آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا و بارش برف)

119

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا و بارش برف)

فوری: جزئیات غیرحضوری شدن و تعطیلی‌مدارس فردا دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ به دلیل بارش برف و قطعی گاز و برودت هوا اعلام شد و اصفهان تعطیل نیست. مدارس این شهرها فردا تعطیل شدند: کدام‌مدارس روز دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان، وضعیت تعطیلی مدارس روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ به خاطر آلودگی هوا و بارش برف را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس 26 دی 1401

جزئیات غیرحضوری شدن و تعطیلی‌مدارس در روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ اعلام شد

تا این ساعت بجز مدارس خراسان رضوی و مشهد و استان گلستان و سیستان و بلوچستان و تهران ، البرز، همدان، کردستان، زنجان، قم ، قزوین روز دوشنبه ۲۶ دیماه (۱۴۰۱) به خاطر سرما و مصرف گاز تعطیل و غیرحضوری شدند، باقی مدارس و دانشگاه ها تعطیل نیست و کلاس ها دایر می باشند. وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات دیگر شهرها تا ساعاتی به اطلاع شما می رسانیم.

توجه: خبرهای جدید درباره تعطیلی‌مدارس در روز دوشنبه ۲۶ دی ماه از مراجع رسمی کشور منتشر شد به اطلاع شما می رسانیم، احتمال تعطیلی مجدد به دلیل بارش برف و آلودگی هوای تهران وجود دارد. ما تا ساعاتی دیگر خبرهای جدید را به اطلاع شما می رسانیم.

خبر تکمیلی ۱: مدارس خراسان رضوی دوشنبه ۲۶ دی غیرحضوری شد

به دلیل برودت هوا و بارش برف، مهد کودک‌ها و مدارس شهر مشهد روز دوشنبه ۲۶ دی تا پنجشنبه و آخر هفته تعطیل خواهند بود. کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها، مراکز آموزش عالی و نهاد‌های عمومی شهر مشهد به جز مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک هم دور کار هستند. برای مشهد این پیش‌بینی وجود دارد که این تعطیلی‌ها از یکشنبه تا پنجشنبه هم ادامه پیدا کند.

زمستان سرد خراسان رضوی همچنین منجر به قطع گاز شهروندان در سبزوار شد. رئیس اداره گاز سبزوار امروز اعلام کرد که شهرستان سبزوار حدود ۱۰۷ هزار مشترک گاز خانگی دارد که صبح امروز به دلیل افت فشار، گاز ۱۶ هزار مشترک قطع شده است. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود به زودی گاز یک سوم مشترکان سبزواری قطع شود.

فرماندار نیشابور هم اعلام کرد که برای مدیریت مصرف گاز و جلوگیری از قطع ناخواسته گاز در بخش خانگی، تصمیم بر آن شد که فعالیت صنایع در این شهرستان تعطیل شوند. همچنین در جلسه مدیریت بحران امروز این شهرستان، مقرر شده نانوایی‌ها فقط در یک شیفت و از ساعت هشت تا ١۴ پخت نان داشته باشند.

خبر تکمیلی ۲: تعطیلی مدارس استان گلستان فردا دوشنبه ۲۶ دی

مدارس و ادارات استان گلستان به دلیل تداوم سرمای شدید و افزایش مصرف گاز و با هدف مدیریت مصرف انرژی به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی روز دوشنبه ۲۶ دی تعطیل شد و از طریق دورکاری و غیرحضوری پیگیری میشود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان شامگاه جمعه با اعلام این خبر گفت: به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود.

ادارات گلستان دورکار و مدارس غیرحضوری شد: تداوم سرما در استان گلستان سبب شده مصرف گاز افزایش چشمگیری داشته و برخی مناطق استان با افت فشار و قطعی گاز روبه‌رو شوند و براساس اعلام هواشناسی این سرما تا پایان هفته در استان ادامه دارد.

خبر تکمیلی ۳: تعطیلی مدارس و ادارات خراسان جنوبی، دوشنبه ۲۶ دی ماه

🔹سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از تعطیلی ادارات، سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان برای فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ عباس زاده با اعلام این خبر خاطرنشان کرد : بنا به مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی استان، کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، نهادها، مؤسسات عمومی غیردولتی و بانک ها، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه تعطیل می باشند.
وی تصریح کرد: به جهت ضرورت مدیریت مصرف انرژی و تأثیری که تعطیلی ادارات در کاهش میزان مصرف داشته، تعطیلی ادارات تمدید شد.
معاون استاندار درخصوص وضعیت مدارس و مراکز آموزشی هم در شرایط موجود گفت: وضعیت برگزاری امتحانات دانشجویان، توسط دانشگاه ها اطلاع رسانی خواهد شد.
عباس زاده از غیرحضوری شدن فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس استان تا پایان هفته خبر داد و اظهار داشت: کلیه فعالیت های آموزشی، پرورشی و تربیتی مدارس، مراکزپیش دبستانی و کودکستان های استان از فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه جاری تا پایان هفته به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد برگزار می شود.
وی ادامه داد:کلیه امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول و دوم استان در این هفته لغو شده و امتحانات نهایی طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.

