آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا و بارش برف)

197

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا و بارش برف)

آخرین وضعیت تعطیلی‌مدارس فردا سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ به دلیل بارش برف و قطعی گاز و برودت هوا مدارس این شهرها فردا تعطیل است: کدام‌مدارس روز سه شنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان اصفهان ، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان، وضعیت تعطیلی مدارس روز سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ به خاطر آلودگی هوا و بارش برف را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس 27 دی 1401

جزئیات تعطیلی‌مدارس فردا سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱

تا این ساعت تعطیلی‌مدارس فردا سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ مشخص شد به علت کمبود و صرفه جویی در گاز و سرمای شدید هوا و بارش برف و و آلودگی هوا در شهرهای مشهد و خراسان جنوبی واقعیت دارد، برای تعطیلی مدارس دیگر شهرها و استان ها تا ساعاتی تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد که به اطلاع شما در این صفحه کامل و جامع می رسد .

در پاسخ سوال والدین و دانش آموزان که آیا فردا سه شنبه مدارس تعطیل است و واقعیت دارد، در حال حاضر مدارس مشهد و خراسان جنوبی تا پایان هفته تعطیل شد و دیگر شهرها هنوز اعلام نشده و تا لحظاتی دیگر خبرهای جدید تعطیلی اطلاع رسانی میشود.

با توجه به برودت هوا و دمای زیر صفر درجه برای برخی شهرها احتمال تعطیلی برخی مدارس وجود دارد. در ضمن سامانه بارشی دیگری از روز سه شنبه وارد کشور می شود که باعث بارش های شدید و هوای سرد خواهد شد.

لازم به ذکر است که در دو هفته اخیر به علت کمبود گاز و همچنین سرمای شدید بارش برف، مدارس و ادارات بیشتر شهرها و استان ها تعطیل شدند کارشناس هواشناسی نیز از ورود سامانه جدید بارشی از روز سه شنبه ۲۷ دی (۱۴۰۱) خبر داد.

تکمیلی ۱: تعطیلی مدارس و ادارات خراسان جنوبی سه شنبه ۲۷ دی

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ کلیه فعالیت های آموزشی، پرورشی و تربیتی مدارس، مراکزپیش دبستانی و کودکستان های استان سه شنبه ۲۶ دی ماه جاری تا پایان هفته به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد برگزار می شود.

عباس زاده معاون استاندار درخصوص وضعیت مدارس و مراکز آموزشی هم در شرایط موجود گفت: وضعیت برگزاری امتحانات دانشجویان، توسط دانشگاه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد:کلیه امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول و دوم استان در این هفته لغو شده و امتحانات نهایی طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد

تکمیلی ۲: مدارس خراسان رضوی دوشنبه ۲۶ دی غیرحضوری شد

به دلیل صرفه جویی گاز و بارش برف و سرمای شدید، مهد کودک‌ها و مدارس شهر مشهد سه شنبه ۲۷ دی تا پنجشنبه و آخر هفته تعطیل خواهند بود. کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها، مراکز آموزش عالی و نهاد‌های عمومی شهر مشهد به جز مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک هم دور کار هستند. برای مشهد این پیش‌بینی وجود دارد که این تعطیلی‌ها از یکشنبه تا پنجشنبه هم ادامه پیدا کند.

تکمیلی ۳: مدارس ابتدایی زنجان سه شنبه تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: تا پایان هفته مدارس ابتدایی زنجان مجازی برگزار می شود.

صفی الله کرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، با توجه به برودت هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف گاز، همه کودکستان‌ها دوره اول و دوم (مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها) تا پایان هفته جاری، فعالیت آموزشی نخواهند داشت.

وی بیان کرد: همچنین فرآیند آموزش در تمام مدارس ابتدایی استان زنجان، تا پایان هفته جاری، در هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: فعالیت حضوری مدارس متوسطه اول که تا پایان هفته جاری، امتحان هماهنگ استانی ندارند؛ در هر دو شیفت صبح و بعدازظهر لغو و فرآیند آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

کرامتی تاکید کرد: تاریخ جدید امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول متعاقباً توسط مدیران مدارس اعلام خواهد شد و در این میان فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان بجز بانک‌های منتخب و دستگاه‌های خدماتی و درمانی و امدادی نیز، تا پایان هفته جاری با دو ساعت تاخیر، از ساعت ۹/۳۰ شروع به کار خواهند کرد.

وی افزود: ضروری است مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه اول (در صورت نداشتن امتحان هماهنگ استانی)، با توجه به عدم فعالیت آموزشگاه‌ها تا پایان هفته جاری، نسبت به کاهش درجه حرارت موتور خانه‌های مدارس اهتمام جدی را به عمل آورند.

تکمیلی ۴: جزئیات تعطیلی مدارس قزوین ۲۷ دی ۱۴۰۱

جزئیات تعطیلی مدارس قزوین استان قزوین :‌کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مدارس در سطح استان قزوین تا آخر هفته جاری به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

گفتنی است با اعلام استانداری قزوین امتحانات دانشگاه‌ها و مقاطع متوسطه طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

تکمیلی ۵: مدارس استان سمنان فردا سه شنبه تعطیل شد

جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان:فعالیت مراکز آموزشی با تأسیسات گرمایشی که سوخت گاز مصرف می‌کنند همچنان به‌صورت غیرحضوری و در بستر شاد صورت می‌گیرد.

همه ادارات، در همه شهرستان‌های استان سمنان روز سه‌شنبه نیز مانند امروز فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.

تکمیلی ۶: مدارس سنقر و کنگاور تعطیل شد

به دلیل برودت هوا مدارس شهرستان های سنقر و کلیایی و کنگاور در نوبت صبح روز سه‌شنبه غیرحضوری است.

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: فعالیت تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های کنگاور و سنقر و کلیایی در روز سه شنبه ۲۷ دی غیرحضوری است.

وی دلیل این تعطیلی را سرمای شدید هوا در این دو شهرستان اعلام کرد و افزود: فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه پیدا می‌کند.

