ژل ابرو چیست؟ بهترین برند ژل ابرو برای جایگزینی با لیفت و کاشت ابرو

0

ژل ابرو Eyebrow gel علاوه بر حالت دادن ابروها، جاهای خالی ابرو را پر می‌کند. با استفاده از ژل شما دیگر نیازی به مداد و سایه ابرو ندارید. بین دو محصول ژل ابرو و صابون ابرو رقابت بسیاری وجود دارد. هر دو محصول مزایا و معایب خود را دارند. با خرید ژل لیفت ابرو ژل کُد می‌توانید با کمترین وقت و هزینه، ابروهای خوش فرمی داشته باشید. این نوع ژل ابرو، علاوه بر اینکه باعث حالت دهی بیشتر ابروهای شما می‌شود، باعث ریزش و آسیب ابرو نمی‌شود. شما می‌توانید از ژل به عنوان جایگزین مناسبی برای مداد و سایه ابرو استفاده کنید.

 طرز استفاده از ژل ابرو

معرفی انواع ژل ابرو (رنگی و بی رنگ)

امروزه یکی از پرطرفدارترین ترند های آرایشی ابروی های لیفت شده و به‌اصطلاح هالیوودی است. شما می‌توانید با استفاده از ژل لیفت ابرو به‌راحتی با کمترین هزینه و صرف کمترین زمان ابروهای خود را به هر فرم و مدلی که مایل باشید حالت بدید. در این مطلب که در مورداستفاده از ژل ابرو برایتان صحبت نمودیم، لازم است که به شما مدل های مختلف، برای ژل ابرو را نیز معرفی کنیم.

ژل های ابرو موجود در بازار دو دسته هستند:

  • ژل ابرو بی رنگ
  • ژل ابروی رنگی

با توجه به نیازتان می‌توانید هرکدام از این دو مورد را برای فرم دهی ابروها استفاده کنید. اگر ابروهای کم حجمی دارید و به‌طور مرتب از سایه یا مداد ابرو استفاده می‌کنید، از ژل ابروی رنگی استفاده نمایید. اگر حجم ابروهایتان مناسب است می‌توانید از ژل‌های ابروی بی رنگ استفاده کنید و چهره‌ای جذاب داشته باشید.

ژل لیفت ابرو بی رنگ

اگر ابروهای پر حجمی دارید که برای حجم دادن به آنها از مداد و سایه استفاده نمی‌کنید، بهترین گزینه برای شما ژل ابـرو بی رنگ هست.

ژل لیفت ابـرو بی رنگ عمومی‌ترین مدل ژل و بسیار کاربردی است. از ژل لیفت ابروی بی رنگ را برای تمامی مدل ابروها می‌توان استفاده کرد. مقدار کمی از ژل لیفت ابـرو بی رنگ برای یک لیفت ماندگار و طولانی‌مدت کافی است.

ژل لیفت ابـرو بی رنگ کُد دو سایز ۱۰ گرمی و ۲۰ گرمی دارد. سایز ۱۰ گرمی برای حدوداً ۲ ماه و سایز ۲۰ گرمی برای ۵ ماه استفاده روزانه کافی هستند. تاریخ انقضای ژل های ابـرو بعد از باز شدن درب آن‌ها حداکثر ۶ ماه است.

ژل رنگی لیفت ابرو

مزایای ژل ابرو

ژل رنگی لیفت ابرو، رنگ تارهای ابرو رو تغییر نمی‌دهد بلکه پوست زیر ابرو را رنگی می‌کند.

ژل ابرو نسکافه (ژل قهوه ای روشن)

رنگ روشن و نسکافه ای این ژل برای ابروهای قهوه ای روشن و بلوند مناسب است. رنگی خاص و فوق العاده طبیعی دارد.

ژل ابرو شکلات (ژل قهوه ای متوسط)

ژل متوسط قهوه ای رنگ هست و برای ابروهای مشکی و قهوه ای با حجم کم که نیاز به پوشش دهی جاهای خالی دارد مناسب می‌باشد. ژل لیفت ابرو شکلاتی حجم دهی طبیعی و بسیار زیبایی دارد. علاوه بر این سلیقه‌های مختلفی با رنگ و حجم ابروهای متنوع می‌توانند از این ژل استفاده کنند. ژل ابروی شکلات ژل کُد را می‌توانید در دو سایز ۱۰ و ۲۰ گرمی از طریق سایت تهیه کنید.

