بیوگرافی نواب ابراهیمی آشپز و همسرش با عکس و سوابق + زندگی شخصی

0

بیوگرافی نواب ابراهیمی آشپز و همسرش با عکس و سوابق + زندگی شخصی

نواب ابراهیمی : متولد ۱۴ اسفند ۱۳۶۹ در تهران آشپز و بلاگر اینستاگرامی اهل ایران است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی نواب ابراهیمی آشپز و همسرش و خانواده اش و پدر و مادرش همراه با عکس ها و تصاویر و سابقه زندگی شخصی و شغلی او در ادامه مطلب این صفحه از مجله حرف تازه میخوانید:

نواب ابراهیمی آشپز

بیوگرافی نواب ابراهیمی آشپز اینستاگرامی

نواب ابراهیمی متولد ۱۴ اسفند ۱۳۶۹ در تهران آشپز و بلاگر اینستاگرامی اهل ایران است.

خانواده

نواب ابراهیمی در خانواده ای ۵ نفره با یک خواهر به نام بیتا و یک برادر به نام نیما در تهران به دنیا امد. او اصالتا تهرانی است و پدر و مادرش خر دو اهل تهران هستند. خود هم در تهران متولد شده و حالا یک آشپز معروف ایرانی است که به عنوان فود بلاگر در ایسنتاگرام فعالیت دارد. نواب ابراهیمی صاحب رستوران نوژ است و انواع غذاها را در آن برای مشتریان اماده می کند.

بیوگرافی نواب ابراهیمی آشپز و همسرش با عکس و سوابق + زندگی شخصی

ماجرای ازدواج و همسر نواب ابراهیمی کیست

مدتی شایعه شد که او با یکی از بازیگران ازدواج کرده، که این خبر صحت نداشت و او همسر بهاره کیان افشار نیست. در همین رابطه نواب ابراهیمی در اینستاگرامش برای اولین بار عکس همسرش را منتشر کرد و به شایعات پایان داد و  نوشت من با خانم بهاره کیان افشار ازدواج نکردم و همسرم همین فردی است که در عکس مشاهده می کنید.

همسر نواب ابراهیمی کیست

سوابق شغلی

آقای ابراهیمی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد عمران است، اما شغل او اصلا به رشته تحصیلی اش ربطی ندارد و در حال حاضر به عنوان سرآشپز و فود بلاگر اینستاگرام و یوتیوبر مشغول به کار است.

او یکی از فود بلاگرهای مشهور در اینستاگرام می باشد که امروزه به شهرت فراوانی رسیده که با انتشار ویدیوهای ۱ دقیقه ای، از معروف ترین های اینستاگرام و یوتیوب فارسی به شمار می رود.

زندگینامه نواب ابراهیمی آشپز

او می گوید الگو و مربی من در آشپزی مادرم بوده و از دوران نوجوانی به حرفه آشپزی علاقه مند شدم.به دلیل علاقه شدیدی که به آشپزی داشت، این هنر را زیر دست مادرش به خوبی آموخت و در نهایت به عنوان یک سرآشپز در فضای مجازی به معروفیت رسید.

او میگه از دوران راهنمایی و در حدود ۱۱ سالگی که به مدرسه می رفتم، تمام غذاهای ایرانی را بلد بودم و می توانستم بپزم و تنها مربی و مشوق اصلی من مادرم بود که خیلی با صبر و حوصله کنارم ایستاد و من را در پختن غذا تشویق کرد. همیشه در دوران دانشجویی از فروش غذا در سلف دانشگاه درآمدزایی می کردم.

خانواده نواب ابراهیمی آشپز

غذاهای مورد علاقه

نواب ابراهیمی که خودش آشپز هست، غذاهای مورد علاقه اش زرشک پلو با مرغ، پیتزا ایتالیایی، غذا مرغ مجلسی، پاستا میگو به همراه سس مخصوص و مک اند چیز بوده و برترین غذاهایش نیز پیتزا، سوپ، پاستا آلفردو، عدس پلو، قیمه، سمبوسه، انواع شیرینی ها، اکبر جوجه، فلافل و… می باشد.

عکس های نواب ابراهیمی

درامد و شغل اصلی

درامد و شغل او همین آشپزی است و یک کافه رستوران به نام نوژ دارد که منبع درامدش می باشد.او همچنین از طریق بلاگری و تبلیغات امورات زندگیش را می گذراند. همچنین او در سایت خود فروشگاه آنلاینی دارد که انواع ملزومات و لوازم جانبی قهوه، انواع ابزار دم‌آوری قهوه و انواع قهوه تازه نوژ را به فروش می رساند.

نظرات