بازیگر نقش مکس در سریال تمام رخ کیست؟ بیوگرافی و عکس های شخصی

0

بازیگر نقش مکس در سریال تمام رخ کیست؟ بیوگرافی و عکس های شخصی

محمود ساعتی بازیگر نقش مکس در سریال تمام رخ است.

محمود ساعتی بازیگر نقش مکس در سریال تمام‌رخ است که نقش جاسوس را ایفا می کند. او به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط کامل دارد و پیش از این در سریال های سرجوخه و دودش ۲ ، خانه امن و گاندو نیز ایفای نقش کرده است. با بیوگرافی محمود ساعتی بازیگر و سوابق او آشنا شوید.

بازیگر نقش مکس در سریال تمام رخ کیست؟

محمود ساعتی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که با بازی در سریال های امنیتی در نقش جاسوس به مخاطبان معرفی شد. بیشترین نقش هایی که بازی کرده، منفی و بدمن بوده است.

بیوگرافی محمود ساعتی بازیگر نقش مکس در سریال تمام رخ با عکس و سوابق

بیوگرافی محمود ساعتی بازیگر نقش مکس در سریال تمام رخ با عکس و سوابق

او بازیگری را با بازی در سریال خانه امن و سرجوخه در ایران آغاز کرد و در مسیر ادامه فعالیت های هنری درخشش خوبی را تا اینجای کار داشته است. او از بازیگران توانمند و با استعداد ایرانی است که به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط کامل دارد و در سریال تمام رخ نیز دیالوگ‌های بسیاری به این دو زبان با بازیگران ایرانی و خارجی دارد .

سوابق بازیگری

محمود ساعتی پس از درخشش در سریال سرجوخه و سریال دودکش ۲، گاندو و خانه امن، حالا در جدیدترین اثر هنری خود در سریال تمام رخ در نقش جاسوس ایرانی – خارجی به نام مکس را بر عهده دارد.

او بازی در سریال های سرجوخه و دودش ۲ ، خانه امن و گاندو و ..را در کارنامه هنری خود دارد.

بازیگر نقش مکس در سریال تمام رخ کیست؟ بیوگرافی و عکس های شخصی

محمود ساعتی در سریال تمام رخ

محمود ساعتی درباره نقشی که در تمام رخ بازی کرده می گوید: مکس بهترین نقشی بود که می‌توانستم بگیرم، چون نقش بسیار پررنگی در این سریال داشتم و تجربه خیلی خوبی برای من بود.

سریال تمام رخ که به سفارش مرکز سیما فیلم ساخته شده، و در زمستان ۱۴۰۱ رو انتن شبکه سه سیما می رود و موضوع آن در رابطه با تحریم و تروریسم اقتصادی است که متشکل از ۳۰ قسمت خواهد بود.

«تمام رخ» بحث خانواده و آدم‌هایی را نشان می‌دهد که شخصیت متزلزلی دارند؛ می‌توانند تحصیل‌کرده باشند و فریب بخورند. طمعِ پول زیاد در فقدانِ امنیت و عشق در خانواده باعث می‌شود آدمی به خیانت و حتی وطن‌فروشی تن دهد.

محمود ساعتی بازیگر کشورمان در سریال تمام رخ در کنار رحیم نوروزی، آرش آصفی، مهدی سلوکی، معصومه بافنده، شیدا یوسفی، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی، بهزاد خداویسی، علیرام نورایی، مهدیه نساج، مهوش وقاری، سپیده مرادپور، مانی رحمانی، سولماز حصاری، وحید نفر و کاظم هژیرآزاد ایفای نقش می‌کند.

نظرات