آشنایی با پرطرفدارترین رنگ موها در سال ۲۰۲۳

2

آشنایی با پرطرفدارترین رنگ موها در سال ۲۰۲۳

تغییر رنگ مو می‌تواند بهترین انتخاب برای یک تغییر دلپذیر در ظاهر و استایل شما باشد. با رسیدن سال جدید ترندها و مدهای جدید هم از راه می‌رسند و همه به جنب و جوشی برای تغییر خود می‌افتند. رنگ مو هم از این قاعده مستثناء نیست و هر سال رنگ موهای متفاوتی به بازار می‌آیند که می‌توانند ظاهر کاملا متفاوتی را به شما هدیه کنند. اگر شما هم به دنبال یک تغییر هیجان انگیز هستید و نمی‌دانید کدام رنگ مو را انتخاب کنید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 پرطرفدارترین رنگ موها

رنگ موی بلوند رزگلد، پاستلی و خاص

امسال همه چیز در مورد ظاهر ملایم و پاستلی رزگلد خواهد بود حتی رنگ مو. رنگی کم رنگ از مس که ترکیبی از رنگ‌های بلوند و طلایی را برای ایجاد رنگی بسیار ملایم و خاص به وجود می‌آورد، سایه‌ای که دهه ۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ را تداعی می‌کند. به نظر می‌رسد امسال علاقه از رنگ‌های روشن و پررنگ تر به رنگ‌های ملایم‌تر تغییر کرده است و استایلیست‌های معروف می‌گویند همه می‌خواهند موهای خود را روشن‌تر و ارگانیک‌تر کنند. این رنگ برای کسانی که ذاتا موهای روشن و بور دارند انتخاب خیلی مناسبی خواهد بود زیرا نگهداری خیلی زیادی هم لازم ندارد. البته که این رنگ، رنگ خاصی است که فقط می‌توانید در یک آموزشگاه آرایشگری خوب آن را یاد بگیرید.

قهوه‌‌ای دارچینی برای سبزه‌ها و مو مشکی‌ها

این رنگ برای کسانی که پوست سبزه و موهای تیره دارند (مانند اکثر ما ایرانی‌ها) انتخاب خوبی محسوب می‌شود که یک ترند جذاب برای امسال است. احتمالا در جلسات آموزش رنگ مو متوجه شدید که رنگ‌های روشن بدون دکلره روی موهای تیره قابل اجرا نیستند. اما دارچینی را می‌توان روی موهای طبیعی هم به زیبایی اجرا کرد. این رنگ گرم بین طیف قرمز و قهوه‌ای بسیار در ترکیب با پوست‌های با تن گرم زیبا و طبیعی به نظر می‌رسد و البته آسیب زیادی هم به موهای شما نخواهد زد.

ترند خاص امسال، بلوند قارچی

این رنگ مو تقریبا نوظهور است و شاید چندان نام آشنا به نظر نیاید، اما به سرعت محبوب شده و احتمالا آن را خیلی بیشتر خواهیم دید. این رنگ در واقع آن قدرها هم «بلوند» محسوب نمی‌شود و یک جورهایی بین بلوند تیره و قهوه‌ای روشن جای می‌گیرد،‌البته با سایه‌های کاملا خاکستری و طوسی و تناژ رنگی سرد و دودی. بلوند قارچی به دلیل ماهیت درونی خود، هم برای سبزه‌هایی که می‌خواهند رنگی کمی روشن‌تر را امتحان کنند و هم برای بلوندهایی که می‌خواهند رنگی غنی‌تر داشته باشند، یک رنگ عالی است. البته این نکته هم در مورد این رنگ وجود دارد که مراقبت زیادی لازم دارد و حفظ رنگ‌های سرد به صورت کلی کار ساده‌ای نیست.

پرطرفدارترین رنگ موها

رنگ موی بنفش تیره یا بادمجانی

این هم یک رنگ دیگر که قطعا برای مو تیره‌ها عالی و دوست داشتنی خواهد بود. بنفش تیره از رنگ‌های دیگری است که روی موهای تیره به راحتی قابل اجرا است و برای فانتزی دوست‌ها هم انتخاب خوبی محسوب می‌شود. این رنگ برای موهای روشن هم قابل استفاده است، منتها شاید بنفش به دست آمده آنقدرها هم تیره نشود. این رنگ مو باید زود به زود ترمیم شود و اگر تصمیم کردید آن را امتحان کنید، آموزش میکاپ جذاب با آن را هم یاد بگیرید تا بیشتر از آن لذت ببرید.

