بازیگر نقش مهرداد در سریال تمام رخ کیست +بیوگرافی و عکس های بدون گریم

0

بازیگر نقش مهرداد در سریال تمام رخ کیست +بیوگرافی و عکس های جنجالی

وحید نفر بازیگر نقش مهرداد در سریال تمام رخ است. که پیش از این در سریال ها و فیلم های معروف و پرمخاطبی چون بیگانه ای با من است و گلشیفته ، نجوا ، معمای شاه به عنوان بازیگر و دستیار کارگردان حضور داشته است.

بازیگر نقش مهرداد در سریال تمام رخ کیست

سریال تمام رخ به کارگردانی احمد معظمی در زمستان ۱۴۰۱ به روی آنتن شبکه سه تلویزیون می رود و میهمان خانه های ایرانیان است. این سریال امنیتی بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. وحید نفر بازیگر نقش مهرداد در سریال تمام رخ است.

بیوگرافی وحید نفر بازیگر نقش مهرداد در سریال تمام رخ

«وحید نفر» بازیگر با سابقه و قدیمی کشورمان است که به تازگی در سریال بیگانه ای با من است و سریال نجوا بازی کرده و حالا در جدیدذترین اثر هنری خود در سریال امنیتی تمام رخ در نقش مهرداد باجناق پیمان حضور دارد.

وحید نفر، متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۸ در تهران نوسنده ، دستیار کارگردان، صداپیشه، عروسک‌ گردان و بازیگر اهل ایران است. او متاهل است و یک فرزند دختر دارد.

بیوگرافی وحید نفر بازیگر نقش مهرداد در سریال تمام رخ

سوابق بازیگری

وحید نفر از سال ۱۳۷۸ در دوران دانشجویی وارد بازیگری شد. او در سال ۷۹ با بازی در نمایش سفرنامه مرجان در جشنواره دفاع مقدس روی صحنه رفتو او در همان سال به عنوان مسئول امور نمایش خانه دانشجو انتخاب شد و تا سال ۸۱ در این مسئولیت مشغول بکار بود.

همسر وحید نفر و بازیگران سریال بیگانه ای با من است

آقای نفر برای اولین بار با بازی در فیلم بیست و یک اینچ به کارگردانی ابوذر صفاریان، وارد سینما شد و در سال ۸۶ نیز با بازی در سریال رنگ نوروزی همکاری خود را با رسانه ملی آغاز کرد و وارد قاب تلویزیون شد.

وی علاوه بر بازیگری در زمینه های دستیار لباس و صحنه و گارگردانی و نویسندگی و صداپیشگی نیز کار کرده است. او در دوبله تعدادی فیلم و انیمیشن و بازی های رایانه ای را بر عهده داشته و که از جمله می توان سیاره گنج، کارخانه هیولاها، گوژپشت نتردام ۲، آواتار و… اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگر نقش مهرداد در سریال تمام رخ

سریال «تمام رخ» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری می باشد و وحید نفر در نقش مهرداد داماد شیبانی و باجناق پیمان را در این سریال بازی کرده است.

«تمام رخ» بحث خانواده و آدم‌هایی را نشان می‌دهد که شخصیت متزلزلی دارند؛ می‌توانند تحصیل‌کرده باشند و فریب بخورند. طمعِ پول زیاد در فقدانِ امنیت و عشق در خانواده باعث می‌شود آدمی به خیانت و حتی وطن‌فروشی تن دهد.

بازیگر نقش مهرداد در سریال تمام رخ کیست +بیوگرافی و عکس های جنجالی

در این سریال بهزاد خداویسی در نقش «پیمان» نخبه داروسازی و محید نفر در نقش مهرداد، باجناق او را بر عهده دارد که به شدت با هم طرف هستند و مهرداد حسودی پیمان را میکند و همیشه در حال نقشه کشیدن برای زمین زدن اوست.

نظرات