غیرحضوری شد./تسنیم

🔹بر اساس مصوبات این کارگروه، روز شنبه یکم بهمن ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

🔹طرح زوج و فرد برای روز شنبه یکم بهمن ماه از درب منزل اجرا خواهد شد.

تعطیلی مدارس شنبه 1 بهمن

جزئیات تعطیلی‌مدارس فردا ۱ بهمن ۱۴۰۱

فوری و مهم: وضعیت تعطیلی‌مدارس فردا شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ به دلیل بارش برف و آلودگی هوا و کمبود گاز و سرمای شدید مشخص شد و مدارس برخی استان ها و شهرها فردا شنبه ۱ بهمن تعطیل است: تعطیلی مدارس روز شنبه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان اصفهان ، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان، وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۱ بهمن ۱۴۰۱ به خاطر آلودگی هوا و بارش برف را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی‌مدارس استان های تهران، البرز، اصفهان، تبریز، ارومیه و سایر شهرهای ایران به خاطر آلودگی هوا و یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان نه از کمیته اضطرار آلودگی هوا و نه از طرف آموزش و پرورش و نه از استانداری ها صادر نشده است.

تکمیلی ۱: مدارس مناطق شهری خراسان شمالی شنبه ۱ بهمن مجازی شد

محمدتقی ولیان در بجنورد اظهار داشت: مدارس شهری خراسان شمالی شنبه مجازی هستند بر اساس جدیدترین تصمیمات کمیته بحران سرما در استان تصمیم گیری برای محدودیت‌ها به صورت هر ۲۴ ساعت اعلام می‌شود.
وی افزود: برای روز شنبه ساعت کاری ادارات از ۹:۳۰ تا ۱۴:۳۰ است و فعالیت گرمایش آنان با سوخت جایگزین تا حد امکان باید انجام شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه مدارس شهری به صورت مجازی فعالیت می‌کنند و مدارس روستایی فعالیت حضوری دارند گفت: بازگشایی دانشگاه‌های از ۸ بهمن خواهد بود.
ولیان خاطرنشان کرد: فعالیت جایگاه‌های سوخت CNG در بجنورد، شیروان، اسفراین دو جایگاه سوخت و در سایر شهرستان‌ها فقط یک جایگاه مجاز به فعالیت است.
وی افزود: فعالیت مجموعه‌های صنفی و صنعتی نیز با سوخت جایگزین بلامانع است. همچنین خدمت رسانی نانوایی‌ها نیز در سطح استان ۳ شیفت خواهد بود.

استانداری خراسان شمالی:
🔹مدارس شهری خراسان شمالی شنبه مجازی هستند بر اساس جدیدترین تصمیمات کمیته بحران سرما در استان تصمیم گیری برای محدودیت‌ها به صورت هر ۲۴ ساعت اعلام می‌شود.
🔹برای روز شنبه ساعت کاری ادارات از ۹:۳۳ تا ۱۴:۳۰ است و فعالیت گرمایش آنان با سوخت جایگزین تا حد امکان باید انجام شود./تسنیم

تکمیلی۲: وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی روز شنبه اول بهمن ماه ۱۴۰۱

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با توجه به مصوبه کارگروه مدیریت تأمین پایدار انرژی استان مرکزی به منظور صرفه جویی در مصرف سوخت، فعالیت کلیه آموزشگاه ها و #مدارس تحت پوشش آموزش و پرورش استان مرکزی در دوره‌های تحصیلی از روز شنبه اول بهمن‌ماه با تأخیر آغاز خواهد شد براساس این مصوبه، از روز شنبه اول بهمن‌ماه تا پایان هفته یعنی ششم بهمن‌ماه آغاز به کار مدارس متوسطه ساعت ۸:۳۰ دقیقه و مدارس ابتدایی ساعت ۹ خواهد بود.

به همه مدیران مدارس، همکاران فرهیخته فرهنگی و دانش آموزان عزیز توصیه می‌شود در این روزهای سرد زمستانی نهایت دقت در نحوه مصرف گاز را داشته باشند و با صرفه جویی زمینه برخورداری همه هموطنان عزیز از نعمت گاز طبیعی را فراهم آورند تا به لطف رحمت پروردگار همه در کنار هم از زمستانی پربرکت لذت ببریم.