خبر تکمیلی ۴: استانداری همدان: ادارات و مدارس استان همدان دوشنبه تعطیل شد

پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان: بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی استان همدان همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسات، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

🔹لازم به ذکر است همه مقاطع تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش در سطح استان (بجز امتحانات سراسری پایه دوازدهم) به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود./ ایرنا

خبر تکمیلی ۵: فعالیت حضوری مدارس و دانشگاه‌های استان قم از فردا

🔹بنا بر مصوبه جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه فعالیت کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت حضوری خواهد بود.
🔹مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها هم فردا به صورت حضوری فعالیت خواهند کرد.
🔹ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها هم از فردا تا اطلاع ثانوی از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

خبر تکمیلی ۶: تعطیلی مدارس و دانشگاه های قزوین / کاهش ساعات کار ادارات

ستاد مدیریت بحران استان قزوین با صدور اطلاعیه ای از کاهش ساعات کار ادارات و غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان هفته جاری خبر داد.

براساس این اطلاعیه ساعات کار دستگاه‌های اجرایی با هدف مدیریت تامین انرژی از فردا دوشنبه تا پایان هفته از ساعت ۹ صبح آغاز و ساعت ۱۴ خاتمه پیدا می کند.

خبر تکمیلی ۷: تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های آذربایجان شرقی / شروع به کار اداره‌ها از ساعت ۹

ساعت کاری ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی استان در روز دوشنبه(۲۶ دی ماه) از ساعت ۹ الی ۱۳ خواهد بود.

🔹فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز به‌صورت غیرحضوری بوده، اما امتحانات داخلی و نهایی آنها به‌صورت حضوری برگزار می‌شود./ایسنا

خبر تکمیلی ۸: کاهش ساعت کاری فعالیت ادارات استان سمنان فردا دوشنبه

🔹جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان: فعالیت همه ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌های دولتی و بانک‌های استان سمنان روز دوشنبه (فردا) با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود./ایرنا

خبر تکمیلی ۹: تعطیلی مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان زنجان

مدیریت بحران استان زنجان: به‌ علت برودت هوا مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان از فردا دوشنبه ۲۶ دی‌ماه تا پایان هفته تعطیل بوده و آموزش به صورت مجازی برگزار می‌شود.
همچنین تا پایان هفته جاری همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان به جز شعب منتخب بانک‌ها و دستگاه‌های خدماتی، درمانی و امدادی از ساعت ۹:۳۰ شروع به کار خواهند کرد./ ایسنا

خبر تکمیلی ۱۰: تعطیلی مدارس تهران

آموزش‌وپرورش: به‌علت بارش برف و سرمای هوا فردا همه مدارس استان تهران غیرحضوری است.
فردا همه اداره‌های تهران باز است

استانداری تهران: فعالیت همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و اداره‌های دولتی استان تهران در روز دوشنبه به روال عادی برمی‌گردد و درجه حرارت همه محیط‌های اداری باید بین ۱۸ تا ۲۱ درجه باشد.

خبر تکمیلی ۱۱: فوری: اطلاعیه /مدارس آذربایجان غربی فردا دایر هستند

با توجه به اعلام رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با توجه به تماس های مکرر مردمی ، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه مدارس استان #دایر بوده و روند آموزش #حضوری و امتحانات نیز طبق برنامه و روال اعلام شده توسط مديران و معلمان محترم مربوطه برگزار می شود.

خبر تکمیلی ۱۲: مدارس البرز غیرحضوری است

سرپرست معاونت امور عمرانی البرز: کلاس‌های کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی، غیر دولتی و آموزشگاه های سطح استان به صورت غیر حضوری تشکیل شده و کودکستان‌ها(پیش دبستان و مهدکودک ها) نیز تعطیل است.

🔹 فعالیت دانشگاه‌ها و بانک‌های استان نیز طبق روال است و امتحانات نهایی نیز طبق برنامه‌های اعلام شده برگزار می‌شود.

🔹فعالیت کلیه اداره‌های و دستگاه‌های اجرایی استان از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰خواهد./ایسنا

خبر تکمیلی ۱۳:مدارس در برخی مناطق سیستان و بلوچستان فردا غیرحضوری است 

به استناد هماهنگی مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با توجه به ادامه یخبندان و سرمای شدید هوا در برخی مناطق استان، نحوه آموزش در مقطع پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه و بخش نصرت آباد در نوبت صبح و مدارس شهرستان‌های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در مقطع پیش‌دبستانی و ابتدایی در دو نوبت صبح و عصر روز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

خبر تکمیلی ۱۴: فعالیت مدارس استان اردبیل در روز دوشنبه حضوری است

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد: فردا ۲۶ دی‌ماه در استان اردبیل، فعالیت‌های آموزشی تمامی مدارس طبق برنامه و به صورت حضوری برگزار می‌شود.

خبر تکمیلی ۱۵: مدارس و دانشگاه‌های آذربایجان شرقی فردا غیرحضوری شد

استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد که ساعت کاری ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی استان در روز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ خواهد بود.

همچنین فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز به‌صورت غیرحضوری است، اما امتحانات داخلی و نهایی آنها به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

خبر تکمیلی ۱۶: مدارس استان کردستان فردا تعطیل است

هاشم ناظمی‌جلال در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از تعطیلی مدارس استان خبر داد و اظهار داشت: به دلیل برودت هوا و اختلال در تردد به دلیل لغزندگی معابر به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و موافقت استاندار کردستان تمام مدارس روستایی در همه‌ مقاطع تحصیلی در هر دو شیفت صبح و عصر فردا به صورت غیرحضوری برگزار می‌‌شود.

