زمان دقیق پخش سریال سرگیجه از نماوا + سریال سرگیجه چند شنبه ها میاد؟

0

زمان دقیق پخش سریال سرگیجه از نماوا مشخص شد

ساعت پخش و تکرار سریال سرگیجه را در این مطلب می خوانید.

سریال سرگیجه از ۲۶ دی ماه از شبکه نمایش خانگی به صورت هفتگی هر دوشنبه ساعت ۲۰ از نماوا پخش خواهد شد. بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون در سریال سرگیجه به ایفای نقش پرداخته اند.

زمان دقیق پخش سریال سرگیجه از نماوا + سریال سرگیجه چند شنبه ها میاد؟

سریال سرگیجه چند شنبه ها میاد؟

سریال جدید سرگیجه دوشنبه ها ساعت ۲۰ از نماوا تماشا کنید.

سریال سرگیجه به کارگردانی بهرنگ توفیقی از ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ پخش خود را آغاز کرده و قرار است روزهای دوشنبه ساعت ۲۰ از پلتفرم نماوا پخش شود.. شما میتوانید دوشنبه ها ساعت ۲۰ منتظر قسمت جدید این سریال با بازی هادی حجازی فر، حامد بهداد و رعنا آزای ور، مهراوه شریفی نیا و … باشید

اولین قسمت سریال سرگیجه بیست و ششم دی ماه ۱۴۰۱ از نماوا منتشر شد. این سریال جدیدترین کار بهرنگ توفیقی در مقام کارگردان است و به قلم محمد منعم و همایون حجازی نوشته شده و سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی پور، مجریان طرح و سرمایه‌گذاران آن هستند.

سریال تمام رخ از سه شنبه ۳ دی ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۲۰:۴۵ شروع به پخش کرده است.

جزئیات پخش

سریال سرگیجه به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو از ۲۶دی ماه، دوشنبه‌ها ساعت ۲۰ از نمایش خانگی پخش می‌شود.

در خلاصه‌ی داستان این سریال آمده: پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود. گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود…

حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری و شایسته سجادی در «سرگیجه» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بهرنگ توفیقی یکی از کارگردانان معروف و پرکار سینما و تلویزیون ایران است که کارگردانی آثاری چون سریال «آقازاده» در سال ۹۹ در شبکه نمایش خانگی و سریال‌های «بی‌ همگان»، «افرا»، «پدر»، «زیر پای مادر»، «آمین» و «پشت بام تهران» بر عهده داشته است.

نظرات