آیا میادین میوه و تره بار فردا یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ساعت کار و تعطیلی

0

آیا میادین میوه و تره بار فردا یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ساعت کار و تعطیلی

ساعت کار میادین میوه و تره بار شهرداری فردا یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱

ساعت کار میادین میوه و تره‌بار و بازارهای شهرداری فردا مانند روزهای قبل از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و ۱۴:۳۰ الی ۱۹ خواهد بود. اگر تغییری در ساعت کار میادین میوه و تره بار شهرداری اعمال شد، اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا میادین میوه و تره بار فردا یکشنبه 25 دی 1401 تعطیل است؟ ساعت کار و تعطیلی

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از برقراری خدمات در میادین طی روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از برقراری خدمات در میادین روز شنبه ۲۴ دی خبر داد و در حال حاضر برای روز یکشنبه ۲۵ دی (۱۴۰۱) تصمیمی اتخاذ نشده است و تا ساعاتی دیگر به اطلاع شما خواهد رسید.

اما روز گذشته روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: ساعت کاری میادین و بازارها از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و ۱۴:۳۰ الی ۱۹ است و خدمات رسانی به شهروندان به بهترین نحو انجام می‌شود.

وضعیت تعطیلی

در هفته گذشته و هفته جاری به دلیل برودت هوا و صرفه جویی در انرژی برخی ادارات و مدارس تعطیل شدند.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: در حال حاضر ۶۰ تا ۷۰ درصد منازل از بخاری و مابقی از شوفاژ و پکیج جهت گرمایش استفاده می‌کنند اگر مردم در منازل یک بخاری را به مدت ۶ ساعت در روز خاموش کنند ۴۰ تا ۵۰ میلیون متر مکعب در روز در کل کشور صرفه‌جویی می‌شود.

محمدرضا جولایی درباره رقم تولید و مصرف گاز در کشور اظهار داشت: در حال حاضر ۸۵۰ میلیون متر مکعب در روز گاز در کشور تولید می‌شود و طی ۲۴ ساعت گذشته مصرف بخش خانگی و تجاری به ۷۰۰ میلیون متر مکعب در روز رسیده است.

وی در گفتگو با ایلنا با تاکید بر اینکه اکنون در مرز هشدار مصرف گاز قرار داریم، گفت: چند عامل در بروز شرایط کنونی دخیل هستند، یکی موضوع تداوم همین وضع است یعنی اگر یک روز رقم مصرف ۷۰۰ میلیون متر مکعب باشد مشکل نداریم، اما اگر روز بعد هم مصرف در همین محدوده باشد مشکل خواهیم داشت، تداوم و فشار نقطه‌ای هم مهم است. در کل اگر مصرف از عدد ۶۵۰ میلیون متر مکعب بالاتر برود وارد شرایط بحرانی گاز شده‌ایم.

با ورود سرمای بی‌سابقه در کشور، در حال حاضر مصرف گاز خانگی به حدود ۷۰۰ میلیون متر مکعب در روز رسیده درحالی که تولید گاز کشورمان ۸۵۰ میلیون متر مکعب در روز است؛ اما چرا مسئولان در این چند روز، مردم را جدی‌تر به مصرف بهینه گاز تشویق می‌کنند؟ زیرا با مصرف بی‌سابقه گاز در بخش خانگی، شبکه گاز کشور توانایی انتقال گاز از جنوب (میادین گازی ایران) به استان‌های شمالی و شمال شرقی کشور را ندارد نه اینکه کمبود گاز جدی وجود داشته باشد. به زبان ساده، گاز تولیدی از جنوب برای رسیدن به شمال باید از برخی کلانشهرها مثل تهران عبور کند، ولی در تهران بخش زیادی از این گاز در صورت رعایت‌نکردن صرفه‌جویی بلعیده می‌شود و این موضوع سبب کاهش فشار شبکه در شمال و شمال شرق کشور شده است.

نظرات