دکوراتیو چوبی و نقش آن در طراحی دکوراسیون منزل + معرفی ۶ گزینه چوبی جذاب

0

امروزه چوب ها در قسمت های مختلفی از خانه، به کار گرفته می‌شوند زیرا باعث صمیمیت و گرمای بیشتری در فضای خانه می شوند. از متنوع‌ترین و بهترین اجناس دکوراتیو، می‌توان به چوب اشاره کرد. دکوراتیو‌های چوبی بسیار مجذوب کننده هستند. انواع دکوراتیو چوبی عبارت است از: سینی دکوراتیو، استند گلدان چوبی، دکوراتیو دیواری، قاب چوبی دکوراتیو، آباژور چوبی، میز تلویزیون چوبی، شلف چوبی، تابلوهای دکوراتیو چوبی، مجسمه های دکوری چوبی، میز های کنار مبل، ساعت چوبی و غیره. در ادامه این مقاله سعی میکنیم به بررسی چندتا از اصلی ترین آیتم های چوبی دکوراسیون داخلی منزل می بپردازیم.

  دکوراتیو چوبی

۱-   میز تلویزیون چوبی (خرید)

همانطور که می دانید امروزه تلویزیون، نقطه کانونی اتاق پذیرایی در خانه های ایرانی است. از این رو وجود یک میز تلویزیون یا همان میز زیر تلویزیونی نقش پر رنگی در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه دارد. انواع میز تلویزیون در طراح، مواد اولیه و سبک های متختلف تولید می شوند. با خرید میز تلویزیون چوبی، دکوری علاوه بر اینکه فضای اتاق پذیرایی خانه خود را زیباتر می کنید، با ایجاد فضایی جهت نگهداری سایر تجهیزات صوتی و تصویری نیز کمک می کنید.

دکوراتیو چوبی

همانطور که می دانید امروزه تلویزیون، نقطه کانونی اتاق پذیرایی در خانه های ایرانی است. از این رو وجود یک میز تلویزیون یا همان میز زیر تلویزیونی نقش پر رنگی در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه دارد. انواع میز تلویزیون در طراح، مواد اولیه و سبک های متختلف تولید می شوند. با خرید میز تلویزیون چوبی، دکوری علاوه بر اینکه فضای اتاق پذیرایی خانه خود را زیباتر می کنید، با ایجاد فضایی جهت نگهداری سایر تجهیزات صوتی و تصویری نیز کمک می کنید.

در ادامه با چند ویژگی استفاده از میز تلویزیون چوبی در دکوراسیون خانه ها می پردازیم.

میز تلویزیون چوبی ماندگاری بیشتری دارد

چوب یک ماده جامد است که دوام این پایه ها را افزایش می دهد. بنابراین، اگر میز تلویزیون کلاسیک چوبی می‌خرید، انتظار داشته باشید که بیشتر از حد عمر کنند. چوب شاید قوی ترین ماده روی زمین باشد زیرا با هیچ نیرویی نمی توان آن را شکست. بنابراین، در هر صورت، چوب باید اولویت شما باشد. به همین دلیل است که مبلمان اغلب از چوب ساخته می شوند. در دوران مدرن، می توانید چوب با کیفیتی را پیدا کنید که برای ساخت میز تلویزیون استفاده می شود.

تنوع

اگر صحبت از انتخاب و خرید میز تلویزیون چوبی باشد، هرگز از انتخاب کوتاه و محدودی برخوردار نیستید. اگر بازار را خوب کاوش کنید، می توانید انواع میز تلویزیون چوبی را در مقایسه با تمام مواد دیگر پیدا کنید.

آنها جذاب تر به نظر می رسند

میز تلویزیون چوبی بسیار جذاب تر از بقیه به نظر می رسد. آنها در طرح ها و سبک های زیبا برای مطابقت با طرح و سبک دکوراسیون منزل شما موجود هستند. این میز تلویزیون های کلاسیک، چیدمان کل اتاق یا خانه شما را چشمگیر می کنند. علاوه بر این، شما قادر به خرید میز تلویزیون چوبی ارزان قیمت نیز هستید. از این رو، در هزینه‌هایتان نیز صرفه جویی می کنید.

مزایای ذخیره سازی

مزیت ذخیره سازی با میز تلویزیون چوبی یک مزیت آشکار است. آنها دارای کشوها و قفسه های نمایشی هستند و از این رو، به شما امکان می دهند چیزهای مهم را در آنها ذخیره کنید. به عنوان مثال، می توانید لوازم الکترونیکی، لوازم جانبی، لوازم دکوری محبوبتان، کتاب و موارد دیگر را در این کشوها قرار دهید یا ذخیره کنید.

به خوبی در اتاق نشیمن با سایر لوازم تطبیق می یابند

میز تلویزیون چوبی آنقدر لوکس  و گرم است که می توانید شکل و رنگ آن را به خوبی در اتاق نشیمن ‌تان، با سایر لوازم منزل‌ تطبیق دهید، مهم نیست که طرح و رنگ داخل اتاق شما چیست، زیرا می توان آن را به خوبی متناسب کرد. علاوه بر این، در اتاق نشیمن بدون توجه به اندازه اتاق شما و فضای موجود در داخل، زیبا به نظر می رسد.

سازگار با هر مدل تلویزیون

میز تلویزیون چوبی با تمامی مدل های تلویزیون سازگار است. هر مدلی از تلویزیون و هر اندازه تلویزیونی که داشته باشید، می توانید میز تلویزیون چوبی مناسب آن تلویزیون را پیدا کنید.