تکمیلی ۷: مدارس استان فارس سه‌شنبه تعطیل است

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس گفت: به دنبال صدور اخطار قرمز هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگبار باران در روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ در استان فارس، ستاد مدیریت بحران استان تصمیم به تعطیلی آموزش حضوری در مدارس این استان گرفت.

خلیل عبدالهی گفت: بنا بر مصوبه ستاد مدیریت بحران استان فارس که به تأیید استاندار نیز رسید، فعالیت همه مدارس استان در روز سه‌شنبه به صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

تغییری در ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان فارس داده نشده است.

تکمیلی ۸: تمام مقاطع تحصیلی البرز ۲۷ دی ماه غیرحضوری شد

🔹سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: تمامی مقاطع تحصیلی استان فردا سه شنبه ۲۷ دی ماه به صورت غیرحضوری بوده و مهدهای کودک و پیش دبستانی نیز تعطیل خواهد بود.
🔹فعالیت کارمندان به حالت عادی خود بازگشته و تمامی ادارات البرز دایر است./ایرنا

تکمیلی ۹: غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی کردستان تا آخر هفته

🔹مدارس مقاطع ابتدایی شش شهرستان استان کردستان تا آخر هفته غیرحضوری اعلام شد.

تکمیلی ۱۰:,تعطیلی مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی شهرستان سنندج سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱

🔹به علت برودت هوا و اختلال در تردد، مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی شهرستان سنندج در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه غیرحضوری است.

🔹به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، به علت برودت هوا و اختلال در تردد، به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و موافقت فرماندار ، مدارس شهری و روستایی پیش‌دبستانی و ابتدایی شهرستان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

🔹ادارات، نهادها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی ساعت ۹ شروع بکار خواهند کرد

تکمیلی ۱۱: تعطیلی مدارس نوبت صبح مسجدسلیمان سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱

رئیس آموزش و پرورش مسجدسلیمان:
بدلیل بارندگی وآب گرفتگی، فردا تایم صبح کلیه مدارس مسجدسلیمان تعطیل می باشند.
این خبر تکمیل میشود….

وضعیت هواشناسی فردا

با توجه به ورود سامانه بارشی جدید و بارش برف و سرد شدن هوا و افت شدید فشار گاز و صرفه جویی در مصرف در گاز، بیشتر مدارس و ادارات تعطیل شدند و احتمال تعطیلی مجدد ادارات و مدارس وجود دارد.

سازمان هواشناسی اعلام کرده که در هفته جاری دو سامانه بارشی دیگر وارد کشور می شود.

رییس مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از جنوب کشور در برخی نقاط خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، فارس، اصفهان، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش برف و باران رخ خواهد داد.

هوای سرد و بردوت هوا تا اواسط هفته جاری باقی خواهد ماند، در نهایت احتمال تعطیلی مجدد مدارس تا اواسط هفته وجود دارد.

دانش آموزان عزیز و والدین گرامی در روزهایی که سرمای شدیدی بیشتر مناطق کشور را در برگرفته و همین امر باعث بروز مشکلاتی چون بالا رفتن مصرف گاز شده است و باید در مصرف گاز صرفه جویی کنیم تا این مشکل برطرف شود و خدای نکرده گاز خانگی در برخی شهرها قطع نشود.

197 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا و بارش برف)

  1. اصفهانی گفت:

    نمی خواین اصفهانو تعطیل کنین.چه مشکلی با اصفهان دارین.؟پدیده مه دودی در اینجاس.آلودگی هم که ۱۶۳ بیشتر تهران.هوا هم که زیر صف …..مشکلتون چیه.؟

  2. مهدی گفت:

    مگه ما ادم نیستیم جون هرکی که دوست دارید تعطیل کنید یکم انصاف داشته باشید

  3. مهدی گفت:
    8
    1

    اصفهان انقدر الودس که اصن هوا دو لایه ایی شده خب تعطیل کنید چیزی ازحسابتون کم نمیشه اگه تعطیل کنید اصن هوای اصفهان جوریه که هیچی پیدا نیست یکم هوای ابی اینم خیلی خیلی خیلی کم الودگی روشو پشونده تعطیل کنید این همه دارن قسمتون میدند
    تعطیل کنید

  4. مهدی گفت:

    توکه می گی جون باباتون تعطیل نکنید چه سودی داره برات …………..تورو خدا تعطیل کنید چرا همه جا تعطیله به جز اصفهان ….انگار هرچی بدبختی سر اصفهان خالی میشه

  5. Zhra گفت:
    10
    3

    فردا سه شنبه ۲۷ دی اصفهان تعطیل هست یا ن لطفا بگید اگ هست لایک کنید

  6. یه افسرده ی بدبخت گفت:
    10
    1

    تعطیل کن آقا

  7. میو گفت:
    16
    2

    البرز شاخص الودگی هواش ۱۴۹ تعطیل شد
    بعد اصفهان که شاخص الودگیش ۱۶۳ رو تعطیل نمیکنن🙂💔

  8. Pry گفت:
    4
    2

    واقعا خیلی سرده آذربایجان غربی نمیتونیم بمونیم حداقل تا اخر این هفته تعطیل کنید وضعیت بیمارستان شهرمون خیلی خرابه همه مریضن

  9. S.p گفت:
    1
    2

    می‌میرین بین اونهمه شهر آذربایجان غربی رم تعطیل کنین تا اخر این هفته؟!