وی افزود: همچنین فردا تمام مدارس مقطع پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی در سطح شهرهای استان در هر دو شیفت تعطیل و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با تاکید بر اینکه امتحانات نهایی طبق برنامه زمان‌بندی برگزار می‌شود، تصریح کرد: والدین اخبار هر گونه تعطیلی مدارس را تنها از طریق رسانه‌های معتبر پیگیری کنند

گفتنی است، براساس مصوبه استانداری کردستان ادارات، نهادها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان ساعت ۹ صبح آغاز به‌کار خواهند کرد، همچنین ساعت آغاز به‌کار مجتمع‌های قضایی سطح استان ۸:۳۰ صبح است.

خبر تکمیلی ۱۷: فوری: مدارس و ادارات اصفهان تعطیل نیست

فوری: مدارس و ادارات اصفهان تعطیل نیست: منصور شیشه فروش اظهار داشت: بر اساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان از روز دوشنبه ۲۶ دی ماه، فعالیت خود را به روال عادی از سر خواهند گرفت.

وی با قدردانی از همکاری‌های مردم استان طی روزهای گذشته به منظور مدیریت مصرف انرژی، تصریح کرد: فعالیت همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی از روز دوشنبه ۲۶ دی ماه با تأکید بر پیش‌بینی‌ حداکثری تمهیدات به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، از سرگرفته خواهد شد.

شیشه فروش تأکید کرد: همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی استان ملزم هستند تا ضمن تنظیم دمای وسایل گرمایشی بر روی ۱۸ درجه سانتی گراد، نسبت به خاموش کردن موتورخانه ها و تجهیزات گرمایشی از یک ساعت قبل از اتمام فعالیت تا یک ساعت قبل از شروع به کار در روز بعد اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: براساس تصمیمات جدید این کمیته، مجتمع‌های تجاری ملزم شدند تا اطلاع ثانوی از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه نسبت به خاموش کردن سیستم‌های متمرکز گرمایشی خود اقدام کنند و همچنین تعطیلی دو هفته‌ای بخش ویلاهای مجتمع فرهنگی تفریحی چادگان و نیز تعطیلی دو هفته‌ای استخرهای ورزشی از دیگر مصوبات این کمیته است.

وی با بیان اینکه اعمال محدویت دستگاه‌های اجرایی و غیرحضوری شدن مراکز آموزشی در روزهای اخیر صرفه‌جویی روزانه ۶۰۰ هزار متر مکعب گاز در استان را در بر داشت، گفت: از همه مردم فهیم استان به ویژه مجموعه‌های فرهنگی، تفریحی، ورزشی و نیز متولیان مراکز مذهبی استدعا داریم تا در روزهای پیش روز نیز با پیش‌بینی‌ تمهیدات لازم، در صرفه جویی حداکثری در مصرف گاز وبرق همکاری کنند.

وضعیت هواشناسی سرما و بارش ها فردا دوشنبه

با توجه  بهورود سامانه بارشی جدید و بارش برف و سرد شدن هوا و افت شدید فشار گاز و صرفه جویی در مصرف در گاز، بیشتر مدارس و ادارات تعطیل شدند و سازمان هواشناسی اعلام کرده که در هفته جاری دو سامانه بارشی دیگر وارد کشور می شود.

رییس مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اعلام اینکه دو سامانه بارشی در هفته جاری وارد کشور می‌شود، گفت: سامانه جدید از سمت جنوب غرب از روز شنبه و سه‌ شنبه وارد کشور خواهد شد.

طی روز دوشنبه از شدت هوای سرد کاسته خواهد شد.

رییس مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از جنوب کشور در برخی نقاط خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، فارس، اصفهان، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش برف و باران رخ خواهد داد.

شدت بارش‌ها امروز و فردا در استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و برخی مناطق خوزستان، اصفهان و فارس پیش‌بینی شده است.

وی افزود: هواشناسی با صدور هشدار نارنجی نسبت به شدت گرفتن فعالیت سامانه بارشی امروز در استان‌های شمال شرقی، خوزستان، مرکزی، همدان، جنوب کردستان، جنوب و غرب اصفهان و ارتفاعات و دامنه در نیمه غربی فارس اطلاع‌رسانی کرده است.

نکته مهم این خبر این است که هوای سرد و بردوت هوا تا اوایپسط هفته جاری باقی خواهد ماند، در نهایت احتمال تعطیلی مجدد مدارس تا اواسط هفته وجود دارد.

توصیه ای به دانش آموزان عزیز و والدین گرامی در روزهایی که سرمای شدیدی بیشتر مناطق کشور را در برگرفته و همین امر باعث بروز مشکلاتی چون بالا رفتن مصرف گاز شده است و باید در مصرف گاز صرفه جویی کنیم تا این مشکل برطرف شود و خدای نکرده گاز خانگی در برخی شهرها قطع نشود.

