بازیگر نقش آصفه در سریال سقوط کیست؟ بیوگرافی و عکس های جنجالی بدون گریم

0

بازیگر نقش آصفه در سریال سقوط کیست؟ بیوگرافی و عکس های جنجالی بدون گریم

ملیکا عبدالهی بازیگر نقش آصفه در سریال سقوط است که نقش زن داعشی را ایفا می کند. او به زبان عربی تسلط کامل دارد و پیش از این در سریال های مینو، خانه امن و گاندو نیز ایفای نقش کرده است. با عکس و بیوگرافی و سوابق این بازیگر آشنا شوید.

بازیگر نقش آصفه در سریال سقوط کیست؟ بیوگرافی و عکس های جنجالی بدون گریم

ملیکا عبدالهی بازیگر سینما و تلویزیون ایران که اینروزها در سریال سقوط در نقش آصفه بازی می کند، پیش از این با بازی در آثاری چون مینو و باب المراد، دختر گمشده و به وقت شام به مخاطبان معرفی شد. بیشترین نقش هایی که بازی کرده، در نقش زنان عربی و دختر عرب زبان می باشد.

او دارای مدرک کارشناسی سینما دارد و شغل دومش مترجمی زبان عربی است.

بیوگرافی ملیکا عبدالهی بازیگر نقش عاصفه در سریال سقوط با عکس و سوابق

بیوگرافی ملیکا عبدالهی بازیگر نقش آصفه در سریال سقوط با عکس و سوابق

ملیکا عبداللهی متولد ۱۸ آذر دهه شصت در بیروت لبنان بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

او وی سابقه بازیگری در فیلم سینمایی بچه‌های جسور ٢، فیلم زنونه، فیلم در انتظار معجزه ، تله فیلم کارنامه، سریال مینو، سریال باب المراد، سریال درس اخر و … در کارنامه خود دارد. او همچنین سابقه مجری‌گری برنامه کودک و برنامه‌های نقد فیلم فرهنگسرای ارسباران را دارد.

بازیگر نقش عاصفه در سریال سقوط کیست؟ بیوگرافی و عکس های جنجالی بدون گریم

سوابق بازیگری

در آثاری همچون «مسافرخانه بشارت» ، «زبان مادری» ، «آوازهای سرزمین من» ، «درس آخر» ، «باب المراد» ، «در انتظار معجزه» به عنوان بازیگر حضور داشته است.
فیلمهای اپاتان، زنونه، به وقت شام، کارنامه، هفت ماهگی، در انتظار معجزه، برای مرجان، چه های جسور ۲ و سریالهای مینو، دختر گمشده، دبابیس (سوزن ته گرد)، باب المراد، وارش، مسافرخانه بشارت، خونه یکی و … از جمله فیلم ها و سریال های هستند که ملیکا عبداللهی در آن ها بازی کرده است.

 

عکس شخصی نقش عاصفه در سریال سقوط

ملیکا عبداللهی همچنین در نمایشهای رخ در رخ، لوپارا، خواستگاری به سبک چخوف نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

او در سریال مینو نقش در نقش زینب ایفای نقش کرد. این سریال در ۲۷ قسمت ۵۰ دقیقه ای به کارگردانی امیر مهدی پوروزیری و تهیه کنندگی مهدی همایونفر ساخته شده و هر شب حوالی ساعت ۲۲ در پاییز ۹۷ پخش می شود.

 

ملیکا عبدالهی در سریال سقوط

سقوط اولین مینی سریال محصول شبکه نمایش خانگی فیلیمو و در ژانر جاسوسی و اکشن به کارگردانی سجاد پهلوان زاده است.

محمدرضا منصوری تهیه‌کننده آثار سینمای دفاع مقدس که از آخرین ساخته سینمایی‌اش یعنی دسته دختران یک سال می‌گذرد با تهیه‌کنندگی این سریال تجربه حضور در نمایش خانگی را پشت سر می‌گذارد.

هادی بهروز فیلمبردار ثابت اغلب آثار مهدویان در سقوط به عنوان مدیر فیلمبرداری حضور دارد ضمن اینکه بهزاد جعفری طادی طراح صحنه آثار مهدویان نیز در این کار حضور دارد و حبیب خزاعی‌فر هم مثل همیشه به عنوان آهنگساز همراه این تیم است.

 

نظرات