آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ مدارس تعطیل شد! (جدید)

11

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ مدارس تعطیل شد! (جدید)

تعطیلی مدارس تبریز امروز دوشنبه ۱۹ دی

🔻 تعطیلی مدارس تبریز امروز دوشنبه ۱۹ دی و غیر حضوری شدن براساس تصمیم ماخوذه در کارگروه مربوطه در پی افزایش بارش برف در ساعات آینده و تشدید برودت هوا و لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه، مدارس این نواحی و منطقه روز دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح به صورت غیر حضوری و در بستر شاد پیگیری خواهد شد.

بر این اساس امتحانات داخلی مدارسی که به صورت غیرحضوری برگزار می شود طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد و امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم رشته های نظری و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور  به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می شود

برف مدارس فیروزکوه را مجازی کرد

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:
▫️به علت بارش برف و برودت هوا آموزش در همه مدارس فیروزکوه امروز ۱۹ دی ماه غیرحضوری و در بستر مجازی برگزار خواهد بود.

▫️امتحانات نهایی پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار خواهد شد./تسنیم

آخرین اخبار تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا و بارش برف تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ مشخص شد + کدام مدارس روز دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان، وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ به خارطر آلودگی هوا و بارش برف را از حرف تازه میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه 19 دی 1401 مدارس تعطیل شد! (جدید)

تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۹ دی؛ مدارس کدام شهرها شنبه تعطیل است!؟

فوری: مدارس فردا دوشنبه ۱۹ دی تعطیل است. بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش برخی مدارس شهرها به دلیل بارش برف سنگین فردا ۱۹ دی غیر حضوری شد. پیش از این مدارس اردبیل و آذربایجان شرقی تعطیل شدند.

اطلاعیه فعالیت مدارس آذربایجان شرقی
مدارس هریس

🔸اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد:

🔹با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه هریس، مدارس این منطقه روز دوشنبه(۱۹ دی ماه ۱۴۰۱) در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔹بر این اساس امتحانات داخلی مدارس طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد و امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم رشته های نظری و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور  به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می شود.

اطلاعیه فعالیت مدارس آذربایجان شرقی
مدارس خواجه

🔸اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد:

🔹با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #خواجه، مدارس این منطقه روز دوشنبه(۱۹ دی ماه ۱۴۰۱) در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔹بر این اساس امتحانات داخلی مدارس طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد و امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم رشته های نظری و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور  به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می شود

🔻اطلاعیه شماره چهار

🔹با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #چاراویماق، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔹بر این اساس امتحانات داخلی مدارس طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد.

🔻اطلاعیه شماره پنج

🔹با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در نواحی پنجگانه #تبریز و منطقه #خسروشاه، مدارس این نواحی و مناطق روز دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

اطلاعیه شماره ۶

نظرکهریز
🔻 با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #نظرکهریزی، مدارس در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در مقطع ابتدایی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔻 بر این اساس امتحانات داخلی مدارس طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد

🔻 بر این اساس امتحانات داخلی مدارس لغو و طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد و امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم رشته های نظری و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور  به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می شود.

💢اطلاعیه شماره هفت

🔻 با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #ترکمانچای، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔻 بر این اساس امتحانات داخلی مدارس طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد و امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم رشته های نظری و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور  به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می شود.

💢اطلاعیه شماره هشت

🔻 با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #کندوان، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح فعالیت آموزشی با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

🔻 بر این اساس امتحانات داخلی مدارسی که به صورت غیرحضوری برگزار می شود طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد و امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم رشته های نظری و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور  به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می شود.

🔸 گفتنی است درصورتیکه در مناطق دیگر نیز تصمیمی مبنی بر غیرحضوری شدن یا تاخیر در زمان آغاز مدارس امروز و فردا اتخاذ گردد این پست بروزرسانی خواهد شد.

با توجه اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم‌اکنون کیفیت هوای پایتخت در اکثر مناطق در شرایط قابل قبول است و این احتمال وجود دارد تمامی مدارس در روز دوشنبه ۱۹ دی به صورت حضوری برگزار شود، برای تصمیم گیری فعالیت مدارس در روز دوشنبه ۱۹ دی (۱۴۰۱) باید منتظر جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا بمانید

مدارس استان اردبیل فردا دوشنبه ۱۹ دی تعطیل شد

طبق اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، فعالیت آموزشی فردا دوشنبه ۱۹ دی در تمامی دوره‌های تحصیلی شهرهای اردبیل، ارشق و سرعین به صورت غیرحضوری خواهد بود.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در روز دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد: به علت بارش برف و برودت هوا، سری صبح و عصر در شهرهای؛ اردبیل، ارشق و سرعین کلیه دوره های تحصیلی، فعالیت آموزشی بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه امتحانات نهایی پایه دوازدهم رشته های نظری و امتحانات پایه نهم مدارس راه دور (هماهنگ استانی) بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

در حال تکمیل….

تا این ساعت هنوز ادامه خبر تعطیلی منتشر نشده است. در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین روز گذشته احمد افضلی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: طبق پیش بینی هواشناسی هوای البرز در ساعات آینده در شرایط سالم قرار می‌گیرد و و مصوبه‌ای در خصوص هرگونه تعطیلی در کمیته اضطرار نداشتیم.