  10. Zahra گفت:
    7
    1

    چرا اصفهان تعطیل نیست ؟ هم آلودگی هوا هست هم سرده هوا و هم مدارس به اندازه کافی سیستم گرمایشی رو برای دانش آموزان تعمین نمی‌کنند
    فکر جون دانش آموزان هم باشید

  11. دخی گفت:
    5
    2

    شیشه فروش

  12. AmirAli گفت:
    15
    2

    خب چرا اصفهان رو تعطیل نمیکنین امروز مدرسه ما یخبندان بود و شوفاژ روشن نکردن.الان گلو درد دارم آبریزش بینی دارم سردرد دارم. چرا رحم ندارین یه زره.مگه بقیه جاها مثلا ترکیه هستن.استغفرالله. هوا اصن یه جوره ابرا پیدا نیستن از بس سیاه و پر آلودگی هست اصفهان.اه یه بار برای ما حداقل ارزش قائل شین

  13. آموزش پرورش گفت:
    2
    2

    #اطلاعیه

    🔴همه مدارس شهرستان‌های استان تهران در روز سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ غیر حضوری است

    🌫بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا استانداری تهران، روز سه شنبه ۲۷ دی ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

    ❄️در ضمن به علت بارش برف، برودت هوا و یخبندان، در روز سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ در شهرستان های دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و کلاس‌های درس مدارس این شهرستان ‌ها بصورت غیرحضوری در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

    🇮🇷 آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران🇮🇷

  14. Asma گفت:
    1
    2

    اذربایجان غربی رو تعطیل کنین صبحا یخ بستیم اونقد سرده هوا از این ور هم شوفاژ هارو هم خاموش کردن نصف کلاسمون مریضن😭

  15. آیدا گفت:
    5
    1

    اصن خیلی معمولی و عادیه فردا مدارس اصفهان توی برف تعطیل نیس

  16. آموزش پرورش گفت:
    1
    2

    #اطلاعیه

    🔴همه مدارس شهرستان‌های استان تهران در روز سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ غیر حضوری است

    🌫بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا استانداری تهران، روز سه شنبه ۲۷ دی ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

    ❄️در ضمن به علت بارش برف، برودت هوا و یخبندان، در روز سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ در شهرستان های دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و کلاس‌های درس مدارس این شهرستان ‌ها بصورت غیرحضوری در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

    🇮🇷 آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران🇮🇷

  17. GG گفت:
    7
    1

    واقعا دیگه شورشو در آوردین شاخص آلودگی هوا توی اصفهان ۱۶۵ هست امروز از مدرسه برگشتم تا همین الان سردرد داشتم یه کلمه نتونستم درس بخونم. مگه اصفهانیا آدم نیستن. یه روز سالم نداریم تهشم هممون زودتر میمیریم.

  18. پپ گفت:
    2
    3

    البرز تعطیله

  19. نا شناس گفت:
    8
    1

    چرا همه جا را وقتی تعطیله
    زود مشخص میشه
    اصفهان را باید حتما آخر شب اعلام کنند که تعطیله یا نه؟
    واقعا اگه اینقدر سخته تصمیمگیری براشون
    خب استعفا بدند
    هوای سرد و آلودگی یه طرف… اعصابمونم به هم ریختند

  20. دانش اموز گفت:

    تهرانو تعطیل کنید

  21. دانش اموز گفت:
    2
    1

    #تهرانو تعطیل تعطیل تعطیل کنیددددد
    #اصفهان رو تعطیل کنیددددد
    توی مدرسه شوفاژ روشن نمیکنن حداقل انصاف
    داشته باشن روشن کنن خیلی بی انصافن من توی یکی از مدرسه های استان تهران درس میخونم و معلما اینقدر بیشعور هستن که توی این سرما پنجره رو باز میکنن میگن هوا عوض شههههه 😱😤😤 بسسههههه ما دیگه تحمل نداریمممم

  22. رزا گفت:
    1
    2

    تهرانیا دستا بالا فردا آنلاینه

  23. یه بدبخت بیچاره که حال ندارع بره مدرسه گفت:
    3
    1

    تعطیل کنین توروخدا سرده کی هفت صبح تو این سرما میره مدرسه آدم سگ لرزه میزنه

  24. یه بد بخت گفت:
    4
    1

    اصفهان تعطیل کنید …….
    هوا آلودس
    امتحانننننن
    ,تروخدا

  25. یه بد بخت گفت:
    4
    1

    اصفهان تعطیل کنید …….
    هوا آلودس
    امتحانننننن

  26. Yunes گفت:

    بابا تعطیل کنید خیلی هوا سرده(حقیقتا برای امتحان نخوندیم😂)

  27. گنگ گفت:
    2
    1

    آقا ارومیه رو تعطیل کنید خودشیرین بازی نکنید اعصاب ندارم یعنی چی هوا به این سردی گاز نداریم چرا باید مدارس تو این شرایط حضوری بشه از این هفته دو روز بیشتر نمونده گدا بازی در نیارید این هفته رو تعطیل کنید بره پی کارش والا. مگه کرم دارید؟

  28. Mklo گفت:

    چرا هیچ خبری درمورد اصفهان نیست نه میگن تعطیله نه میگن نیست
    ولی تروخدا تعطیل کنین

  29. ماهی گفت:

    زاهدان را تعطیل بنمایید یعنی چی چرا تعطیل نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  30. لعنت به امتحان گفت:

    #همه جا باید تعطیل شه
    هم اصفهان هم تهران هم البرز که میدونم هم إلودن هم هوا یخ بندونه مشهد و جاهای دیگه هم که گاز ندارن هن باید تعطیل کنید

  31. دخی گفت:
    10

    😐😐😐 بنظرم ما اصفهانیا باید بشینیم خون گریه کنیم.

  32. 🎀🧶 گفت:

    تهران بجز دماوند و فیروزکوه تعطیله

  33. ارمنی گرا گفت:

    تهرانم تعطیل کردن استرس ندیدن اخبار اعلام کرد

  34. عاشق مدرسه❤ گفت:
    1
    5

    هرجای دنیا رو دوست دارید تعطیل کنید ولی البرز نه البرز خوبه وضعیتش

  35. نقل و نبات گفت:

    سلام و عرض ادب خواهشا مدارس البرز و بقیه شهر هارا تعطیل کنید تا در مصرف گاز هم صرفه‌جویی بشه و مریض نشیم با تشکر فراوان

  36. تعطیل گفت:

    تعطیل کنین اصفهان رو امروز درجه هوا ۱۶۹درجه بود
    حالا که تعطیلم نکردن بعد انگار وقت تهران فقط باید تعطیل بشه ما اصفهانی ها هم آدم‌معمولی هستيم نکه بتونيم هوا رو تمیز کنیم حالا اصفهان از تهران بالا😡
    الان اصفهان ۱۶۵درجه
    الان تهران ۱۵۱درجه

