بازیگر نقش غزاله در سریال مترجم کیست بیوگرافی و عکس های بدون گریم

0

بازیگر نقش غزاله در سریال مترجم کیست بیوگرافی و عکس های بدون گریم

بیوگرافی بازیگر نقش غزاله در سریال مترجم کیست

مهتاب ثروتی بازیگر نقش غزاله در سریال مترجم کیست. که پیش از این در سریال ها و فیلم های متعدد بازی کرده و از بازیگران معروف و پرکار اینروزهای سینما و تلویزیون ایران است. در ادامه این صفحه به بیوگرافی مهتاب‌ثروتی بازیگر نقش‌غزاله در سریال‌مترجم با عکس های جدید و سوابق او می پردازیم.

بازیگر نقش غزاله در سریال مترجم کیست

مهتاب ثروتی بازیگر نقش غزاله در سریال مترجم متولد سال ۱۳۷۰ در تهران و مجرد است. او در فیلم های زیادی بازی کرده و از بازیگران جوان سینما و تلویزیون ایران است.

مترجم سریالی درام و رازآلود به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان است. مترجم دومین سریال بهرام توکلی در شبکه نمایش خانگی پس از سریال نهنگ آبی و در ادامه همکاری‌های موفق او با سعید ملکان است. این سریال معمایی بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. مهتاب ثروتی بازیگر نقش غزاله در سریال مترجم است.

بیوگرافی مهتاب ثروتی بازیگر نقش غزاله در سریال مترجم

بیوگرافی مهتاب ثروتی بازیگر نقش غزاله در سریال مترجم

«مهتاب ثروتی» بازیگر با سابقه و قدیمی کشورمان است که به تازگی در سریال مترجم در نقش غزاله بازی کرده است.

مهتاب ثروتی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در ۲ بهمن سال ۱۳۷۰ به دنیا آمد. تحصیلات خود را در رشته عکاسی به اتمام رساند.

بیوگرافی مهتاب‌ثروتی بازیگر نقش‌غزاله در سریال‌مترجم

سوابق بازیگری

مهتاب ثروتی کار هنری خود را از عکاسی در سریال و تلویزیون شروع کرد و سپس به عنوان بازیگر وارد تئاتر شد.
از نمونه آثار او می توان به خاتون، متولد ۶۵، پاستاریونی و حریم شخصی و “هدیه”، “آخرین زمزمه” و سریال “روح الله” اشاره کرد.

او در ادامه مسیر بازیگری در بی نامی و حریم شخصی بازی کرد و سپس به بازی و فعالیت در سینما و تلویزیون ادامه داد. او در سال های اخیر حضور فعالیت در سینما داشته است. در سال ۱۳۹۷ در فیلم پاستاریونی و دختران زمستان ایفای نقش کرده است.

در سال ۹۸ در سه فیلم به نام های پروا، جوجه تیغی و شیطان وجود ندارد بازی کرد

بیوگرافی مهتاب ثروتی بازیگر نقش غزاله در سریال مترجم

مهتاب ثروتی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

او گفته:  مهمترین دغدغه من تاثیر گذاشتن در فضای کنونی جامعه ام است که بواسطه بازیگری در صحنه یا حتی حمایت و شرکت در رودیداها است.

فکر می کنم هم نسلی های من هر کدام به نوعی با تفکری، درگیر سرک کشیدن برای فهم و تاثیر گذاشتن در فضای اجتماعی خود هستند.

مهتاب علاوه بر عکاسی و بازیگری در سینما، در زمینه تئاتر نیز فعالیت دارد. او اولین بار در سن ۲۳ سالگی در یک نمایش بازی می کند و در نمایش ایران-استرالیا اولین تجربه بازیگری بر روی صحنه تئاتر را به دست می آورد. او به علت فعالیت در زمینه عکاسی تا حدی با فضای بازیگری آشنا بود و همین امر باعث شد تا بازی تأثیر گذاری در تئاتر داشته باشد.

نظرات