معرفی سریال اسپینجر (عوامل ، بازیگران و زمان پخش)

0

سریال طنز و فانتزی اسپینجر با حضور بازیگران کمدی و چهره های جدید به کارگردانی علیرضا کریم زاده برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده است. اگر از داستان های فانتزی و مربوط به آینده خوشتان می آید می توانید با تماشای سریال اسپینجر و دیدن آن در کنار خانواده لذت ببرید.

 سریال اسپینجر

توضیحات و معرفی کامل سریال اسپینجر

اسپینجر که نام دیگر آن ایران ۱۵۰۰ است قرار است از اواسط زمستان ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی پخش شود. اولین بازیگرانی که تصویر گریم آن ها پخش شد و مشخص شد که در این سریال کمدی بازی می کنند محمد نادری، یوسف مرادیان و بیتا بیگی بودند. اما نه فقط این سه نفر بلکه بازیگران مطرح و دوست داشتنی دیگری هم در اسپینجر به بازی می پردازند که می تونم یوسف تیموری، رضا شفیعی جم، نیما شاهرخ شاهی، یوسف صیادی، رضا فیاضی، آرش نوذری و محمدرضا هدایتی را نام ببرم.

داستان سریال متفاوت و فانتزی است و فضای تخیلی دارد. شعار معروف آن این است که: این‌جا ایران است، ۱۰۰ سال بعد! و همین جمله نشان دهنده یک سریال جذاب و دیدنیه.

یوسف مرادیان اولین بار است که بازی در یک مجموعه شبکه نمایش خانگی را تجربه می کند. او در نقش پلیسی به اسم رستم بازی می کند. همچنین نقش سرگرد بهلولی را محمد نادری و نقش شخصیتی به اسم نیکو را بیتا بیگی در این سریال ایفا می کنند.

سریال اسپینجر در تابستان سال ۱۴۰۰ تصویربرداری شد و قرار است در ۱۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای علاقه مندان به سریال های نمایش خانگی پخش شود.

چرا تا کنون سریال اسپینجر به پخش نرسیده است ؟

اما علت غم انگیز به تاخیر افتادن این سریال هم برای تصویربرداری و هم پخش، از دست دادن علی انصاریان به عنوان یکی از بازیگران آن بود. پس از فوت علی انصاریان فوتبالیست و بازیگر ایرانی که بنا بود در این مجموعه نقشی کلیدی داشته باشد سریال برای مدتی به تاخیر افتاد و ناچارا بازیگر دیگری جایگزین مرحوم علی انصاریان قرار گرفت.

اکنون به تازگی خبری از پخش و دانلود سریال اسپینجر منتشر شده که با مراعه به لینک مشخص شده میتوانید به لینک های دانلود بعد از پخش دست پیدا کنید.

داستان این سریال کمدی فانتزی چیست؟

داستان اسپینجر مربوط به سال ۱۵۰۰ است که در آن زمان نابغه ای نا آرام به نام سهراب زندگی می کند. سهراب به اعدام محکوم می شود و برای فرار از این قضیه قرص سفر در زمان می خورد و از سال ۱۵۰۰ به زمان حال می آید. هم زمان پلیسی فداکار به اسم رستم نیز به دنبال او در زمان سفر می کند و به دوران ما می آید تا سهراب را دستگیر و به زمان خودش برگرداند. اما در این سفر اتفاقات جالب رخ می دهد که باید حتما ببینید…

نویسندگان مشترک سریال یعنی آزاده محسنی و الهه میرباقری تصمیم داشتند تا یک مجموعه طنز سیاسی فانتزی بنویسند و داستان هایی از صد سال آینده ایران را برای مخاطبان بازگو کنند. ماجراهای عجیب و جالب سریال بین زمان حال و آینده در رفت و آمد است و به هر دو زمان گره خورده.

به همین خاطر هست که اسپینجر از یکی از پر هزینه ترین جلوه های ویژه بصری در میان سریال های نمایش خانگی بهره برده و برای روایت داستان های آن از تکنیک های ویژه ای استفاده کرده اند.

بدون شک با یک داستان متفاوت در بین سریال های نمایش خانگی روبرو هستید مخصوصا این که بازیگران این پروژه بعد از مدت ها به بازی در یک اثر نمایش خانگی پرداختند.

