جدیدترین مدل های رنگ موی فانتزی ۱۴۰۱ + نکات مهم

0

رنگ موی فانتزی : رنگ موی فانتزی از انتخاب های جسورانه است که هر کسی نمی تواند آن را امتحان کند. بد نیست برای تنوع هم که شده حداقل یک بار این رنگ های جذاب و دوست داشتی را روی موهایتان بزنید تا علاوه بر تغییر در چهره، روحیه تان هم به کلی تغییر کند. به همین جهت ما مدل های جدید رنگ موی فانتزی ۱۴۰۱ همراه نکات مهم را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

رنگ موی فانتزی

جدیدترین مدل های رنگ موی فانتزی ۱۴۰۱ + نکات مهم

این رنگ از گروه رنگ موهای موقت است که ماندگاری کمی دارد و به صورت موردی، استفاده می شوند. این رنگ ها حالت اغراق آمیزتری دارند و اغلب بسیار پر رنگ و به اصطلاح جیغ هستند. اگرچه مانعی در انتخاب رنگ مو وجود ندارد ولی جوانان و نوجوانان به این رنگ های جیغ و فانتزی، بیشتر تمایل نشان می دهند.

رنگ موی فانتزی دخترانه

روش استفاده از این رنگ ها :

این رنگ موها شیمیایی هستند و با پودر دکلره اجرا می شوند. در واقع ابتدا باید رنگ موها را به پایه روشن برسانید. هر چقدر موها بیشتر به پایه روشن برسد، تعیین رنگ موی فانتزی ساده تر می شود. بهترین حالت اینست که درجه روشنی موها به پایه ۱۱ رسیده باشد. در این حالت تقریبا موها سفید است و هیچ رنگ خاصی ندارد. بنابراین هر رنگی که روی موها استفاده شود، دقیق همان رنگ روی موها پیاده می شود. سایه های طبیعی بلوند و قهوه ای روی نتیجه رنگ موی فانتزی تاثیر می گذارند. همینطور اگر تنالیته زرد و نارنجی روی موها باشد، رنگ نهایی به گونه ای متفاوت دیده می شود.

روش استفاده از رنگ فانتزی

معرفی انواع این رنگ ها :

رنگ مو  با تناژهای مختلف رنگ بنفش : یکی از تاثیرگذار ترین رنگ های فانتزی، رنگ بنفش است. این رنگ می تواند به راحتی جلب توجه کند و شما را به شخصیتی فانتزی و خلاق تبدیل کند. بنفش اعتماد به نفس زیادی را به ظاهر شما می بخشد و می تواند شما را به عنوان شخصیتی محکم و رازآلود معرفی کند.

رنگ مو فانتزی بنفش

رنگ فانتزی زرد : یکی از تناژ های روشن که بسیار جدید و پرطرفدار است، زرد قناری می باشد. این رنگ می تواند بارقه های پر انرژی خورشید را به ظاهر شما هدیه کنید و انتخابی شاد و ایده آل برای روزهای گرم سال است. موهای زرد رنگ در کنار رنگ چشم های تیره ظاهری جذاب را برای شما خلق می کند.

نکات مهم رنگ مو فانتزی

صورتی دلنشین : سایه های صورتی، به ویژه صورتی روشن، در سال های اخیر بسیار محبوب بوده اند. این رنگ مو می تواند ظاهری مدرن و جذاب را برای شما ایجاد کند و با اکثر رنگ پوست ها مطابقت دارد. صورتی رنگ ظریفی محسوب می شود و در عین حال یکی از تاثیرگذار ترین رنگ های فانتزی در جهان است.

رنگ موی فانتزی صورتی

روش مراقب  :

هنگام حمام کردن به درجه حرارت آب دقت کنید و از شستن موها با آب بسیار داغ پرهیز کنید. در صورت امکان سعی کنید زمانی که نوبت به شستن موهای‌تان رسید از آب ولرم استفاده کنید. اگر عادت دارید به صورت روزانه حمام بروید، زمانی که رنگ موی فانتزی دارید موهای خود را هر روز شامپو نکنید و به جای آن فقط از نرم کننده استفاده کنید یا از شامپو مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید، مانند شامپوی ژوت مخصوص موهای رنگ شده .

انواع رنگ موی فانتزی

روش مراقبت از رنگ موی فانتزی

رنگ موی فانتزی چیست

دوام رنگ موی فانتزی

همراه ما باشید

نظرات