ژل ابرو قهوه (ژل قهوه‌ای تیره)

این ژل تناژ تیره دارد و برای ابروهای مشکی با حجم خیلی کم که نیاز به پوشش دهی جاهای خالی دارد، مناسب می‌باشد. حجم دهی بالای این ژل به همراه لیفت قوی و ماندگار، مناسب ابروهای کم حجم (مشکی و قهوه‌ای) است.

استفاده از ژل لیفت ابرو

حتماً شما هم تجربه استفاده از ژل ابرو یا صابون ابروهای فیک و بی کیفیت موجود در بازار را دارید! مشکلی که خیلی از مصرف کنندگان محصولات لیفت ابرو با آن مواجه می‌شوند، سفیدک زدن ژل یا صابون روی ابروهاست اما ژل لیفت ابرو کُد به دلیل فرمولاسیون منحصربه‌فرد و بافت ژله ای علاوه بر اینکه روی ابرو کاملاً سبک و طبیعی حالت می‌گیرد، هیچ‌گونه سفیدکی به جا نمی‌گذارد!

موردی که توجه مصرف کنندگان این محصول رو به خود جلب می‌کند برخلاف محصولات خارجی، قدرت لیفت و حالت دهی فوق‌العاده‌ای هست که به همراه دارد. این حالت تا قبل از هر بار شستشو بدون هیچ کم و کاستی ماندگار خواهد بود. از مهم‌ترین ویژگی های ژل لیفت ابرو می‌توان به ماندگاری بسیار بالا روی ابروها، عدم ایجاد ریزش و حساسیت و آسیب و عدم ایجاد سفیدک روی ابرو اشاره کرد که این موارد تجربه لذت بخش استفاده از محصول با کیفیت تولید داخل رو به شما هدیه می‌دهد.

ژل کُد با ارائه دو مدل ژل ابروی بی رنگ و رنگی لیفت ابرو، به عنوان اولین و برترین عرضه‌کننده ژل لیفت ابرو در ایران، نقش قابل‌توجهی در استفاده از ظرفیت های تولید داخل و همچنین کم رنگ تر کردن ورود محصولات متفرقه خارجی ایفا کرده است. ژل های بی رنگ ژل کُد به دلیل کاربرد بسیار بالا از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند زیرا برای تمام طیف ابروهای معمولی، کاشت و ضخیم، رنگ شده و… مناسب اند. مدل های رنگی علاوه بر خاصیت لیفت و حالت دهی، حجم دهی ملایمی نیز برای آن دسته از افراد که ابروهای کم حجم دارند به همراه دارد

روش استفاده از ژل ابرو به چه صورت است؟

چگونگی استفاده از ژل ابرو به‌صورت کامل How to use eyebrow gel completelyn در ادامه شرح می‌دهیم:

همه‌ی ‌خانم‌ها دوست دارند که چهره‌ای زیبا داشته باشند. در واقع آراستگی‌شان به نحوی باشد که بتوانند در تمام بخش‌های زندگی اعتماد بنفس کافی داشته باشند. چهره بخش‌های مختلفی دارد که هرکدام برای تکمیل زیبایی شما فاکتورهای مخصوص به خود را دارند؛ اما ابروها یکی از مهم‌ترین ارکان زیباتر به نظر رسیدن چهره شما هستند. تصور کنید این ابروهای جذابتان که فرم صورت را تکمیل می‌کنند این گونه در چهره‌تان وجود نداشت! هرچه آرایش می‌کردید بازهم گویی چیزی کم است و آنچنان که باید جذاب به نظر نمی‌رسید. پس این بخش مهم از صورت را دست کم نگیرید و تا می‌توانید به آن برسید. یکی از محصولات بسیار پرطرفداری که امروزه در دسترس خانم‌ها قرار دارد و باعث می‌شود چهره‌تان زیبا تر و متفاوت تر شود ژل های ابرو می‌باشند. در این مطلب می‌خواهیم هر آنچه که درباره نحوه استفاده از ژل ابرو لازم است بدانید را به شما بگوییم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

انواع ژل ابرو رنگی

  1. ابتدا یک طرف براش را به مقدار کمی ژل آغشته کنید.
  2. سپس براش را روی ابروی خود در جهت دلخواه بکشید تا ژل به‌خوبی بین تارهای ابرو پخش‌شده و ابرو حالت بگیرد.
  3. اکنون با انگشت خود روی ابرو به سمت بالا بکشید تا لیفت ثابت شود.
  4. سپس چند دقیقه اجازه دهید تا ژل کاملاً روی ابرو خشک و مات شود.

