جدیدترین مدل های دستکش زنانه زمستانی ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

دستکش زنانه زمستانی : دستکش یکی از اکسسوری‌های ضروری زمستانی است و خرید آن کار ساده‌ای نیست و احتمال این که دستکش اندازه نباشد، دوام خوبی نداشته باشد یا به حد کافی گرم نباشد همیشه وجود دارد. به همین جهت ما مجموعه مدل های دستکش زنانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

دستکش زنانه

جدیدترین مدل های دستکش زنانه زمستانی ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

سایز دستکش : باید توجه کنید که اندازۀ آن بیش از حد کوتاه یا بلند نباشد. اگر دستکش بلندی انتخاب کنید انتهای آن در قسمت آستین لباس تا می‌خورد و ظاهر نامطلوبی را به وجود می‌آورد. از طرف دیگر اگر طول آن زیادی کوتاه باشد مچ دست‌های شما را نمی‌پوشاند. اگر دستکش‌ها بیش از حد به پوست دست چسبیده باشند وظیفۀ اصلی آنها که عایق بودن است را به‌درستی انجام نمی‌دهند. سعی کنید همیشه فضای خالی کوچکی بین انگشتان و لایه داخلی دستکش وجود داشته باشد.

دستکش زنانه زمستانی

راهنمای خرید

مدل های دستکش زمستانی : از نظر شکل ظاهر می‌توان آنها را به دو نوع دستکش معمولی و تک انگشتی یا Mittens تقسیم کرد. بزرگ‌ترین مزیت دستکش‌های عادی این است که امکان حرکت آزادانه انگشت‌ها را برای شما فراهم می‌کند. در مقابل مدل‌های تک انگشتی با اینکه انعطاف‌پذیری کمتری دارند اما در عوض گرمای بیشتری تولید می‌کنند. به همین خاطر اگر بخواهید برای سرمای شدید و یخ‌بندان خودتان را آماده کنید مدل‌های تک انگشتی را توصیه می‌کنیم اما برای مصارف معمولی مدل معمولی بهتر است.

انواع دستکش زنانه

انواع دستکش زنانه زمستانی :

مدل چرمی :

محبوب‌ترین و پر استفاده ترین نوع دستکش در بین مدل‌های مختلف را می‌شود مدل چرمی آن دانست.به طور کلی چرم علاوه بر زیبایی ظاهری یک ماده بادوام و مستحکم نیز محسوب می‌شود. به همین خاطر با خرید این مدل خیالتان از این بابت راحت خواهد بود که تا سال‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید بدون اینکه هیچ مشکلی پیش بیاید. شما می‌توانید دستکش‌های چرمی را با هر لباسی ست کنید بدون آنکه ناهماهنگی در استایل شما ایجاد شود.

راهنمای خرید دستکش زنانه زمستانی

مدل پشمی و بافتنی :

مدل‌های پشمی و بافتنی جزو ساده‌ترین‌ها هستند که اغلب قیمت مناسبی هم دارند. اگر کمی مهارت در این زمینه داشته باشید می‌توانید خودتان هم یکی از آنها را برای زمستان ببافید! بیشتر دستکش‌های تک انگشتی از این جنس هستند چرا که بافتن آنها با این روش ساده‌تر است.

دستکش چرم

دستکش زمستانی و ضد آب :

دستکش زمستانی و ضد آب عموماً از موادی مثل چرم، پلاستیک، نایلون و پلی‌استر ساخته می‌شود که مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و آب از خود نشان می‌دهند. این مدل‌ها در قسمت مچ بلندتر از حد معمول هستند تا جلوی ورود آب به لایه داخلی دستکش را بگیرند.در قسمت انتهایی این نوع دستکش‌ها بندهایی نیز وجود دارد که قابل تنظیم هستند و از آنها برای محکم کردن دستکش در قسمت مچ می‌شود کمک گرفت تا سرما و رطوبت وارد لایه داخلی نشود.

قیمت دستکش زمستانی

ساختار یک دستکش زمستانی

لایه اول : لایه بیرونی مثل نایلون یا چرم.
لایه دوم : لایه داخلی عایق گرما مانند اکریلیک یا پلی‌استر.

لایه اول به عنوان حفاظی در برابر محیط خارج و لایه دوم به عنوان غشایی برای عایق گرما به کار می‌رود. دستکش‌های زمستانی می‌توانند تا ۴ لایه داشته باشند.

قیمت دستکش زمستانی

نکات مهم خرید دستکش زمستانی

مدل های شیک دستکش زمستانی

طرح دستکش زمستانی

همراه ما باشید

نظرات