رنگ موی بلوند کره‌ای یا کرم کره‌ای

رنگ موی کره‌ای یا همان butter cream از دیگر ترندهای رنگ موی ۲۰۲۳ است. به هر حال انواع بلوند در ترندهای هر سال دیده می‌شود و همانطور که گفتیم امسال، سال رنگ‌های روشن و ملیح است. بلوند پلاتینی هم رنگ محبوبی است اما رنگ کره‌ای را نباید با پلاتینی اشتباه بگیرید، طبق آموزش رنگ مو، بلوند کره‌ای کمتر خاکستری/نقره‌ای است و بیشتر به طلایی می‌زند. این رنگ یک جورهایی روشن‌ترین طلایی ممکن است و برای پوست‌های با تناژ گرم یا خنثی، بلوند زیبا و جذابی محسوب می‌شود.

قرمز خون آشامی، رنگی خاص که باید در آموزشگاه آرایشگری یاد بگیرید

قرمز ومپی یکی از آن رنگ‌های خاصی است که به دست آوردن آن راحت نیست اما قطعا تک و منحصر به فرد است. این نوع قرمز در واقع یک سرخ تیره مایل به بنفش عمیق است که یک استایل متفاوت برای شما ایجاد می‌کند. البته می‌دانید که قرمز خیلی سریع شسته می‌شود و باید زود به زود آن را تمدید کنید، هرچند که بر خلاف دیگر رنگ‌های فانتزی حتی وقتی محو می‌شود هم خیلی بد نخواهد شد.

رنگ موی بژ عسلی، از ترندی‌ترین رنگ‌های سال

علاوه بر افراد مشهور و سلبریتی‌ها، شبکه‌های اجتماعی هم در تعیین ترندهای رنگ مو نقش مهمی بازی می‌کنند. و هر دو امسال می‌گویند بژ عسلی از بهترین رنگ‌های امسال است. این رنگ مو اخیرا در شبکه اجتماعی تیک تاک به شدت محبوب شده و خیلی زیاد می‌توانید آن را ببینید. نکته جالب این جاست که به این رنگ بیبی بلا هم گفته می‌شود و منظور از بلا، رنگ موهای بلا حدید است. تیلور سوییفت هم قبلا زیبایی این رنگ را با موهای خود نشان داده و رنگ بسیار معتدل و شیکی است که با آموزش میکاپ مناسب قشنگ‌تر هم می‌شود.

بلوند کاراملی، آموزش رنگ مو برای زمستان و پاییز

کاراملی دقیقا رنگی است که نیاز دارید تا موهای خود را از یک دکلره بیش از سفید/ زرد و یا بی‌روح دربیاورید و به آن عمق و گرما ببخشید. این رنگ انتخابی عالی برای فصول سرد به شمار می‌آید و خوبی‌اش این است که می‌توانید آن را روی دکلره قدیمی خود هم پیاده کنید. به علاوه لازم نیست حتما کل موهای خود را کاراملی کنید. در آموزشگاه آرایشگری یاد می‌گیرید بالیاژ یا بیبی‌ لایت‌های کاراملی هم از ترندهای عالی آموزش رنگ مو هستند که به چهره شما گرما و زیبایی‌ای را هدیه می‌دهند که تقریبا به تمامی رنگ پوست‌ها با تناژهای مختلف جور در می‌آید.

آموزش میکاپ اصولی، بهترین انتخاب برای تکمیل یک رنگ موی زیبا

حقیقت این است که یک رنگ موی شیک و خاص وقتی خود را نشان می‌دهد که با یک میکاپ اصولی و هماهنگ تکمیل شود. بنابراین فراموش نکنید آموزش میکاپ را در آرایشگاه‌های حرفه‌ای یاد بگیرید،‌البته که می‌توانید از این راه به کسب درآمد هم برسید و حرفه‌ی خود را گسترش دهید.

پرطرفدارترین رنگ موها

جمع بندی

تفاوتی نمی‌کند چه تن رنگ پوست و مویی داشته باشید یا به چه مدل رنگ مویی علاقه داشته باشید، تنوع رنگ‌ موهای سال جدید به شما اجازه می‌دهد قطعا انتخاب مناسب را برای خود پیدا کنید. از تیره تا روشن و از گرم تا سرد، رنگ‌های ترند ۲۰۲۳ ظاهر جدید و جذابی به شما هدیه می‌کنند که می‌توانید از آن لذت ببرید.

2 دیدگاه در “آشنایی با پرطرفدارترین رنگ موها در سال ۲۰۲۳

  1. فاطمه گفت:

    سلام کاش ازهرنوع یه عکس میذاشتین
    😬چراالکی اعلام میشه نظرتون تکراریه؟!!!!عه بابا😬

  2. فاطمه گفت:

    سلام کاش ازهرنوع یه عکس میذاشتین

نظرات