دکوراتیو چوبی

تی وی وال ها عمدتا صفحاتی مجزا از دیوار خانه ها هستند که با رنگ، طرح و جنس های متفاوت تولید می‌شوند. اگر چه در برخی مواقع، به جای این دیواره‌ها از دیوار اصلی خانه نیز استفاده می‌کنند. تی وی وا‌ل را می‌توان عامل سازنده ی یک نقطه ی کنونی برای تلویزیون؛ در دکوراسیون منزل دانست. به همین دلیل، این قسمت در دکوراسیون داخلی، از نظر معماران از نقطه ی عطف خاصی برخوردار می‌باشد‌.

امروزه، کمبود فضا و یا داشتن تلویزیون‌های بزرگ، باعث شده تا به جای استفاده از میز تلویزیون‌های معمولی، از تی وی وال ها استفاده شود.

۲-   کابینت آشپزخانه

دکوراتیو چوبی

از قدیم الیام،  همگان برای دسته بندی و نظم دهیی به وسایل منزل خود نیازمند کابینت های آشپزخانه بوده اند چرا که عدم وجود کابینت در منازل، سبب بروز بهم ریختگی و آشفتگی خانه خواهد شد. داشتن آشپزخانه ای خاص، خواسته هر بانوی ایرانی است.
انواع کابینت روکش چوبی، کابینت پلی اورتان، کابینت پولیشی، کابینت ام دی اف، کابینت انزو، انواع کابینت پیش ساخته، کابینت ممبران، کابینت نئوکلاسیک، کابینت جزیره ای، کابینت مدرن، کابینت وکیوم، کابینت هایگلاس و کابینت اپن از جمله کابینت هایی هستند که در بازار با بالاترین کیفیت و طرح های متنوع تولید می‌شوند. رنگ، ابعاد و حتی طرح هر کدام از این کابینت ها، به سلیقه مشتریان بستگی دارد.

۳-   جاکفشی چوبی

دکوراتیو چوبی

یک جاکفشی مدرن و شیک تاثیر زیادی بر روی زیبایی خانه تان خواهد گذاشت. جنس این جاکفشی ها اکثرا از نئوپان، لترون یا در کیفیت های بالاتری مانند ام دی اف ملامینه خواهد بود. جاکفشی ها انواع مختلفی مانند: جاکفشی آینه دار، جاکفشی ایستاده، جاکفشی داشبوردی، جاکفشی کنسولی و جاکفشی سه تکه. هرکدام از این جاکفشی ها را می‌توانید با تغییر در رنگ و ابعاد و یا حتی با طرح دلخواهتان، سفارش دهید.

۴-   کمد لباس چوبی

یکی از مهم ترین وسایل خانه، می‌توان به کمد لباس اشاره کرد. حتی اگر از کمبود فضا رنج می‌برید و می‌خواهید کمد لباس با ابعاد و اندازه مناسب داشته باشید، کمد لباس دو تکه، کمد لباس بچه، کمد لباس مدرن، کمد لباس ریلی، کمد لباس دخترانه، کمد لباس ریلی، کمد لباس عروس، خرید کمد لباس با قیمت مناسب و… را می‌توانید در فروشگاه میزان دکور سفارش دهید.

۵-   تجهیزات آرایشگاهی و سالن زیبایی چوبی

دکوراتیو چوبی

تجهیزات آرایشگاهی و سالن زیبایی تنوع بالایی دارد. همچنین تغییر دکوراسیون و وسایل آرایشگاه برای جلب توجه مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است. برای شما نیز کیفیت این تجهیزات مهم خواهد بود زیرا جزو ابزار کاریتان محسوب خواهد شد.  انواع آینه کنسول، میز توالت و کنسول دیواری، میز کاشت ناخن در رنگ ها و ابعاد مختلف و.. می‌توانید در طرح ها و رنگ های مختلف تهیه و در محیط منزل خود نصب کنید.

۶-   استند موبایل و تبلت

استفاده از پایه های موبایل و تبلت برای افزایش امنیت هنگام رانندگی الزامی است. زیرا به شما این امکان را می‌دهد که بدون از بین رفتن تمرکزتان، مکالمات خود را مدیریت کنید و یا حتی از نرم افزارهای ردیابی استفاده نمایید. استند موبایل های چسبی استاندارد نیستند و از کیفیت بالایی برخوردار نخواهند بود به همین دلیل خیلی سریع کنده خواهند شد، اما استندهای موبایل چوبی مقاومند و به گوشیتان هیچ آسیبی وارد نخواهند کرد. استند های چوبی موبایل و تبلت را در ابعاد مختلف را می‌توانید تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

در پایان

در پایان باید بگوییم که استفاده از دکوارتیو چوبی در دکوارسیون داخلی منزل، باعث ایجاد حسی بهتر و فضایی دلپذیرتر برای اعضای خانواده می‌شود. وجود یکی از اقلام بالا در خانه حس نزدیکی به طبیعت را در انسان زنده می کند. اقلام چوبی دکوری در بازار با تنوع بسیار بالایی که دارند، تمام سلایق را پوشش می دهند. کلاسیک یا مدرن فرقی نمی‌کند فقط کافیست سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید، خانه شما در هر صورت بسیار شیک و جذاب می شود. برای دیدن نمایشگاهی مملو از اقلام دکوری چوبی و خرید با قیمت مناسب، فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی منزل، میزان دکور می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این فروشگاه با تنوع بسیار بالا و همچنین داشتن کارگاهی مجهز می‌تواند به همه ایده های جذاب شما جامع عمل بپوشاند. فقط کافیست طرح دلخواه خود را سفارش دهید.

آدرس سایت: https://mizandecor.com/

آدرس کارگاه: شهرک صنعتی چهاردانگه، خیابان نیلوفر شرقی، پلاک ۲۷  موبایل: ۰۹۱۲۱۷۲۰۴۰۲

نظرات