  37. 🗿 گفت:

    البرز رو تعطیل کنید

  38. گوگولی گفت:

    سلام لطفاً کل استان رو تعطیل کنید اصلا گاز نیست خونه ها سردن مدرسه سرده آموزشو پرورش رحم کن

  39. . گفت:

    اگه مردیم از سرما گردن شما:)

  40. 🗿 گفت:

    کیا میگن فردا البرز تعطیل لایک کنن

  41. معلم فیزیک یازدهم گفت:

    نه بابا چرا تعطیل بشه بچه ها باید فردا امتحان بدن

  42. 🌈 گفت:

    در انتظار تعطیلی …

  43. عاشق تعطیلات گفت:
    1
    2

    تهران تعطیل کنن …مدارس تهران خیییلیی بزرگه هااا گاز تموم میشه سر این مدرسه ها هوا هم که خیلی الوه و سرده لطفا تهران تعطیل کنید چند تا از دوستان من الان بیمارستان هستن دوست نداریم این اتفاقات برای ما ها هم بیافته

  44. خواهان تعطیلی مدارس گفت:

    خیلی سرده تهران برف هم اومده لیز میخوریم
    هوا هم ک با این همه برف هنو الودس
    پس #&#<#^#^×؛&# چر تعطیل نمیکنید

  45. حرف حق گفت:

    یعنی ما تهرانیا آدم نیستیم میخاید تعطیل کنید تهران رو منطقه ۱ یا ۲و….. تعطیل نکنید پس ما منطقه پنجی ها چی کل تهران رو تعطیل کنید بعدشم مگه ما تهرانیا آدم نیستیم

  46. آترین گفت:

    بابا مدرسه ی ما آنقدر خوشحالن همه حالات اعلام کردن فردا حضوریه هم تو شاد هم تو بله تو بله ۴تا گروه داریم تو همشون گذاشتن و تو شاد هم ۳تا گروه داریم که اعلام کردن فردا تعطیل نیست:/

  47. به دنبال تعطیلی گفت:

    # همه جا رو تعطیل کنین تا از سرما و آلودگی نمردیم 😐💔

  48. مهدیه گفت:

    تعطیل نمی کنید حداقل تکلیفمون رو مشخص کنید

  49. ♥️🍒 گفت:

    دیروز نزدیک ۹ گفتین تعطیله … امروزم دقیقا میخواین بزارین این ساعت .؟؟. 🙄😪

  50. یه بدبختی که هنوز امید داره گفت:

    تو رو خدا تعطیل کنید وقتی تو خونه ها انقد سرده دیگه بیرون بدتره میدونم ساعت ۸ شبه ولی من هنوز امید دارم توروخدا فردا هم امتحان دارم نمرم بد بشه تقصیر شماست

  51. مهدیه گفت:

    #تعطیلی_تهران

  52. JK گفت:

    تورو به جون هر کی دوسش دارین تعطیل کنین تهرانو
    گازا که قطعه داریم میمیریم
    حالا این ویروس کرونا هم هست توی مدرسه ها پنجره ها بازه یخ میزنه ادم
    حالا با این وضعیت اونایی که ماشین ندارن چطوری برن مدرسه
    توروخدا تهرانو تعطیل کنید 😭😭😭😭😭😭😭

  53. عاشق تعطیلات گفت:

    بابا اصفهان و تعطیل کنید زمین یخ زده اینقدر آلودگی هست داريم خفه می شیم

  54. امیر گفت:

    بابا تهران خیلی آلودس تعطیل کنید خفه شدیم از آلودگی

  55. Sogol گفت:

    بابا اگ میخواید تعطیل کنید بگید اگ فردا مدارس دایر باشه هم بگید ساعت ۸ شبه هنو درس نخوندم نمیدونم فردا بازع یا تعطیله

  56. سمانه گفت:

    چرا اردبیل اعلام نمیکنه ک تعطیلیم یا نه؟؟؟؟؟؟؟

  57. مهدیه گفت:

    ارواح خاک مرده هاتوووون تهررررررررررران رو تعطیل کنید

  58. تعطیل گفت:

    دوستان همین یه ساعت قبل جلسه اضطراری آلودگی هوا برگزار شده هم تو تهران و هم تو کرج باید منتظر بمانیم

  59. هوا خیلی سرده وحشناک گفت:

    انصاف نیست واقعا تهرانو تعطیل نمیکنید هوا خیلی سرده و علاوه بر سردی ، هوا هم خیلی الودس .

  60. ‌‌ گفت:

    مدارس اصفهان و تعطیل کنید خیلی سرده ..!

  61. یک ایرانی گفت:

    جان مادرتون تهرانو تعطیل کنید مردیم از سرما
    مدرسمونم شوفاژ نداره منم سرما خوردم

  62. سمانه گفت:

    اردبیل تعطیل میشهههههه؟؟؟؟؟؟؟؟

  63. تعطیلی گفت:
    4
    1

    کدوم بد بختی فردا امتحان ادبیات داره لایک کنه؟ اونم ادبیات یازدهم انسانی ؟؟؟

  64. هوا خیلی سرده گفت:

    ترو خدا تعطیل کنید هوا اینجا شرق تهران خیییلی سرده وحشناک سرد علاوه بر سریش هم خیلی هوا الودس
    .⁦ಠ︵ಠ⁩

  65. تا تهران رو تعطیل نکنیم آروم نمیگیگیریم گفت:
    1
    1

    بچه ها هر کی میگه فردا تعطیله بلایکه(لایک کنه)

  66. یه بدبختی که باید دفاعی بده گفت:

    جدی چرا انقد مقاومت میکنن نمیگن تعطیله مردیم از استرس

  67. پوریا گفت:

    اصفهان باید تعطیل بشه با این آلودگی شدید

  68. H گفت:

    تهرانو تعطیل کنید دیگه
    هم هوا آلودس هم سردهههه هم اینکه مدرسه ها سیستم گرمایشی ندارن قندیل میزنیم بخدا

  69. یه بدبخت گفت:
    1
    1

    تهران رو تعطیل کننییید تو رو خودااااتا من فردا امتحان مطالعات دارم نهمم ۱۲ تا درسه توی یه روز نمیشه خوند

