آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فردا پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ (جدید)

2

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ (جدید)

آخرین وضعیت تعطیلی‌مدارس فردا پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ به دلیل بارش برف و کمبود گاز مشخص شد و مدارس و دانشگاه های برخی استان ها و شهرها فردا تعطیل است: تعطیلی مدارس روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان اصفهان ، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان، وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۲۹ دی ۱۴۰۱ به خاطر آلودگی هوا و بارش برف را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس فردا 29 دی 1401

جزئیات تعطیلی‌مدارس فردا ۲۹ دی ۱۴۰۱

تا این ساعت تعطیلی مدارس فردا پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ مدارس کرمانشاه و زنجان به علت کمبود و صرفه جویی در گاز و سرمای شدید هوا و بارش برف و و آلودگی هوا تعطیل است.

قابل ذکر است که مدارس بیشتر شهرها و استان ها طبق سنوات گذشته، پنجشنبه ها تعطیل است، اما در برخی شهرها مدارس در روزهای پنجشنبه نیز دایر می باشد.

برای تعطیلی مدارس دیگر شهرها و استان ها تا ساعاتی تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد که به اطلاع شما در این صفحه کامل و جامع می رسد .

در پاسخ سوال والدین و دانش آموزان که آیا فردا پنجشنبه مدارس تعطیل است و واقعیت دارد، در حال حاضر مدارس مشهد و خراسان جنوبی و زنجان و کرمانشاه تا پایان هفته تعطیل شد و دیگر شهرها هنوز اعلام نشده و تا لحظاتی دیگر خبرهای جدید تعطیلی اطلاع رسانی میشود.

تعطیلی مدارس خراسان جنوبی پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ کلیه فعالیت های آموزشی، پرورشی و تربیتی مدارس، مراکز پیش دبستانی و کودکستان های استان تا پایان هفته به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد برگزار می شود.

عباس زاده معاون استاندار در خصوص وضعیت مدارس و مراکز آموزشی هم در شرایط موجود گفت: وضعیت برگزاری امتحانات دانشجویان، توسط دانشگاه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

مدارس خراسان رضوی تا پایان هفته غیرحضوری شد

به دلیل صرفه جویی گاز و بارش برف و سرمای شدید، مهد کودک‌ها و مدارس شهر مشهد تا پنجشنبه و آخر هفته تعطیل خواهند بود.

مدارس ابتدایی زنجان تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: تا پایان هفته مدارس ابتدایی زنجان مجازی برگزار می شود.

صفی الله کرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، با توجه به برودت هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف گاز، همه کودکستان‌ها دوره اول و دوم (مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها) تا پایان هفته جاری، فعالیت آموزشی نخواهند داشت.

وی بیان کرد: همچنین فرآیند آموزش در تمام مدارس ابتدایی استان زنجان، تا پایان هفته جاری، در هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد و فعالیت حضوری مدارس متوسطه اول که تا پایان هفته جاری، امتحان هماهنگ استانی ندارند؛ در هر دو شیفت صبح و بعدازظهر لغو و فرآیند آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

تعطیلی مدارس کرمانشاه روز پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱

مدارس کرمانشاه به دلیل بارش برف و سرمای شدید هوا فردا پنجشنبه ۲۹ دی تعطیل شد

جزئیات تعطیلی مدارس قزوین پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱

کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مدارس در سطح استان قزوین تا آخر هفته جاری به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی کردستان تا آخر هفته

🔹مدارس مقاطع ابتدایی شش شهرستان استان کردستان تا آخر هفته غیرحضوری اعلام شد.

مدارس و دانشگاه‌های البرز ۲۸ و ۲۹ دی ماه غیرحضوری است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: کلیه مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی و دانشگاه‌های استان چهارشنبه ۲۸ دی و پنجشنبه ۲۹ دی ماه به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد افضلی عصر سه‌شنبه در حاشیه جلسه کمیته اضطرار استان، اظهار داشت: کلیه مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی و دانشگاه‌های استان ۲۸ و ۲۹ دی ماه به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: بر اساس مصوبات این کمیته تمامی مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل بوده و مدارس دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری تشکیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بعهده رؤسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

دانشگاه‌ها و مدارس استان‌ تهران تا پایان هفته غیر حضوری شد

تهران- دانشگاه‌ها و مقاطع تحصیلی استان‌ تهران به استثناء شهرستان‌های فیروز کوه و دماوند در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۸ و ۲۹ دی ماه به علت آلودگی هوا غیرحضوری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه و بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۸ و ۲۹ دی ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به استثنا شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

همچنین تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بعهده رؤسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

استان گیلان پنجشنبه ۲۹ دی تعطیل شد

استاندار گیلان گفت: به دلیل صرفه‌جویی در مصرف گاز روز پنجشنبه ( ۲۹ دی ماه) تعطیل اعلام می‌شود، اما از روز شنبه شرایط به حالت عادی باز خواهد گشت.

او گفت: پنج شنبه را تعطیل اعلام کردیم تا در ۲ روز پنجشنبه و جمعه صرفه جویی بیشتری صورت بگیرد و از شنبه ادارات و مراکز آموزشی فعالیت عادی خود را طبق روال همیشه آغاز می کنند.

2 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فردا پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ (جدید)

  1. taha گفت:

    یعنی چی؟ چرا تبریز رو تعطیل نکردین به قول کامنت پاینیه با تبریز مشکل دارین؟ 😐

  2. برهان گفت:

    با تبریز مشکلی دارین؟! با این هوا من باید فردا پنجشنبه برم مدرسه…

نظرات