قبل از خرید صفحه نمایش تبلیغاتی چه چیزهایی را باید بدانید؟

0

راهنمای انتخاب و درک عملکرد فنی یک صفحه نمایش LED یا همان تلویزیون شهری از سمت مجموعه ای اس آی لایت تا در زمان خرید با مشکل مواجه نشوید.

 صفحه نمایش تبلیغاتی

مشاهده فاصله برای صفحه نمایش LED

فاصله مشاهده یک مقدار مهم برای تعیین فاصله بین دو پیکسل ممکن است.  به عنوان مثال، اگر ما یک صفحه نمایش ۳×۲ متری داشته باشیم، اگر بخواهیم دید بهینه را از فاصله ۸ متری داشته باشیم، می توانیم گام پیکسلی ۱۰ میلی متری را انتخاب کنیم. اما اگر می‌خواهیم فاصله دید آن را کاهش دهیم و نزدیک‌تر کنیم، بهتر است فاصله پیکسلی ۸ میلی‌متری را انتخاب کنیم.

بنابراین، آیا همیشه بهتر است که پیکسل کوچکتر را تهیه کنید؟

نه واقعا، به یاد داشته باشید که ماژول های کوچکتر گران تر هستند.  اگر مثال قبلی (صفحه نمایش ال ای دی ۳×۲ متر) را در نظر بگیریم و فاصله دید ۱۰ متری را تعیین کنیم، کیفیت تصویر یکسان خواهد بود، خواه گام پیکسل ۱۰ میلی متر باشد یا ۸ میلی متر. انتخاب یک پیکسل کوچکتر در مواقعی که لازم نیست هدر دادن پول است.

روشنایی صفحه نمایش LED

صفحـه نمایش های ال ای دی تبلیغاتی نسبت به تلویزیون های ال ای دی و سایر صفحـه نمایش ها روشنایی بیشتری دارند. روشنایی با استفاده از nits یا candelas در هر متر مربع اندازه گیری می شود. هرچه سطح درخشندگی بیشتر باشد، سطح روشنایی بالاتر است.

صفحـه نمایش هایی با روشنایی بالاتر قیمت بیشتری دارند و انرژی الکتریکی بیشتری مصرف می کنند. از این رو، مهم است که صفحـه نمایشی با روشنایی مناسب برای نیازهای خود انتخاب کنید، بنابراین برای چیزی که ضروری نیست هزینه بیشتری پرداخت نخواهید کرد. ماژول های داخلی ضد آب و گرد و خاک نیستند و ماژول های بیرونی یا اوت دور برای رطوبت و گرما و حتی گرد و خاک بهینه سازی شده اند.

نحوه انتخاب بهترین پیچ پیکسلی برای صفحه LED

هنگام خرید یک صفحه نمایش LED، اغلب شک و تردید ایجاد می شود. یکی از متداول ترین آنها  نحوه انتخاب گام پیکسل مناسب برای ماژول ها است.  طبیعی است که بخواهیم بهترین کیفیت تصویر را داشته باشیم. در واقع، یافتن نمونه‌هایی از انتخاب بد پیکسلی آسان است: تصاویر تحریف‌شده‌ای که در هر فاصله‌ای به درستی درک نمی‌شوند.

برخی از مردم (و فروشندگان) معتقدند که فاصله از صفحه نمایش تنها متغیری است که برای دریافت بهترین کیفیت تصویر مهم است. آنها به اشتباه فقط بر این اساس pixel در  pixel را محاسبه می کنند و به اندازه صفحه نمایش LED فکر نمی کنند.

به عنوان مشاوره فنی، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تعداد کل پیکسل هایی را که صفحه نمایشی که می خواهیم بخریم دارد محاسبه کنید. مقدار نمی تواند کمتر از ۳۰۰۰۰ پیکسل باشد.

صفحه نمایش تبلیغاتی

چگونه تعداد کل پیکسل های یک صفحه را محاسبه کنیم؟

خیلی ساده:  در جدول زیر می توانید بررسی کنید که در یک متر مربع از هر زمین چند پیکسل وجود دارد.

