بیوگرافی محمد عمری فوتبالیست و همسرش + زندگی شخصی با عکس جدید

0

بیوگرافی محمد عمری فوتبالیست و همسرش + زندگی شخصی با عکس جدید

محمد عمری متولد ۱۳۷۸ در ارومیه است کیست بیوگرافی محمد عمری بازیکن با عکس های جدید محمد عمری فوتبالیست و همسرش با داستان زندگی شخصی محمد عمری Mohammad Omri بازیکن جدید پرسپولیس و همسرش و خانواده و سوابقش را در سایت حرف تازه ببینید

محمد عمری (Mohammad Omri) بازیکن فوتبال کیست

بیوگرافی محمد عمری بازیکن فوتبال

محمد عمری متولد ۲۱ اسفند ۱۳۷۸ ‏در ارومیه، ایران با قد ۱٫۷۳ متر، بازیکن فوتبال اهل است. او در حال حاضر برای تیم پرسپولیس در پست هافبک دفاعی با مشهور پیراهن ۸۰ بازی می کند. مجرد است و هنوز ازدواج نکرده و فعالیت های ورزشی خود را در حیطه فوتبال از آکادمی باشگاه پرسپولیس آغاز کرده و حالا در لیگ برتر فوتبال خلیج فارس مشغول فعالیت است. تکنیک و سرعت بالا مهمترین ویژگی های این بازیکن پرسپولیس است.

بیوگرافی محمد عمری فوتبالیست و همسرش + زندگی شخصی با عکس جدید

زندگی شخصی

این بازیکن ارومیه‌ای که حالا در پرسپولیس بازی میکند و قرارداد ۵ ساله دارد جایگزین لوکادیا در این تیم شده و جالب بدانید که با چنین کیفیتی قراردادی ۵۰۰ میلیون تومانی (تقریبا یک‌صدم قرارداد لوکادیا) با پرسپولیس دارد مدتی است در تهران زندگی می کند.

سوابق ورزشی

آقای عمری یکی از فوتبالیست های ارومیه ای و اصالتا کورد است که در شهر ارومیه آذربایجان غربی متولد شد. او فوتبال حرفه ای را از آکادمی پرسپولیس آغاز کرده و سپس به تیم جوانان پرسپولیس پیوست.

عمری یکی از این ستاره‌های جوان است که تقریبا نیمی از این ۷ گل را به ثمر رساند. بازیکنی که محصول آکادمی پرسپولیس است و نمونه‌ای عالی از نتیجه سرمایه‌گذاری روی فوتبال پایه و اعتماد به جوان‌ترها.

زدن سه گل در دو مسابقه اخیر پرسپولیس در حالی که این تیم به تازگی بهترین مهاجم خودش را از دست داده باعث شده تا او بیس از پیش به شهرت برسد و نام پدیده فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد

سوابق محمد عمری بازیکن پرسپولیس

محمد عمری بازیکن جدید پرسپولیس در مورد اهداف خود گفته است: هدف گذاری و هدف اصلی فوتبالیست ها در ایران بازی در پرسپولیس است تا از این طریق به تیم ملی و لژیونر شدن برسند که من هم از این قضیه مستثنی نیستم و می خواهم از پرسپولیس به اروپا برسم. من مهاجم کاذب هستم یا همان بازیکن فوروارد، اما در هر جایی از زمین مربی صلاح بداند می توانم برای تیمم خدمت کنم

او در پست هافبک دفاعی برای تیم های لیگ برتری ایرانی چون : جوانان پرسپولیس، پرسپولیس … به میدان رفته و حالا در نقل و انتقالات تابستانی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به باشگاه پرسپولیس پیوست تا فصل بیست و دوم را با تیم جدید آغاز کند.

عکس های محمد عمری بازیکن فوتبال

پیوستن به پرسپولیس

آقای عمری در سال ۱۳۹۹ با نظر یحیی گل محمدی به دلیل درخشش در جوانان پرسپولیس و حضور در کورس برترین گلزنان لیگ برتر جوانان به تمرینات تیم بزرگسالان پرسپولیس اضافه شد. قرارداد وی به مدت ۵ سال تا سال ۲۰۲۷ با این باشگاه تمدید شد.

بیوگرافی محمد عمری فوتبالیست و همسرش + زندگی شخصی با عکس جدید

او اولین بازی خود را برای بزرگسالان در برد خانگی ۱–۰ مقابل فجرسپاسی در لیگ انجام داد. جایی که در دقیقه ۸۱ به جای سیامک نعمتی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. وی در بازی عملکرد خوبی داشت و در یک صحنه چند بازیکن فجر سپاسی را دریبل زد. وی در دومین بازی خود مقابل صنعت نفت آبادان در ۶ مارس ۲۰۲۲ در دقیقهٔ ۷۱ بجای علی شجاعی به بازی آمد.

زندگینامه محمد عمری

عمری اولین گل خود را برای پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر در پیروزی ۲–۰ خارج از خانه مقابل گل‌گهر با یک شوت از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند. در هفته پانزدهم لیگ برتر در برد خانگی ۵–۱ پرسپولیس مقابل نساجی، عمری با زدن دو گل در نیمه اول این بازی، دبل کرد.

اوج درخشش محمد عمری در پرسپولیس است که پس از پیوستن به این تیم دو گل به ثمر رسانده است. او در هفته پانزدهم لیگ برتر در برد خانگی ۵–۱ پرسپولیس مقابل نساجی، با زدن دو گل در نیمه اول این بازی، دبل کرد.

زدن سه گل در دو مسابقه اخیر پرسپولیس در حالی که این تیم به تازگی بهترین مهاجم خودش را از دست داده باعث شده تا او بیس از پیش به شهرت برسدو نام پدیده فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد

 

نظرات