بیوگرافی سعید اکبری مجری ورزشی و همسرش + سوابق و جنجال افشاگری

0

بیوگرافی سعید اکبری مجری ورزشی و همسرش + سوابق و جنجال افشاگری

سعید اکبری متولد ۱۳۶۴ در تهران است کیست بیوگرافی سعید اکبری مجری ورزشی با عکس های جدید سعید اکبری مجری تلویزیون و همسرش با داستان زندگی شخصی سعید اکبری Saeid Akbari مجری صدا و سیما در برنامه صبح بخیر ایران و همسرش و خانواده و سوابقش را در سایت حرف تازه ببینید

سعید اکبری (Saeid Akbari) مجری تلویزیون کیست

بیوگرافی سعید اکبری مجری تلویزیون

سعید اکبری متولد ۷ شهریور ۱۳۷۸ ‏در تهران، ایران با قد ۱٫۷۳ متر، مجری و گوینده تلویزیون اهل است. او که دارای مدرک تحصیلی لیسانس روزنامه نگاری ورزشی و فوق لیسانس علوم ارتباطات دانشگاه آزاد تهران شمال است، در حال حاضر در صدا و سیما فعالیت ندارد و مدتی است از اجرا در تلویزیون کناره گیری کرده است. متاهل است و ازدواج کرده و فعالیت های رسانه های خود را با اجرا در برنامه های تلویزیونی در زمینه ورزشی و برنامه صبح بخیر ایران آغاز کرده است.

بیوگرافی سعید اکبری مجری تلویزیون و همسرش + زندگی شخصی با عکس جدید

سوابق شغلی

آقای اکبری یکی از مجریان و گویندگان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران است که در تهران متولد شده است.

این مجری ورزشی برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما، سال هاست از ورزشی نویسان محسوب شده و سابقه همکاری با رسانه های معتبری همچون خبرورزشی، خبر آنلاین و ایران ورزشی را در کارنامه دارد، او در سال ۱۴۰۰ پدرش از دست داد و در غم از دست دادن پدر به سوگ نشست.

بیوگرافی سعید اکبری مجری تلویزیون و همسرش + زندگی شخصی با عکس جدید

سعید اکبری مجری ورزشی ابتدا کار رسانه ای را با روزنامه نگاری آغاز کرد و سپس وارد سازمان صدا و سیما شد. اخرین برنامه های که در تلویزیون و در شبکه سه سیما جرا کرد، صبح بخیر ایران بود. سعید اکبری مدتی است از همکاری با تلویزیون کناره گیری کرده است.

خود اکبری به فوتبال خیلی علاقه دارد و در اوقات فراغت ورزش های فوتبال و شنا و بدنسازی انجام می دهد و برای همین از استایلی ورزشکاری و روی فرم برخوردار است.

زندگینامه سعید اکبری مجری

ازدواج و همسرش

گویا ایشان متاهل است و ازدواج کرده

علت کناره گیری از تلویزیون

اکبری مجری شبکه سوم سیما دلیل غیبت خود در برنامه‌های صدا و سیما را پافشاری برخی افراد برای حرف زدن علیه ورزشکاران اعلام کرد.
اکبری در استوری اینستاگرامی خود نوشت: دوستان عزیزم سلام. خیلی‌ها پرسیده اند چرا دیگر در شبکه سه نیستم، دلیل داشت. تصمیم گرفتم زیر بار حرف زور نروم و علیه ورزشکاران کشورم صحبت نکنم. تصمیم گرفتم نوشته‌های پر از کینه و نفرت افراد ترسو را تکرار نکنم.

کسانی که جرات ندارند در پیج‌های خودشان علیه کسی حرف بزنند، اما از مجریان می‌خواهند حرف‌های آنان را تکرار کنند. امیدوارم یک روز تلویزیون ایران از این آدم‌ها خالى شود.

عکس های سعید اکبری مجری

سعید اکبری کیست

علت کناره گیری سعید اکبری از تلویزیون

 

نظرات