داستان سریال پوست شیر چیه +‌داستان سریال پوست شیر و حواشی و نقد

0

داستان سریال پوست شیر چیه +‌داستان سریال پوست شیر و حواشی و نقد

داستان سریال پوست شیر +‌ موضوع و داستان سریال پوست شیر با حواشی و نقد و فیلمنامه چالشی و هیجان انگیز این سریال نظر کاربران را به خود جلب کرده و هر هفته منتظر قسمت جدید آن هستند تا بدانند داستان درباره چیه؟

داستان سریال پوست شیر

موضوع و داستان سریال پوست شیر

سریال پوست شیر به فصل دوم رسیده و تاکنون چند قسمت از فصل دوم آن نیز منتشر شده و داستان بعد از قتل ساحل و دستگیری نعیم با بازی هادی حجازی فر به بخش هیجان انگیز رسیده و بسیار رازآلود و معمایی است که چه کسی ساحل را کشته شده است؟

سریال جنایی- پلیسی توسط جمشید محمودی ساخته شده است. ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ اولین قسمت سریال پوست شیر منتشر شده و هر چهارشنبه جدید ترین قسمت این سریال منتشر می شود.

پوست شیر از آن نوع سریال‌های جنایی است که قتل، تجاوز، خشونت و خونخواهی را به خوبی به تصویر می‌کشد. این سریال مناسب افراد بیشتر از ۱۵ سال است و به دلیل داشتن سکانس‌های خشن و دلهره‌آور برای تماشای کودکان مناسب نیست.

این سریال هر هفته چهارشنبه‌ها،‌ ساعت ۸ شب از پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود و جزو پرمخاطب‌ترین سریال‌های پلتفرم فیلم نت است

در واقع در پوست شیر روایت افرادی است که روزگار و شرایط آن‌ها را در هیبت شیر نشان می‌دهد، اما در واقعیت امر موش هستند و در بزنگاه‌های اصلی زندگی و در موقعیت‌های متفاوت در زمانی که باید دست به عمل بزنند، از اقدام و انجام کار‌های موثر بنا به شرایط یا ترس، هیچ کار نمی‌کنند.

جمشید محمودی متولد افغانستان بوده و جزو تبعه های افغان در ایران است. محمودی که جزو افراد موفق در سینمای ایران محسوب می شود از ۶ سالگی به ایران مهاجرت کرده است. برادران محمودی قبل از همکاری در سریال پوست شیر آثار مشترک دیگری نیز داشته اند که از جمله این آثار می توان به فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق و هفت و نیم دقیقه رفته اشاره کرد.

نقد

داستان سریال از آنجایی شروع می‌شود که نعیم،‌ پس از آزادی از زندان، برای جبران فرصت‌های از دست رفته به سراغ دخترش می‌رود، اما ناگهان با اتفاقات ناگهانی ورق زندگی‌اش برمی‌گردد و با مشکلات تازه‌ای روبه‌رو می‌شود. مشکلاتی که نعیم و یک مامور پلیس به نام محب با بازی شهاب حسینی را به یک نقطه اشتراک می‌رساند. این مشکلات درست از جایی شروع می‌شود که نعیم در راه بازگشت از سفر در کنار دخترش به شکل عجیبی بی‌هوش شده و در همان حال دخترش به دست افراد ناشناس به طرز فجیعی به قتل می‌رسد. قتلی که نعیم و دوستانش را برای خونخواهی ساحل دختر نعیم و پیدا کردن قاتلان آن وارد ماجراهای عجیبی می‌کند.

در قسمت چهارم فصل دوم سریال پوست شیر (قسمت ۱۲) مژگان با بازی ژیلا شاهی وارد قصه میشود که یکی از کاراکترهای معمایی و رازآلود را بازی میکند.

در پوست شیر روایت افرادی است که روزگار و شرایط آن‌ها را در هیبت شیر نشان می‌دهد، اما واقعیت امر این است، که آن‌ها موش هستند و در بزنگاه‌های اصلی زندگی و در موقعیت‌های متفاوت در زمانی که باید دست به عمل بزنند، از اقدام و انجام کار‌های موثر بنا به شرایط یا ترس، هیچ کار نمی‌کنند.

نظرات