  70. تهرانی گفت:

    باوو تعطیل کنید تهرانووووووووووووووووووووو دگ . خفه شدیم از الودگی هواع

  71. ایمان گفت:

    آقا واقعی تعطیله

  72. بدبخت گفت:

    اصفهانو تعطیل کنین جان خودتون مردیم از سرما

  73. تا تهران رو تعطیل نکنیم آروم نمیگیگیریم گفت:

    حون ناموصتون تعطیل کنید
    هشتگ تعطیل تهران و کل مدارس ایران رو راه بندازید توی اینستاگرام

  74. arshia گفت:

    واقعا مسخره بازی خب یه دفعه البرز رو تا آخر هفته تعطیل کنید هی می‌خونیم تعطیل خسته شدیم

  75. آمیز خیابانی گفت:

    بابا نه تو مدرسه شوفاژ داریم نه هی چی آخه مرد مومن دو روزه خوب زورت میااااد

  76. ناشناس🤣 گفت:

    تهران و تهطیل کنید هوا خیلی سرده از اون طرفم الودگی هواس بابا انصافا تهران تعطیل کنید خیلی هوا سرده ادم بره بیرون یخ میزنه

  77. طهران گفت:

    تهران رو تعطیل کنید
    آلودگی هوا خیلی زیاد هستش

  78. نمیخوام امتحان بدم گفت:

    عربي نخوندم تروخدا تهرانو تعطیل کنید😭💀

  79. ..... گفت:

    اصفهان سه شنبه تعطیله تو یه سایت دیگه دیدم

  80. یه بنده خدا گفت:

    ناموصن امتحان عربی دارم تعطیل کنید

  81. مهدیار گفت:

    تو تهران منطقه ای ک زندگی میکنیم خیابوناش و کلا زمین یخ زده بزور میشه راه رفت و هما انقدر سرده . واقعا خدایی چجوری بریم امتحان بدیم 😐 مدارس ما اصلا سیستم گرمایشی نداره و محیطش سربازه یخ میکنیم برای امتحان . لطفا تعطیل کنید

  82. .. گفت:

    تهران تعطیله؟ لطفا فقط اگه مطمئنین لایک کنین

  83. یک بدبختی که امتحان ریاضی داره گفت:

    تو رو خدا تهرانو تعطیل کنید

  84. یه آدمی گفت:

    #مدرسه_نمیخوایم_نمیخوایم تو کامنتای بعدی
    دوس داری لایک کن

  85. تنها دارنده امتحان گفت:

    تهران رو تعطیل کنید به ۳ دلیل :

    هوا خیلی سرده!!!!!!

    هوا خیلی آلودس!!!

    امتحان خیلی زیاده !!!!

  86. یاسین گفت:

    تعطیل کنید ناموسن آلودگی رو ۱۶۳ هستش و بالای ۱۵۵ تعطیله

  87. Mushroom گفت:

    البرز تو خونه حرف میزنی بخار میاد بیرون ا دهنت:/ناموسن تعطیل کنید

  88. جزیره شاتر گفت:

    باز کنید بابا بریم تلاش و گوشش کنیم و سختی بکشیم شعار دانش اموز ایرانی:مرگ بر تعطیلی

  89. یسری گفت:

    تعطیل کنید بخدا منو برادرم مریض شدیم نمی‌تونیم هم برای امتحان غیبت کنیم

  90. یه بدبختی که امتحان داره گفت:
    173
    5

    تعطیل کنید استرس انداختید تو جون ما

  91. نمیخوام امتحان بدم ... گفت:
    75
    11

    احتمال تعطیلی البرز چقدره ؟؟؟؟!

  92. یه بدبختی که امتحان داره گفت:
    170
    7

    تعطیل کنید دیگه اه
    مسخرشو در آوردید دیگه بابا
    تهرانو تعطیل کنید

  93. مهبد گفت:

    شاخص رو ۱۶۴ تهران رو تعطیل کنید😭

  94. آنیتا گفت:

    تهرانم تعطیل کنید لطفا تو مدرسه ها هیچ چیز گرمایشی نیست یخ میزنیم .
    هرچقد هم لباس گرم میپوشیم جواب نیست لطفا تعطیل کنید

  95. یسری گفت:

    تهران رو تعطیل کنید هوا سرده

  96. یه نهمیِ بیچاره گفت:

    تورو به موسا نتعطیل کنید امتحان تاریخ دارم🙂

  97. GHOST گفت:

    كرج بايد تعطيل بشه لطفا
    آلوده هست وحشتناك

  98. یه بدبختی که فردا امتحان عربی داره...... گفت:

    اذیت نکنین مسلمون ها
    بابا اصفهانو تعطیل کنید ۳ شنبه و ۴ شنبه رو
    سرده ، هوا آلودس ، گاز کمه ……………

  99. GHOST گفت:

    كرج بايد تعطيل بشه

  100. اصفهانی گفت:
    190
    58

    اصفهان هم دیروز و امروز خیلی آلوده هست و شاخص ۱۶۰ هست !! یک روز سالم در اصفهان نیست و هرروز سرب و گوگرد تنفس میکنیم ، چرا فقط تند و تند تهران تعطیل میشه ؟؟؟؟ مگه اصفهانیها آدم نیستن ؟؟!!😠😡😠😡

  101. مهسا گفت:
    334
    89

    دوستان تهران تعطیل هست؟ اگر تعطیل هست لایک کنید👍

  102. كسي كه امتحان ديني داره گفت:

    عاشقان علم و دانش بشينين درستون رو بخوانين شايد تعطيل نشيم

  103. یه بنده خدایی :/ گفت:

    تهران رو لطفا تعطیل کنینننننن خیلی خیلی خیلی سرد و آلودست هوا…

  104. Arman گفت:

    عجب بابا عجب…

  105. یه بنده خدایی :/ گفت:

    تهران رو تعطیل کنین لطفا ، هوا به شدت سرده . لطفا تعطیل کنید

  106. Arman گفت:

    بچها فردا تهران تعطیلیه
    اینا همه شهرارو تا آخر هفته تعطیل کردن جز تهران که مردم جمع نکنن برن مسافرت وگرنه خیالتون راحت تهران هم سه شنبه هم چهارشنبه تعطیله🙌❤️