 

119 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا و بارش برف)

  1. زیبا گفت:

    چرا چیزایی که به ضررتونه راارسال نمیکنید🤔

  2. زیبا گفت:

    چرا به فکر مردم اصفهان نیستین هم هواش آلوده است هم واقعا سرده بس نیس انقدر نونتون رو از مریض کردن مردم اصفهان درمیارید ومیخورید وضعیت آبم که هیچ والا اینجور پیش بره باید بادست خودمون گورمونو بکنیم مجتمع فولاد وذوب آهن وتعطیل کنین به جای مدارس یکم از جیب شماکم بشه چیزی نمیشه ها

  3. ایلیا گفت:

    توروخدا آذربایجان غربی را تعطیل کنید اینجا خیلی خیلی سرده

  4. مهدی گفت:

    بین این همه شهر ها فقط اصفهان بدبخت بازه تعطیل کنید صبح ساعت هفت توی این سرما باید پاشیم بریم مدرسه تازه من با دوچرخه هستم بعدم اگه تعطیل کنید در مصرف گازصرفه جویی میشه …

  5. مهلا گفت:

    خواهش میکنم این هفته ارومیه و خوی رو تعطیل کنید هوا یخبندونه🥺بزارین بشینیم کنار بخاری درسامونو بخونیم ما از ساعت ۸ کلاسمون شروع میشه تا ساعت ۲ از گوگل میت
    لطفا دلتون بما بسوزه بقیه جاها این هفته رو تعطیل کردن
    شما چجور میخاین در مصرف گاز صرفه جویی کنین
    اگه فردا باز بشه خیلیا مریض میشن
    گاز قطع میشه
    کلی مشکلات شروع میشه
    بیماری های تازه شروع میشه
    بابا این هفته رو تعطیل کنین
    بخدا من تو خونه یخ میزنم چه برسه مدرسه

  6. کمممک گفت:

    ♦️فردا ادارات و مراکز آموزشی استان اصفهان تعطیل نیست

    منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:
    🔹براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان همه ادارات، دستگاه های اجرایی، بانک ها، مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی استان اصفهان از روز دوشنبه ۲۶ دی ماه، فعالیت خود را به روال عادی از سر خواهند گرفت.

    🔹همه ادارات، دستگاه های اجرایی و مراکز آموزشی استان ملزم هستند تا ضمن تنظیم دمای وسایل گرمایشی بر روی ۱۸ درجه سانتی گراد، نسبت به خاموش نمودن موتورخانه ها و تجهیزات گرمایشی از یک ساعت قبل از اتمام فعالیت تا یک ساعت قبل از شروع به کار در روز بعد اقدام نمایند.
    🔹 براساس تصمیمات جدید این کمیته، مجتمع های تجاری ملزم شدند تا اطلاع ثانوی از ساعت ۱۸:۳۰ نسبت به خاموش کردن سیستم های متمرکز گرمایشی خود اقدام نمایند.
    🔹همچنین تعطیلی دو هفته ای بخش ویلاهای مجتمع فرهنگی تفریحی چادگان و نیز تعطیلی دو هفته ای استخرهای ورزشی از دیگر مصوبات این کمیته است.

    تعطیل کنید ترو خدا سرده هم آلوده هم گاز نیست

  7. 💜السا💜 گفت:

    سلام من السا هستم کلاس دوم💜
    لطفا منطقه قرچک رو تعطیل کنید من با دوستم ستایش💜💜 💜میرم تو زنگ تفریح برف میاد بعد مدرسه تعطیل میشه 💜بارون میاد هوا هم الوده هم هست 💜بعدش میخوایم ی جایی هم بشینیم یا خیسه یا کثیفه وایساده هم نمیتونیم بخوریم

  8. AmirAli گفت:

    سلام تورو خدا تعطیل کنین مدارس رو آخه ما مدرسمون بخاری روشن نمیکنن.یه زره دلتون به رحم بیاد تورو خدا.تعطیل کنین اصفهان رو.

  9. سدنا گفت:

    #آذر بایجان غربی_ تعطیل_ بشه

  10. Park Chanyeol گفت:

    خداکنه فردا اصفهان هم تعطیل بشه.
    امروز که رفتم دکتر هوا به شدت آلوده بود. در حدی که سردرد و گلو درد گرفتم.

  11. این هفته مدارس باید تعطیل شه گفت:
    4
    1

    تروقران آذر بایجان غربی مقطع ابتدایی رو تعطیل کنید
    تو این سرما بچم تازه خوب شده دیگه نمیفرستم فردا آخرین امتحان ترمش علوم داره
    چهارمه
    یعنی چی البرز هم تعطیل نکردین
    البرز چه فرقی با تهران داره
    فردا قراره پشیمون بشین که چرا مدارسو باز کردین ببینین کی گفتم🤗

  12. مهدی گفت:

    به خدا ضرر نداره که بین این همه تعطیلی (اصفهان)هم بنویسید…..

  13. مهدی گفت:

    تو روخدا تعطیل کنید یخ زدیم

  14. مهدی گفت:

    اصفهان رو تعطیل کنید الان زده اصفهان بازه ولی اگه میشه تا اخرشب تعطیل کنید صبح ادم ساعت هفت باید پاشه بره مدرسه تازه با دوچرخه ادم یخ میبنده توروخدا اصفهان رو تعطیل کنید….خیلی ممنون

  15. 🌈 گفت:
    1
    1

    فک کنم البرز تعطیل شدش 😃

  16. مبینا گفت:
    10

    اصفهان را تعطیل کنید هم هوا الودست و سرده میخواین سرما بخوریم و فرداش نریم مدرسه

  17. بنده ی خودم ... گفت:

    تهران تعطیله ، البرز نه ؟!
    هییییییییی

  18. ناشناس گفت:
    4
    1

    خو البرزم تعطیل کنین دیگه

  19. ش گفت:

    سنندج رو تعطیل کنید لطفا ما بچه روستایم جاده ها قفله چجوری بریم مدرسه

  20. هستی ام گفت:

    انصافه فردا صبح، تو این سرما، ساعت هفت صبح ، برم امتحان دینیییییی بدممممممممممم.

