بانک اطلاعاتی شماره موبایل چیست و چه کاربردی دارد؟

0

همه ما دوست داریم که کسب و کار خودمان را بهتر به مخاطبین هدفمان معرفی کنیم. برای این کار روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام معایب و مزایای خاص خودشان را دارند. استفاده از بانک اطلاعاتی شماره موبایل و اس ام س مارکتینگ، یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات کسب و کارهای امروزی است. آیا تا به حال شده که در مورد بانک اطلاعاتی شماره موبایل فکر کنید؟ اصلا بانک اطلاعاتی شماره موبایل چیست؟

این سوالی است که برای بسیاری از افرادی که قصد تبلیغات در حوزه اس ام اس مارکتینگ را دارند، پیش می آید. بانک اطلاعاتی شماره موبایل در واقع شامل داده های مختلف شماره موبایل است که هر کدام به صورت تفکیک شده در یک گروه قرار می گیرند. اگر می خواهید بیشتر در مورد بانک اطلاعاتی شماره موبایل و ویژگی های آن بدانید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

بانک اطلاعاتی شماره موبایل چیست؟

بانک اطلاعاتی شماره موبایل چیست؟

بانک اطلاعاتـی شماره موبایل چیست؟ اگر این سوال در ذهن شما به وجود آمده است، اجازه دهید تا بیشتر در مورد بانک اطلاعاتی شماره موبایل  صحبت کنیم. بانک اطلاعاتی شماره موبایل در واقع یک منبع داده ای است که حاوی شماره تلفن های مختلف با گروه بندی و دسته بندی های متنوع است. بانک اطلاعاتی شماره موبایل می تواند شامل شماره تلفن های مختلف با گروه بندی مشاغل، کد پستی، پیش شماره، جنسیت و … باشد.

در حال حاضر، بانک اطلاعاتـی شماره موبایل برای اس ام اس مارکتینگ یا ارسال پیامک های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که برای ارسال پیامک تبلیغاتی، به یک سری شماره تلفن ها نیاز است که عمدتا نمی توان به صورت رندم آن ها را انتخاب کرد.

خلاصه بگوییم که بانک اطلاعاتی شماره موبایل مجموعه ای از داده های شماره تلفن همراه است که می تواند برای ارسال پیامک های تبلیغاتی و انبوه به مخاطبین هدف مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین، بانک های اطلاعاتی شماره موبایل را می توان با نام پایگاه داده شماره موبایل مشاغل نیز شناخت.

کاربرد بانک اطلاعاتی شماره موبایل چیست؟

مزایای خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل چیست؟

اگر در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت داشته باشید، احتمالا می خواهید که از مزایای خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل بهره مند شوید. کاربرد اصلی بانک های اطلاعاتی شماره موبایل برای افرادی است که در حوزه اس ام اس مارکتینگ فعالیت می کنند. چون این افراد به دنبال تعیین مخاطبین هدف برای ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی هستند. در ادامه در پاسخ به سوال مزایای خرید بانک اطلاعاتـی شماره موبایل چیست؟ موارد مختلفی را بیان می کنیم.

·        تعیین مخاطبین هدف و ارسال پیامک های تبلیغاتی

یکی از بهترین مزایای خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل، مربوط به تعیین مخاطبین هدف و ارسال پیامک های تبلیغاتی است. به طور کلی، برای ارسال پیامک های تبلیغاتی نیاز به تعیین مخاطبین هدف دارید که با لیست شماره موبایل مشاغل، می توان به این مخاطبین دسترسی داشت. پس با خرید بانک اطلاعاتـی شماره موبایل بر اساس هدف خودتان، می توانید پیامک های تبلیغاتی را دقیقا برای مخاطبین هدف خود ارسال کنید.

·        امکان تقسیم بندی شماره موبایل های مختلف برای ارسال پیامک های متنوع

در صورتی که بخواهید چند گروه مخاطبین هدف را برای ارسال پیامک های تبلیغاتی در نظر بگیرید، این امکان برای شما وجود دارد تا اقدام به خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل با گروه بندی های مختلف کنید. در این صورت شما می توانید شماره موبایل های مختلف را برای ارسال پیامک های متنوع انتخاب کنید و آن ها را با توجه به نیاز خود، طبقه بندی نمایید.

·        افزایش درآمد با افزایش بازدید از کسب و کار شما

هر چقدر بتوانید به صورت هدفمندتر اقدام به خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل کنید، می توانید درآمد خود را بیشتر افزایش دهید. در واقع، هر چقدر بازدید از کسب و کار شما افزایش پیدا کند، درآمد شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. البته این موضوع تا حد زیادی وابسته به فعالیت شما و نوع بانک اطلاعاتی خریداری شده شما دارد. در صورتی که هدفمند پیش رفته باشید، می توانید درآمد خود را با افزایش بازدید از طریق اس ام اس مارکتینگ افزایش دهید.