  107. Amie گفت:

    خواهشا فردا همه شهر ها رو تعطیل کنین مخصوصا تهران هوا سرده شوفاژا رو هم روشن نمیکنن میگن خرابه یخ میزنیم از سرما از آلودگی هوا هم سردرد گرفتیم

  108. Di گفت:

    تعطیل کنید بابا این چه وضعشه تو مدرسه شوفاژ نداریم آلودگی سردی هوا چی از این بدتر فردا اگه کسی بره مدرسه یا بخاطره سرما مریض میشه یا بخاطر آلودگی هوا

  109. JK گفت:
    77
    23

    بخدا همدان خیلی سردع تعطیل کنید مردیم از سرماااا

  110. PARSA گفت:

    خواهش می کنم مدارس تهران را تا آخر هفته تعطیل کنید هم آلودگی هواست هم برودت هوا هم مصرف گاز بیشتر شده😭

  111. فاطمه گفت:

    تو رو جان جدتون اصفهان و تعطیل کنید واقعا هم از نظر آلودگی هم سرما توی فشار هستیم
    لطفاً به فکر ما باشید

  112. 😐 گفت:

    مدارس اردبیل تعطیل کنیدددددد
    هوا خیلی سردده😐

  113. لولو هلو گفت:
    184
    26

    تهران باید تعطیل شه…همه این هشتگ رو بنویسید،

  114. مهدی گفت:

    کرج تعطیل کنید سرده

  115. علی اصغر گفت:

    لطفا شهر ارومیه راهم تعطیل کنید

  116. الینا نظری گفت:
    1
    1

    نبابا جون مادرتون تعطیل نکنین🥺🧸🏫
    نه سرده نه الوده است💨💦

  117. لولو هلو گفت:
    233
    24

    تهران رو تعطیل کنید ناموصا هوا سرده هیچی آلوده هم هست البته اینا ک واسشون سلامتی مردم مهم نی

  118. الینا نظری گفت:

    نبابا جون مادرتون تعطیل نکنین🥺🧸🏫

  119. مینوووو گفت:

    تهران که بایدتعطیل بشه هواافتزاح الوده هستش سرماهم جای خودش دیگه این دوروزهم به بچه هاحال اساسی بدیم 😄

  120. ناشناس گفت:

    انصافا تهرانو تعطیل کنید
    لطفااااااااا

  121. گفت:

    بابا یه بار کل ایرانو تعطیل کنین (به جز تهران) قید همرو بزنین این بچه های تهرانی همش تعطیلن ما تعطیل نیستیم اهههههه

  122. ) ( گفت:

    همه رو تعطیل میکنید البرز مظلوم گیر اوردین؟

  123. :// گفت:

    کی نتیجه میاد که تهران تعطیله یا نه ؟ خواهشا تعطیل کنند

  124. وصیت نامه گفت:

    اصفهان را تعطیل کنید برای سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ خواهش میکنم خسته شدم از بس توی این هوای سرد رفتم آمدم رفتم آمدم به خدا سرده تعطیل کنید حداقل به فکر خودتان نیستید به فکر ما باشید ☹️☹️☹️
    به خاطر امتحان ها نمی‌گم سرده تورا جون مامانت تورو جون اروپا خاک مادرت تعطیل کن
    ترو خدا اگه افتادیم مردیم خودتان باید ۶ میلیارد به هر خانواده بدید
    وصیت نامه

  125. 》 پدر کالاف 《 گفت:

    سلامون علیکم

    لطفا لطفا لطفا لطفا… فردا ۲۷ دی ۱۴۰۱ تعطیل کنید مدارس رو ،
    تعطیل کنید

    لطف می کنید

    ممنون 🌹🌹⚘️⚘️

  126. Sobhan گفت:

    واقعا استان آذربایجان غربی خیلی سرده تو ارومیه امروز رفتیم امتحان بخاطر گاز شوفاژ هارو روشن نکرده بودن از سرما یخ زدیم فقط سه شنبه رو تعطیل کنید لطفا

  127. استاد عربی یازدهم عمو سیامک گفت:
    39
    556

    دوستان من با تعطیلی مخالفم

  128. علی گفت:
    213
    28

    تهران را تعطیل کنید هوا خیلی سرده یخ زدیم

  129. امیر حسین مقصودلو گفت:

    هیجا لازم نیست تعطیل کیند جز تهران

  130. Sogand گفت:

    تـــهران چی پس؟ 😐
    تهرانم تعطیل کنید توروخداااا 😐🚶🏻‍♀️
    مدیونید فکر کنید واسه امتحانات میگم،من فقط واسه آلودگی و سرما و برف میگم 😐🚶🏻‍♀️:)

  131. یه بد بخت بی ریه گفت:

    الویت آلوده تهران افتضاحه این کمیته اضطرار آلودگی هوا چه غلطی می‌کنه نفس نمیشه کشید داریم خفه میشیم Co2 نفس میکشیم مگه آبشش داریم

  132. دانیال گفت:

    بوشهرررررررررررررر

  133. یع کسی که ترم امتحان فییک داره گفت:

    بابا شاخص تهران ۱۷۰ عه، سرد هم هست، بخدا اگه تعطیل کنید میشینم کله فردا فیزیک می خونم😂

  134. Sogand گفت:

    تـــــهرانم تعطیل کنید🗿☹️
    مدیونید فک کنید واسه امتحانات میگم،فقط واسه آلودگی و برف و سرما میگم🚶🏻‍♀️😐:)

  135. شرک گفت:

    تورو خدا بوشهر تعطیل شه

  136. یه کسی که امتحان فیزیک داره گفت:

    بابا شاخص ۱۷۰ عه، سرد هم هست، بخدا اگه تعطیل کنید فردا کلش می شینم فیزیک می خونم😂

  137. علیرضا گفت:
    194
    22

    دوستان تعطیل کنید . الا هم سرده هم الودس هم گاز کمه . وضعیت اوقدرام خوب نی . مث قبل ک زارتی تعطیل میکردید تعطیل کنید فردا امتحان دارم

