هتل های قیمت مناسب شمال را بشناسید

0

هتل های قیمت مناسب شمال را بشناسید

در آغاز سفر به هر مقصدی از ایران و یا جهان به اولین موضوعی که فکر خواهیم کرد، رزرو هتل با امکانات و خدمات عالی و البته قیمت مناسب است. باید توجه کنیم که هزینه رزرو هر هتل با توجه موقعیت جغرافیایی، خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهد و همچنین کیفیت هتل و سایر موارد، تعیین می‌شود؛ اما اکثر مسافران برای داشتن سفری اقتصادی به دنبال رزرو هتل‌هایی هستند که در کنار کیفیت مناسب، قیمت مناسبی هم داشته باشند مانند هتل راتینس ماسال.

 هتل های شمال

در ادامه با هتل‌ های قیمت مناسب شمال کشور که یکی از پرطرفدارترین مقاصد سفرهای داخلی است بررسی خواهیم کرد.

هتل راتینس ماسال

یکی از بهترین هتل ‌های قیمت مناسب شمال که حتماً نام آن به گوشتان خورده است، هتل راتینس ماسال است. این هتل زیبا در واقع هتلی چهار ستاره است که به‌تازگی در سال ۱۳۹۸ افتتاح و راه‌اندازی شد. در خصوص موقعیت جغرافیایی این هتل فوق‌العاده باید بگوییم که هتل راتینس ماسال در کیلومتر ۴ بلوار ماسال به شاندرمن واقع شده است.

مزایای هتل راتینس ماسال

از مزایای این هتل علاوه بر کیفیت عالی و خدمات و امکاناتی که ارائه‌ می‌دهد، می‌توان به زیبایی ساختمان و معماری هتل و همچنین چشم‌انداز طبیعی و بکر کوهستان‌های سرسبز آن منطقه اشاره کرد. با رزرو اتاق در این هتل زیبا می‌توانید یک اقامت رویایی را تجربه کنید.

امکاناتی که این هتل در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد، شامل مواردی مثل اینترنت و تلویزیون در اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آب رایگان و لوازم بهداشتی رایگان که در هر اتاق وجود دارد، همچنین در این هتل خدمات تور، پارکینگ اختصاصی، فضای سبز، چایخانه و رستوران وجود دارد.

معایب هتل راتینس ماسال

با توجه به نظرات مسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، نداشتن سیستم اعلام حریق، صندوق امانات در هر اتاق، سیستم اطفای حریق و همچنین سیستم تهویه هوای مطبوع از نقاط ضعفی است که در این هتل وجود دارد.

هتل های شمال

هتل آسمان شهر در مازندران

هتل آسمان شهر یکی از مشهورترین هتل‌هایی است که در شمال کشور و در شهر مازندران وجود دارد، برای داشتن یک سفر راحت و بدون دردسر می‌توانید یکی از هتل‌های باکیفیت را در مازندران انتخاب کنید. هتل آسمان شهر ساری در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع در سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسید؛ این هتل در ۳ طبقه و با ۱۹ اتاق ساخته‌شده است.

مزایای هتل آسمان شهر

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده افراد زیادی این هتل را به‌عنوان محل سکونتشان در مازندران انتخاب کنند، این است که این هتل زیبا در دل جنگل و در یک محیط آرام قرارگرفته است؛ کافی‌شاپ و پارکینگ اختصاصی این هتل نیز از مزایای آن هستند.

معایب هتل آسمان شهر

برای افرادی که به‌قصد سفر کاری به شما کشور سفر می‌کنند، هتل آسمان شهر به دلیل دور بودن از شهر ساری و قرار گرفتن در پارک جنگلی شهید زارع انتخاب مناسبی نیست. چراکه این افراد نیاز دارند با شرکت و سازمان‌های کاری در رفت‌وآمد باشند و رزرو هتل اسمان شهر باعث افزایش فاصله و اتلاف وقت آن‌ها می‌شود.

از امکانات کلی که هتل آسمان شهر از هتل ‌های قیمت مناسب شمال در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد می‌توان به رستورانی با غذاهای لذیذ برای هر سه وعده غذایی، کافی‌شاپ و همچنین یک پارکینگ برای اطمینان مسافران اشاره کرد.

