پخش زنده و آنلاین هندبال ایران و مونته نگرو امروز ۲۴ دی ۱۴۰۱ بدون سانسور

0

پخش زنده و آنلاین هندبال ایران و مونته نگرو امروز ۲۴ دی ۱۴۰۱ بدون سانسور

پخش زنده و آنلاین بازی هندبال ایران و مونته نگرو ۲۴ دی ۱۴۰۱، پخش مستقیم بازی هندبال ایران و مونته‌نگرو ۲۴ دی ۱۴۰۱ قهرمانی جهان ۲۰۲۳، پخش آنلاین بازی هندبال ایران و مونته نگرو ۲۴ دی ۱۴۰۱ قهرمانی جهان ۲۰۲۳، ساعت پخش بازی هندبال ایران و مونته‌نگرو امروز در لینک های زیر امکان پذیر است:

پخش زنده بازی هندبال ایران و مونته نگرو 24 دی 1401,پخش مستقیم بازی هندبال ایران و مونته‌نگرو 24 دی 1401 قهرمانی جهان ۲۰۲۳,پخش آنلاین بازی هندبال ایران و مونته نگرو ۲۴ دی ۱۴۰۱ قهرمانی جهان 2023,ساعت پخش بازی هندبال ایران و مونته نگرو امروز

لینک دانلود مستقیم و تماشای انلاین و پخش زنده بازی مسابقه هندبال ایران و مونته نگرو امروز ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰ در این لینک پخش میشود، فیلم کامل تا ساعاتی دیگر بارگذاری میشود:

شما می توانید پخش زنده هندبال ایران و مونته‌نگرو (۲۴ دی ۱۴۰۱) بر روی لینک کلیک کنید و ببینید:

امروز ۲۴ دی ۱۴۰۱ تیم های ملی هندبال ایران و مونته‌نگرو در چارچوب مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۳ از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن تائورون آرنا کراکوف لهستان به مصاف هم می روند.

هندبالیست‌های ایران در دومین بازی خود در این مرحله روز شنبه به مصاف تیم مونته نگرو خواهند رفت. دو تیم ایران و مونته نگرو جزو تیم های مطرح و پرستاره در مسابقات هندبال هستند که سابقه قهرمانی را نیز در کارنامه خود دارند.

تیم ملی هندبال ایران در اولین بازی خود به مصاف شیلی رفت. ایران با پیروزی مقابل شیلی قدم محکمتری برای ادامه حضور در این تورنمنت برداشت و حالا امشب ( ۲۴ دی ۱۴۰۱) در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی هندبال جهان که در لهستان و سوئد در حال برگزاری است به مصاف تیم مونته نگرو می رود.

تیم مونته‌نگرو نیز در اولین دیدار خود از رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ لهستان مقابل اسپانیا به میدان رفت و در پایان یک دیدار پایاپای با نتیجه ۳۰ بر ۲۵ شکست خورد.

مونته نگرو از تیم‌های صاحب سبک بوده و هندبال این تیم به ایران نزدیک تر می‌باشد. این تیم سابقه یک بار حضور در مسابقات قهرمانی جهان را با کسب رتبه ۲۲ ثبت کرده است.

زوران روگانوویچ هدایت تیم مونته‌نگرو را بر عهده دارد.

ساعت پخش

بازی هندبال ایران و مونته نگرو امروز ۲۴ دی ۱۴۰۱ از سری مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۳ از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن تائورون آرنا کراکوف لهستان برگزار میشود

افشین صادقی ملی‌پوش هندبال در مورد بازی‌های بعدی ایران مقابل مونته‌نگرو و اسپانیا افزود: اسپانیا قهرمان جهان و المپیک است. بازیکنان خیلی خوبی دارد که در لیگ های معتبر دنیا بازی می‌کنند. بازی با این تیم سخت است اما می‌توانیم مقابل آنها بجنگیم. در سال‌های قبل در انتخابی المپیک سوئد و همچنین انتخابی جهانی با آنها بازی کرده‌ایم. تیم بسیار خوبی است. با آنها می‌جنگیم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد مونته‌نگرو هم گفت: تیم مونته‌نگرو را دوست دارم، تیم جنگنده و خوبی است. بازی با این تیم‌ها که بازیکنان آنها در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند سخت است. البته شیلی هم تیم خوبی بود. ۶ یا ۷ بازیکنش در لیگ‌های اسپانیا و پرتغال بازی می‌کنند و تجربه بالایی دارند که کار ما را سخت می‌کرد.

برنامه روز چهارم مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان شنبه ۱۴۰۱ دی:

گروه A: مونته نگرو – ایران ساعت ۲۰:۳۰

گروه B: فرانسه – عربستان ساعت ۲۰:۳۰

گروه C: برزیل – اروگوئه ساعت ۲۰:۳۰

گروه D: پرتغال – کره جنوبی ساعت ۲۰:۳۰

گروه A: اسپانیا – شیلی ساعت ۲۳:۰۰

گروه B: لهستان – اسلونی ساعت ۲۳:۰۰

گروه C: سوئد – کاپ وردا ساعت ۲۳:۰۰

گروه D: ایسلند – مجارستان ساعت ۲۳:۰۰

نظرات