بازیگر نقش ایرج در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس های بدون گریم

0

بازیگر نقش ایرج در سریال گیلدخت کیست؟ صبا گرگین پور بازیگر نقش ایرج در سریال گیلدخت متولد ۱۳۷۰ در تهران و بازیگر سینما و تئاتر است. او فرزند فرود گرگین‌پور موسیقی‌دان و نوازندهٔ کمانچه و ویلن و اصالتا از ایل قشقایی است. در ادامه بیوگرافی و تصاویر و اینستاگرام و آشنایی با بیوگرافی بازیگر نقش ایرج در سریال گیلدخت بیوگرافی و عکس جنجالی بدون گریم همراه سن و مصاحبه صبا گرگین پور بازیگر نقش ایرج در سریال گیل دخت با عکس های جدید و واقعی و بدن گریم و سوابق هنری را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش ایرج در سریال گیلدخت

بازیگر نقش ایرج در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس های بدون گریم

صبا گرگین پور بازیگر نقش ایرج در سریال گیلدخت و همسرش کیست. سریال گیل دخت اینروزها از شبکه یک تلویزیون در حال پخش است. این سریال که تازه شروع به پخش کرده، بسیار مورد توجه بینندگان و مخاطبان شبکه یک و آی فیلم قرار گرفته است. در ادامه بیوگرافی صبا گرگین پور بازیگر نقش ایرج در سریال گیل دخت را برای شما آماده کرده ایم.

بیوگرافی بازیگر نقش ایرج در سریال گیلدخت کیست

آقای صبا گرگین پور از بازیگران تازه کار است که به تازگی در چند فیلم و سریال های ایرانی است که با بازی در سریال خودخواسته و فیلم مردن به وقت شهریور به مخاطبان معرفی شد

او به تازگی در سریال گیل دخت نقش ایرج زغال فروش و عاشق دختری به نام فیروزه را در سریال بازی میکند.

سریال گیلدخت توسط مجید اسماعیلی کارگردانی شده و مجموعه ای عاشقانه، تاریخی و درام می باشد.

بیوگرافی صبا گرگین پور بازیگر نقش ایرج در سریال گیلدخت کیست

بیوگرافی صبا گرگین پور بازیگر نقش ایرج در سریال گیلدخت کیست

صبا گرگین پور متولد ۱۳۷۰ در تهران و بازیگر سینما و تئاتر است. او فرزند فرود گرگین‌پور موسیقی‌دان و نوازندهٔ کمانچه و ویلن و اصالتا از ایل قشقایی است.

صبا گرگین پور در سریال گیل دخت در نقش ایرج در کنار بازیگرانی چون سعید راد، میترا رفیع، رضا اکبر پور، سعید چنگیزیان، رامتین خداپناهی، شقایق فراهانی، یاسمن معاوی، پریوش نظریه، ثریا قاسمی، محمود پاک‌ نیت، سعید راد، صالح میرزا اقایی، حبیب‌ دهقان‌ نسب، نفیسه روشن، فخرالدین صدیق‌ شریف، حمید ابراهیمی، فریبا متخصص، محمد فیلی، رویا جاویدنیا و … نقش آفرینی کرده است.

صبا گرگین پور بازیگر نقش ایرج در سریال گیل دخت و همسرش کیست

سوابق بازیگری

گرگين پور که یکی از بازیگران تئاتر می باشد که در آثاری چون سریال های خودخواسته و زن زندگی مرد زندگی نقش آفرینی کرده است و حالا در سریال گیلدخت به کارگردانی مجید اسماعیلی در نقش ایرج بازی کرده است.

او برای نخستین بار در سال ۱۳۹۲ در فیلم مردن به وقت شهریور به کارگردانی هاتف علیمردانی در کنار هنرمندانی همچون حمید فرخ‌نژاد، ملیسا ذاکری، هانیه توسلی و نازنین بیاتی بازی کرده است.

از دیگر آثار هنری این ایشان می توان به سریال گلشیفته اشاره کرد. او در سال ۱۳۹۶ سریال گلشیفته در کنار بازیگرانی نظیر مهناز افشار، مهدی هاشمی، هومن سیدی و سیامک انصاری نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

عکس شخصی بازیگر نقش ایرج در سریال گیلدخت

او علاوه بر بازیگری در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد و نوازنده بسیار خوبی می باشد.

از دیگر آثار بازیگری صبا گرگین پور می توان به تخته گاز بمب یک عاشقانه، در مدت معلوم، خود خواسته، زن زندگی ، مرد زندگی و … اشاره کرد.

بازیگر نقش ایرج در سریال گیل دخت کیست بیوگرافی و عکس های بدون گریم

سریال ۳۰ قسمتی خودخواسته به کارگردانی علیرضا بذر افشان تازه ترین سریال صبا گرگین پور است که در کنار بازیگرانی چون ثریا قاسمی، علیرضا آرا، حسین پاکدل، باربد بابایی، سهیلا گلستانی، محمد صدیق‌ مهر، محمد نادری، عزت‌ الله مهرآوران، رضا کریمی، اسماعیل محرابی، علیرضا استادی، ایمان صفا، پیام احمدی‌ نیا، محیا دهقانی، پادینا کیانی، آتش تقی‌ پور، بهزاد رحیم‌خانی، سعیده عرب و .. خوش درخشید.

بازیگر نقش ایرج در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

فیلم گیل دخت سریالی درام در بستر تاریخی و به کارگردانی مجید اسماعیلی است که اولین قسمت آن روز پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ به روی آنتن شبکه یک سیما می رود و دو روز آخر هفته پخش خواهد شد. این سریال در ۶۰ قسمت تولید شده‌ است. گیل‌دخت از شبکه یک سیما و شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و قسمت آخر سریال گیل دخت اواخر بهار سال ۱۴۰۲ روی آنتن خواهد بود.

سوابق صبا گرگین پور بازیگر نقش ایرج در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

از دیگر آثار بازیگری صبا گرگین پور می توان به تخته گاز بمب یک عاشقانه، در مدت معلوم، خود خواسته، زن زندگی ، مرد زندگی و … اشاره کرد.

نظرات