  21. جئون جونگ کوک گفت:

    ما دانش آموزای البرز چه گناهی کردیم که تعطیل نمی‌شیم.
    هوای تهران با کرج که فرقی داره:/ . اونجا سرده اینجا هم سرده:/

  22. .. گفت:
    11

    با سلام آذربایجان غربی شهرستان خوی رو غیر حضوری کنید مدرسه ما بخاری روشن نمیکنن داریم میمیریمممممممممم😞💔جان مادرت تعطیل کن

  23. 🎀🧶 گفت:
    6
    2

    البرززززززززززز

  24. Hana گفت:

    آقا بالاخره چی شد یکی میگه اصفهان تعطیله یکی میگه نه …الان ی خبر اومده میگه باز پس چرا اصلا ت گوگل خبری نیست؟

  25. ♥️🍒 گفت:
    6
    2

    البرز گناه داره 🥺 تعطیل کنین دیگههههه 😢

  26. Aynaz گفت:
    10

    تورو خدا اصفهان و تعطیل کنید به خدا هوا سرده و آلوده شده سر جدتون تعطیل کنید مگه اصفهان بچه هاش آدم نیستن بریم تو مدرسه قندیل ببندیم

  27. نمد گفت:

    ی خبر بد اصفهان تعطیل نی

  28. کاربر گفت:
    8
    1

    چرا اصفهان و نمیگید؟😑😬

  29. ۹۹۹ گفت:
    7
    1

    اصفهان را تعطیل کنید خیلی سرده

  30. موتور گفت:
    10
    1

    اصفهان را تعطیل کنید

  31. محمد حسن گفت:
    6
    1

    بخدا اگه اصفهان تعطیل نشه شیرمو حلاتون نمیکنن

  32. یه دانش آموز خوشبختتت:) گفت:
    4
    2

    البرز تعطیل شه.
    سر صبح امتحان .
    آخه انصافه. هوا سرده تا بخواییم امتحان بدیم برگردیم قندیل شدیم .

  33. گفت:
    4
    1

    چرا البرز تعطیل نمیشه خو 🥺

  34. شبنم کازرونی گفت:

    تروجدت اقای شیشه فروش اصفهانو تا اخرهفته حداقل تعطیل کن بچهام مریض شدن قربون اون شکلت تعطیل کن

  35. عسل گفت:

    سلام
    خواهش میکنم لطفا مدارس اصفهان رو تعطیل کنید انقدر هوا سرده که تو خونه هم داریم یخ میزنیم چه برسه به اینکه صبح بخوایم بریم مدرسه در ضمن تو این وضعیت کمبود گاز کا برای امتحان که یک ساعته میرفتیم مدرسه تمام شوفاژ ها رو زیاد میکردیم مجبور بودیم الان بریم مدرسه واقعا تو این سرما که هوا سسرد تر هم شده مجبوریم بیشتر شوفاژ ها رو زیاد کنیم و گاز کم میاد خواهش میکنم تعطیل کنید

  36. بی نام گفت:

    توروخدا تبریزو تعطیل کنیددددد ادم یخ میزنه صبح ها کم‌مونده به قندیل تبدیل شیم

  37. علی گفت:

    اصفهان تعطیل کنین بابا این استاندار چرا بفکرنیس قندیل زدیم بقران

  38. ساینا گفت:

    سلام
    اقا ختوروخدا تعطیل کنید به قران تو خونه ایم و داریم یخ میزنیم دیگه اگه بری بیرون که دیگه هیچی‌.
    بخدا اصفهان با این همه کارخونه و … هم هواش الوده هست هم هوا خیلیییی سرده. جان مادرتون تعطیل کنید ما که داریم مثل چی درس می خونیم
    معلما هم که خیلی سختر می گیرند. حالا این مدرسه هارو باز کنید تا گاز مملکت کم بیاد بیشتر تو خونه هامون بلرزیم.

  39. لیوسا گفت:

    تورو جان ننتون البرز و بگین چرا اخه البرز و اصفهان و ساعت ۹ و ۸ و ۱۰ میگن بابا مردیم

  40. یه بدبختی که امتحان میده گفت:

    فردا رو تعطیل کنید دیگه ارومیه خیلی سرده واقعا یخبندونه و من یکم پیش بیرون رو نگاه کردم یخ زدم دندونام میلرزید اخه چی میشه ما که چه الان بدیم امتحانو چه بعدا فرق نمی کنه اخر سر می دیم کنسل نمیشه که فقط دیر میدیم بهتر از اینه که بدون گاز بمونیم و یخ بزنیم 😭

  41. غریبه گفت:

    تروخدا آذربایجان غربی رو تعطیل کنید اینجا یخ زدیم بخدا

  42. پارسا گفت:

    لطفا آذربایجان غربی رو تعطیل کنین برای امتحانات اون همه آماده شده بودم تعطیل کردین حالا که نخوندم به امید شما تعطیلی درکار نیست

  43. اگه‌تعطیل‌نکنید‌میمیرم گفت:
    2
    1

    میشه البرزو تعطیل کنید
    بخدا وقتی نفس میکشم حس میکنم مغزم نابود میشه

  44. علی گفت:

    انشالله خدا تمام مریض هارا شفاعتی دهد، فردارا یا کلا تعطیل یا غیر حضوری کنید با امتحاناتش.