همچنین پیشنهاد می کنم تا با دانلود سقوط که یکی دیگر از سریال های جذاب و پرسروصدای جدید هست، این سریال رو هم تماشا کنید.

و اما اگه از بازی های نوید محمدزاده لذت می برید و طرفدار او هستید حتما با دانلود اکتور از سریال جدید او دیدن کنید. سریال اکتور درباره داستان زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر تئاتره که با پیشنهاد عجیبی که به آن ها میشه زندگیشون دچار تغییر می شه…

سریال اسپینجر

سریال اسپینجر چند قسمت است ؟

اگر می خواهید یک ژانر جدید را تماشا کنید که با دیگر کمدی های ایرانی متفاوت است، اسپینچر را در ۱۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به تماشا بنشینید.

زمان پخش آن اعلام شده؟

زمان پخش این سریال اواسط زمستان ۱۴۰۱ اعلام شده است .

بازیگران سریال هم پرطرفدار و هم جدید:

بازیگران و هنرمندانی در مجموعه نمایش خانگی اسپینجر بازی کرده اند که از محبوبیت زیادی برخوردارند و آثارشان جزو فیلم های پر مخاطب بوده است.

از بازیگران این سریال یوسف مرادیان، آزیتا ترکاشوند، محمد نادری، بیتا بیگی، یوسف صیادی، مهران رجبی، نیما شاهرخ‌‌شاهی، رضا فیاضی، امید زندگانی، شیوا طاهری، آرش نوذری، بهراد خرازی، سیاوش قاسمی، سامان خلیلیان، بهناز طالبی، آذین فهیمی، با حضور «محمدرضا هدایتی» و «رضا شفیعی‌جم»، هنرمندی «یوسف تیموری»، نقش‌آفرینی «حمیدرضا هدایتی» و «نگین صدق‌گویا»، و با معرفی «پارسا شیراز» هستند.

۱- یوسف مرادیان که او را با بازی در نقش هایی در سریال های کاراگاه علوی، مردان آنجلس می شناسیم برای اولین بار است که در یک مجموعه نمایش خانگی حضور دارد. او سابقه حضور در بیش از ۳۰ سریال و فیلم ایرانی را دارد.

۲- امید زندگانی بعد از ۵ سال ممنوع الکاری این بار با سریال اسپینجر به عرصه بازیگری بر می گردد و در صفحه اینستاگرامش حضور خود در این سریال را اعلام کرد. اولین تجربه بازیگری او سریال در پناه تو بود.

۳- یوسف تیموری سال ۱۳۵۸ در غرب تهران متولد شد. او دیپلم هنر دارد و در دوره های بازیگری و کلاس های استاد سمندریان شرکت کرده و در این دوره ها جزو شاگردان ممتاز بوده است.

۴- همچنین محمد نادری که گفتیم در نقش سرگرد بهلولی بازی می کند پیش از این با بازی در نقش اول سریال شمعدونی بسیار مخاطب پیدا کرد و نیز نقش های او در مجموعه دورهمی و مافیا هم به یادها مانده است.

سریال اسپینجر

۵- آزیتا ترکاشوند متولد سال ۱۳۵۹ بازیگر سینما و تلویزیون است که او را با بازی در مجموعه طنز «هیولا» می شناسیم. و این بار با داستانی متفاوت و فانتزی درباره ایران سال ۱۵۰۰ به شبکه خانگی آمده است.

۶- از بازیگرن جدید می توانم آذین فهیمی را نام ببرم که با سریال اسپینجر وارد تلویزیون شده است. او از دوران جوانی به بازیگری علاقه مند بوده است و بازیگری را با حضور در تئاتر شروع کرده است.

۷- محمدرضا هدایتی رو هم که همه با نقش ها و سریالی های تلویزیونی مهران مدیری می شناسیم. او متولد زابل در سال ۱۳۵۲ است. در حال حاضر علاوه بر بازیگری به صداپیشگی و خوانندگی هم مشغول است.

۸- رضا شفیعی جم که یکی از دوست داشتنی ترین بازیگران کمدی ایران است در سال ۱۳۵۰ در تهران متولد شد. او بازیگری را در تئاتر از سال ۱۳۶۴ شروع کرد. از فیلم های سینمایی معروف او سه بیگانه، دزدان خیابان جردن، داماد خجالتی، راز دشت تاران، فوتبالی ها، سفر خوش، افراطی ها و وفا ۲۰۱۲ را میشه نام برد.

نظرات