ترکیبات منحصربه‌فرد ژل مناسب استفاده روزانه محصول بوده و هیچ‌گونه آسیبی برای ابرو ندارد. با توجه به این موضوع شما می‌توانید به‌صورت روزانه از این محصول استفاده کنید.

توجه داشته باشید برای اینکه به بهترین شکل بتوانید از ژل استفاده کنید، باید موارد ذکر شده را رعایت فرمایید. سعی کنید بیش از اندازه از ژل ابرو استفاده نکنید. مقدار کمی از آن می تواند به خوبی ابرو را لیفت کند.

ضرورت جایگزینی ژل ابرو با سایر روش‌های زیبایی ابرو

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مصرف‌کننده‌های لوازم آرایشی، ترکیبات و آسیب های احتمالی مواد تشکیل‌دهنده محصولات است. ژل لیفت ابروی کُد به دلیل ترکیبات و فرمولاسیون منحصربه‌فرد آن، مناسب استفاده مداوم و روزانه بوده و ترکیبات این ژل ابرو کاملاً با پوست شما سازگار می‌باشد. وجود عصاره روغن نارگیل در ترکیبات ژل لیفت ابروی *ژل کُد* از خشکی پوست و آسیب دیدن ریشه ی ابرو در بلند مدت جلوگیری می‌کند.

یکی دیگر از مواردی که در محصولات لیفت ابرو وجود دارد، سفیدک زدن ژل بعد از استفاده روی ابرو است. این ژل به دلیل داشتن بافت ژله‌ای و نسبتاً مرطوب، به‌هیچ‌وجه روی ابرو سفیدک نمی‌زند. همچنین حالت کاملاً طبیعی و خوش‌حالتی به ابروهای شما می‌دهد.

ماندگاری و قدرت نگهدارندگی ژل ابروی کد ناشی از فیکساتور استفاده شده در ترکیبات آن است. این فیکساتور باعث می‌شود حالت ابروهای شما تا قبل از شستشو بدون تغییر باقی بمانند. یکی از مهم‌ترین تفاوت های ژل و صابون ابرو استفاده از گلیسیرین در ترکیبات صابون است. مواد به‌کاررفته در صابون باعث خشکی بیش‌ازحد و ریزش تارهای ابرو در درازمدت می‌شود.

ژل ابروی کد با استفاده از مواد تشکیل‌دهنده‌ی مخصوص این مشکل را کامل برطرف کرده است. همچنین تجربه‌ی داشتن ابروهایی خوش‌حالت و لیفت شده را برای شما به همراه دارد. داشتن یک حالت‌دهنده‌ی قوی برای کسانی که کاشت ابرو انجام داده‌اند، بسیار مهم است. چون حالت دادن به تارهای ضخیم و پرپشت ابرو‌های کاشت، بدون آسیب زدن به آنها کار هر نگهدارنده ای نیست! ژل ابروی کُد به دلیل خاصیت نگهدارندگی قوی بهترین گزینه برای کسانی است که کاشت ابرو انجام داده‌اند.

بهترین برند ژل ابرو

مزایای استفاده از ژل ابرو

این ژل ها دارای مزایای بسیاری هستند. در ادامه برخی از مهم ترین موارد را اشاره می کنیم.

  • قابلیت استفاده روزانه
  • قیمت مناسب و به‌صرفه
  • قدرت لیفت و حالت دهی بالا
  • حفظ حالت لیفت تا هر بار شستشو
  • فرمولاسیون منحصربه‌فرد جهت لیفت ابرو
  • جایگزین مناسب لیفت ابرو با مواد شیمیایی
  • بدون هیچ‌گونه ریزش و آسیب به ابروهای شما

تفاوت ژل رنگی و سایه ابرو در چیست؟

این دو‌ محصول جذاب هرکدام کارایی خاص خودشان را دارند و اگر باهم استفاده شوند نتیجه‌ای حیرت انگیز به دنبال خواهند داشت.