  138. ناشناس گفت:

    اصفهان چرا تعطیل نمی کنید دیروز با خاطر یخ زدگی ماشین نیومدم نتونستم برم سر امتحان به زور خودمو رسوندم

  139. ...... گفت:

    شاخص ۱۷۳ هوا هم ۳ درجه اس
    اقا هم سرده هم هوا الودس تعطیل کنید دیگه

  140. چی کار اسمم داری گفت:

    فردا تاریخ دارم تعطیل کنید دیگه میری بیرون میمیری بر میگردی

  141. سجاد گفت:

    تهران تعطیل نشدددد؟؟؟؟؟؟؟؟ من امتحان دارم ریاضی هیچی نخوندمممم)))))))))))):

  142. پسر درس خوان گفت:
    218
    33

    اصفهان را تعطیل کنید خیلی سرده

  143. چی کار اسمم داری گفت:

    تهران میری بیرون میمیری

  144. صادقی گفت:
    201
    17

    اصفهان را تعطیل کنید امروز رفتیم مدرسه تمام شوفاژ ها خاموش بود و خیلی سرد مون شد اینجوری مریض میشیم
    تعطیل کند تا از سرما در امان بمانیم

  145. ........یه نفر گفت:

    امروز رفتیم مدرسه و بعد از امتحان ما رو نگه داشتن تو حیاط و نگذاشتن بیایم تو و من سرما خوردم
    توی مدرسه یه شوفاژ بیشتر روشن نبود همه دورش وایساده بودیم
    واقعن ممنون که انقد به فکرین با این آلودگی و سرما میگید پاشیم بیایم که یه وقت امتحانامون عقب نیوفته 👍اصفهانو تعطیل کنین

  146. طاها گفت:

    البرز رو تعطیل کنید دیگه یخ زدیم دو برابر تهران سرد تره ای بابا کرج رو تعطیل کنید ما برای چی باید تو این سرما مدرسه بریم هرکس موافقه درباره ی کرج بنویسید تعطیلی

  147. مهدی توکلی گفت:

    ترو خدا( تهران )رو تعطیل کنیدتاآخر هفته.
    به خدا ما توسرما منجمد میشویم قندیل میبندیم .
    کیا موافقا فردا تعطیل بشود ؟
    👍بدن

  148. عاشق تعطیلات گفت:
    215
    24

    تهران تعطیل کنید برف هواسره زمین یخ زده ،تا بخوایم بریم مدرسه هشت بار میخوریم زمین تا برسیم 😂😮‍💨😐

  149. محمد رضا گفت:

    ببینید تهران تعطیل میکنید یا برم تمام گاز های اتاق خونه شوفاژ شیر اب و… تا اخر باز کنم
    تحدید مصرف گاز اگر میخواهید بالا نره تهران تعطیل کنید ترو به جان پدر مادرتون

  150. 🤲🏻 گفت:
    105
    17

    تبریزو تعطیل کینددددددددد تعطیل کنیددددد یخه همه جا مخصوصا صبح هااا

  151. جیا گفت:

    تهران رو تعطیل کنین لامصبا
    امتحان ریاضی دارمم

  152. محدثه zi گفت:

    خاک تو سر تون اصفهان را تعطیل کنید
    من هر مریزی بگیرم همش بخاطر شماست

  153. 🌈 گفت:
    127
    22

    البرز تعطیل کنین 🥺

  154. چرا؟ گفت:
    222
    17

    تهراااااانو تعطیل کنید انصافا

  155. Reza گفت:

    اینا همیشه شب اعلام میکنن باید صبر کنیم
    ولی هوا خیلی شخمیه طعتیل کنین

  156. فاطی گفت:
    194
    16

    تهران تعطیل کنید لطفا

  157. مهرسا گفت:
    189
    16

    تهران را تعطیل کنید هوا سر است تو مدرسه ها هم شوفاژ هارا روشن نمیکند آدم یخ میزند

  158. محمد گفت:
    179
    17

    تهران تعطیل کنید هم هوا سرده سوز داره هم آلوده هستش
    از ی طرف هم ک گاز ندارن مدارس
    دیگ با این و،ضعیت بهمون بگید برو بمیر بهتره تا تعطیل نکنید

  159. ناشناس گفت:
    92
    13

    تو البرز امروز ۲۶ دی هم از الودگی خفته شدیم هم از سرمای شدید یخ زدیم

  160. Storm گفت:

    ساعت ۶ میگن الان شاخص تهران ۱۷۱ یعنی خیلی ناسالمه

  161. ناشناس گفت:
    81
    8

    کرج سرما و سوز شدید داشت که هیچ امروز الودگی هم اضافه و زیاد شده ۲دقیقه میری بیرون سرما میخوریمو و گلو درد و سردرد . البرز و سه شنبه تعطیل کنید

  162. ،،، گفت:
    150
    11

    تهران و تعطیل کنید هوا ناسالمه سوز داره
    یزید بود دلش میسوخت

  163. Mahan گفت:

    تهران رو تعطیل کنید هوا خیای سرده و هم آلوده هست

  164. بدبختی که فردا امتحان داره گفت:

    ازشنبه تا دوشنبه تعطیل کردین حالا این دو روز نمیخوان تعطیل کنن آلودگی ۱۶۴ فردا یه سامانه سرد دوباره میاد بعد نمی‌خوان تعطیل کنن

  165. :// گفت:

    عی بابا پس خبرش کی میاد؟ هی طولش میدن الکی :/

  166. غزاله گفت:
    45
    8

    همدانو تعطیل کنید اه برف اومده هوا سردددد
    بخبندون شده
    ماشین در نمیاد اصلا
    به زور در میاد
    ما چه جور باید بریم مدرسه با ماشینم باید بریم دوره مسیرش

  167. M گفت:

    تهران فکر نکنم تعطیل بشه
    مدیر ما پیام داده که آموزش پرورش اعلام کرده که ۹۰ درصد احتمال حضوری شدن وجود داره

  168. یه دانش اموز گفت:

    خواهشا تهرانو تعطیل کنین واقعا سرده

  169. بی‌نام گفت:

