کنسرت امید جهان در تالار وحدت و واکنش زشت کاربران خبرساز شد

0

کنسرت امید جهان در تالار وحدت و واکنش زشت کاربران خبرساز شد

اجرای کنسرت امید جهان خواننده پاپ شامگاه روز دوشنبه بیست و ششم دی‌ماه ۱۴۰۱ در تالار وحدت خبرساز شد و در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی با واکنش هایی همراه شد. تا جایی که مورد حمله و انتقاد رسانه های معاند قرار گرفت. اما ماجرا چه بود؟

کنسرت امید جهان

کنسرت امید جهان

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی، در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، امید جهان با همراهی نوازندگان موسیقی نواحی به روی صحنه رفت.

امید جهان در این کنسرت قطعاتی از موسیقی محلی و اقوام را اجرا کرد که بیشترین قطعات این کنسرت از موسیقی جنوب کشور بود.

عادل دریس یاری (نی انبان)، اسماعیل آزاد (کیبورد)، کیارش سخایی (درام)، حمزه مقدم (تومبا)، محمدرضا مقدم (ضرب وتمپو)، مصطفی دولتی و محمدرضا بهروز (گیتار)، مهدی محبی (ویلن)، وحید بحرینی ( سازهای کوبه‌ای) و حسین صالحی (دایره زنگی) نوازندگان این اجرا بودند.

در حالیکه کنسرت‌موسیقی امید جهان در تالار وحدت همراه با شادی و شعف برای تماشاگران بود و حکایت از بازگشت فعالیت های موسیقی و هنری هنرمندان را می داد، اما گویا به مذاق رسانه های معاند و برخی افراد ضد انقلاب خوشس نیامد و این حرکت وی را مورد حمله قرار دادند، تا جایی برخی کابران به امید جهان برای برگزاری کسنرت فحاشی کردند.

گفتنی است طی ماه‌های گذشته غیر از چند اجرای ارگانی و سازمانی و مرتبط با رویدادهای ملی موسیقایی، کنسرت دیگری برای مخاطبان اجرا نشده بود و این کنسرت به نوعی تازه ترین اجرای زنده یک گروه موسیقایی بعد از مدت ها سکوت در برگزاری کنسرت ها تلقی می‌شود.

 

واکنش ها

اما امید جهان به پست اینستاگرامی شبکه من و تو درباره برگزاری کنسرتش در تالار وحدت واکنش نشان داد و نوشت: «همه‌تون دارید پول درمیارید پارتی میگیرید بعد اینجا میشید آدم خوبه. ما که شغلمون موسیقی هست نون نخوریم اجاره خونه ندیم که مردم فحش میدن و ناراحت میشن خوب بشن… صفحه رو میتونستم ببندم ولی باز گذاشتم راحت باشید فحش بدید و تخلیه کنید خودتون رو…»

 

نظرات