در هتل آسمان شهر ۱۹ اتاق دوتخته و سه تخته و سوئیت و یک واحد اقامتی پنت هاوس سه‌خوابه  وجود دارد.

هتل‌آپارتمان کوشال چالوس

اگر به دنبال هتل‌ های قیمت مناسب شمال هستید، یکی از بهترین موارد هتل‌آپارتمان کوشال چالوس است. موقعیت مکانی این هتل  واقع در چالوس ۲۰۰ متری ساحل فرج‌آباد است. هتل‌آپارتمان کوشال دارای زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع است که نمای بی‌نظیری رو به دریا و جنگل دارد. این هتل در سال ۱۳۸۸ در ۵ طبقه ساخته‌شده است و دارای ۶۸ باب اتاق می‌باشد. البته این هتل در سال ۱۳۹۷ بازسازی‌شده است.

مزایای هتل‌آپارتمان کوشال چالوس

برای بررسی مزایای این هتل در ابتدا باید به منظره اتاق‌های این هتل توجه کنید، با رزرو اتاق‌های این هتل می‌توانید صبح هرروز با نمایی رو به دریا یا رو به جنگل از خواب بیدار شوید، یک مورد دیگر از مزایای هتل‌آپارتمان کوشال داشتن موقعیتی مناسب و نزدیک به سواحل زیبای دریای خزر، بازار و مرکز تجاری و تفریحی است؛ برای مثال سینمای جهان‌نما، کاخ چای خوران و پارک جنگلی فین چالوس در نزدیکی این هتل قرارگرفته‌اند. یکی از مهم‌ترین نکات مثبت هتل کوشال این است که در خارج از محدوده طرح ترافیک قرارگرفته و این باعث آسانی عبور و مرور شما می‌شود.

معایب هتل‌آپارتمان کوشال چالوس

این هتل با داشتن کادری مجرب و خوش‌اخلاق توانسته رضایت مسافران را جلب کند و درصد خطا و معایب بسیار پایینی داشته باشد؛ اما با توجه به این در مرکز شهر قرارگرفته است، شلوغی نسبتاً بیشتری نسبت به هتل ‌های قیمت مناسب شمال که در پارک‌های جنگلی قرارگرفته‌اند دارد.

هتل های شمال

هتل کیمیا رامسر

هتل کیمیا هتلی سه ستاره در رامسر است که در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۶ تأسیس شد و آغاز به فعالیت کرد. از همان ابتدای فعالیت موردتوجه مسافران و گردشگران قرار گرفت. این هتل زیبا در ۸ طبقه به همراه یک طبقه پارکینگ ساخته‌شده است، در مجموع دارای ۳۶ واحد اقامتی می‌شود که در طبقات ۴ تا ۷ قرارگرفته‌اند. از انواع اتاق‌های هتل کیمیا رامسر که یکی از هتل‌ های قیمت مناسب شمال کشور است، می‌توان به اتاق‌های دوتخته، سه تخته و سوئیت رویال چهار تخته اشاره کرد.

مزایای هتل کیمیا رامسر

یکی از ویژگی‌های هتل کیمیا این است که هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می‌باشد. از امکانات این هتل نیز می‌توان رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ و نمازخانه اشاره کرد، همچنین در این هتل می‌توانید به‌طور رایگان به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشد. یکی از نکات قوت این هتل که توسط مسافران ذکرشده است، رفتار بسیار خوب و حرفه‌ای پرسنل و همچنین موقعیت مکانی این هتل در شهر رامسر است.

از معایب هتل کیمیای رامسر نیز می‌توان به نداشتن ترانسفر فرودگاهی، سالن ورزش و سونا و جکوزی و همچنین نداشتن اتاق‌های سوئیتی اشاره کرد. با توجه به نظر کاربران، کیفیت و تمیزی این هتل نسبت به هزینه پرداختی وضعیت مناسبی ندارد.

هتل کادوس بزرگ رشت

یکی از مشهور هتل ‌های قیمت مناسب شمال که در سال ۱۳۶۲ در یکی از بهترین مناطق شهر رشت ساخته‌شده، هتل کادوس بزرگ رشت است. این هتل برای بهبود ساختمان و تعمیرات در سال ۱۳۹۰ موردبازسازی قرار گرفت. این هتل در ۵ طبقه با ۱۹۶ اتاق ساخته‌شده است، در میان هتل‌های رشت هتل کادوس بزرگ رشت بسیار موردتوجه مسافران و گردشگران است.

