شرایط اخذ نمایندگی شرکت داهوا و لیست مدارک مورد نیاز

0

شرکت داهوا در ایران و محصولات آن شامل تجهیزات نظارت تصویری اولین انتخاب و پر فروش ترین محصول بازار تجهیزات نظارت تصویری در کشور می باشد این کمپانی چینی که با نام Dahua Technology  نیز شناخته می شود جزء ۵ شرکت مطرح دوربین مداربسته در جهان می باشد.

این شرکت در سال ۲۰۲۱ به سمت تکنولوژی های جدید همچون هوشمندسازی، هوش مصنوعی ، اینترنت اشیاء حرکت کرده که امروز با ارائه راهکارهای خود شامل: راهکارهای فرودگاهی، مدیریت شهری، کارخانجات ، بیمارستانها ، هوشمندسازی مدارس و پارکینگ ها و حتی منازل کیفیت مناسبی در ارائه محصولات و خدمات دارد.

 شرکت داهوا

برند داهوا چند سالی هست که در ایران وارد شده و رقیب جدی برای برندهای دیگر هست . داهوا پرو به عنوان نمایندگی داهوا در ایران شرکت داهوا مشغول به فعالیت می باشد. داهوا پرو محصولات شرکت داهوا را با قیمت اصلی عرضه کرده و از گارانتی معتبر و قابل رهگیری برخوردار هست . داهوا پرو علاوه بر نمایندگی های گسترده در سراسر کشور خدمات پس از فروش همچون آموزش بهربرداری، نصب و راه اندازی ، تعمیرات در دوره گارانتی و بعد از آن را ارائه میدهد.

Distribution Partners مشتریان گرامی میتوانند جهت خرید محصولات شرکت داهوا با ملاحضه دسته بندی های سایت داهوا پرو و همچنین تماس با کارشناسان این شرکت جهت خرید این محصولات اقدام نمایند، کلیه محصولات شرکت داهوا پرو به تمامی نقاط ایران ارسال می گردد.

همچنین همکاران گرامی میتوانند جهت اخذ نمایندگی فروش محصولات این شرکت در شهر خود از صفحه درخواست نمایندگی اقدام نمایید.

مشتریان سازمانی هم با تماس با شرکت داهوا پرو می توانند روی خرید سازمانی خود تخفیف گرفته و علاوه بر نصب و راه اندازی از خدمات پس از فروش این شرکت بهرمند گردند.

نمایندگی دوربین داهوا در ایران

شرکت داهوا در ایران دارای نمایندگی است . داهوا یکی از فعال ترینو پیشرو ترین شرکتها در تولید محصولات نظارتی و محافظتی است که محصولات خود را همواره با بالا ترین کیفیت و بالارتین سطح استاندارد به مشتریان خود عرضه می کند. شرکت داهوا در سال ۲۰۰۱ در کشور چین شروع به فعالیت کرد و کمتر از چند سال توانست در تمام کشور های جهان نمایندگی دایر کند و ۱۶ هزار کارمند را برای شرکت های خود استخدام کند.

این شرکت امروزه در ۱۸۰ کشور دنیا و با ۵۴ نمایندگی فعال و ۲۱۰۰ ثبت اختراع توانسته یکی از رتبه های برتر در عرصه تولید محصولات نظارتی و محافظتی را به خود اختصاص دهد.

داهوا پرو یکی از مراجع فروش و تحلیل دوربین داهوا است که می تواند به مشتریان در زمان خرید و انتخاب محصول کمک شایانی نماید.داهوا پرو با ارائه محصولات با کیفیت و کمتر از قیمت واقعی توانسته محصولات خود را به مشتریان عرضه نماید . داهوا پرو با هدف ارائه مشاوره حرفه ای و رایگان به مشتریان گرامی دایر گردیده و به طور اختصاصی با هدف نقد و بررسی و فروش دوربین مداربسته داهوا شروع به فعالیت نموده است.