تکمیلی ۳: وضعیت تعطیلی مدارس بیرجند ۱ تا ۳ بهمن

تداوم فعالیت غیرحضوری مدارس شهرستان بیرجند تا سوم بهمن مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند:

تمامی کلاس‌های مدارس ابتدایی، مراکز پیش دبستانی و کودکستان‌های این شهرستان از اول تا سوم بهمن ماه به صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود./ایرنا

تکمیلی ۴: مدارس استان کرمانشاه شنبه یکم بهمن غیرحضوری شد

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، مدارس ۱۰ شهرستان استان در روز شنبه اول بهمن (۱۴۰۱) به صورت غیرحضوری خواهد بود.

افشین یگانه با اشاره به تعطیلی و غیرحضوری شدن فعالیت مدارس تمام مقاطع تحصیلی در ۱۰ شهرستان استان به دلیل سرمای شدید هوا در روز شنبه، اول بهمن، گفت: تعطیلی مدارس شامل مدارس نوبت صبح و بعدازظهر خواهد بود.

یگانه افزود: تعطیلی مدارس استان شامل شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی نمی‌شود و فعالیت مدارس و ادارات در این چهار شهرستان به روال عادی خواهد بود.

به گفته یگانه فعالیت مدارس استان در روز شنبه به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه می یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استاندای کرمانشاه درباره فعالیت ادارات و بانک ها هم گفت: به دلیل برودت هوا، ساعت کاری ادارات و بانک های استان- به استثنای چهار شهرستان مذکور- در روز شنبه از ساعت ۹ صبح آغاز می شود، البته این تأخیر شامل دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی نخواهد بود.

وی درخصوص فعالیت دانشگاه‌ها هم گفت: نحوه فعالیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان در روز شنبه با نظر رؤسای دانشگاه خواهد بود.

تکمیلی ۵: مدارس و ادارات گیلان فردا شنبه اول بهمن دایر است

🔹بر اساس مصوبه ششمین جلسه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و اعلام استاندار گیلان

🔺 از فردا شنبه، ۱ بهمن ماه، ساعت کاری ادارات و تمامی فعالیت های مراکز آموزشی شامل مدارس و دانشگاه ها به روال عادی خود برمی گردد.

تکمیلی ۶: مدارس کرج فردا تعطیل شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت:با توجه به روند افزایشی غلظت آلاینده‌های هوا مقرر شد تمامی مقاطع تحصیلی استان البرز فردا اول بهمن بصورت غیرحضوری برگزار شود.

تکمیلی ۷: مدارس و ادارات زنجان ۱ بهمن دایر است

فوری| ادارات و مدارس زنجان از فردا به روال عادی برمیگردد

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان:

از شنبه فعالیت ادارات و مدارس به روال عادی برمیگردد و تعطیلی نخواهیم داشت/فارس

تکمیلی ۸: تعطیلی مدارس قزوین و البرز ۱ بهمن

🔹کمیته اضطرار آلودگی هوای استان قزوین به علت آلودگی هوا مدارس شهرستان‌های قزوین، البرز و تاکستان در روز شنبه یکم بهمن‌ماه را تعطیل اعلام کرد و کلاس‌های درس به صورت مجازی برگزار می‌شود. /تسنیم

تکمیلی ۹: تعطیلی مدارس اصفهان ۱ و ۲ بهمن تعطیل شد

بر اساس اطلاعیه آموزش‌وپرورش استان اصفهان، مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان اصفهان و تعدادی از شهرستان‌های دیگر در روزهای یکم و دوم بهمن‌ماه غیرحضوری اعلام شد.

بر اساس اطلاعیه آموزش‌وپرورش استان اصفهان،مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان اصفهان و تعدادی از شهرستان‌های دیگر در روزهای یکم و دوم بهمن‌ماه غیرحضوری اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان اصفهان،مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی‌شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف آباد، زرین‌شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای یکم و دوم بهمن‌ماه غیرحضوری اعلام شد.

بر اساس این اطلاعیه،مهدهای کودک، پیش‌دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق طی دو روز اعلام شده تعطیل و نیز مطابق با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش، امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد.