    تهرانو تعطیل کنید هم سرده هم آلودس شاخص آلودگی ۱۶۹ الان

  170. آذربایجان غربی گفت:

    با سلام ارز ادب همکاران محترم گرامی آذربایجان غربی رو ۲۷ دی تعطیل کنید هوا خیلی خیلی سرده و هوا ام بسیار آلوده تو رو خدا ن گاز هست و هوا خیلی سرد آذر بایجان غربی رو فرا ۲۷ دی میشه تعطیل کنید 🥶🥶🥶🥶🥶🥶ممنون میشم که تعطیل کنیم ممنون 🥶🥶🥶🥶

  171. ناشناس گفت:

    بابا تهرانو تعطیل کنید از سرما حتی چیز هامو احساس نمیکنم

  172. شخص گفت:
    218
    12

    اینا تهرانو شنبه تا دو شنبه تعطیل میکنن ولی اون دو روز آخر هفته رو میخوان بزارن ..
    مسلمون خوب اون دو روزم تعطیل کن دیگه..

  173. به به گفت:
    173
    11

    تهراننننننننننننن

  174. پدرت گفت:
    192
    12

    ای بابا طهران و تعطیل کنید

  175. بیتا گفت:
    177
    10

    تهران خیای سردهههه سوززززززززز دارهههههه تا استخونامون میرهههههههههه

  176. یه بدبختی که امتحان داره و میره مدرسه گفت:
    177
    9

    شاخص آلودگی هوا ناسالم برای همه ی افراد هست تعطیل کنینننننن

  177. امیر گفت:

    تهران خیلی آلوده اس من امروز رفتم کلاس گلو درد گرفتم
    لطفا تعطیل کنییییید

  178. رونیکا گفت:

    تورو خدااااا تهران رو تعطیل کنین خانم ما گفته اگه فردا باز باشه امتحان میگیرم تورو جون هر کی دوست دارین تعطیل کنین

  179. فاطمه گفت:
    181
    16

    تهران را تعطیل کنید هوا آلوده هست و هم سرد هست اصلا نمیشه رفت بیرون

  180. رومیکا گفت:

    تورو خدااااا تهران رو تعطیل کنین خانم ما گفته فردا اگه باز باشه امتحان میگیرم تورو جون هر کی دوست دارین تعطیل کنین

  181. ذبیحی گفت:
    146
    13

    اقا تعطیل کنید شاخص ۱۶۴هستش واقعا ما چه گناهی کردیم که این همه بلا صرمون داره میاد واقعا خسته شدم

  182. mani گفت:

    تهران و تعطیل کنیدددد هم آلوده س هممم خیلییییی سردهههههههه
    تروخدا تو خونه ایم نمیتونیم خودمون و گرم نگه داریممم

  183. یه بدبختی که امتحان داره... گفت:
    92
    13

    خوی
    خوی خوی یخ بستیم تعطیل کنید

  184. طلایی اصفهانی گفت:
    199
    26

    اصفهان تعطیل کنید ، امروز خیلی آلوده بود رفتیم مدرسه و اومدیم سردرد و گلودرد گرفتیم ، متاسفانه اصفهان یک روز سالم و تمیز نداره و هوا پر از گوگرد و سربه ، هممون سرطان ریه میگیریم و می‌میریم داخل اصفهان 😭😭😭😥😫😫

  185. امپراتور گفت:
    95
    24

    آذربایجان غربی
    بخصوص شهر خوی رو لطفاً تعطیل کنننننییییددددد
    خوی
    خوی
    خوی
    تعطیل تعطیل تعطیل

  186. Amir گفت:
    90
    26

    یعنی یه تعطیلی واسه استان آذربایجان غربی زیاده ؟ 🙁

  187. بنده ی خودم ... گفت:
    112
    14

    البرززززز ⁦(⁠ ⁠・ั⁠﹏⁠・ั⁠)⁩

  188. امیر گفت:
    118
    18

    بابا دیروز رو تعطیل نکردین
    آذربایجان غربی شهر خوی رو ، رفتیم مدرسه یکم حالت مریض بودن دارم و بدن درد فردا هم امتحان دارم ترم 😐
    خیلی از بچه های کلاس ما با دوچرخه میان تو این سرما و رعایت نمیکنن و مریض میشن و ماهم از اونا میگیرم
    فردا هم امتحان هست مریضم حوصله ندارم توروخدا تعطیل کنید 🥺🙁 بابا ما جوانیم چرا اینقدر بچه های دبیرستان رو اذیت میکنید آخه یعنی یه تعطیلی واسه استان آذربایجان غربی زیاده ؟ 🙁

  189. ... گفت:

    من مامانم دیروز رفته بود بیرون یه دیقه می‌گفت تا بیاد یخ زده خدایی هوا خیلی سرد شده ما تو خونه هم سردمون میشه چه برسه بریم مدرسه شوفاژ هم که اصلا گرم نمیکنه

  190. مهراد گفت:

    تبریز رو تعطیل کنید اصلا راضی نیستیم

  191. ناشناس گفت:

    تروخدا اصفهان تعطیل کنین

  192. .... گفت:

    البرز رو تعطیل نکنید هوا خیلی خوبه نه آلودگی هست و نه سرما بچه ها فقط میرن امتحان بدن توی نیم ساعت چیزی شون نمیشه اگه سیستم های گرمایشی خاموش باشن

  193. Nazanin گفت:
    264
    23

    تهران را تعطیل کنید هوا خیلی سرده

  194. امیر گفت:

    سلام لطفاً تهران رو تعطیل کنید هوا خیلی خیلی آلوده هست

  195. Pary گفت:

    تروخدا تهران و تعطیل کنید هم واقعا سرده تازه هوا ام امروز آلوده تر شده تو خونه آدم نمیتونه تحمل کنه ما که اول و آخر اون امتحان و قراره بدیم پس دنبال بهونه نیستیم تروخدا تعطیل کنید

  196. یه بدبختی که امتحان داره گفت:
    302
    33

    تهرانو تعطیل کنید از سرما داریم یخ میزنیم
    آلودگیم داریم خفه میشیم

نظرات