مقدار پیکسل در داخل

به عنوان مثال، اگر صفحه نمایش ۲×۱ متر می خواهیم، ​​باید اندازه را به متر مربع تبدیل کنیم که با ضرب اندازه گیری پایه در اندازه گیری ارتفاع انجام می شود. سطح صفحه نمایش ۲×۱ متر ۲ متر مربع است. حال باید به دنبال یک مقدار pixel در pixel باشیم که پس از ضرب در اندازه سطح، مقداری بیشتر از ۳۰۰۰۰ پیکسل به ما بدهد. بیایید سطح صفحه نمایش خود را در گام پیکسلی ۱۰ میلی متری ضرب کنیم (مطابق با جدول قبلی معادل ۱۰۰۰۰ پیکسل در متر مربع). ۲ متر مربع × ۱۰٫۰۰۰ پیکسل / متر مربع = ۲۰٫۰۰۰٫ بنابراین، این مقدار برای ویدیو معتبر نیست: فقط برای مشاهده متن مناسب است.

اکنون وضوح دیگری را در ۸ میلی متر (معادل ۱۵۶۲۵ پیکسل بر متر مربع، مطابق جدول بالا) امتحان می کنیم. در این مورد، ۲ m2 x 15,625 پیکسل / m2 = 31,250. اکنون یک مقدار معتبر برای بازتولید تصاویر و فیلم ها به دست می آوریم. اگر با این وجود، در مورد میزان پیکسلی که می خواهید شک دارید، بهتر است متخصصانی با تجربه زیاد و صدها صفحه نمایش و پروژه انجام شده به شما توصیه کنند. بهتر است از کارشناسان با تجربه طولانی و صدها پروژه موفق مشاوره حرفه ای دریافت کنید

روشنایی صفحه نمایش LED داخلی و خارجی

یکی از رایج ترین تصورات غلط مربوط به سردرگمی بین روشنایی و حفاظت از آب و هوا است. این خطا توسط فروشندگان نادرست ایجاد می شود که صفحه نمایش های LED گران قیمت و بیش از حد در فضای باز را به مشتریانی که به آنها نیاز ندارند، فقط برای دریافت پورسانت بالاتر ارائه می دهند. فریب این است که اطلاع ندهید که صفحه نمایش های داخلی با روشنایی بالاتر وجود دارد که می تواند مانند صفحه نمایش های بیرونی روشن و واضح به نظر برسد.

این صفحه نمایش های LED داخلی ویژگی های مقاوم در برابر آب و هوا را ندارند زیرا به آن نیاز ندارند. این می تواند در هزینه شما صرفه جویی زیادی کند، زیرا قیمت صفحه نمایش را بسیار بالاتر می برد. حقیقت این است که روشنایی صفحه نمایش کاملاً مستقل از محافظت در برابر آب و هوا است.

دسترسی تعمیر و نگهداری از تلویزیون شهری  چگونه است؟

دسترسی و نگه داری تلویزیون شهری ها بسیار آسان اسن و کافی خواهد بود تا ماژول یا پاور معیوب رابر داشته و یک قطعه سالم جایگزین کنید و این کار نیاز به یک شخص متخصص ندارد و هرشخصی می تواند اینکار را به راحتی انجام دهد.

نمایشگرهای تعمیر و نگهداری عقب برای دسترسی به داخل به فضایی در پشت صفحه نیاز دارند.  گاهی اوقات، این صفحه نمایش ها می توانند درهایی را در خود جای می دهند که برای انجام کارهای تعمیر و نگهداری باید کاملاً عمل کنند. اگر در حال نصب صفحه نمایش LED تعمیر و نگهداری عقب هستید، حتما فضای لازم برای دسترسی کارکنان و باز کردن درب را بگذارید، تا اپراتور یا شخص تعمیر کننده بتواند به راحتی کار تعمیرات را انجام دهد و فضای کافی برای اینکار وجود داشته باشد.

نمایشگرهای نگهداری از جلو LED برای نصب دیوار یا موارد مشابه طراحی شده اند که  از قسمت جلو به قطعات داخلی آنها دسترسی خواهیم داشت. صفحه‌نمایش‌های نگهداری از جلو به دلیل مکانیسم‌هایی که برای دسترسی از جلو در هم ادغام می‌کنند، کمی گران‌تر از نوع عقب هستند.