تکمیلی ۱۰: تعطیلی مدارس کردستان فردا شنبه ۱ بهمن و غیر حضوری شد

مدارس کردستان هم غیرحضوری شد

با موافقت استاندار كردستان:
🔹به دلیل برودت هوا و اختلال در تردد فردا شنبه(۱ بهمن) همه‌ی کردستان در همه‌ی مقاطع به صورت غیرحضوری و در شاد برگزار می‌شوند.
🔹تا این لحظه در مورد تعطیلی دانشگاه‌ها‌ی کردستان هیچ تصمیمی گرفته نشده است و باز و دايرند.

تکمیلی ۱۱: فرماندار تاکستان تذکیب کرد /مدارس تاکستان فردا شنبه حضوری شد

حمزه‌ای، فرماندار تاکستان:
🔹بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا، اعلام تعطیلی مدارس به فرمانداران سپرده شده؛ طبق بررسی‌های انجام شده شاخص‌های آلایندگی هوا در تاکستان بهبود یافته، بنابراین فردا شنبه یکم بهمن ماه کلیه مدارس مقاطع تحصیلی در تاکستان به صورت حضوری برگزار می‌شود./شاخص

تکمیلی ۱۲: فوری و بسیار مهم: مدارس ابتدایی اراک ، شازند و مهاجران فردا شنبه ۱ بهمن تعطیل شد

به دلیل انباشت آلاینده های جوی و آلودگی هوا مدارس ابتدایی اراک ، شازند و مهاجران غیر حضوری اعلام شد.

کار گروه اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی : با توجه به پیش بینی هواشناسی و روند افزایشی شاخص آلودگی و احتمال پایداری نسبی هوا ‌کلیه مدارس ابتدایی شهرهای اراک، شازند و ‌مهاجران فردا یکم بهمن ماه در نوبت صبح و عصر غیر حضوری برگزار می شود

تکمیلی ۱۳: اطلاعیه تعطیلی مدارس استان همدان

🔹به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند؛ به علت سرمای شدید و مدیریت مصرف گاز، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سراسر استان فردا شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ در نوبت “صبح” تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

🔹مقتضی است؛ مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

” اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان”

این خبر تکمیل میشود….

وضعیت آب و هوای شهرها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت را خواهیم داشت. آسمان تهران فردا (۲۹ دی‌ماه) صاف تا کمی همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات غبارآلود با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۳۰ دی‌ماه) صاف تا کمی همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات غبارآلود با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام این شرکت، شاخص آلاینده‌ها در صبح روز پنجشنبه بر روی عدد ۱۴۸ و از این روز هوا ناسالم است. روز گذشته نیز میانگین شاخص آلاینده‌ها بر روی عدد ۱۷۳ و در وضعیت قرمز و بسیار ناسالم برای همه گروه‌ها بود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی وضعیت آلودگی هوا در تهران تا پایان هفته به دلیل سکون جوی و نوزیدن باد تشدید خواهد شد.

59 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ (جدید)

  1. بدون نام گفت:

    چرا مدارس ابتدایی همدان رو تعطیل کردید سرما برای متوسطه اول نیست که تعطیل نمی کنید ،انصاف داشته باشید

  2. بدون نام گفت:

    چرا فقط مدارس ابتدایی همدان رو تعطیل کردید سرما برای متوسطه اول نیست انصاف داشته باشید

  3. جواهریان گفت:

    مشهدد چرا تعطیل نشد ؟ مگه ما انسان نیستیم ؟ /:

  4. محمدمهدی گفت:
    1
    1

    پس مشهد چی؟ همه جا که تعطیل شد پس چرا مدرسه های دومین شهر بزرگ ایران تعطیل نشده😏😑😑

  5. محمد گفت:

    مشهد تعطیله؟

  6. فهیم گفت:

    کاش برگردیم به چند سال قبل اونم تعطیلی بخاطر برف نه آلودگی و کمبود انرژی و هزار درد دیگه کاش کمبود آب و باران و برف و غیره نباشه خدا خودت کمک کن

  7. بنده خدا گفت:

    کل کرمانشاه تعطیل کردن ولی گیلان‌غرب تعطیل نشده مگه چند درجه با باقی شهر ها اختلاف داره

