بازیگر نقش چاوش در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

2

بازیگر نقش چاوش در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

بیوگرافی بازیگر نقش چاوش در سریال گیلدخت کیست

بیوگرافی یوسف بختیاری بازیگر نقش چاوش در سریال گیلدخت کیست؟ بیوگرافی و تصاویر و اینستاگرام و آشنایی با بیوگرافی بازیگر نقش چاوش در سریال گیلدخت بیوگرافی و عکس جنجالی بدون گریم همراه سن و مصاحبه یوسف صفری بختیاری بازیگر نقش چاوش در سریال گیل دخت با عکس های جدید و واقعی و بدن گریم و سوابق هنری را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش چاوش در سریال گیلدخت

یوسف صفری بختیاری بازیگر نقش چاوش در سریال گیل دخت و همسرش کیست. سریال «گیلدخت» اینروزها از شبکه یک تلویزیون در حال پخش است. این سریال که تازه شروع به پخش کرده، دارای مخاطبان زیادی است و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه بیوگرافی یوسف بختیاری بازیگر نقش چاوش در سریال گیلدخت را برای شما آماده کرده ایم.

یوسف صفری بختیاری از بازیگران باسابقه و قدیمی تئاتر و فیلم و سریال های ایرانی است که با بازی در سریال به رنگ خاک و فیلم محمد رسول الله به مخاطبان معرفی شد و با سریال گیل دخت به شهرت رسید.

او به تازگی در سریال گیل دخت نقش چاوش یکی از تفنگداران آصف میرزا با بازی سعید چنگیزیان در سریال را بازی میکند.

سریال گیلدخت توسط مجید اسماعیلی کارگردانی شده و مجموعه ای عاشقانه، تاریخی و درام می باشد.

بیوگرافی یوسف بختیاری بازیگر نقش چاوش در سریال گیلدخت کیست

بیوگرافی یوسف بختیاری بازیگر نقش چاوش در سریال گیلدخت کیست

یوسف صفری بختیاری متولد ۱۴ بهمن ۱۳۶۱ در چهارمحال بختیاری و فارغ التحصیل رشته بازیگری است. او با بازی در سریال به رنگ خاک به شهرت رسید.

یوسف صفری بختیاری بازیگر نقش چاوش در سریال گیل دخت و همسرش کیست

سوابق بازیگری

یوسف صفری بختیاری بازیگر سریال گیلدخت که در این مجموعه نقش چاوش را ایفا کرده است به جز بازیگری در زمینه کارگردانی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد.

یوسف صفری بختیاری با نام مستعار یوسف بختیاری در نقش چاوش متولد بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در استان چهارمحال بختیاری ، بازیگر سینما و تلویزیون و مستند ساز است. او فعالیت بازیگری خود را از دوران مدرسه آغاز کرده و تا کنون در چند فیلم و سریال در نقش های کوتاه و بلند بازیگری کرده. از جمله خورشید و محمد رسول الله، ملک سلیمان، ۸۷ متر، مختارنامه و … نقش آفرینی کرده است.

بازیگر نقش چاوش در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

او از همان دوران دانش آموزی وارد بازیگری شده و در تئاترهای دانش آموزی نقش آفرینی کرده است. او قبل از مهاجرت به تهران چندین تئاتر را در شهرهایی همچون فرخ شهر، لردگان و شهرکرد به روی صحنه برد. گفته می شود وی در تئاترهای تک نفره که به صورت مونولوگ اجرا میشود از توانائی خاصی برخوردار است. اولین حضور او در تلویزیون به سال ۱۳۸۵ برمیگردد که او در سریال جابر بن حیان جلوی دوربین جواد افشار رفت و نقش کوتاهی در این مجموعه را ایفا کرد

عکس شخصی بازیگر نقش چاوش در سریال گیلدخت

وی در مدت فعالیت های بازیگری خود تاکنون در مجموعه های تلویزیونی و نیز آثار سینمائی قابل قبولی به عنوان بازیگر حضور داشته و هنرنمائی کرده است. وی تاکنون در پنج فیلم سینمائی و نیز شش سریال تلویزیونی حضور داشت.

بازیگر نقش چاوش در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

فیلم گیلدخت سریالی درام در بستر تاریخی و به کارگردانی مجید اسماعیلی است که اولین قسمت آن روز پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ به روی آنتن شبکه یک سیما می رود و دو روز آخر هفته پخش خواهد شد. این سریال در ۶۰ قسمت تولید شده‌ است. گیل‌دخت از شبکه یک سیما و شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و قسمت آخر سریال گیل دخت اواخر بهار سال ۱۴۰۲ روی آنتن خواهد بود.

2 دیدگاه در “بازیگر نقش چاوش در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

  1. اسماعیل گفت:
    8
    1

    افتخار استان چهارمحال بختیاری دمت گرم

  2. حسن گفت:
    11

    خیلی بازیگر قهاریه.کاش بهش بها بدن. بدردبخوره

نظرات