  45. ایمان گفت:

    هوا به غیر از سردی زیادش بعضی جاها زمین هاش یخ زده و با ماشین نمیشه تردد کرد . و اینکه در بعضی جاهای تهران هم خیلییی برف نشسته و هیچ جوره نمیشه تردد کرد . بعد هم هوا سرده و برای خود ما دانش اموز ها موجب سرماخوردنمون میشه . لطفا تعطیل کنید

  46. خوش سعادت ، پنجشنبه کنکور دی دارم گفت:
    28

    بابا تعطیل کنین لااقل بگین این امتحانارو مجازی بگیرن الان تا بعد از کنکور ما باید امتحان بدیم تا دی

  47. جویای حق گفت:
    7
    1

    تروخدا تعطیل کنید کرج رو خواهش میکنم هواسرده زمین یخ زده خونه ها از شدت سرما دیگه گرم نیست با((بخواری)) دیگه چه برسه به مدرسه برای شروع امتحان یا کلاس ها مارو نیم ساعت بیرون نگه میدارن داریم تو سرمه میمیریم تهران هم مثل همین کرج هست کامنت منو لایک یا موافقم بزنید تا دیده شه خواهش

  48. کانائو تسویوری گفت:
    25
    2

    #تهران_تعطیلی_شه

  49. علی گفت:

    خدایی تهران را کلا تا آخر هفته تعطیل کنید هوا یخبندان هوا کثیف اقتصاد صفر بازار خراب حداقل تعطیل کنین

  50. کاربر گفت:
    44
    2

    چرا استان اصفهان و انقدر دیر اعلام میکنید تعطیل یا نه
    خوب اعلام کنید دیگه
    همجا رو صبح اعلام میکنید تا اخر هفته تعطیل اونوقت اصفهان و روز به روز ساعت ۸ شب اعلام میکنید
    واقعا با اصفهان چه مشکلی دارید
    واقعا..

  51. فاطی گفت:
    5
    1

    اگه تعطیل نشیم
    آلودگی هوا افزایش یدا میکنه، از سرما
    سرما میخوریم، بیماری افزایش پیدا میکنه، مصرف گاز افزایش پیدا میکنه، منابع در خطر کاهش قرار میگیره، بچه ها امتحانات شونو تک میگیرند، پدر و مادرا از بچه ها شاکی میشن، سطح درسی همه افت پیدا میکنه…….. خلاصه بدبخت میشیم. 🥺
    ناموسا تعطیل کنید تا بعد مزایایش رو براتون تعریف کنم 😂😂😂♥

  52. امیر گفت:

    اذربایجان غربی خیلی سرده مصرف گاز هم زیاد مدرسه ها هم رعایت نمیکنن اگه تعطیل نشه باز هم شاهد قطعی گاز خواهیم بود

  53. یه بد بختی که فردا امتحان ریاضی داره گفت:
    3
    1

    البرز تعطیل نشه میشینم جلو آموزش پرورش قندیل بزنم😂💔

  54. Xmaster گفت:

    میدونین اصفهان تعطیله یا نه ؟

  55. آذربایجان غربی گفت:
    37
    4

    آذربایجان غربی رو تعطیل کنید
    اگه نکنید سکته قلبی میزنم ها 💔

  56. شهروندی ک ... نمیکشه زود پاشه گفت:
    2
    1

    کرج رو لطفا تعطیل کنید هوا واقعا سرده خیابونام یخ زدن هوام آلودس گازم نداریم ناموسا تعطیل کنید دیگه

  57. ⁿᵃᵈⁱᵃ گفت:
    28
    2

    لطفا البرز رو تعطیل کنید من و خانوادم ی هفته اس سرما خوردیم تا میایم خوب شیک بازم سرما میخوریم اصلا این هوا مناسب تنفس و … نیست.

  58. Jungkook's Sister گفت:
    4
    1

    کرجم تعطیل کنید راحت شویم:/
    تو این سرما ۷ صبح بریم امتحان بدیم
    آقا سردههههههههههههه

  59. . گفت:

    جون مادرتون اصفهانو تعطیل کنین من فردا امتحان دارم

  60. یاسین گفت:

    همه ی شهر ها از ساعت ۱۲ اعلام میکنن که مدارس تعطیله یا نه بعد توی تهران و کرج تازه ساعت ۲۱ اعلام میکنن خب تکلیف مردم رو از همون ساعتای اول مشخص کنید

  61. ترک اغلی گفت:

    آقا چه وضعشه تبریز -۱۵ شاخص آلودگی ۱۰۲ بعد مدارس رو تعطیل نمیکنن! خواهشا تعطیل کنین امتحان ها هم لغو بشه! مگه وقتی میریم امتحان سرما و آلودگی از بین میره

  62. امیررضا گفت:
    32
    2

    خواهشا تعطیلی کنید مدارس استان تهران رو داریم یخ میزنیم

  63. یامیدی گوداسای آه‍ه گفت:

    الان تبریز تعطیل یانه یک پیامی به اون دوستانه که میگن تعطیل کنین آخه این مگه آموزش پروشه مدرسه رو تعطیل کنه این یک سایت هست که فقط خبر می‌دهد عجب هاا

  64. اردشیری گفت:

    اداراتی تهران باز باشه یک روز درمیان که کتر ملت عقب نیفته مدارس رو تعطیل کنید

  65. علی گفت:

    چرا زود تر نمیگین تهران طعطیل است زود بگین امتحان داریم

  66. علی گفت:

    چرا زود تر نمیگین تهران طعطیل است زود بگین امتحان داریم
    همین جوری که از خونه میزنیم بیرون یخ میزنیم سرده طعطیل
    کنید با تشکر 😁😁😁