  8. ... گفت:
    10
    2

    تبریز مشکل داره؟!
    شاخص زده ۹۹ ولی به حدی هوا بده که آلودگی هوا با چراغ های توی خیابون دیده میشه، دما منفی ۱۰ باید بریم، سوفاژ ها کلا خاموش، الان دو هفتس سرفه و تب دارم و مجبوری باید برین کلاس…

  9. 🌈 گفت:
    4
    5

    اخیشششش بلاخره البرز تعطیل شد …😃💤

  10. M گفت:

    زنجان چرا؟ 😢

  11. مجتبی گفت:
    2
    2

    من با تعطیلی یا تعطیل نبودم مشکلی ندارم ولی خدایی خسته شدم چند هفتس میخواین امتحان بگیرین بابا لاقل مجازی بگیرین تصویری که تقلب نکنیم بخدا ما بخاطر مجازی شدن امتحانات نمیگیم بخدا خسته شدم الان فردا هم باید تکلیف فارسی ریاضی امتحان فارسی شفاهی با امتحان عربی بدیم

  12. ناشناس گفت:
    4
    5

    باو من الان نفهمیدم فردا تهران تعطیله یا نه تو کلی سایت گفتن تعطیله از یکیم‌پرسیدم گف اخبار اعلام کرده الان من نفهمیدم تعطیله یا نه؟

  13. نیکا دختر ورزشکار و درسخون گفت:
    6
    1

    تروخدا تهران رو تعطیل کنید منم از دوشنبه سرما خوردم و بخاطر الودگی هوا ریه م عفونته برای همین نمیتونم نفس بکشم بعدشم اگه دانش اموزان مریض بشن نمیتونن موقعی که حضوری شد در کلاس حضور داشته باشن و حتی هم از درسشون عقب میوفتن وقتی که مریضن میتونن مجازی رو یاد بگیرن هم برای سلامتیشون خوبه هم میتونن درس رو بفهمن حداقل فکر کنید ما مثل بچه های شماییم وقتی که به بچهاتون رحم میکنید به ما هم رحم کنید تروخدا همه ی شهر رو تعطیل کنید تهرانم خواهشا تعطیل کنید و بذارید ۱ ماه مدارس تعطیل بشه اگه ماه دوم هم خدا خواست همچی خوب بشه اونوقت باز کنید خواهشااااا به جون رفتگان خدا تعطیل کنید البته رفتگان خدا هم رحمتشون کنه

  14. پرستش میرزایی گفت:

    تهران تعطیل شددد

  15. Ali گفت:

    آیا مدارس گرگان در یک بهمن ماه ۴۰۱تعطیله

  16. Ali گفت:

    آیا یک بهمن مدارس گرگان تعطیل است یا خیر

  17. ♥️🍒 گفت:
    4
    4

    چرا البرز تعطیل نیسسسسسسسسسسس😐🤬

  18. بنده ی خودم ... گفت:
    2
    2

    البرزو حضوری کردین

  19. Time گفت:

    هوا سرد و آلوده است.
    تبریز را تعطیل کنید.

  20. یک آدمی که ۱ هفتس سردرد داره گفت:

    بابا ترو خدا اصفهان رو شنبه تعطیل کنین ۱۷۸ خیلیه. فقط هم چهارشنبه ها رو تعطیل میکنید که هم از درس فارسی و عربی عقب می افتیم هم ورزشمون رو نمیریم،ناموصا تعطیل کنید شنبه و یک شنبه رو.

  21. 🌈 گفت:
    2
    1

    همجارو گفتین فقط البرز اضافیه ؟؟.!

