محصولات آلومینیومی آلومینیوم پیمان

0

به طور طبیعی با گذشت زمان و پیشرفت فناوری، انواع مختلفی از محصولات و تجهیزات معماری و نمای ساختمان تولید می شود که هر کدام از ساختار متفاوتی برخوردار هستند. اگر اغلب محصولات این حوزه را مورد بررسی قرار دهید، مشاهده خواهید کرد که بیشتر آن ها در ساختار خود از فلزی به نام آلومینیوم بهره می برند. فلز آلومینیوم به دلیل طی کردن برخی فرایندها از بعضی ویژگی ها برخوردار می باشد که آن را نسبت به سایر فلزات دیگر متمایز می کند.

 آلومینیوم پیمان

مجموعه آلومینیوم پیمان یکی از فعالان پیشرو در حوزه تولید مقاطع صنعت و ساختمانی بوده که در ساخت انواع مقطع درب و پنجره بسیار موفق بوده است. این مجموعه توانسته است تا با بهره بردن و استفاده از فلز آلومینیوم در ساخت تجهیزات معماری و نمای ساختمان، مشتریان خود را راضی نگه دارد. اما شما برای این که بتوانید انتخاب و خرید مناسبی داشته باشید، نیاز است تا با محصولات آلومینیومی نظیر درب و پنجره و حتی پروفیل ها آشنا بشوید. با توجه به این نکته در ادامه به معرفی و بررسی این محصولات خواهیم پرداخت.

پروفیل های آلومینیومی از چه ویژگی هایی برخوردار هستند؟  

امروزه پروفیل های آلومینیومی به سبب داشتن برخی از ویژگی های خاص توانسته اند تا جای فلزات مهمی مانند آهن را در بخش هایی از صنعت ساختمان سازی بگیرند. یکی از کاربردی ترین ویژگی هایی که برای این پروفیل ها بیان می شود، قابلیت بالای آن ها در انعطاف پذیری می باشد. در حقیقت انعطاف پذیری بالای پروفیل های آلومینیومی سبب می شود تا بتوان آن ها را به شکل های مختلفی تبدیل نمود.

از ویژگی های دیگر پروفیل آلومینیوم می توان به ظرافت بالا و در عین حال استحکام فوق العاده آن اشاره نمود. در حقیقت این پروفیل ها به دلیل ساختار ایده آلی که دارند، در محل موردنظر به راحتی نصب شده و عملکرد آن ها در طول زمان دچار اختلال نمی شود. جالب است بدانید این پروفیل ها به دلیل ظاهر زیبا و روشن خود، در بسیاری از اماکن مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

آلومینیوم پیمان

اهمیت فرایند آنادایز در زیبایی آلومینیـوم

از زمانی که فلز آلومینیوم از سنگ معدن استخراج می شود تا زمانی که برای ساخت تجهیزات ساختمانی هدایت می شود، نیاز است تا برخی فرایندها بر روی آن اعمال شود. یکی از این فرایندها بدون تردید آنادایز می باشد. این فرایند به دلیل تشکیل یک لایه براق و سفید رنگ اکسیدی نازک بر روی سطح آلومینیوم، سبب افزایش زیبایی این فلز می شود. به همین خاطر همواره از فلز آلومینیوم به دلیل زیبایی، در صنایع ساخت تجهیزات معماری و نمای ساختمان استفاده می شود. جالب است بدانید لایه ای که توسط این فرایند بر روی فلز آلومینیوم قرار می گیرد، بسته به یک سری عوامل می تواند طول عمر متفاوتی داشته باشد. مواد شیمیایی یکی از این عوامل مؤثر هستند که توجه به آن ها بسیار مهم است.

چگونه یک درب و پنجره آلومینیومی باکیفیت را تهیه کنیم؟  

یکی از مراحل مهم در حین ساختمان سازی و یا بازسازی ساختمان، توجه به درب و پنجره ها می باشد. امروزه در بیشتر ساختمان ها به دلیل ویژگی های زیاد و کاربردی درب و پنجره های آلومینیومی از این تجهیزات استفاده می شود. برای این که بتوان یک درب و پنجره آلومینیوم باکیفیت را خریداری کرد، نیاز است تا به مواردی نظیر انتخاب یک فروشگاه یا مجموعه مطمئن، بررسی ابعاد و شرایط ساختمان، موقعیت محیطی و محل نصب این تجهیزات به خوبی توجه نمود.

یکی از معتبرترین و با سابقه ترین مجموعه های فعال در حوزه ساخت تجهیزات و سیستم های معماری و نمای ساختمان، مجموعه آلومینیوم پیمان می باشد. این مجموعه با داشتن کادری مجرب در مدیریت خود و علاوه بر آن استفاده از طراحان خلاق، توانسته است تا محصولاتی با تنوع طرح بسیار بالا را در اختیار مشتریان خود قرار بدهد. به همین خاطر برای بازدید از محصولات این مجموعه می توانید جدا از مراجعه به سایت آلومینیوم پیمان با کارشناسان فعال در این مجموعه نیز تماس حاصل فرمایید.

نظرات