مزایا و معایب بانک اطلاعاتی شماره موبایل چیست؟

معایب خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل چیست؟

احتمالا با خواندن مزایای خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل چیست؟ این سوال برای ذهن شما به وجود آمده است که خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل معایب هم دارد یا خیر؟ به طور کلی، اگر بتوانید از یک شرکت و مجموعه معتبر اقدام به خرید بانک اطلاعاتی شماره تلفن کنید، دیگر نیازی نیست که نگران معایب این کار باشید. چون عملا کار خود را درست انجام داده اید و می توانید با خیالی راحت از بانک اطلاعاتـی شماره موبایل استفاده کنید.

اما اگر از یک شرکت غیرمعتبر اقدام به خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل کنید، ممکن است آن بانک اطلاعاتی اعتبار خوبی نداشته باشد، یا به اصطلاح جعلی باشد. در این صورت هزینه ای که صرف خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل کرده اید، به اصطلاح دور ریخته اید. بنابراین، یکی از معایب خرید بانک های اطلاعاتی شماره موبایل زمانی مشخص می شود که افراد اقدام به خرید بانک های اطلاعاتی شماره موبایل جعلی کرده باشند و پولشان را برای این کار هدر داده باشند.

خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل

خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل جعلی!

همه ما می دانیم که می توانیم با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، شاهد افزایش درآمد باشیم. چون هر روز افراد بیشتری با کسب و کار ما آشنا می شوند و به سایت یا صفحه مجازی ما جهت خرید یا دریافت خدمات مراجعه می کنند. پس خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل، مزایای زیادی را به همراه دارد؛ اما اگر اقدام به خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل جعلی کنید، اوضاع فرق می کند.

اجازه دهید تا روشن تر در مورد این موضوع صحبت کنیم. به طور کلی، هر یک از بانک های اطلاعاتی شماره موبایل بر اساس معیار خاصی طبقه بندی شده اند. به طور مثال، ممکن است که یک لیست شماره موبایل مدیران مشاغل حاوی شماره موبایل های مدیران شرکت های بورس باشد. در این صورت اگر مخاطبین هدف شما، مدیران شرکت های بورس باشد، می توانید اقدام به خرید این بانک اطلاعاتی شماره موبایل کنید.

حال تصور کنید که پس از گذشت چند سال شغل هر یک از این افراد متفاوت شده است یا اینکه شماره موبایل خود را به یک فرد دیگری واگذار کرده اند. در این حالت اگر بخواهید دوباره همان لیست شماره موبایل مدیران مشاغل بورس را خریداری کنید، پولتان را در جوب ریخته اید. چون عملا مخاطبین که در این لیست شماره موبایل قرار دارند، دیگر در آن حوزه ای که دلخواه شماست، کار نمی کنند.

پس با خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل جعلی، نه تنها پول خود را هدر داده اید؛ بلکه احتمالا زمان خود را برای تمرکز روی این شماره موبایل ها و اس ام اس های تبلیغاتی نیز هدر داده اید. پس اگر به دنبال خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل هستید، حتما باید اقدام به خرید بانک های اطلاعاتی شماره موبایل معتبر کنید. در این حالت، نه تنها شاهد افزایش درآمد خودتان هستید، بلکه می توانید مشتریان وفاداری بیشتری را پیدا کنید که احتمالا تا سالیان سال برای شما درآمدزایی غیر مستقیم خواهند کرد.

انواع دسته بندی برای بانک اطلاعاتی شماره موبایل چیست؟

حال که با پاسخ سوال بانک اطلاعاتـی شماره موبایل چیست؟ آشنا شدید، شاید این سوال برای شما مطرح شود که دسته بندی برای بانک اطلاعاتـی شماره موبایل چیست؟ همانطور که اشاره کردیم هر یک از پایگاه های داده شماره موبایل بر اساس معیار خاصی طبقه بندی شده اند. به همین خاطر، می توان این بانک های اطلاعاتـی را بر اساس نیاز و مخاطبین هدف خریداری کرد. معیارهای مختلفی برای دسته بندی بانک های اطلاعاتـی وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • دسته بندی بر اساس جنسیت
  • دسته بندی بر اساس نوع اپراتور
  • دسته بندی بر اساس شغل
  • دسته بندی بر اساس پیش شماره
  • دسته بندی بر اساس محله زندگی

هر یک از دسته بندی های ذکر شده، می توانند برای بانک اطلاعاتـی شماره موبایل مورد استفاده قرار گیرند. اما یکی از بهترین فاکتورها برای دسته بندی بانک های اطلاعاتـی شماره موبایل، دسته بندی آن ها با کمک نوع شغل است. در این حالت، افراد می توانند به سادگی هرچه تمام تر به مخاطبین خود دسترسی داشته باشند. به همین خاطر است که بسیاری از افراد به دنبال لیست شماره موبایل مشاغل مختلف هستند.

