دانلود کامل آهنگ جنجالی شکیرا برای پیکه با متن شعر و واکنش ها را ببینید

0

دانلود کامل آهنگ جنجالی شکیرا برای پیکه با متن شعر و واکنش ها را ببینید

آهنگ شکیرا برای پیکه جنجالی شد و از همان دقایق اولیه انتشار پر دانلود شد و همه کاربران متوجه شدند که شکیرا حرف های دلش را بعد از طلاق و خیانت پیکه با این آهنگ به او زده و گویا هنوز شریک زندگی اش را فراوش نکرده و روزهای سختی را بدون پیکه می گذارند. در ادامه دانلود آهنگ جنجالی شکیرا برای پیکه با متن آهنگ و ترجمه کامل ببینید

آهنگ شکیرا برای پیکه

آهنگ شکیرا برای پیکه

دانلود کامل آهنگ شکیرا برای پیکه که از همان دقایق اولیه انتشار همه کاربران متوجه شدند که شکیرا حرف های دلش را بعد از طلاق و خیانت پیکه با این آهنگ به او زده و گویا هنوز شریک زندگی اش را فراوش نکرده و روزهای سختی را بدون پیکه می گذارند. در این آهنگ که هنوز عنوان ندارد، شکیرا در شعر این اهنگ خطاب به پیکه گفته: من دو برابر ۲۲ می‌ارزم، (کنایه به سن کلارا چیا که ۲۲ سال دارد).

و یا در بخشی از آهنگ می خواند: «متاسفم، من سوار هواپیمایی دیگر شده‌ام و به خانه نمی‌آیم. نمی‌خواهم دوباره ناامید بشوم. تو مدتها وانمود می‌کردی که قهرمانی و هر زمان به تو نیاز داشتم بدترین نسخه خودت را به من دادی. دیگر به سراغت نمی‌آیم حتی اگر گریه کنی، حتی اگر دعا کنی. تو من را با مطبوعات، با قرض و با اداره مالیات تنها گذاشتی. فکر کردی من را آزار داده‌ای ولی من قوی‌تر شدم.»

لازه به ذکر است که جرارد پیکه و شکیرا از سال گذشته با هم تنش و درگیری دارند و این پیکه بود که زندگی اش را به خاطر دختر ۲۲ ساله ای به نام کلارا از هم پاشیدو حالا پس از گذشت از ماهها در جدایی این دو نفر همچنان با هم درگیری دارند. در این مدت پیکه، کاپیتان سابق و اسطوره بارسلونا، با فوتبال خداحافظی کرد و حالا به فعالیت‌های بازرگانی مشغول است.

به گزارش ورزش سه: شکیرا اما ظاهرا همچنان از جرارد پیکه عصبانی است. او در آهنگ جدیدی که هنوز عنوان ندارد، به همسر سابقش اشاره کرده و با او تسویه‌حساب کرده است.

در این آهنگ شکیرا از هر کنایه‌ای علیه پیکه استفاده کرده و متن ترانه پر از نیش و کنایه‌های تند به ستاره سابق بارسلوناست. او به کلارا چیا، نامزد جدید پیکه، هم طعنه‌های عجیبی زده است. طعنه‌هایی چون پیکه فراری را با رنو عوض کرده یا ساعت رولکس را پس داده و کاسیو خریده تنها نمونه‌هایی از این کنایه‌ها هستند.

در قسمتی از ترانه شکیرا می‌گوید که من دو برابر ۲۲ می‌ارزم؛ اما چه تعبیری از این جمله می‌توان داشت؟ شکیرا به‌تازگی ۴۵ ساله شده و کلارا چیا ۲۲ ساله است. همچنین می‌توان به شادی گل‌های پیکه هم اشاره کرد که همیشه با دو دستش عدد دو را نشان می‌داد که تاریخ تولد او و شکیراست. هر دو متولد دومین روز دومین ماه میلادی هستند.

متن ترانه

من پیش تو بر نمی گردم، برای من گریه نکن و التماس نکن.
فهمیدم که تقصیر من نیست که از شما انتقاد می کنند.
من فقط موسیقی می سازم، ببخشید که تو را اذیت می کند.
گرگی مثل من برای آدم هایی مثل تو نیست.
تو رولکس را با کاسیو عوض کردی.

گرگی مثل من برای آدم هایی مثل تو نیست

من برای تو زیادی خوب هستم و به همین دلیل است که حالا با کسی مثل خودت هستی

فکر کردی که به من ضربه زدی، اما فقط باعث شدی قوی تر شوم

من اندازه دو تا ۲۲ ساله ارزش دارم

تو فِراری را با رنو تویینگو عوض کردی

به خاطر کاسیو، قید رولکس را زدی

من با تو برنمی گردم

نه اگر گریه کنی، نه حتی اگر به من التماس کنی

واضح است که اگر از شما انتقاد کنند تقصیر من نیست

من فقط موسیقی می سازم، ببخشید اگر شما را آلوده کرد

تو مرا به عنوان همسایه نزد مادرت گذاشتی

مطبوعات در خانه من، و یک بدهی در خدمات درآمد

فکر کردی به من صدمه میزنی اما قوی ترم کردی

زنان دیگر گریه نمی کنند، زنان حقوق می گیرند

او نام یک فرد خوب را دارد

واضح است که آنطور که به نظر می رسد نیست

او نام یک فرد خوب را دارد

واضح است که او دقیقاً مانند شماست

متاسفم که قبلاً هواپیمای دیگری گرفته ام

من اینجا برنمی گردم

من دیگر ناامیدی نمی خواهم.

صحبت از قهرمان شدن زیاد است

و زمانی که به تو نیاز داشتم

تو بدترین نسخه خودت را به من دادی

متاسفم عزیزم

و …

 

نظرات