مزایای هتل کادوس بزرگ رشت

این هتل نیز مانند هر هتل دیگری سعی می‌کند با ارائه دادن بهترین خدمات و امکانات و با استخدام افراد حرفه‌ای به‌عنوان پرسنل هتل رضایت مشتریان خود را جلب نماید.  هتل به دلیل موقعيت ممتاز خود، ازلحاظ قرار گرفتن در مركز شهر و دسترسی بسيار عالی به فرودگاه، اماكن تفريحی و تاريخی  اولین انتخاب هر مسافری در سفر به شمال کشور است.

معایب هتل کادوس بزرگ رشت

از معایب این هتل می‌توان به نداشتن سالن ورزشی، مرکز خرید و فروشگاه و همچنین رایگان نبودن ترانسفر رفت‌وبرگشت اشاره کرد. از معایبی که در نظرات مسافران هتل کادوس دیده می‌شود، می‌توان به رسیدگی نکردن پرسنل هتل به خواسته‌های مسافران و مشکلات قرارگیری وسایل در اتاق‌ها اشاره کرد.

هتل معین فومن

یکی از شگفت‌انگیزترین هتل‌ های قیمت مناسب شمال کشورمان ایران، هتل معین فومن است. بسیاری از گردشگران داخلی و حتی خارجی که برای تفریح و گردشگری به شمال ایران سفر می‌کنند، برای اقامتشان هتل معین فومن را انتخاب می‌کنند چراکه موقعیت قرارگیری این هتل در قلب مزارع سرسبز چای و زمین‌های شالی قرار دارد و به همین سبب چشم‌اندازی بی‌نظیر از زیبایی‌های گیلان را به نمایش گذاشته است.

این هتل فوق‌العاده در اسفند سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را درزمینهٔ هتلداری آغاز نمود و همواره موردتوجه مسافران قرار گرفت. این هتل در زمینی به وسعت ۱۱۰۰۰ مترمربع، در ۳ طبقه ساخته شد و با ۶۲ واحد اقامتی، پذیرای شما مسافران گرامی است.

مزایای هتل معین فومن

هتل معین فومن از هتل ‌های قیمت مناسب شمال، با داشتن موقعیت مکانی ویژه و همچنین پرسنل عالی و ارائه امکانات و خدمات به بهترین نحو ممکن توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کنید. هتل معین با قرارگیری در نزدیکی آثار تاریخی و توریستی ماسوله و قلعه رودخان، همواره گزینه مناسبی برای گردش در شهر گیلان و دیدن آثار باستانی و ارزشمند این شهر است.

از انواع اتاق‌های هتل معین فومن می‌توان به اتاق‌های دوتخته دبل، دوتخته دبل با جکوزی، اتاق سه تخته، اتاق دولوکس چهارنفره، سوئیت کانکت چهارنفره، اتاق دوتخته توئین، اتاق دوتخته توئین با جکوزی، سوئیت سه‌نفره، سوئيت ضيافت ۴ تخته دوبلکس اشاره کرد.

معایب هتل معین فومن

یکی از نکات منفی این هتل این است که در اتاق‌ها امکان اعلام حریق و آتش‌سوزی در نظر گرفته نشده است. همچنین مواردی مثل صندوق امانت و سرویس بهداشتی ایرانی در هر اتاق تعبیه نشده است. از مواردی که برخی مسافران برای این هتل بیان کرده‌اند، کیفیت نامناسب صبحانه بوده است.