  22. بدبخت گفت:
    4
    1

    هشتگ تهران تعطیل کنید

  23. ناشناس گفت:
    4
    1

    واقعا برای اموزش و پرورش متاسفم
    چطور تهران تعطیله البرز تعطیل نیست ؟ مگه میشه ؟ مگه تا حالا شده ؟ مسخره ها. البرز با تهران مگر چقدر اختلاف داره ؟ مگه دو تاشون استان یک کشور نیستن ؟ البرز سردتره و الوده تر هست ولی تهران تعطیله ؟؟

    البرز کرج فردیس

  24. محمدرضا گفت:

    حالا برای اصفهان نمیگن تعطیله میگن در حال بررسی و شب دقیقه نود میگن بازه یا تعطیله

  25. اوین گفت:

    تهران اگه تعطیل نشه عقلا یه ماه وضع ادامه پیدا میکنه

  26. 😐😐 گفت:

    چرا زودتر نمیگین تعطیله یا نه 😐 مردم ازارا 🤬

  27. Parmis گفت:
    2
    2

    تهران بایددددددد تعطیل شههههههههه بسه دیگهههههه

  28. بابای تو.. گفت:
    2
    3

    تهران رو البرز رو تعطیل کنیدددد مخصوصا تهران هوا سرد و آلوده هستش حالا تو این وضع سرما ما ک فقط امتحان نمیدیم بعدش هم کلاس داریم خدا رحم کنه والا ما حق داریم از مدرسه بدمون بیاد ما رو تو مدرسه تهدید حجاب میکنن یونیفرم های مسخره میپوشیم والا مدارس خارج بهشون درس زندگی یاد میدن ب ما ی مشت خرافات بسه واقعا بسه کافیه ما هم آدمیم

  29. Sara گفت:

    ببین مخاطبه من تویی که اسمتو زدی erennnn
    اگه خیلی علاقه داری به مدرسه بگم به مدیرتون تو رو ببنده به مدرسه!
    سلامتی مهمه یا مدرسه رفتنو هشتگ زدنه تو و یا نه گفتنت به تعطیلی
    ببین درصدیم ارزش نداره هشتگ زدنتو فلانت فقط ساکت بشین سر جات لازن باشه تعطیل میکنن نباشه نمیکنن
    حله:////

  30. دانش آموز گفت:
    2
    1

    چرا هوای تهران شاخص زده ۱۳۹ ولی بیرون رو نگاه می‌کنی انگار ۱۶۰ عه ؟ خدایی شما هم مسخره شو در آوردید اگه امتحان رو آنلاین می‌گرفتید الان دو هفته بود که تموم شده بود یعنی امتحان از سلامتی دانش آموزان مهم تره . امیدوارم که بهمن ماه متاسفانه کرونا میاد حداقل مسخره بازی در نیارن و تعطیل کنن

  31. محمد گفت:
    5
    2

    بابا اهواز از تهران الوده تر شده آخرین بار ۲ ماه پیش بود تعطیل شدیم تعطیل کنیم فقط تهران

  32. یک اسیر گفت:
    4
    3

    خوزستان و تهران باید تعطیل بشن. 😐

  33. ،، گفت:
    28
    8

    این وسط اگه دلتون خواست البرزم تعطیل کنین 😪

    بابا تعطیل کن دیگه …

  34. ناشناس گفت:
    51
    5

    همه جارو تعطیل کنین 😐

  35. فاطی گفت:
    37
    9

    چرا هیچ کس از هوای آلوده خوزستان حرف نمیزنه فقط بلدین تهران رو تعطیل کنین ؟ کمی انصاف انصاف انصاف

  36. عباس بوعزار گفت:

    البرز رو تعطیل باید کنن البرز هواش وحشتناکه من ضبح بیرون بودم و از الودگی هوا سرم درد گرفته اصلا یه وضعیه

  37. كاربر گفت:
    44
    7

    واقعا تهران و كرج اوضاع هوا افتضاحه تعطيل كنيد جون بچه هامون مهمتر از مدرسه رفتنشونه

  38. .... گفت:
    29
    5

    معمولا زمانی که جلسه رو ساعت ۶ _۷ اعلام کنن تعطیله . البته امیدوارم

  39. :// گفت:
    41
    10

    لطفا‌ تهران تعطیل کنید ، جدا از بحث آلودگی هوا و آلاینده های جوی دمای هوا هم پایینه و سرد..