  • یکی از اصلی‌ترین عوامل تفاوت ژل و سایه ابرو این است که سایه ابرو می‌تواند در بخش‌های زیرین موهای ابرو بنشیند و تمام قسمت‌های خالی ابرو را پر کند. اما این موضوع در مورد ژل ابرو صادق نیست. ژل ابرو بر روی سطح رویی موهای ابرو قرار می‌گیرد و حتماً باتوجه به خواب ابرو باید به سمت بالا کشیده شود.
  • مورد بعدی در خصوص تفاوت ژل و سایه ابرو این است که ژل ابرو بیشتر برای حالت دهی کاربرد دارد اما سایه ابرو خاصیت پر رنگ کردن ابروها را دارد و توانایی حالت دهی ندارد. یکی دیگر از نکات مهم درخصوص تفاوت ژل و سایه ابرو این است که سایه ابرو می‌تواند قاب و کادر بندی دقیقی برای موهای ابرو داشته باشد، در صورتی که ژل ابرو این گونه نیست.
  • سایه ابرو هم برای افرادی که ابروهای پر دارند مناسب است و هم برای اشخاصی که ابروهای نازک و کمرنگ دارند؛ اما ژل ابـرو بیشتر برای ابروهای پرپشت کاربردی است. ژل ابـرو هم بی‌رنگ است هم رنگ‌دار مثل ژل ابـرو نسکافه ، اما سایه ابرو حتماً رنگ دارد.
  • سایه ابرو طیف رنگی روشن تا تیره دارد که باتوجه به رنگ پوستتان می‌توانید رنگ دلخواه را انتخاب کنید. در انتخاب رنگ ژل ابـرو باید این نکته را در نظر بگیرید که باتوجه به رنگ سایه ابـرو یا مداد ابـرو باید ژل ابـرو را بزنید و تضاد این دو محصول باهم جلوه‌ی‌ مناسبی ندارد.

استفاده از ژل ابرو چه خاصیتی دارد؟

یکی از مهم‌ترین مزیت های استفاده از ژل ابرو به جای لیفت ابرو، قیمت بسیار بصرفه و اقتصادی آن است! به‌طوریکه شما با صرف حدوداً یک پنجم قیمت لیفت ابرو در سالن‌های زیبایی می‌توانید با خرید ژل ابرو به‌راحتی بدون محدودیت زمان و مکان در عرض چند دقیقه ابروهای خوش حالت و لیفت شده داشته باشید. ژل های ابرو برخلاف مواد شیمیایی لیفت ابرو که در سالن‌های زیبایی استفاده می‌شوند، هیچ‌گونه آسیب و یا ریزشی نداشته و شما می‌توانید روزانه از این محصول استفاده نمایید.

ژل ابرو باعث ریزش ابرو می‌شود؟!

شاید تابه‌حال شنیده باشید که استفاده از ژل ابرو باعث ریزش ابروها می‌شود! اما باید به شما بگوییم که این تصوری اشتباه است. ژل ابرو هیچ‌گونه آسیبی به ریشه ابرو نمی‌رساند زیرا مواد ژل فقط قسمت ابتدایی و ساقه تارهای ابرو را حالت می‌دهد و اثری روی ریشه ابرو ندارد همچنین ژل لیفت ابروی ژل کد به دلیل بهره‌گیری از فرمولاسیون منحصربه‌فرد و تخصصی سازگاری بالایی با پوست و مو دارد. بدون هیچ نگرانی به صورت شبانه روزی می توانید از این ژل بهره ببرید. نگران مواد سازنده آن نیز نباشید.

