آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فردا ۲۲ دی ۱۴۰۱ (بارش برف)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فردا ۲۲ دی ۱۴۰۱ (بارش برف)

با توجه به اینکه بسیاری از شهرها و استان های کشور  درگیر با بارش برف هستند، با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، سعی می شود تا جلوی قطع شبکه گاز خانگی گرفته شود و در مصرف انرژی صرفه جوی شود. به همین برخی دانشگاه ها و مراکز علمی و مدارس فردا ۲۲ دی ۱۴۰۱ تعطیل است

تعطیلی فردا ۲۲ دی ۱۴۰۱

عدم اطلاع رسانی به موقع تعطیلی ها باعث سردرگمی دانش اموزان و والدین و کارمندان شده است که بدانیند که آیا مدارس و دانشگاه ها فردا تعطیل هستند یا خیر.

در صورتیکه تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و تعطیلی ادارات فردا ۲۲ دی اتخاذ گردید این پست بروزرسانی خواهد شد.

ناگفته نماند روزهای پنجشنبه مدارس کما فی السابق تعطیل هستند و فعالیتی ندارند.

درپی بارش برف و برودت هوا، جزئیات نحوه فعالیت مدارس و دانشگاه ها در روز پنجشنبه اعلام شد:

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان، کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان در روزهای پنجشنه ۲۲ دی ماه با هدف مدیریت مصرف انرژی تعطیل شدند.

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، اظهار داشت: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان، کلیه ادارات، دستگاه های اجرایی، بانک ها و مراکز آموزشی استان اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی ماه با هدف مدیریت مصرف انرژی تعطیل شدند.
وی افزود: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما در روزهای آینده هفته اتخاذ شده است.
شیشه فروش بیان کرد: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عنوان کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف شدند نسبت به خاموش نمودن سیستم‌های گرمایشی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام اقدام کنند.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: همچنین نظارت‌های دوره‌ای و مستمر توسط بازرسان ادارات گاز و برق استان جهت الزام رعایت موارد فوق به عمل خواهد آمد./فارس

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و مراکز آموزشی استان کردستان طی روز پنجشنبه ۲۲ دی

مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته‌ جاری تعطیل خواهند بود.

با توجه به اخطار وضعیت نارنجی هواشناسی و برودت هوا، بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و موافقت استاندار کردستان به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی در روز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه جاری، ادارات و دستگاه‌های اجرایی و نیز مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان بجز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، بخش‌های دارای نوبت کاری و عملیاتی، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها تعطیل خواهند بود.

جزئیات وضعیت امتحانات مدارس و دانشگاه تا پایان هفته

رئیس قرارگاه مدیریت گاز استان گیلان از غیر حضوری بودن تمامی مدارس و دانشگاه‌های گیلان در روز پنجشنبه خبر داد.

اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه قرارگاه جهادی گاز استان گیلان در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه ادارات استان در صورت نیاز و میزان اثرگذاری بر مدیریت مصرف انرژی تعطیل می شود، اظهار کرد: بدون محاسبه دقیق و تاثیرگذاری در روند مدیریت مصرف انرژی، ادارات گیلان تعطیل نمی شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به خدمات رسانی به موقع به مردم در صورت تعطیلی ادارات گفت:در صورت ضرورت و اضطرار باید کشیک برای مجموعه های مختلف از جمله بانک ها و دستگاه های خدماتی و مجموعه هایی که فعالیت شان ضرورت دارد، تعیین شود تا خدمت رسانی به مردم دچار اختلال و مشکل نشود.

وی با تاکید بر لزوم توجه‌به سوخت رسانی به نیروگاه‌ها تصریح کرد : نیروگاه‌ها مجموعه‌های حیاتی هستند و باید سوخت دوم به آنها رسانده شود؛ واحدهای تولیدی حیاتی را نمی توانیم تعطیل کنیم؛ اما در سایر حوزه‌ها برای برخی بخش ها محدودیت و برخی که عدم فعالیت مقطعی آنها به زندگی مردم خللی وارد نمی کند، تعطیل شوند.

استاندار گیلان با بیان اینکه نباید فعالیت‌های تولیدی بخش صنایع مهم و تولیدی مصارف اساسی مردم به دلیل کمبود گاز تعطیل شود، افزود: متولیان ضمن برنامه‌ریزی برای مدیریت مصرف گاز از سوخت‌های جایگزین استفاده کنند تا صنایع دچار تعطیلی نشوند.

به گفته عباسی اصناف به‌ویژه مجتمع‌های تفریحی و گردشگری می‌توانند با کاهش ساعات کارشان به روند مصرف بهینه گاز کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه خانوار برای ما اولویت اول است، گفت: قطع گاز با اخطار، هشدار و رعایت حقوق شهروندی انجام شود؛ پرمصرف‌های خانگی پس از تذکر قطع شوند و برای قطع گاز ادارات دولتی پرمصرف نباید درنگ شود.

با توجه به اینکه بسیاری از استانهای درگیر با بارش برف هستند، با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و گاها بخش تولید، سعی می شود تا جلوی قطع شبکه گاز خانگی گرفته شود و در مصرف انرژی صرفه جوی شود؛ عدم اطلاع رسانی به موقع تعطیلی ها باعث سردرگمی دانش اموزان و والدین و کارمندان شده است که بدانیند که آیا مدارس و دانشگاه ها فردا تعطیل هستند یا خیر.

در پی بارش برف و برودت هوا، نحوه فعالیت مدارس و دانشگاه ها در روز پنجشنبه اعلام شد:

دانشگاه ها و مراکز علمی گیلان، پنجشنبه ۲۲ دی تعطیل است

سید محمد اسحاقی، معاون استاندار گیلان، با بیان اینکه ۲۲ دی کلیه مراکز آموزشی اعم از مدارس و دانشگاه ها غیر حضوری خواهند بود، گفت: در این مقطع زمانی، صرفه جویی در مصرف برق نیز لازم است و مردم در کنار صرفه جویی در مصرف گاز، مصرف برق را نیز کاهش دهند.

****

دانشگاه بیرجند

رییس دانشگاه بیرجند گفت: امتحانات تمامی دانشجویان این دانشگاه در روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ طبق برنامه اعلامی با یک ساعت تأخیر برگزار خواهد شد.

علیرضا معصومی، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند از لغو امتحانات دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خراسان جنوبی در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه خبر داد.

زمان برگزاری آزمون فرهنگی مهارت‌آموزان ماده ۲۸ آموزش و پرورش استان مرکزی به دلیل برودت هوا و یخبندان تغییر کرد.

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و مراکز اموزشی اصفهان

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان در روز نجشنبه ( ۲۲ دی‌ماه) با هدف مدیریت مصرف انرژی خبر داد.

مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان

مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان پنجشنبه  ۲۲ دی ماه هفته‌ی جاری تعطیل است.

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دی‌ماه) با هدف مدیریت مصرف انرژی خبر داد.

مشهد

هادی مخملی، رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: بر اساس مصوبه ستاد انرژی خراسان رضوی تمام واحدهای صنفی، مجتمع‌های صنفی و پاساژهای مشهد به غیر از واحدهای عرضه‌کننده کالاهای اساسی و ضروری به علت برودت هوا و مدیریت مصرف انرژی از مورخ ۲۱ تا ۲۳ دی ماه باید از ساعت ۲۰ نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند.

نظرات