وی افزود: بر این اساس کلیه مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا که در روز‌های گذشته برقرار بود برای فردا اجرا نخواهد شد.

وضعیت آلودگی هوا شهرها فردا

در هفته دوم دی ماه به دلیل تشدید آلودگی هوا در تهران، فعالیت مدارس و دانشگاهها به صورت غیرحضوری انجام و از میانه هفته در ادارات دورکاری اعمال شد.

تهران یکی از آلوده‌ترین شهرهای جهان محسوب می‌شود که عواقب آن به صورت بیماری‌ها و امراض قلبی‌عروقی، تنفسی و سکته مغزی متوجه ساکنان این شهر می‌شود. شواهد نشان داده است که در روزهایی که آلودگی هوای ناشی از ذرات معلق زیاد بوده، موارد پذیرش افرادی که دچار مشکلات قلبی-عروقی و تنفسی شده بوده‌اند، بیشتر بوده است.

شهر اصفهان هم در آلودگی هوا گوی سبقت را از سایر کلان‌شهرها ربوده و اکنون عنوان آلوده‌ترین شهر ایران را به خود اختصاص داده است. اصفهان از دهه‌های گذشته در چرخه نادرست توسعه قرار گرفته و شرایط آن متأثر از توسعه نامتوازن است، این مسیر اشتباه اکنون شهر را به یک بن‌بست زیست‌محیطی کشانده و به‌طور مستقیم آب و هوا، دو عامل زیستی محدودکننده در این شهر هستند.

پیش بینی هوای شهرها دوشنبه ۱۸ دی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی وضع هوا، درباره شرایط جوی کشور طی روز دوشنبه ۱۹ دی اظهار کرد: روز دوشنبه در شمال غرب، سواحل شمالی خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش ادامه خواهد داشت که در منطقه شمال شرق همراه با کاهش محسوس دما خواهد بود. به‌تدریج با نفوذ سامانه‌ای بارشی به جنوب غرب کشور در مناطقی از خوزستان کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال فارس و بوشهر بارش پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: سه‌شنبه (۲۰ دی) به‌جز شمال غرب و جنوب شرق کشور بقیه مناطق بارش خواهند داشت و شدت بارش در شرق و جنوب لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر است.

11 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ مدارس تعطیل شد! (جدید)

  1. Mani گفت:

    جون هرکی دوستارین تعطیل کنید
    آلودگی که هست
    سرما که به شدت هست
    کرونا هم هست
    الان مدرسه ی ما اکثر بچه ها مریض شدن

  2. باید تعطیل شه گفت:

    تعطیلللل کنییییید سرده🥶

  3. گفت:

    الان توی تبریز سرد ترین امروز منفی ۴ بود ولی فردا قراره منفی ۸ بشه و برف هم زیاد باریده نمی‌دونم چرا تعطیل نمیکنید

  4. درست و صحیح گفت:
    1
    1

    فردا رو تعطیل نکنید بچه ها آنلاین بشه همه رو تقلب میکنن برای امتحان آخر سال که حضوری هست آماده نیستن

  5. بدون نام گفت:
    4
    5

    اصفهان لز همه‌ی شهر ها هواش آلوده تر هست بعد میاین اردبیل را تعطیل میکنید اصفهان را تعطیل نمیکنید😡
    تهران را تعطیل نکنید لطفا🤭

  6. حرف حق گفت:
    12
    1

    فردارو تعطیل کنید من امروز از مدرسه اومدم گلوم درد گرفته هوا هم سرده هرچی لباس بپوشی فایده نداره لطفااااا تهران رو تعطیل کنید فقط منطقه ای نکنید اگه منطقه یک تعطیل شه ما منطقه ۵ ها چکار کنیم پس کل تهران رو تعطیل کنید

  7. . گفت:
    21
    3

    تو تبریز برف میباره تازه اونم خیلی شدید سرما خیلی زیاد هستش ما نمیتونیم تحمل کنیم سرمارو تعطیل کنید دیگه واقعا چی میخواین کرونا هم از اون طرف داره زیاد میشه مگه پارسال غیر حضوری بود بد بود مگه؟ خلاصه تعطیل کنید.

  8. باید تعطیل بشه گفت:

    باید فردا تعطیل بشه و اگه نشد حداقل بین امتحانمون تعطیل بدن آخه ما روبوتیم که همه ی امتحانمون پشت سر همه ؛-؛

  9. یه بدبختی که امتحان داره و میره مدرسه گفت:
    24

    شاخص آلودگی هوای تهران ناسالم برای گروه های حساسه بعد از اون ور سرما ی زیاد بابا تعطیل کنید دیگه چی میخواید از ماها بابا بدبخت شدیم کرونا که هست سرما شدید که هست آلودگی هم که هست ای خدااااا

  10. محمد گفت:
    10
    3

    پردیس که هوا بسیار سرده تازه بضی جاها یخ زده الان جلوی ساختمان ما اسفالت یخ بسته

  11. تعطیل گفت:
    24
    2

    لطفا باید تعطیل بشه
    تو این سرما اصلا نمیشه رفت بیرون به محض اینکه رفتم مدرسه اومدم خونه سرما خوردم خیلی سرده بچه های ما
    سرما را نمیتونن تحمل کنن مگه ما ضد یخ هستیم

نظرات