ساعت و تاریخ دقیق بازی استقلال و تراکتور جام حذفی ۱۴۰۱ مشخص شد

0

ساعت و تاریخ دقیق بازی استقلال و تراکتور جام حذفی ۱۴۰۱ مشخص شد

زمان دقیق و تاریخ بازی استقلال و تراکتور جام حذفی ۱۴۰۱ همراه با زمان بازی استقلال و تراکتور جام حذفی ۱۴۰۱ در روز پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ عصر در مرحله یک شانزدهم جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. جزئیات خبر :

بازی استقلال و تراکتور جام حذفی

زمان بازی استقلال و تراکتور جام حذفی ۱۴۰۱

زمان بازی استقلال و تراکتور جام حذفی روز پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ بعداز ظهر در مرحله یک شانزدهم جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار میشود.

تیم فوتبال استقلال تهران از مرحله یک شانزدهم جام حذفی روز پنجشنبه قرار است به مصاف تراکتور برود.
استقلالی‌ها در لیگ برتر و از هفته پانزدهم مقابل تراکتور نتیجه را دو بر صفر واگذار کردند و حالا به دنبال این هستند تا بتوانند در جام حذفی هم انتقام لیگ را بگیرند و هم با شکست تراکتور به مرحله بعد صعود کنند.

بازی استقلال – تراکتور در جام حذفی ۱۴۰۱ به گفته کارشناسان به یکی از جذابترین مسابقات لیگ برتر تبدیل میشود، آن هم به دلیل حضور دو بازیکن تراکتور در ترکیب استقلال است. تراکتور حالا با مربی جدید خارجی خود به نام خمز به مصاف استقلال می رود.

مصاف جدید استقلال – تراکتور با توجه به نتیجه دو تیم در لیگ برتر و اینکه بازی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار می شود، حساسیت های ویژه ای دارد و حضور کاوه رضایی یا سید محمد حسینی در ترکیب استقلال می توانست این حساسیت را تشدید کند. اما اکنون بازی دو تیم بدون هیجان اضافی برگزار می شود.

خمز سرمربی اسپانیایی‌ تراکتور است که بعداز برد استقلال وعده داده که تیم تراکتور همیشه تهاجمی و تک ضرب باز کند. ساپینتو در تبریز محروم بود و مهم‌ترین تفاوت‌های بازی فردا با مسابقه هفته گذشته حضور ساپینتو روی نیمکت استقلال است که این مساله می‌تواند جذابیت‌های بازی را دوچندان کند.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی برای بازی با استقلال

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد حسینی، محمد آقاجانپور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، محمدرضا عباسی و رضا اسدی

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با تراکتور

حسین حسینی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

برنامه بازیهای مرحله یک شانزدهم جام حذفی

پنجشنبه ۲۲ دی

مس کرمان – صنعت نفت آبادان – ساعت ۱۴ – ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
استقلال – تراکتور تبریز – ساعت ۱۵ – ورزشگاه آزادی تهران

نظرات