مدارک لازم برای اخذ نمایندگی شرکت داهوا از داهوا پرو

  1. مالکیت مغازه یا حداقل سند اجاره و سر قفلی مغازه در مکان مناسب
  2. پروانه کسب
  3. سابقه کار و حسن شهرت در صنف الکتریک (ترجیحا ً عمده‌فروشی)
  4. داشتن امکانات در جهت توزیع کالا در حوزه فعالیت تعیین شده (انبار با متراژ مناسب، پرسنل، وسیله نقلیه ارسال کالا)
  5. داشتن منابع و اعتبار مالی

وارد سایت dahua.pro شوید و فرم مربوطه را تكميل و ارسال نمایید:

ابتدا متقاضی بايستی فرم درخواست نمایندگی را تكميل و ارسال نمايد تا پس از بررسی كارشناسان اقدامات بعدی صورت پذيرد.

شرکت داهوا

از کجا بفهمم دوربین داهـوا اصل است و گارانتی اصلی است ؟ اگر شما نیز قصد خرید یک سیستم دوربین مدار بسته را دارید و با خود فکر می کنید که تهیه یک دوربین داهـوا اصل کار مشکلی است با ما در ادامه همراه باشید تا نکات تشخیص یک دوربین مدار بسته داهـوا را برای شما شرح دهیم.

شما برای خرید یک محصول معتبر و اصل باید پول زیادی را مصرف کنید تا بتوانید برندی معتبر تهیه کنید،برای تشخیص نسخه اصل از جعلی باید فرد خبره ای باشید ، البته روش های نیز وجود دارد که مردم عادی نیز می توانند از آن برای تشخیص دوربین داهوا اصل از جعلی استفاده کنند.

جهت استعلام گارنتی اصلی دوربین داهوا به آموزش زیر توجه کنید:

تفاوت بین محصولات اصلی Dahua و Dahua-OEM چیست؟

اگر شما نیز با انواع دوربین اشنا هستید احتمالا با عبارات  OEM و ODM مواجه شده اید این عبارات به این معنا است که قطعات محصول توسط خود شرکت داهوا ساخته شده است البته برخی شرکت ها مانند شرکت مکسرون در زمان گذشته از قطعات شرکت داهوا استفاده می کردند و OEM داهوا محسوب می شد.

همچنین ODM  یا  Original Design Manufacture به این معناست که این محصول همانند محصولات شرکت داهـوا ظاهری یکسان دارد ولی قطعات محصول از برند داهـوا نیست و تنها شکل ظاهری انان یکی هستند. در واقع این دو نوع از محصولات با برند حک شده روی آنها از دوربین اصل داهـوا متمایز خواهند شد.

خرید محصولات اصل داهوا از dahua.pro

یکی دیگر از راه های شناخت و تشخیص محصول اصلی از جعلی شماره سریال اختصاصیبه آن محصول است . شما می توانید با چند روش مدل و شماره سریال محصول را چک کنید و متوجه شوید ایا این محصول شرکت داهـوا است یا خیر در ادامه با ما همراه باشید:

روش اول:در ابتدا یک برچسب پشت دستگاه است شما با نگاه کردن به این برچسب می توانید از مدل و سریال دوربین مدار بسته مطلع شوید.

روش دوم: در قسمت ابزار پیکربندی متعلق به دوربینف مدل و شماره سریال آن مشخص است.

روش سوم:برای این روش باید مراحل زیر را به دقت انجام دهید.

مرحله اول: از طریق اینترنت اکسپلورر وارد دستگاه خود شوید (log into your duhua device).

مرحله دوم:در ادامه روی سربرگ Setup که در سمت راست صفحه در تصویر زیر مشخص شده است، مراجعه کنید.

مرحله سوم:از منوی سمت چپ، بر روی اطلاعات یا Information کلیک کنید.

مرحله چهارم:سپس کلمه‌ی نسخه یا version (ورژن) را انتخاب کنید.

مرحله اخر: در نهایت نوع دستگاه و شماره سریال مشخص خواهد شد.

زمانی که اطلاعات را به دست آوردید می توانید با وارد کردن این اطلاعات در سایت داهـوا از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید. همچنین پس از جست‌وجو عکس دوربین خود را با نمونه‌ای که در سایت مشخص می‌شود، تطبیق دهید.

جهت اخذ نمایندگی میتوانید با شماره تلفن ۰۲۱۵۴۸۷۱۰۰۰ و یا سایت www.dahua.pro  مراجعه نمایید.

نظرات