هتل های شمال

هتل مهرگان رشت

یکی از هتل‌های مجلل و متفاوت در شهر زیبا رشت که از هتل ‌های قیمت مناسب شمال نیز به شمار می‌آید، هتل مهرگان رشت است. این هتل و صومعه‌سرا در سال ۱۳۹۰  در کیلومتر ۴۱ جاده رشت تأسیس شد. از تفاوت‌های این هتل با سایر هتل‌های شمال کشور می‌توان به نوع اتاق‌های این هتل اشاره کرد؛ هتل مهرگان صومعه‌سرا دارای ۱۰ باب ویلای دوبلکس می‌باشد، طراحی داخلی این هتل نیز بسیار زیبا و آرامش‌بخش بوده و ویلاها در فضایی در کنار دریاچه در یک باغ قرارگرفته‌اند. با رزرو این هتل می‌توانید اقامتی تکرار نشدنی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

مزایای هتل مهرگان رشت

در این هتل برای رفاه بیشتر میهمانان یک زمین‌بازی برای کوکان، چایخانه و همچنین سالن صبحانه خوری در نظر گرفته‌شده است. علاوه بر این موارد، یکی از امکانات این هتل زیبا وجود اینترنت پرسرعت و رایگان برای اتاق‌ها است.

از انواع اتاق‌های هتل مهرگان می‌توان به ویلا یک‌خوابه دوبلکس برای چهار نفر، اتاق آلاچیق دوتخته کلاس A، اتاق آلاچیق دوتخته کلاس B، اتاق آلاچیق یک‌تخته کلاس C  اشاره کرد.

معایب هتل مهرگان صومعه‌سرا

یکی از نکاتی قبل از رزرو این هتل به‌خصوص اگر سفر کاری به رشت دارید، باید به آن توجه داشته باشید این است که این هتل در  فاصله ۲۰ کیلومتری از ماسال، ۱۴٫۵ کیلومتر از مرداب انزلی و ۲۹ کیلومتری از ساحل رضوانشهر  قرارگرفته است. همچنین برای میهمانانی که دارای مشکل و معلولیت در پا هستند، باید توجه شود که ویلاهای هتل مهرگان دارای ۲ پله در ورودی می‌باشد.

هتل‌آپارتمان امیران بندر انزلی

یک مورد از هتل ‌های قیمت مناسب شمال که دارای کیفیت و امکانات مناسبی به هزینه‌ی پرداختی شما دارد، هتل امیران بندر انزلی است. این هتل با معماری و نمایی زیبا در سال ۱۳۹۰ افتتاح و آغاز به کارکرده است. برای بهبود کیفیت خدمات و انجام تعمیرات لازم در سال ۱۳۹۶ موردبازسازی و تعمیر قرارگرفته است. هتل امیران در ۳ طبقه ساخته‌شده است و با ۱۲ باب آپارتمان آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران داخلی و خارجی است. در این هتل در ساعت ۱۲ ظهر اتاق‌ها باید تخلیه شوند و در ساعت ۱۴ نیز آپارتمان‌ها به مسافران جدید تحویل داده می‌شود.

مزایای هتل‌آپارتمان امیران بندر انزلی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده هتل‌آپارتمان امیران موردتوجه مسافران شهر انزلی قرار بگیرد، این است که  این هتل در ۵ کیلومتری بندر انزلی به آستارا واقع شده و دسترسی بسیار آسانی به دریای خزر دارد.

این هتل فاصله بسیار کمی با بازار پردیس و بازار آسیای میانه دارد که این دو مورد هم نکته‌های بسیار مهمی هستند.

هتل‌آپارتمان امیران خارج از محدوده طرح ترافیک قرارگرفته که این مورد هم به دسترسی و عبور و مرور آسان مسافران بسیار کمک خواهد کرد.

معایب هتل‌آپارتمان امیران بندر انزلی

از معایب این هتل می‌توان به این موارد اشاره کرد که اینترنت در هر اتاق وجود ندارد و آپارتمان‌های هتل امیران مجهز به سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سیستم اطفاء حریق در اتاق و همچنین صندوق امانات در هر اتاق نیست و این موارد باعث شده ویژگی‌های منفی هتل بیشتر به چشم مسافران بیاید.

هتل‌آپارتمان اساتیس

آستارا یکی از شهرهای مرزی ایران به شمار می‌آید که دارای بازارهای زیادی با قیمت‌های مناسب است. افراد زیادی هرساله برای دیدن طبیعت زیبای آستارا و همچنین تجربه یک بازار گردی عالی به این شهر سفر می‌کنند؛ بنابراین برای آشنایی با هتل‌ های قیمت مناسب شمال کشور، هتل‌آپارتمان اساتیس را به شما معرفی می‌کنیم؛ این هتل ۳ ستاره اقامت گاهی با قیمت مناسب‌تر نسبت به سایر هتل‌ها در آستارا است.

