جدیدترین مدل های چکمه دخترانه بچگانه فانتزی ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

چکمه دخترانه بچگانه : چکمه بچه گانه ، بهترین گزینه برای استفاده در فصول سرد سال و زمستان می باشد . این مدل کفش به علت برخورداری از مدل های فانتزی و جذاب نظر بسیاری را به سوی خودش معطوف کرده است. به همین دلیل ما مجموعه مدل های شیک این چکمه دخترانه بچگانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

چکمه دخترانه بچگانه

جدیدترین مدل های چکمه دخترانه بچگانه فانتزی ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

به یاد داشته باشید یک چکمه باکیفیت بچه گانه باید سطح پاهای بچه را به خوبی پوشش دهد، نرم و انعطاف پذیر باشد، تخت سفتی داشته باشد و هیچ فشاری به هیچ قسمت از پای بچه بخصوص پنجه های وارد نکند.

چکمه بچگانه دخترانه

راهنمای خرید

عده‌ای دنبال مدل ‌های هستند که در درجه اول عایق بودن آن ها برایشان اهمیت دارد البته باید گفت این بوت ها پاهای بچه را گرم و خشک نگه میدارد ولی این دسته نیز بسیار سنگین هستند و برای کودکان مناسب نیستند چون خیلی زود کودک را خسته می کند و باید زمانی که کودک فقط قصد برف بازی دارد از آن استفاده کنند . همچنین استفاده از زیره کفش و کفی مناسب قابلیت استفاده در سطوح مختلف مانع از لغزش و سر خوردن بچه ها می گردد به همین خاطر زیر بوت حتما باید دارای عاج باشد تا مانع سر خوردن در برف و باران شود.

چکمه بچگانه

در ساختار داخلی چکمه ها از فوم های نرم و انعطاف پذیر استفاده می شود که علاوه بر سبکی وزن، راحتی پای فرزند شما را با خود به دنبال دارد . از ویژگی های مهم این کفش جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به فضای داخلی محسوب می شود.در مجموع مقاومت بالا در برابر سرما ، ضد آب بودن،نرمی و انعطاف پذیری مطلوب ،استفاده از مواد اولیه و متریال با کیفیت ،دوام بالا از مهم ترین شاخصه های چکمه بچگانه تلقی می شود.

چکمه دخترانه

قیمت :

باید قبل از خرید و یا حتی اقدام به خرید،هزینه ای را که برای خرید آن قرار است متحمل شوید، مشخص و کنار بگذارید. اینگونه می توانید در کوتاهترین زمان ممکن و در ساده ترین حالت، کفشهای اضافی را که با بودجهٔ شما همخوانی ندارند از لیست خود حذف کرده و سریعتر به نتیجهٔ دلخواهتان برسید. البته باید به این نکته نیز توجه کنید که کودکان مانند بزرگسالان نیستند که اگر این ماه برایشان یک کفش خریدید، بتوانند تا سال دیگر از آن استفاده کنند.

مدل های فانتزی چکمه دخترانه

نکات مهم خرید چکمه بچگانه دخترانه

کودکی که تازه به مهد کودک می رود و یا کودکان ۲ تا ۳ ساله، توانایی بستن بند کفششان را ندارند؛ بهتر است که برای آنها چکمه های چسبدار بخرید. اگر کودک شما قادر به بستن بند کفش های خود است، بهتر است که مدلی با بندهای نسبتاً بلندی بخرید تا بتواند آن را دو دور بسته و از باز شدن بندهای آن و افتادن بر روی زمین جلوگیری کند.

قیمت چکمه بچگانه

برای این که کودکتان با چکمه خود احساس راحتی بکند، سعی کنید دو تا سه هفته قبل از رفتن به مهدکودک و یا مدرسه، در خانه جوراب و کفش نو را پای او کرده و از کودکتان بخواهید تا راه برود. هر روز یک ساعت به تمرینتان اضافه کنید تا زمانی که کاملاً با آن احساس راحتی کند.

چکمه پلاستیکی بچگانه

راهنمای خرید چکمه بچگتمه

کفش مناسب کودک

مدل های شیک چکمه دخترانه

همراه ما باشید

نظرات