دسته بندی برای بانک اطلاعاتی شماره موبایل

اهمیت انتخاب بهترین شرکت جهت خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل

همانطور که قبلا هم در این مقاله اشاره کردیم، خرید بانک اطلاعاتـی شماره موبایل جعلی، می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. به همین خاطر، برای خرید بهترین بانک های اطلاعاتـی باید به یکی از مجموعه ها و مراکزی مراجعه کنید که بهترین خدمات را در حوزه فروش بانک های اطلاعاتـی شماره موبایل به شما می دهد. اگر بتوانید بهترین بانک اطلاعاتـی شماره موبایل را خریداری کنید، قطعا می توانید شاهد بهبود نتایج و افزایش درآمد خودتان باشید.

شرکت هایی که اقدام به فروش بانک اطلاعاتـی شماره موبایل معتبر می کنند، جزء شرکت های خوب برای خرید بانک اطلاعاتـی هستند. این شرکت ها باید هر بار لیست شماره موبایل های خود را آپدیت و بروز کنند. در این صورت افراد می توانند با خیالی آسوده از این شماره موبایل ها استفاده کنند و از مزایای خرید آن ها بهره مند شوند.

بنابراین، انتخاب بهترین شرکت جهت خرید بانک اطلاعاتـی شماره موبایل به اندازه خود اس ام اس مارکتینگ اهمیت دارد. لذا توصیه می کنیم که قبل از خرید بانک اطلاعاتـی شماره تلفن موبایل، در مورد مجموعه ارائه دهنده این خدمات تحقیق کنید. چون به هر حال زمانی که در گوگل در مورد بانک اطلاعاتـی شماره موبایل جستجو کنید، خیلی راحت سایت های مختلفی را مشاهده می کنید که خدمات فروش این بانک های اطلاعاتـی را به شما ارائه می کنند. اما آیا همه این سایت ها معتبر هستند و لیست بروز شده شماره موبایل را به شما ارائه می کنند؟

انتخاب بهترین شرکت جهت خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل

هزینه خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل چقدر است؟

یکی از سوالات رایجی که در مورد بانک اطلاعاتی شماره موبایل وجود دارد، بحث قیمت خرید این بانک های اطلاعاتـی است. اگر تا به حال در گوگل در مورد خرید بانک های اطلاعاتـی جستجو کرده باشید، احتمالا با سایت هایی مواجه شده اید که اقدام به فروش این بانک ها به صورت رایگان می کنند. به طور کلی، خرید بانک اطلاعاتـی شماره موبایل به صورت رایگان می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. اما معمولا موثر نیست؛ چون لیست شماره موبایل های موجود در این بانک اطلاعاتـی، آپدیت شده و بروز نیست.

بنابراین، اگر می خواهید به صورت اصولی پیش بروید، نیازی نیست که برای ارسال پیامک های تبلیغاتی به لیست شماره موبایل های رایگان اقدام کنید. شما می بایست اقدام به خرید بانک اطلاعاتی شماره موبایل معتبر از مجموعه های معتبر کنید. هزینه خرید بانک اطلاعاتـی شماره موبایل بر اساس لیست شماره موبایل و تعداد شماره موبایل هایی که در آن لیست وجود دارد، متفاوت است. به طور کلی، اگر اقدام به خرید بانک اطلاعاتـی شماره موبایل از یک مجموعه معتبر کنید، نباید هزینه بسیار زیادی را برای این کار صرف کنید. چون به هر حال این مجموعه ها، رفاه حال مشتریان خود را در نظر می گیرند.

بانک ۱۱۸ به عنوان یکی از بهترین مراجع برای فروش بانک اطلاعاتی شماره موبایل، به شما کمک می کند تا شماره موبایل مخاطبین هدف خود را به صورت اصولی از طریق بانک های اطلاعاتـی شماره موبایل ۱۱۸، دریافت کنید. دیگر نیازی نیست که نگران آپدیت و بروز بودن لیست شماره موبایل ها باشید. چون همه این لیست ها آپدیت شده و بروز هستند.

جمع بندی

با توجه به اهمیت پاسخ به سوال «بانک اطلاعاتـی شماره موبایل چیست؟»، در این مقاله در مورد بانک اطلاعاتـی شماره موبایل و مزایا و معایب خرید آن صحبت کردیم. خوشبختانه با وجود اینکه امکان خرید این بانک های اطلاعاتـی وجود دارد، می توان با خیالی راحت از ابزار اس ام اس مارکتینگ برای تبلیغات استفاده کرد. طبق توضیحات این مقاله، بسیار مهم است که برای خرید بانک اطلاعاتـی شماره موبایل، به یک مجموعه معتبر مراجعه کنید. چون احتمالا نمی خواهید هزینه ای که برای خرید این بانک های اطلاعاتی صرف می کنید را هدر دهید و اقدام به خرید بانک های اطلاعاتی جعلی نمایید.

نظرات