پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی امروز ۱۵ دی ۱۴۰۱ [+ لینک تماشای آنلاین]

0

پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی امروز ۱۵ دی ۱۴۰۱ [+ لینک تماشای آنلاین]

پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی امروز پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ : پخش آنلاین بازی فوتبال پرسپولیس و نساجی پنج شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ | شبکه های پخش زنده دیدار پرسپولیس و نساجی امروز از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی به اطلاع شما فوتبال دوستان می رسد.

پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی امروز 15 دی 1401 [+ لینک تماشای آنلاین]

شبکه های پخش زنده و آنلاین بازی پرسپولیس و نساجی ۱۵ دی ۱۴۰۱

امروز پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱، دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی قائمشهر ساعت ۱۶، در استادیوم آزادی و با قضاوت علی صفایی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

شما میتوانید پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی امروز پنج شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ همراه با لینک تماشای آنلاین را از مجله حرف تازه دریافت کنید

از آنجایی که بازی فوتبال پر سپولیس-نساجی روز ۱۵ دی ماه در یک روز غیر تعطیل برای ما ایرانی ها برگزار خواهد شد و امکان این وجود دارد که بسیاری از ورزش دوستان کشورمون در محل های کار خود دسترسی به تلویزیون نداشته باشن و بخواهند از طریق گوشی موبایل خود این بازی را به صورت زنده ببینند بخاطر همین مسائل در این مطلب سعی کردیم ادرس و فرکانس شبکه هایی که این مراسم را به صورت زنده پخش خواهند کرد را برای استفاده شما عزیزان در این صفحه قرار دهیم.

همچنین شبکه هایی که این بازی رو بصورت زنده و آنلاین پخش خواهند کرد را نیز در این مطلب قرار خواهیم داد که بتوانید بصورت آنلاین این مسابقه فوتبال را ملاحظه فرمایید.

پخش آنلاین از سایت تلوبیون (کلیک کنید)

بسیاری از شبکه های ورزشی و شبکه ۳ و ورزش صدا و سیما این مسابقه را به طور زنده پوشش می دهند.

همچنین شبکه های آنتن و تلوبیون و شبکه

aparatsport نیز از دیگر شبکه های پخش زنده این دیدار هستند.

ترکیب تیم ها

پرسپولیس پنجشنبه به مصاف نساجی می‌رود. در آستانه بازی پرسپولیس مقابل نساجی در چارچوب دیداری از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران ترکیب ها مشخص شد:

علیرضا حقیقی بعد از ثبت ششمین کلین شیت فصل مقابل تراکتور در هفته چهاردهم بازی های لیگ برتر، درون دروازه نساجی قرار می گیرد. علیرضا ابراهیمی نیز بعد از گلزنی در بازی گذشته، انگیزه زیادی برای دیدار پرسپولیس مقابل نساجی خواهد داشت و قطعا یکی از نفرات اصلی ترکیب تیم حمید مطهری است.

حامد شیری، مدافع مورد علاقه مطهری که توسط این سرمربی به سید جلال حسینی تشبیه شده بود نیز زوج ابراهیمی در عمق دفاع سرخپوشان پایتخت را تشکیل می دهد. علی شجاعی در سمت راست خط دفاع نساجی قرار می گیرد و احمد موسوی نیز مدافع چپ تیم مازندرانی خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی

پرسپولیس توانست گل گهر را در سیرجان شکست دهد تا اکنون برای تثبیت صدرنشینی نیم فصل، به دنبال بردی دیگر اين‌بار در خانه باشد

علیرضا بیرانوند
مرتضی پورعلی گنجی
گئورگی گولسیانی
دانیال اسماعیلی فر
علی نعمتی
سینا اسدبیگی
میلاد سرلک
مهدی ترابی
سعید صادقی
وحید امیری
محمد عمری

ترکیب در خط دفاعی نیز بدون تغییر و با حضور مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی در قلب دفاعی و دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی در سمت چپ و راست دفاعی برابر حریف قرار خواهند گرفت. دانیال اسماعیلی فر که به دلیل مصدومیت در نیمه اول دیدار با گل گهر از ترکیب خارج شد، توانسته مجوز حضور در این بازی را نیز به دست بیاورد و امیدوار است پنجمین پاس گل فصل را به نام خود کند.

میلاد سرلک و سینا اسدبیگی نیز به عنوان دو هافبک دفاعی پرسپولیس در این بازی حاضر خواهند بود. اسدبیگی بعد از گل زیبایی که در جدال قبلی به نام خود کرد، اکنون بار دیگر اعتماد کادرفنی را جلب کرده و در کنار دیگر ملی‌پوش این تیم در ترکیب حاضر خواهد بود.

سعید صادقی و مهدی ترابی نیز به عنوان دو بازیساز پرسپولیس وظیفه تغذیه خط حمله را برعهده خواهند داشت و باید دید در این بازی نام آنها به عنوان گلساز درج خواهد شد یا خط دفاعی نساجی مازندران مانع از تحقق هدف این تیم خواهد شد.

دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی قائمشهر ساعت ۱۶، در استادیوم آزادی و با قضاوت علی صفایی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. پرسپولیس در حال حاضر طی چهارده دیدار اخیر خود با ۲۹ امتیاز و نساجی نیز با ۲۰ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته‌اند.

برنامه بازیهای امروز

سپاهان-مس کرمان پخش زنده ساعت ۱۵

تراکتور-استقلال پخش زنده ساعت ۱۴ (لغو شد)

پرسپولیس-نساجی مازندران) پخش زنده ساعت ۱۶

 

نظرات