بهترین مارک های LED برای صفحه نمایش کدامند؟

نام های تجاری راهی برای سنجش کیفیت خوب نیستند، بهتر است به دنبال قابلیت اطمینان باشید. قابلیت اطمینان یک مدل LED با نرخ در هزار اندازه گیری می شود. هر چه نرخ در هزار بالاتر باشد، کیفیت و قابلیت اطمینان led بهتر است، البته باید مواظب سودجویان هم باشیم که با ایجاد برند های متفرقه و بی کیفیت چینی با نام های تجاری ایرانی و خارجی دنبال سو استفاده از مردم هستند.

نحوه انتخاب بهترین صفحه نمایش LED

صفحه نمایش تبلیغاتی

سوالات متداول در مورد صفحه نمایش LED داخلی و خارجی

من می خواهم یک تابلو تبلیغاتی را در یک صفحه نمایش پنجره مغازه نصب کنم. به چه نوع صفحه نمایشی نیاز دارم؟

برای قرار دادن صفحه نمایش در ویترین مغازه، ارزیابی درخشندگی که روی آن می افتد بسیار مهم است. بسته به نور خورشیدی که ویترین مغازه شما دریافت می کند، می توانید روشنایی صفحه نمایش خود را انتخاب کنید. اگر ویترین مغازه شما نور مستقیم خورشید زیادی دریافت می کند، می توانید صفحه نمایش های بیرونی را انتخاب کنید که دارای درخشندگی بسیار بالایی هستند.

برای کدام کاربردها و مکان ها یک صفحه LED داخلی توصیه می شود؟

صفحه نمایش های LED داخلی گزینه بسیار خوبی برای تعداد زیادی مکان و استفاده است. قیمت و کیفیت تصویر آن را به یک محصول بسیار مورد تقاضا تبدیل کرده است. تا زمانی که درخشندگی محیط محل آن از محدوده عملکرد روشنایی آن (nits) تجاوز نکند، یک محصول ایده آل برای استفاده های متعدد است.

چه زمانی قرار دادن یک صفحه نمایش در فضای باز در ویترین مغازه ایده خوبی است؟

صفحـه نمایش های LED داخلی دارای مقادیر روشنایی کمتری نسبت به صفحـه نمایش های فضای باز هستند. قیمت و کیفیت تصویر جذاب آن‌ها آن‌ها را برای مکان‌های مختلف جذاب می‌کند، اما برای ویترین مغازه‌ها، سرمایه‌گذاری بیشتر و خرید صفحه‌نمایش‌های فضای باز برای به دست آوردن بهترین کیفیت تصویر در شرایط نور بالا توصیه می‌شود.

آیا یک صفحه نمایش LED داخلی می تواند در ویترین مغازه به خوبی کار کند؟

صفحـه نمایش های LED داخلی می توانند در ویترین مغازه هایی که مشکلی با نور مستقیم محیط ندارند کار کنند. اگر ویترین مغازه نور مستقیم خورشید را دریافت می کند، باید از صفحـه نمایش LED در فضای باز استفاده کرد.

تفاوت واقعی بین نمایشگرهای بیرونی و داخلی چیست؟

از یک طرف ما حفاظت از محیط زیست را داریم، صفحـه نمایش های فضای باز، همانطور که از نام آنها مشخص است، برای مقاومت در برابر معمول ترین شرایط محیطی در فضای باز سازگار شده اند. وزن آنها نسبت به صفحـه نمایش های داخلی بیشتر است و درخشندگی آنها بسیار بیشتر از صفحـه نمایش های داخلی است زیرا در نظر گرفته می شود که در مناطقی که در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند. منطقاً با در نظر گرفتن همه این ویژگی ها، صفحـه نمایش های خارجی قیمت بسیار بالاتری نسبت به صفحـه نمایش های داخلی دارند. عملکرد صفحـه نمایش در فضای باز و عملکرد صفحـه نمایش LED داخلی.

برای اطلاعات بیشتر به سایت مجموعه ای اس آی لایت مراجعه نمایید تا از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

نظرات