نکات خرید برای ژل ابرو

خرید ژل ابرو رنگی

با استفاده از ژل ابرو می‌توانید ابروهای بسیار زیبا و خوش حالتی داشته باشید. ژل ابـرو به بهترین شکل ابروهای شما را مرتب می‌کند. همچنین ابروهای شما تیره تر شده و ضخامتش بیشتر می‌شود. طرز استفاده از آن هم بسیار آسان است. شما می‌توانید با استفاده از قلم مویی مقداری از ژل را به ابروهای خود بکشید. سپاس با توجه به طرح موردنظرتان به ابروهایتان حالت دهید. توجه داشته باشید که ژل ابـرو Eyebrow gel انواع مختلفی دارد. تنوع و رنگ ژل ابروها زیاد است. با توجه به این موضوع هر شخصی باید برای زیبایی بیشتر چهره خود ژل ابـرو مناسب با چهره و حالت ابروهایش را خریداری کند. به‌طورکلی به شما پیشنهاد می‌کنیم، اگر ابروهایتان حالت ندارد و یا می‌خواهید ابروها را به سمت بالا لیفت کنید، این محصول را خریداری نمایید. برای لیفت ابـرو کافی است ژل ابـرو را باید از پایین و ریشه ابروها، ژل را به‌سمت بالا بمالید. ژل ابـرو مانند ریمل است. در لیفت کردن ابروها بسیار حرفه ای عمل می‌کند.

تقریباً بیشتر انواع ژل های ابـرو، بی رنگ هستند. نمونه‌هایی از آن وجود دارند که به ابروها با بهره‌مندی از رنگ دانه رنگ می‌دهند. بافت ژل ابـرو از سایر ریمل ها ابـرو بسیار سبک تر است. با توجه به این موضوع می‌توانید برای بهره‌مندی از میکاپ سبک، بهتر است از ژل استفاده کنید. علاوه بر این، میزان رنگ دهی ژل لیفت ابـرو بسیار طبیعی تر می‌باشد. اگر می‌خواهید میکاپ سریع و ماندگاری داشته باشید، استفاده از لیفت ابرو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این دسته از ژل ابـرو ها به‌راحتی قابلیت پاک شدن هم دارند.

تناسب رنگ ژل و ابروها

پیش از خرید این محصول، باید به همخوانی رنگ ژل و ابروها توجه داشته باشید. اگر ژل، از ابروهایتان تیره تر باشد، حالت مصنوعی به خود می‌گیرد. البته برخی این حالت مصنوعی را دوست دارند. اگر می‌خواهید ابروهای نچرال و زیبایی داشته باشید، بهتر از ژل بی رنگ استفاده کنید. این ژل به حالت طبیعی ابروهای شما را به هر حالتی که می‌خواهید درمی‌آورد. علاوه بر این می‌توانید با توجه به نوع رنگ ابروهایتان از سه رنگ شکلاتی، نسکافه ای و قهوه ای استفاده کنید. برای ابروهای مشکی رنگ ژل قهوه ای را پیشنهاد می‌کنیم.

 مواد سازنده داخل ژل ها

این روزها ژل های بسیار تولید و به بازار عرضه می‌شوند. مواد داخلی بسیاری از این ژل ها از مواد بی کیفیت یا تاریخ گذشته هست. درواقع با استفاده از آنها ابروهای شما حالت گرفته اما دچار ریزش می‌شود. به‌طورکلی بهتر است بهترین و معتبرترین مارک ها و برندهای ژل برای ابروهای خود استفاده کنید. نوع ژل و برند آن در آسیب و ریزش ابروهایتان بسیار تأثیرگذار است. البته جای نگرانی ندارد، برند ژل کد یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای ژل لیفت ابـرو است. این برند از بهترین متریال ساخته‌شده است. با توجه به این موضوع هیچ آسیبی به ابروی شما نمی‌رساند.

انتخاب شکل برس ژل ابرو

خرید ژل ابرو

تنها ژل ابـرو کافی نیست. شما می‌توانید با استفاده از یک برس مناسب مانند ریمل به بهترین شکل به ابروهایتان حالت دهید. به‌طورکلی انواع برس ژل شامل موارد زیر می‌شود:

  • برس نازک: این برس برای پر کردن بخش های داخلی ابرو بسیار مناسب می‌باشد.
  • برس ضخیم: اگر می‌خواهید با استفاده از ژل به ابروهایتان مدل دهید، بهتر است از برس ضخیم استفاده کنید.
  • برس دوسر: در یک سر، برس موها را شانه می‌زند و سر جایشان می‌گذارد. برس دیگر نازک است و برای رنگ‌دهی به موهای ابرو کاربرد دارد.
  • برس زاویه‌دار: برس زاویه‌دار هم به ابروهایتان طرح می‌دهد، هم فضای خالی بین ابروهایتان رو پر می‌کند.