  67. راشد گفت:

    بابا ملایر رو تعطیل کنید هوا خیلی سرده نیم متر برف اومده

  68. بردیا گفت:

    خداوکیلی تعطیل کنید

  69. یه بدبختی که امتحان داره گفت:
    43
    3

    جوری که استرس همچیو دارم
    شمام طول بدید که میخواید تعطیل کنید

  70. سام گفت:

    البرز تعطیل کنید خیلی سرده

  71. گیگا چد گفت:

    ناموسا تعطیل کنید زنجانو

  72. مجید گفت:

    تهرانو تعطیل کنین درسته از درسامون عقب میوفتیم اما بهتراز اینه که سرما بخوریم از زندگی عقب بیونیم خواهشا تعطیل کنین هوا خیلی سرده

  73. تو چی کار داری کسی که داره قندیل میبنده گفت:

    به مولا کرج ما بریم مدرسه فرداش نتونیم امتحان بدیم مریض شیم قندیل ببندیم کی پاسخگو عه 😐

  74. عباس شاهی گفت:

    اقای رییس جمهور تورو خدا جون هرکی که دوست داری مدارس تهران رو فردا تعطیل کن بخدا داریم یخ میزنیم خواهش میکنم.

  75. دریا گفت:

    استان اذربایجانغربی رو تعطیل کنید تو خونه هم داریم یخ میزنیممممممممممم

  76. فاطمه گفت:

    درسته با تعطیلی مدارس از درس هامو عقب میوفتیم اما بهتره از اینه که سرما بخوریم از زندگی عقب بیوفتیم

  77. ناشناس:/ گفت:

    توروخدا تعطیل کنید هوا خیلی سرده من دارم یخ میزنم
    تعطیییل کنیییییید.

  78. . گفت:

    اه من تو خونه دارم یخ میزنم البرز و تعطیل کنید ایش

  79. کیانا گفت:

    اگی پیام من رو می بینین خواهش می کنم کمی درک کنید ما تبریزی ها تو این هوای یخ بچه مون رو چطور بفرستیم مدرسه یا حتی برن امتحان بدن؟ امتحان ۱ ساعته ولی تو اون یه ساعت ممکنه بچه من لیز بخوره بیوفته بمیره اون موقع کی جوابگو هست اصلا کم کم تو این هوا سرما بخوره تو دوره امتحانات. درک نمی کنید اصلا گاز که نیست هیچ درک هم نیست بچه مون بمیره کی پاسخگو هست سرما بخوره امتحانو بد بده کی پاسخگو هست. لطفا ازتون خواهش می کنم تبریز رو فردا تعطیل کنید حتی امتحان ها رو و سعی کنید ما رو کمی درک کنید با چند روز تعطیلی چیزی نمی شه ولی ممکنه بچه لیز بخوره بمیره. خواهش می کنم تبریز رو تعطیل کنید فردا

  80. ابوالفضل گفت:

    لطفاً تعطیل کنید .
    تهران برف نمی باره ولی هوا خییییلی سرده .
    مخصوصا مدارس دولتی تهران ، سیستم های گرمایشیش داغونه .
    رسیدگی کنید

  81. طاها گفت:

    آیا فردا مدارس تبریز تعطیله اگه تعطیل بشه لطفاً امتحانات رو هم غیر حضوری کنید هوا سرده

  82. ررا گفت:

    تهران تعطیل کنید ممنون بای

  83. یک اصلاح شده گفت:

    دوستان عزیز تهران پاشید برید سجاده هاتونو پهن کنین و به خدا بگین که ازین به بعد قراره به نماز و روزه هاتون کامل رسیدگی کنید که هم گرمای الهی وجودتون رو فرا بگیره و الان گرم شید هم شاید یه فرجی شد و فردا تعطیل شد😂

  84. ابنوس گفت:
    1
    1

    شماهایی که میگید تعطیل کنید اینجا که کمیته تصمیم گیری نیست..

  85. اصفهانی گفت:
    63
    4

    اصفهان را تعطیل کنید هوا خیلی سرده اگر ما مدرسه بریم و شوفاژ ها کار کنند مصرف گاز زیاد میشه اصفهان آنقدر سرده که روی شیشه ماشین بخار میشینه یا تعطیل کنید یا مجازی اگر مجازی کنید نه مصرف گاز بالا میره نه ما از سرما سرما می خوریم

  86. سونیا گفت:

    ما الانشم سرما خوردیم دیگه بیرون بریم ک بدتر میشیم لطفا تهران و تعطیل کنین

  87. تعطیل کنید گفت:

    ترخدا البرز و تعطیل کنید.کنیددد هوا خیلی سرده داریم یخ میزنیم صبح پاشیم بخوایم بریم مدرسه یخ میزنیم

  88. Sonya گفت:

    خواهش میکنیم تهرانم تعطیل کنین خیییلیییی سرررررددده

  89. امیر گفت:

    بابا به قرآن این جا که داری پیام میدی اداره بهران نیس اینجا یه سایت خبریه بگی نگی خودتو هم که بکشی تعطیل نمیکنه

  90. اصفهانی گفت:
    109
    7

    آقا اصفهان خیلی آلوده است تعطیل کنید علاوه بر آلودگی سرد هم هست این چه وضعیتیه😐😐😐