هتل اساتیس دارای امکانات کامل برای رفاه مسافران است و در مساحت  ۱۵۰۰ متر  در ۵ طبقه ساختمان ساخته‌شده است، این هتل دارای ۲۸ باب اتاق برای میزبانی از گردشگران و مسافران است.

مزایای هتل‌آپارتمان اساتیس

هتل‌آپارتمان اساتیس دارای منظره‌ای رو به کوه و دریا و جنگل است که می‌تواند سفری رویایی را برای شما بسازد و این هتل در یکی از بهترین مناطق شهر با ساختاری زیبا و مدرن ساخته‌شده است. از مزایای این هتل می‌توان به فاصله کم با بازارچه ساحلی، سینمای قربان پور و رودخانه مرداب اشاره کرد.

امکاناتی که هتل‌آپارتمان اساتیس برای میهمانان خود در نظر گرفته شامل سیستم تهویه هوا در هر اتاق، سیستم عالی گرمایشی و سرمایشی و همچنین وجود سرویس‌های فرنگی ایرانی در هر اتاق می‌باشد. علاوه بر این موارد در هتل، کافی‌شاپ و پارکینگ اختصاصی وجود دارد که برای راحتی هرچه بیشتر مسافران در نظر گرفته‌شده‌اند.

معایب هتل‌آپارتمان اساتیس

از ویژگی‌های منفی این هتل می‌توان به عدم ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه و صندوق امانات، تاکسی‌سرویس اشاره کرد. همچنین طبق نظر مسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، امکانات بهداشتی اتاق‌ها و کیفیت مواردی ازجمله ملافه‌ها نامناسب بوده است.

هتل های شمال

هتل جهانگردی آستارا

یکی از هتل ‌های قیمت مناسب شمال در آستارا، هتل جهانگردی آستارا است. این هتل دوستاره در سال ۱۳۵۴ افتتاح‌شده و آغاز به کارکرده است، البته در مورد قدیمی بودن این هتل نگران نباشید چراکه هتل جهانگردی در سال ۱۳۹۴ موردبازسازی قرار گرفت و کلیه تعمیرات لازم برای بخش‌های مختلف هتل انجام‌شده.

این هتل در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر و در دوطبقه ساخته‌شده است و در یک سمت این هتل، کوه‌های پوشیده از درختان جنگل تالش و در سمت دیگر دریای خزر قرار دارد بنابراین می‌توانید اقامتی باورنکردنی با هزینه مناسب را در این هتل تجربه کنید.

مزایای هتل جهانگردی آستارا

علاوه بر قیمت مناسب هتل جهانگردی، یکی از دلایلی که باعث شده این هتل بیشتر موردتوجه مسافران قرار بگیرد، فاصله‌ی کم این هتل با مکان‌هایی ازجمله باغ چای عباس‌آباد، رودخانه مرداب، خیابان ملت و بازارچه ساحلی است.

باوجوداینکه هتل جهانگیری هتلی دوستاره است، اما امکانات بسیار زیاد و متنوعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که می‌توان به صندوق امانات در هر اتاق، سیستم اطفاء حریق در اتاق و سیستم تهویه هوا، مینی بار و داشتن اینترنت در هر اتاق اشاره کرد. این امکانات و خدمت جامع باعث رضایت مسافران از هتل جهانگردی شده است.

معایب هتل جهانگردی

از نقاط ضعف هتل جهانگیری در آستارا می‌توان به عدم کافی‌شاپ در هتل، آسانسور، رستوران و گیم نت اشاره کرد؛ ازنظر برخی مسافران نیز وضعیت بهداشتی برخی اتاق‌ها کمی نامناسب بوده است.

هتل نوید ساری

یکی از هتل‌های عالی در شمال کشور و در استان مازندران، هتل چهار ستاره‌ی نوید ساری است. این زیبا در سال ۱۳۸۷ آغاز به کارکرد و سپس برای بهبود کیفیت هتل و به‌منظور انجام تعمیرات در سال ۱۳۹۳ موردبازسازی و تعمیر قرار گرفت. هتل نوید ساری در ساختمانی ۶ طبقه ساخته‌شده است و با داشتن ۱۸۰ باب اتاق آماده میزبانی از مسافران گرامی شهر ساری است.