  40. هعی... گفت:
    35
    7

    تهران تطیلی کنید خیر ببینید

  41. زندانی مدارس گفت:

    مدارس خراب شده اصفهان تعطیل کن شیشه فروش

  42. یه دبیرستانی بدبخت گفت:

    اصفهانو تعطیل کنیییییییییید ما از الودگی خفع شدیم. سرما هم خیلی زییااااادهههههه

  43. Dr گفت:
    51
    6

    اصفهاااننن تعطیل کنید 😭
    ما اصفهانیا در حالت عادی در بیشتر یقیع در معرض سرطانیم حالا ک وضع بدتره رحم کنید بهمون شاخص ۱۷۰😐😐😐😐

  44. میر اصفهانی گفت:
    45
    4

    تمام مدارس اصفهان تعطیل کنید خیلی آلوده است امروز شاخص آلودکی شده ۱۷۰ و خیلی آلوده ، فقط سرب و گوگرد داخل هواس متأسفانه

  45. امیر گفت:

    آقا تهران باید تعطیل بشه خیلی هوا بده
    ما که تعطیل بشیم بالاخره جلوی دوربین باید امتحان بدیم
    فرقی از نظر امتحان نداره
    بخاطر هوا میگم خیلی بده

  46. یه خوشبخت که هیچ خوشبختی نداره گفت:

    حالا اگه تعطیل باشیم اونقدر دیر اعلام میکنن تا جونمون به لبمون برسه😑

  47. محمد گفت:
    77
    13

    توروخدا تهرانو تعطیل کنید هوا سردهههه و الودگی هست

  48. 🗿 گفت:
    77
    17

    #تهران باید تعطیل شه

  49. Erennnnn گفت:
    33
    180

    # نه به تعطيلى مدارس تهران و كرج

  50. Arman گفت:
    70
    10

    بابا به بچه ی خودتون رحم کنید اگه به ما رحم نمیکنید😶

  51. یه دبیرستانی فلک زده گفت:
    75
    10

    ناموصن یعنی چی؟
    اونا تعطیلن اونوقت ما باید تو این سرما و الودگیه به شدت زیاد بریم زندان (مدرسه)
    ما ادم نیستیم خدایی؟
    الان اینده ی کشور دست ماست با این حال زندان هارو (مدارس هارو) تعطیل نمیکنید
    خیلی جالبه واقعا

  52. یه دبیرستانی فلک زده گفت:
    49
    6

    ناموصن ینی چی؟
    اونارو تعطیل کردن اونقت ما تو این سرما و الودگیه به شدت زیاد باید بریم زندان (مدرسه)
    ما ادم نیستیم؟
    الان اینده ی کشور تو دست ماست با این حال زندان هارو (مدارس هارو) تعطیل نمیکنید
    خیلی جالبه واقعا

  53. /: گفت:
    89
    7

    اگه سلامتی مردم و دانش آموزا براشون مهم باشه حتما باید تعطیل کنن چون آلودگی هوا باعث سرطان ریه میشه بزرگ و کوچیک و ابتدایی و متوسطه اولم نداره😐😐
    البته اگه😐

  54. /: گفت:
    53
    3

    اگه سلامتی مردم و دانش آموزا براشون مهم باشه حتما باید تعطیل کنن چون آلودگی هوا باعث سرطان ریه میشه بزرگ و کوچیک و ابتدایی و متوسطه اولم نداره😐😐

  55. اریا گفت:
    47
    9

    البرز را تعطیل کنید

  56. بیتا گفت:
    74
    13

    تعطیلللل کنید تهران ووووووو
    برف نیومده ولی هوا یخههههههههههههه

  57. Kami گفت:
    78
    14

    تهرانو تعطیل کنید
    خفه شدیم
    هوا رو دیدی داش؟

  58. یک بیچاره که امسال کنکور داره گفت:
    147
    13

    به نظرم برای حدود یک ماه کل کشور اصلا باید مجازی باشه امتحانا هم مجازی برگذار بشه تا همه از گاز صرفه جویی کنیم و آلودگی بهتر بشه. من که خیلی اهمیت میدم برای همین ميگما اصلا به خاطر این نیست که نمیخوام برم مدرسه. ولی در کل باید بپذیرین که مدرسه افسرده کنندس و طبیعیه که دانش آموزا ازش متنفرن. مخصوصا یونیفرمی که ما دخترا میپوشیم. والا حس میکنم تو دوره قاجارم از بس بی ریختم. هق.

  59. Adrina گفت:
    109
    14

    تروخداااا تهران و تعطیلللل کنیددددد

نظرات