  91. فاطی گفت:
    34
    13

    خوزززززسسستااااااننننننننن رووووو تعطیلللللللل کنییییننننننننن

  92. امید گفت:
    82
    13

    سلام لطفا تهران رو تعطیل کنید هوا خیلی سرده ما حتی تو خونه هم یخ میزنیممم تعطیل کنیددددد

  93. سلطون گفت:
    78
    9

    تهران تعطیل شه توروخدا ، قندیل بستیم

  94. Folani گفت:
    70
    13

    توخونه‌سرده‌چه‌برسه‌ب‌بیرون‌.
    -تهرانم‌تعطیل‌کنین‌تموم‌شه‌بره‌باو^^😂

  95. عربی چرت و پرت گفت:
    56
    13

    حاجی تران تعطیل شد سریع بزارید تو سایت

  96. آقای ایکس گفت:
    26
    8

    استان مرکزی رو تعطیل کنین واقن خسلی سرده حتی روستا هایی از استان مرکزی خنداب حدود ۳ متر برف اومده

  97. (: گفت:
    68
    10

    تهران واقعاا هوا سرده لطفا تعطیل کنیددد

  98. Mahdi گفت:
    68
    45

    آقا من خودم به شخصه با تعطیلی مدارس موافق نیستم چون خیلی ما رو از درس دور کرد و حس درس خوندنو از هممون گرفت ولی با این هوا اشتباه تعطیل نکردن ما دیرتر امتحان بدیم خیلی بهتر از اینه که مریض بشیم و اصلا نرسیم به امتحان

  99. مینجی گفت:
    67
    7

    خواهش میکنم تعطیل کنید هوای اصفهان منفی ۸ درجه انقد سرده هروقت هم میریم مدرسه در و پنجره هارو باز میکنن صبح تو سرما باید بریم ماهم ادمیم یخ میزنیم تعطیل کنید

  100. یه بدبختی که امتحان داره و میره مدرسه گفت:
    57
    4

    آقا شما که میگید تعطیل کردن کمک میکنه پس چز واس تعطیلی آنقدر لفتش میدید تعطیل کنین دیگهههههه

  101. پارسا گفت:
    47
    12

    تبریز امتحاناش هم تعطیل بشه لطفا

  102. علی گفت:
    68
    8

    اصفهان را هم تعطیل کنید هوا خیلی سرده.

  103. امیررضا گفت:
    24
    5

    یا ابلفضل خوی تو سرمای شدیده

  104. ᴇʟʜᴀᴍ گفت:
    21
    8

    تروخدا قم و تعطیل کنید تو خونه هم که هستیم سرده چه برسه صبح زود که بریم مدرسه یا سرکار

  105. روژان گفت:
    16
    11

    زنجان باید تعطیل شه سردترین استان و کلی هم برف اومده هوا هم تا منفی ۹ ادامه داره

  106. یه آدمی که امتحان داره گفت:
    52
    8

    لطفا اصفهان طعطیل کنید هوا خیلی سرده

  107. دانش آموزان گفت:
    18
    7

    بابا سراب منفی۳۱ تعطیل کنید دیگه

  108. بهاره گفت:
    29
    4

    بابا تعطیل کنید تورو خدا داریم یخ میزنیم

  109. بهاره گفت:
    27
    5

    بابا تعلیل کنید تورو خدا داریمی یخ میزنیم

  110. من گفت:
    35
    13

    اصفهان دوشنبه تعطیله؟

  111. ناشناس گفت:
    52
    7

    لطفا فردا اصفهان رو تعطیل کنید به خدا صبح ها ساعت ۶ برای مدرسه عین مجسمه ایم هر چقدر هم بخاری رو زیاد میکنیم گرم نمی شیم بع خدا از سرما داریم میلرزیم برای مدرسه واقعا ما ها عذاب میکشیم
    تعطیلللللل کنیدددددد

  112. علی گفت:
    38
    5

    تورو خدا تهران تعطیل شه برف شدیده و مامانم هم که گاز رو بسته میگه این ممکلت گاز نداره یه وقت گاز رو میبندن!!!
    تو خونه داریم یخ میزنیم چه برسه بیرون

  113. 니가 گفت:
    42
    6

    خواهشا تعطیل کنید دانش آموز ها تو این هوا سرمامیخورن تا یه هفته نمیتونن درس بخونن

  114. بدون نام گفت:
    12
    4

    همدان و تعطیل کنید دیگ اه
    کلی برف اومده امروز هوا سردددد
    فردا امتحان داریم چطور تو این هوا بریم

  115. Amir گفت:
    52
    12

    آقا وضعیت تو آذربایجان غربی خیلی خرابه
    بیرون بری یخ میزنی
    مخصوصاً شب و صب ها هوا خیلی سرده
    هوا تا منفی ۱۵ یا ۲۰ میاد مخصوصا شهر های خوی
    سلماس و ارومیه و ماکو
    تا اخر هفته تعطیل کنید مدارس رو ممنونیم

  116. بنیامین گفت:
    61
    12

    استان البرز برف داره میاد شدید لطفا تعطیل کنید هوا سرد بود مفنی ۳ حالا برفم اومد که دیگه بدتر تعطیل کنید خیلی هوا بده مریض میشیم
    البرز رو تعطیل کنیددددددد

  117. یه بدبختی که امتحان داره گفت:
    134
    21

    تهرانو تعطیل کنید تو خونه هم که هستیم داریم یخ میزنیم

  118. AmirAbbas گفت:
    40
    7

    کاش کلانشهر اصفهان را هم فردا تعطیل کنند.

  119. حسن گفت:
    47
    16

    خوی تعطیل بشه

نظرات