جدیدترین مدل های دستکش زنانه چرم ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

دستکش زنانه چرم : دستکش‌های چرم هم از آن مدل‌هایی هستند که هم کاربردی هستند و هم شیک و آراسته. به همین جهت ما مجموعه مدل های شیک دستکش چرم زنانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

دستکش زنانه چرم

جدیدترین مدل های دستکش زنانه چرم ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

راهنمای خرید دستکش چرم :

سایز دستکش :  دستکش‌ های چرمی خاصیت کشسانی ندارند، به همین دلیل هنگام خرید باید دقیقا اندازه‌ی دست انتخاب شوند تا برای استفاده از آن‌ها در آینده مشکلی نداشته باشیم. برای پیدا کردن دستکش‌های متناسب با سایز دست خود بهتر است برندهایی را انتخاب کنید که نیم‌سایز را هم ارائه می‌دهند. البته اگر دستکش خریداری شده‌ی شما از چرم با کیفیتی ساخته شده باشد بعد از استفاده مقدار کمی جا باز کرده و فرم دست های شما را می‌گیرد اما اگر چرم انتخابی بی‌کیفیت باشد دستکش پس از چند بار استفاده شل و آویزان خواهد شد.

دستکش چرم

راهنمای خرید

در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی :  اگر در جایی زندگی می‌کنید که همیشه هوای بالای صفر درجه دارد دستکش چرم بدون آستر را انتخاب کنید اما اگر آب و هوای محل زندگیتان زیر صفر درجه است باید به سراغ دستکش های چرمی که دارای آستر هستند بروید.

دستکش چرم دخترانه

آستر دستکش‌ های چرمی معمولا از جنس پلی استر، ترکیبی از پلی استر و پشم گوسفند، پشم خالص، کشمیر یا خز هستند. آسترهای پلی استر یا ترکیبی از پلی استر و پشم گوسفند دارای دوام بیشتری نسبت به آسترهای پشم خالص یا کشمیر هستند، دستکش‌هایی با این نوع آستری قیمت پایین‌تری نیز دارند اما دست‌هایتان را کم‌تر گرم می‌کنند. در مقابل، دستکش‌هایی که آستر آن‌ها از جنس پشم خالص و یا کشمیر هستند دست‌ها را بیشتر گرم می‌کنند اما دوام کمتری داشته و معمولا بعد از دو فصل خراب می‌شوند.

راهنمای خرید دستکش چرم

دوخت و ظاهر : نوع دوخت دستکش های چرم زنانه در طول عمر و راحتی آنها تاثیر گذار است، اگر دستکشی که خریداری کرده‌اید دوخت مناسبی نداشته باشد با گذشت زمان شکل اولیه خود را از دست داده و ظاهر بدی پیدا می‌کند، همچنین دوخت نامناسب باعث می‌شود تا شما نتوانید انگشت‌های خود را به راحتی درون دستکش حرکت دهید و این مئسله برایتان آزاردهنده خواهد بود.

سایز دستکش چرم

نکته‌ی دیگری که در ظاهر دستکش‌های چرمی مهم است دوخت بالای مچ دستکش می‌باشد، دستکش‌هایی که در قست انتهایی یعنی بالای مچ دارای کش هستند با جلوگیری از ورود هوای سرد به داخل ‌دستکش گرمای بیشتری را برای دست‌ها فراهم می‌کنند.

قیمت دستکش چرم

دستکش‌های بدون کش نیز بایستی طوری انتخاب شوند که بالای مچ آن‌ها بیش از حد بلند نبوده و هنگام پوشیدن تا نخورند و بالعکس آن قدر کوتاه نباشند که مچ شما بیرون از دستکش بماند.

مدل های شیک دستکش چرم زنانه

نکات مهم خرید دستکش چرم

دستکش های طرحدار چرم

دستکش چرم مشکی

همراه ما باشید

نظرات