بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست؟ ‌بیوگرافی و عکس های جنجالی

0

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست؟ ‌بیوگرافی و عکس جنجالی

الناز ملک بازیگر ترک و آذری زبان کشورمان نقش آیسان در سریال سقوط را بازی کرده و به تازگی اعلام کرده که من دختر ترک هستم و این نشان می دهد که او اصالتا ترک و آذری زبان می باشد. در ادامه بیوگرافی بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط با عکس جنجالی بدون گریم ۱۴۰۱ از این بازیگر همراه سن و قد و مصاحبه الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط با عکس های جدید جنجالی و ازدواج و همسرش را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

الناز ملک بازیگر ترک و آذری زبان متولد سال ۱۳۷۲ در تبریز است. او به تازگی آیسان در سریال سقوط  را بازی کرده است که با بازی درخشان و منحصر بفردش تمام توجه اهالی سینما و مخاطبان را به خود جلب کرده است. بازیگری که نقش ایسان را در سریال سقوط بازی می کند، تاکنون هیچ تجربه حرفه ای در مقابل دوربین نداشته و ۵ سال شاگرد امیر دژاکام در موسسه اندیشه ماهان بوده است.

سوابق هنری

الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط متولد ۱۳۷۲ ساکن تهران است که در سریال نمایش خانگی سقوط به ایفای نقش آیسان پرداخته است. او ۵ سال شاگرد آقای امیر دژاکام در موسسه اندیشه ماهان بوده و پس از مدتی فعالیت در تئاتر وارد سینما شد.

الناز ملک که در سریال سقوط رسما به دنیای بازیگری معرفی شد، نقش آیسان را برعهده دارد. اطلاعات درستی فعلا درباره فعالیت و زندگی او در دسترس نیست. اما ادعا شده که نام کامل او الناز ملک پور است و متولد سال ۱۳۷۲ و ۲۹ ساله و با قد ۱/۷۴ می باشد

بیوگرافی الناز ملک (آیسان سریال سقوط ) + عکس های متفاوت و جذاب

خانم ملک در سریال سقوط در نقش تازه عروسی به نام ایسان در کنار همسرش هاکان که حالا ۳ سال است ازدواج کردند، با چالش مالی شدیدی روبرو هستند و برسر با هم وارد جدال می‌شوند. آنها تصمیم می گیرند که به ماه عسل به ترکیه بروند، اما همه چالش‌ها از ترکیه آغاز می‌شود. از زمانی که پاسپورت‌ها می‌سوزد و این زوج به دردسر می‌افتند و سر از مرز سوریه در می اورند و با داعش روبرو می شوند.

بیوگرافی الناز ملک (آیسان سریال سقوط ) + عکس های متفاوت و جذاب

پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره می گیرد. آنها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل می شوند…سفری که پایان اش تاریکی است. الناز ملک، عباس جمشیدی فر، سجاد بابایی حمید فرخ نژاد ، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور و …

سریال سقوط جدیدترین سریال اینترنتی می باشد که پخش آن نیمه دی ماه ۱۴۰۱ از فیلیمو آغاز گردید . سریالی که نقش اصلی آن را سجا بابایی و الناز ملک ایفا میکنند.

عکس های شخصی آیسان در سریال سقوط

آیسان و ژاکان یک زوج کرد هستند که در سنندج زندگی میکنند . آنها سه سال پس از ازدواج شان راهی ماه عسل خود می شوند و به ترکیه می روند که در ادامه داستان اتفاقات شوکه کننده ای رخ می دهد که باورش برای آیسان سخت است.

او در این سریال با بازیگرانی چون سجاد بابایی ، حمید فرخ نژاد ، عباس جمشیدی فر ، وحید آقاپور و … هم بازی است.

از ازدواج الناز ملک و همسر الناز ملک اطلاعاتی در دست نیست اما به نظر می رسد خانم بازیگر مجرد است.

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست؟ بیوگرافی و عکس های بدون گریم

بیوگرافی بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

نظرات