بیوگرافی پوریا افشاریان داور فوتبال پسر خداداد افشاریان کیست +‌سوابق و عکس

0

بیوگرافی پوریا افشاریان داور فوتبال پسر خداداد افشاریان کیست +‌سوابق و عکس

پوریا افشاریان کیست

پوریا افشاریان متولد سال ۱۳۶۹ در گچساران داور فوتبال و پسر خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران است. او فرزند خداداد افشاریان داور سابق فوتبال و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران که به گفته پدرش متولد سال ۱۳۶۹ بوده اما به دلیل صغر سنی ناریخ تولدش به سال ۱۳۷۱ تغییر داده شده داست. ادامه بیوگرافی پوریا افشاریان پسر خداداد افشاریان با عکس و سوابق پوریا افشاریان داور فوتبال همراه با عکس ها و تصاویر و پیج اینستاگرامش در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید

پوریا افشاریان داور کیست

بیوگرافی پوریا افشاریان پسر خداداد افشاریان

پوریا افشاریان داور فوتبال متولد سال ۱۳۶۹ در گچساران و پسر خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران است. او فرزند خداداد افشاریان داور سابق فوتبال رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران که به گفته پدرش متولد سال ۱۳۶۹ بوده اما به دلیل صغر سنی ناریخ تولدش به سال ۱۳۷۱ تغییر داده شده داست.

او داوری یکی از بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی لیگ فوتبال خلیج فارس ایران را بین تیم های سپاهان و سایپا را در دی ماه ۱۴۰۱ را برعهده داشت. اما گویا برای قضاوت در مسابقات کشوری و رده‌های مختلف فوتبال، حداقل باید مدرک درجه دو داوری را داشته باشند اما آنگونه که گفته می‌شود وی حتی مدرک درجه ۳ داوری را هم ندارد.

پوریا افشاریان داور کیست؟ بیوگرافی پوریا افشاریان داور فوتبال با عکس و سوابق

سوابق

آقای پوریا افشاریان از سال ۱۳۹۷ بطور حرفه ای وارد داوری در لیگ برتر فوتبال ایران شد  و تاکنون برای چند تیم مطرح سوت زده است. او در طول سه سال از داوری در سطح لیگ سه به مرور خود را بالا کشیده و در این فصل لیگ یک نیز پنج بازی را قضاوت کرده و همچنین در فصل جاری بازی های حساسی را در لیگ آزادگان قضاوت کرده است.

پدرش می گوید: «پسر من اگر کیفیت نداشته باشد، که نمی تواند کار کند. من می توانم او را تا سر زمین بفرستم، داخل زمین خودش باید کار را در بیاورد. اگر خوب نباشد در فضای مجازی نابودش می کنند! از کارشناسان درباره کیفیت داوری پسر من سوال کنید. او در لیگ یک و لیگ دو قضاوت های خوبی داشته، گناه کرده که پسر من است؟»

پوریا افشاریان داور فوتبال چند سالی است در عرصه داوری فوتبال فعالیت دارد. او داوری را از سطح لیگ سه آغاز کرده و تجربه ی قضاوت در چند بازی لیگ یک را نیز دارد. او در سال ۹۷ از سوی اسماعیل افشون، رئیس سابق کمیته داوران کهگیلویه و بویراحمد، به نداشتن مدرک داوری فوتبال متهم شد.

سوابق پوریا افشاریان داور

پوریا افشاریان پسر خداداد افشاریان چند سالی می‌شود که با توجه به پیش زمینه خانوادگی خود تلاش برای ورود به دنیای داوری را آغاز کرده و پس از قضاوت در دسته‌های پایین‌تر رفته رفته با پیشتیبانی پدر خود در حال رسیدن به مراحل بالاتر است.

پوریا همچنین بازی فجرسپاسی شیراز و شمس آذر قزوین و تیم های دریای بابل و و ون پارس در لیگ یک و لیگ آزادگان را به خوبی قضاوت کرد و حالا همین قضاوت ها باعث شده خداداد به او اعتماد کند و دیدار مهمی در جام حذفی که یک سرش سپاهان است و طرف دیگرش سایپا را به او بسپارد.

عکس خداداد افشاریان پدر پوریا افشاریان

بیوگرافی پوریا افشاریان داور فوتبال پسر خداداد افشاریان با عکس و سوابق

داور بازی سپاهان – سایپا

پوریا افشاریان در بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی لیگ فوتبال خلیج فارس ایرانرای قضاوت بازی تیم های سپاهان و سایپا بر عهده دارد

او یک بار وقتی بازی حساس سایپا و چادرملو را سوت می زد، پدرش به صورت نامحسوس با حضور در ورزشگاه پاس قوامین، محل برگزاری بازی دو تیم، عملکردش را زیرنظر داشت.

پوریا افشاریان داور کیست؟ بیوگرافی پوریا افشاریان داور فوتبال با عکس و سوابق

با تجربه داوری پویا افشاریان در بازی های فصل قبل، مشخص است که او به یک باره در لیگ یک داور نشده است و بعد از کسب تجربه در لیگ ۲ برای قضاوت در بازی های لیگ یک انتخاب شده است. در حال حاضر پوریا افشاریان در بخش داوری فدراسیون فوتبال فعالیت دارند.

اینستاگرام پوریا افشاریان داور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فریاد جنوب پوریا افشاریان، فرزند خداداد افشاریان از داورهای مطرح فوتبال کشور و سرپرست هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد است که این روزها با اتهام سنگینی مواجه شده است
پورریا افشاریان پسر خداداد است که می‌خواهد در داوری پا در کفش پدر کند؛ پوریا در دیدارهای مهمی در فوتبال کشور سوت زده است اما اکنون که در حال قضاوت در لیگ نونهالان کشور است، با اتهام نداشتن مدارک و کارت معتبر داوری مواجه شده است.

پوریا افشاریان داور کیست؟ بیوگرافی پوریا افشاریان پسر خداداد افشاریان

ماجرای صغر سنی و تغییر شناسنامه

مصاحبه خداداد افشاریان درباره پسرش پوریا افشاریان با محمدحسین میثاقی، مجری برنامه ی «فوتبال برتر» اینروزها جنجالی شده است. وقتی میثاقی از خداداد افشاریان پرسید که فرزندش پوریا افشاریان متولد چه سالی است، رئیس کمیته داوران اعلام کرد که او در سال ۱۳۷۱ به دنیا آمده. در ادامه میثاقی عنوان کرد که شناسنامه ی دیگری هم وجود دارد که نشان می‌ دهد فرزندش متولد سال ۱۳۶۹ است که افشاریان در پاسخ گفت: «پسرم زمانی که برای تیم نوجوانان ذوب آهن بازی می‌کرد، طبق رأی دادگاه صالحه سال تولدش را به ۷۱ تغییر داد.»

پوریا افشاریان چند سالی است در عرصه داوری فوتبال فعالیت دارد. او داوری را از سطح لیگ سه آغاز کرده و تجربه ی قضاوت در چند بازی لیگ یک را نیز دارد. او در سال ۹۷ از سوی اسماعیل افشون، رئیس سابق کمیته داوران کهگیلویه و بویراحمد، به نداشتن مدرک داوری فوتبال متهم شد.

نظرات