بیوگرافی محمد مهدی قنبری فوتبالیست و همسرش + زندگی شخصی با عکس جدید

0

بیوگرافی محمد مهدی قنبری فوتبالیست و همسرش + زندگی شخصی با عکس جدید

محمد مهدی قنبری متولد ۱۳۷۷ در ارومیه است کیست بیوگرافی محمد قنبری بازیکن با عکس های جدید محمد قنبری فوتبالیست و همسرش با داستان زندگی شخصی محمد مهدی قنبری Mohammad Mehdi Ghanbari بازیکن جدید تراکتور و همسرش و خانواده و سوابقش را در سایت حرف تازه ببینید

محمد مهدی قنبری (Mohammad Mehdi Ghanbari) بازیکن فوتبال کیست

بیوگرافی محمد مهدی قنبری بازیکن تراکتور

محمد قنبری متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۷ ‏در ارومیه، با قد ۱٫۷۶ متر، بازیکن فوتبال اهل است. او در حال حاضر برای تیم تراکتور تبریز در پست هافبک دفاعی با مشهور پیراهن ۱۱ بازی می کند. مجرد است و هنوز ازدواج نکرده و فعالیت های ورزشی خود را در حیطه فوتبال از شهر زادگاهش آغاز کرده و حالا در لیگ برتر فوتبال خلیج فارس مشغول فعالیت است. استفاده از پای چپ از ویژگی های این بازیکن تراکتور است.

بیوگرافی محمد مهدی قنبری بازیکن تراکتور

سوابق ورزشی

محمدمهدی قنبری یکی از بازیکنان فوتبال ایران است که در حال حاضر در تیم تراکتور بازی میکند. او فوتبال را از شهر زادگاهش آغاز کرد و سپس ز سال ۲۰۱۷ به تیم عقاب تهران پیوست. یک سال بعد از این تیم جدا شد و در سال ۲۰۱۸ به باشگاه فوتبال سایپا رفت. قنبری در بین سال های ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ برای تیم خوشه طلایی ساوه بازی کرد و ۳ گل نیز به ثمر رساند. در نهایت در سال ۹۹ از این تیم با حواشی و جنجال های زیاد جدا شد و به تراکتور تبریز پیوست.

محمد مهدی قنبری بازیکن تراکتور کیست

اوج درخشش و شهرت محمد قنبری برای بازی تراکتور مقابل تیم استقلال است که با گلزنی به استقلال نامش بر سر زبان ها افتاد و به چهره ای مشهور در بین فوتبال دوستان دو هواداران هر دو تیم تبدیل شد. شاید کسی باور نمی کرد بازیکنی که سابقه چندانی در فوتبال ندارد، بتواند دروازه تیم پایتخت نشین را باز کند. اما فوتبال با همین صحنه ها و لحظات شگفت انگیز زیباست و غیر قابل پیش بینی.

این بازی با نتیجه تراکتور (۲ – ۰) استقلال به پایان رسید و استقلال باخت بدی را تجربه کرد. حمدمهدی قنبری در این مسابقه ۹۰ دقیقه بازی کرد و ۲ گل به ثمر رساند.

ازدواج و همسرش

ایشان در حال مجرد است و هنوز ازدواج نکرده

پیج اینستاگرام محمد قنبری

صفحه اینستاگرام محمدمهدی قنبری بازیکن تراکتور که ۲ گل به استقلال زد را با نشانی* دنبال کنید

زندگینامه محمد مهدی قنبری بازیکن تراکتور

محمد قنبری بازیکن تراکتور کیست

محمد قنبری وینگر سابق تیم خوشه طلایی ساوه در سال ۱۳۹۹ پس از توافق با میرمعصوم سهرابی مدیرعامل وقت باشگاه تراکتور با عقد قراردادی به این تیم پیوست. پس از این انتقال و در پی شکایت باشگاه خوشه طلایی وی به مدت ۴ ماه از همراهی تیم تراکتور محروم شد. اما حالا در نیم فصل دوم برای تیمش برای می کند.

بیوگرافی محمد قنبری بازیکن تراکتور

ماجرای محرومیت

پس از جدایی محمد قنبری از تیم خوشه طلایی، مسئولان این باشگاه از او شکایت کردند و در نهایت به دلیل طلبش به خوشه طلایی ۴ ماه محروم شد و به پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان محکوم شد.

بازیکن تراکتور می گوید من به همراه مدیر برنامه و‌ پدر و مادرم برای جدایی از خوشه طلایی به صورت توافقی اقدام کردیم، اما با بی توجهی مواجه شدیم و فهمیدم که می‌خواستند با وجود پیشنهاد های لیگ برتری من را در تیمشان نگه دارند که در لیگ یک بازی کنم و من هم تصمیم به فسخ یک طرفه گرفتم.

عکس های جدید محمد قنبری بازیکن تراکتور

سوابق محمد قنبری بازیکن تراکتور

عکس های محمد مهدی قنبری

بیوگرافی محمد مهدی قنبری بازیکن تراکتوربیوگرافی محمد مهدی قنبری فوتبالیست و همسرش + زندگی شخصی با عکس جدید

بیوگرافی محمد مهدی قنبری فوتبالیست و همسرش + زندگی شخصی با عکس جدید

نظرات