از انواع اتاق‌های این هتل نیز می‌توان به اتاق دوتخته، سه تخته و چهار تخته اشاره کرد.

مزایای هتل نوید ساری

این هتل یکی از بهترین هتل‌ های قیمت مناسب شمال کشور به شمار می‌آید، با رزرو اتاق در هتل نوید می‌توانید دسترسی آسانی به خانه تاریخی کلبادی، حمام وزیری، خانه فاضلی، مسجد جامع و مسجد فرح‌آباد، آب‌انبار نو و آب‌انبار میرزا مهدی خواهید‌ داشت.

از امکانات عالی هتل نوید ساری می‌توان به سیستم اطفای حریق و تهویه هوای مطبوع در اتاق‌ها، آب رایگان، وجود سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در هر اتاق اشاره کرد. همچنین در ساختمان هتل نوید ساری علاوه بر اتاق‌ها، کافی‌شاپ، فضای سبز، سالن بیلیارد وجود دارد که باعث رضایت و راحتی مسافران هتل می‌شود.

معایب هتل نوید ساری

این هتل چهار ستاره در کنار همه‌ی نقاط قوتی که دارد، دارای عیب‌هایی نیز می‌شود که از آن‌ها می‌توان به نداشتن امکان کرایه اتومبیل، عدم وجود اتاق بازی و یا گیم نت در هتل و عدم وجود صندوق امانات در اتاق‌ها اشاره کرد؛ اما بااین‌حال به دلیل برخورد حرفه‌ای پرسنل این هتل و سایر امکانات و خدمات هتل نوید ساری با استقبال زیادی از طرف مسافران مواجه است.

هتل نگین بابل

یکی بهترین هتل‌ها در لیست هتل‌ های قیمت مناسب شمال کشور هتل نگین بابل است که مسافران داخلی و خارجی توجه زیادی به آن دارند، این هتل در سال ۱۳۸۹ در بابل تأسیس شد.

ساختمان هتل بر روی یک تپه بلند قرارگرفته و به همین دلیل با ارتفاع ۱۵۰ متری از جاده، دارای چشم‌اندازی عالی از دشت‌ها، شالیزارهای سرسبز و باغ‌های مرکبات است. پرسنل عالی این هتل به همراه تمامی امکانات و خدماتی که برای شما مسافرین در نظر گرفته‌شده، می‌توانند سفری به‌یادماندنی را برای شما بسازند.

از انواع اتاق‌های هتل نگین بابل می‌توان به اتاق‌های دوتخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته، سوئیت پنج تخته و کلبه پنج تخته اشاره کرد.

هتل های شمال

مزایای هتل نگین بابل

از مهم‌ترین مزایای این هتل داشتن فاصله بسیار کم با جاذبه‌هایی مثل پارک جنگلی بابل‌کنار، پارک جنگلی بز چفت، آبشار درازکش و برج کاخ است. در اتاق‌های این هتل سرویس گرمایشی و سرمایشی مناسب، سیستم تهویه هوا و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد. خدمات این هتل نیز شامل نمازخانه، آب رایگان، پارکینگ اختصاصی، فضای سبز و تاکسی‌سرویس می‌شود.

معایب هتل نگین بابل

از ویژگی‌های منفی که هتل نگین بابل که توسط مسافران ذکرشده است، بهداشت پایین اتاق‌های هتل و عدم رسیدگی پرسنل هتل است.

کلام پایانی

با توجه به اینکه شمال کشور ازجمله مقاصد گردشگری پرطرفدار میان مسافران است، هتل‌های زیادی بناشده است؛ درنتیجه هتل‌های خوب شمال به همین موارد گفته‌شده ختم نمی‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ایران هتل آنلاین، همه هتل‌های مقصد موردنظر را مشاهده کنید و پس از مقایسه، بر اساس شرایط خود مناسب‌ترین هتل را رزرو کنید.

فراموش نکنید با رزرو آنلاین هتل، می‌توانید با کمترین هزینه در بهترین هتل‌ها اقامت داشته باشید.

نظرات