جدیدترین مدل های دستکش زمستانی دخترانه شیک و فانتزی ۱۴۰۲

0

دستکش زمستانی دخترانه : یک دستکش خوب علاوه بر زیبایی هم دستان شما را گرم نگه می‌دارد و هم از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. به همین منظور ما مدل های شیک و فانتزی دخترانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

دستکش زمستانی دخترانه

جدیدترین مدل های دستکش زمستانی دخترانه شیک و فانتزی ۱۴۰۲

سایز دستکش : دستکش‌های فیک و ارزان‌قیمت معمولاً تک‌سایز هستند و از این بابت به شما حق انتخاب چندانی نمی‌دهند. اما برای دستکش‌های اصل و با کیفیت به‌خصوص نوع چرمی آن موضوع کاملاً فرق می‌کند. برای این اکسسوری ها اغلب چند سایز را در نظر می‌گیرند که ابعاد استاندارد آن از ۱۸ سانتیمتر شروع می‌شود و تا ۳۰ سانتیمتر می‌رسد. سایز فوق کوچک یا XS طول ۱۸ سانت را دارد و بعد از آن به ترتیب اسمال، مدیوم، لارج، ایکس لارج و دو ایکس لارج را داریم که به ترتیب ۲۰، ۲۳، ۲۵، ۲۸ و ۳۰ سانتیمتر هستند.

دستکش دخترانه

راهنمای خرید

انواع مدل دستکش زمستانی :

دستکش ساده : اگر محیط زندگی شما خیلی سرد نمی شود و فقط به دنبال گرم نگه داشتن دستانتان در هوای خنک بیرون از منزل هستید یک جفت دستکش ساده از جنس پشم برای شما کافی است و در عین گرم ماندن راحت نیز خواهید بود. به بلندی دستکش دقت کنید و بر اساس نیاز خود طول آن را انتخاب کنید.

دستکش دخترانه فانتزی

دستکش دولایه : اگر در محیط مرطوبی زندگی می کنید و یا در هوای سرد و مرطوب باید بیرون از منزل بروید به دستکشی نیاز دارید که همزمان هم گرم باشد و هم دستان شما را از رطوبت حفظ کند. یک دستکش دولایه این کار را به خوبی برای شما انجام خواهد داد. شما می توانید دو دستکش روی هم بپوشید به این صورت که دستکش زیرین ضد رطوبت و دستکش بیرونی گرم کننده خواهد بود.

دستکش زمستانی

ساختار دستکش زمستانی :

یک دستکش زمستانی باید از لایه‌های متعددی ساخته شده باشد تا موثر واقع شود.

لایه اول : لایه بیرونی مثل نایلون یا چرم.
لایه دوم : لایه داخلی عایق گرما مانند اکریلیک یا پلی‌استر.

لایه اول به عنوان حفاظی در برابر محیط خارج و لایه دوم به عنوان غشایی برای عایق گرما به کار می‌رود. دستکش‌های زمستانی می‌توانند تا ۴ لایه داشته باشند.

انواع دستکش زمستانی

نکات مهم خرید دستکش دخترانه :

همیشه اجازه دهید تا مقداری فضا بین انگشتانتان و دستکش باقی بماند. این فضا برای مولکول‌های هوا که قرار است عایق حرارت باشند، لازم است.

ارتفاع دستکش در مچ نیز بسیار مهم است. اگر یک دستکش گرم می‌خواهید، مطمئن شوید که مچ آن به اندازه‌ی کافی بلند باشد تا فاصله‌ای بین آن و کاپشن ایجاد نشود.

راهنمای خرید دستکش دخترانه زمستانی

دستکش‌های معمولی، با فضای اختصاصی برای هر انگشت، امکان حرکات بیشتر انگشتان دست را فراهم می‌کنند. زمانی که با پوشیدن دستکش تک انگشتی ، حرکت آزادانه انگشتانتان را فدا می‌کنید، آن‌ها گرمایی بیش‌تر از دستکش‌های معمولی را به شما هدیه می‌دهند.

دستکش تک انگشتی

سایز دستکش زمستانی

مدل های شیک دستکش دخترانه

بهترین نوع دستکش دخترانه

همراه ما باشید

نظرات