نمایندگی تعمیرگاه هیوندا مشهد دارای تجهیزات پیشرفته و کادر فنی متخصص و با تجربه

0

نمایندگی تعمیرگاه هیوندا مشهد آماده ارائه خدمات انواع مدل های هیوندای شامل :

  • تعمیرگاه هیوندای آزرا مشهد
  • تعمیرگاه هیوندای اکسنت مشهد
  • تعمیرگاه هیوندای النترا مشهد
  • تعمیرگاه هیوندای توسان مشهد
  • تعمیرگاه هیوندای i20 مشهد
  • تعمیرگاه هیوندای سانتافه مشهد

همراه با تكنسین برق قوی و تكنسین مكانیك

تعمیرگاه تخصصی هیوندای , تعمیرگاه كره ای , تعمیرات هیوندای

 نمایندگی تعمیرگاه هیوندا مشهد

امداد خودرو هیوندا مشهد با تجربه و تخصص بالایی که دارد می تواند سرویس های زیر را ارائه دهد:

امداد هیوندا مشهد

امداد هیوندا مشهد خدمات خود شامل اعزام تعمیرکار و خودرو بر ، موتور ، گیربكس ، برق و الكترونیك ، ترمز ، جلوبندی ، تهویه مطبوع (كولر و بخاری) ، نصب آپشن (دوربین جلو و عقب ، سنسور هشدار عقب و جلو) و … بطور شبانه روزی ارائه می کند.

امداد خودرو توسان

با توجه به گرایش جهانی مشتریان نسبت به خرید خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اور، هیوندای درحال اضافه کردن سهم بیشتری از سبد محصولات خود به مدل‌هایی نظیر سانتافه، توسان و مدل تازه نفس است تا حق انتخاب مشتریان را افزایش دهد. توسان نیز بر مبنای چنین الگویی شکل گرفته است و علی‌رغم اشتراک فنی با پلت‌فرم النترا، کراس‌اوری چهارچرخ محرک و نسبتا کارآمد به حساب می‌آید. خدمات ما برای خودرو هیوندا توسان شامل این موارد است : اعزام تعمیرکار و خودرو بر ، موتور ، گیربكس ، برق و الكترونیك ، ترمز ، جلوبندی ، تهویه مطبوع (كولر و بخاری) نصب آپشن (دوربین جلو و عقب ، سنسور هشدار عقب و جلو)

امداد خودرو هیوندا سانتافه

هرچند که سانتافه های ۲۰۱۶ با فیس قدیم، به تعداد زیادی در بازار کشورمان وجود دارند، اما عرضه فیس‌لیفت سانتافه DM در ایران از همان مدل ۲۰۱۶ آغاز شد. سانتافه نیوفیس، عمده تغییراتش را در سپرهای جلو و عقب، مه‌شکن های جلو و عقب، چراغ‌ها و همچنین خطوط جلوپنجره‌اش خلاصه کرد . خدمات ما برای خودرو هیوندا سانتافه شامل این موارد است : اعزام تعمیرکار و خودرو بر ، موتور ، گیربكس ، برق و الكترونیك ، ترمز ، جلوبندی ، تهویه مطبوع (كولر و بخاری)نصب آپشن (دوربین جلو و عقب ، سنسور هشدار عقب و جلو)

امداد جاده ای هیوندای

خدمات ما برای خودرو هیوندا شامل این موارد است : اعزام تعمیرکار و خودرو بر ، موتور ، گیربكس ، برق و الكترونیك ، ترمز ، جلوبندی ، تهویه مطبوع (كولر و بخاری)نصب آپشن (دوربین جلو و عقب ، سنسور هشدار عقب و جلو)

تعمیرگاه تخصصی هیوندای

تعمیرکار سیار سانتافه

تعمیرکار سیار سانتافه  بسیار مورد تقاضای کاربران اسست . سانتافه نیوفیس، عمده تغییراتش را در سپرهای جلو و عقب، مه‌شکن های جلو و عقب، چراغ‌ها و همچنین خطوط جلوپنجره‌اش خلاصه کرد. از این تغییرات واضح است که هیوندای فقط می‌خواسته ظاهر سانتافه‌اش را اندکی اسپرت‌تر جلوه دهد و بدنبال تغییرات اساسی در آن نبوده . خدمات ما برای خودرو هیوندا سانتافه شامل این موارد است : اعزام تعمیرکار و خودرو بر ، موتور ، گیربكس ، برق و الكترونیك ، ترمز ، جلوبندی ، تهویه مطبوع (كولر و بخاری)نصب آپشن (دوربین جلو و عقب ، سنسور هشدار عقب و جلو)

تعمیرکار سیار سانتافه

سرویس هیوندای

مواردی که در سرویس‌ هیوندای چک می‌شود ماشین شما را تازه نفس نگه می‌دارد. با برطرف کردن نقص های کوچک از بروز مشکلات بزرگ تر جلوگیری می‌کند، حتی متوجه می‌شوید که درنگهداری و مراقبت خودروی خود چه نقشی داشتید که در صورت مرتکب اشتباه آن را اصلاح کنید.برخی از افراد هنگام خرید ماشین به تعداد دفعات سرویس دوره‌ای توجه می کنند زیرا این کار به منظور اهمیت دادن به سلامتی ماشین است.به طور کلی، سرویس منظم اتومبیل، منجر به جلب اطمینان از شرایط مناسب خودرو می‌شود. این کار باعث رفع مشکلات بالقوه، پیش از اینکه بر عملکرد اتومبیل تاثیر منفی بگذارد.

این موارد است : تعویض روغن موتور-تعویض شمع-فیلتر روغن-فیلتر هوا-تسمه تایم خودرو-روغن ترمز-باطری خودرو-چرخ ها و لاستیک های خودرو

جهت دریافت هرگونه خدمات حتما با شماره  ۰۹۲۰۶۰۰۶۵۰۳ تماس برقرار نمایید تا با دریافت تخفیفات بسیار ویژه و شگفت انگیز از ارائه خدمات توسط ما بهره مند شوید.

نظرات