میزان ماندگاری ژل ابـرو

اگر ژل لیفت ماندگاری کمی داشته باشد، در کوتاه مدت پاک می‌شود. این موضوع می‌تواند تأثیر بسیار منفی بر روی چهره شما بگذارد. بعضی ژل های ابـرو تا ۴۸ نیز می‌توانند دوام داشته باشند. به‌طورکلی بهتر است ماندگاری ژل ابـرو نه بسیار کم و نه بسیار زیاد باشد. ژل لیفت ابـرو ژل کد ۲۴ ساعت ماندگاری دارد. نحوه ماندگاری آن به صورتی است که حالت ابروهای شما را حفظ و باعث ریزش آن نمی‌شود. شما می‌توانید با خیال آسوده از این محصول در مهمانی و مراسم های خود استفاده کنید.

میزان بافت ژل ابـرو

اغلب در ساخت ژل ابـرو از میکروفیبرهایی استفاده می‌شود که به ابروها می‌چسبند. این مواد باعث حجم دهی بیشتر ابروها می‌شوند. در صورتی که ژل لیفت ابـرو دارای رنگ دانه باشد، میزان حجم دهی آن افزایش پیدا خواهد کرد. در صورتی که ابروهای پرپشتی دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ژل ابروهای بافت سبک را تهیه کنید. ژل هایی که بافت سبکی دارند با گذشت زمان احساس سنگینی ایجاد نمی‌کنند. درواقع شما به آسانی می‌توانید از این دسته از ژل ها استفاده کنید؛ اما ژل های بافت سنگین اغلب در طول زمان باعث ایجاد خارش می‌شوند.

جنس ابرو و پوست

بهتر است در این رابطه حتماً این نکته را در نظر بگیرید که جنس پوست به چه صورت است. برای مثال برخی از افراد پوستشان چرب است. میزان ماندگاری ژل لیفت بر روی این دسته از ابروها کمتر می‌شود. با توجه به این موضوع برخی از تولیدکنندگان ژل، محصولاتی را ارائه می‌دهند که از مواد طبیعی ساخته‌شده باشد. این مواد طبیعی با پوست شما سازگار است. همچنین کمتر از دیگر ژل ها از روی ابروهای شما محو می‌شود. برای مثل ژل لیفت ابـرو برند ژل کد تأثیر از مواد کاملاً طبیعی و سازگار با پوست تهیه‌شده است. این ژل با بهره‌مندی از بافتی سبک ماندگاری بسیاری نیز دارد.

جمع بندی

با توجه به شرایط اقتصادی انجام لیفت ابرو، در سالن‌های زیبایی هر دو ماه یکبار با هزینه‌های بالا و عموماً ماندگاری پایین شاید برای همه گزینه‌ی مناسبی نباشد. همچنین صرف زمان زیاد جهت حضور در سالن‌های زیبایی و انجام خدمات برای کسانی که شاغل هستند و یا فرصت کافی ندارند باعث شده داشتن ابرو‌های خوش‌حالت به یک کار پرهزینه و زمان‌بر تبدیل شود.

شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای بسیار کمتر از لیفت ابرو در سالن‌های زیبایی و دسترسی نامحدود در محل کار، منزل و … تنها در چند دقیقه با استفاده از ژل لیفت ابـرو، ابرو‌های خوش‌حالتی داشته باشید. فروشگاه ژل کد عرضه کنند بهترین نوع ژل ابـرو در سایز و رنگ های متنوع همراه با ارسال رایگان و پشتیبانی خرید عرضه می‌کند. شما می‌توانید با یکبار خرید از این مجموعه زیبایی را برای ابروهای خود به ارمغان بیاورید.

تمامی ژل های ابـرو فروشگاه ژل کد دارای بالاترین سطح کیفی هستند. با توجه به این موضوع برخلاف دیگر محصولات مشابه به پیاز ابروهای شما آسیب نمی زند. شما می توانید با خیالی آسوده این محصول را تهیه کنید. توجه داشته باشید که باید حتما نکات نگه داری ژل را به خوبی مطالعه و اجرا کنید. چراکه در غیر این صورت ممکن است ژل لیفت خشک شود.

نظرات