جدیدترین پالتو زمستانه دخترانه ۲۰۲۳ + مدل به روز پالتو دخترانه ۲۰۲۳

0

در این پست می توانید مدل های جدید پالتو دخترانه ۲۰۲۳ و جدیدترین پالتو دخترانه ۲۰۲۳ و شیک ترین پالتو دخترانه ۲۰۲۳ و جدیدترین پالتو زمستانه دخترانه ۲۰۲۳ و مدل به روز پالتو دخترانه ۲۰۲۳ و بهترین پالتو دخترانه ۲۰۲۳ و مدل به روز پالتو زمستانه ۲۰۲۳ را مشاهده کنید.

جدیدترین پالتو زمستانه دخترانه 2023

جدیدترین پالتو زمستانه دخترانه ۲۰۲۳

پالتو یکی از مهمترین پوششهای پاییزی و زمستانی برای خانم ها است . برای انتخاب پالتو باید نکات مهمی را در نظر بگیرید تا بتوانید پالتویی را انتخاب کنید که با کیفیت بوده و شما را از سرما حفظ کند. همچنین پالتو انتخابی شما باید متناسب با فرم اندام تان باشد .

جدیدترین پالتو زمستانه دخترانه 2023

پالتو متناسب با هر فرم بدن

بدون شک مناسب ترین پالتو برای هر شخص، پالتویی است که متناسب با فرم بدنی آن شخص باشد. پوشیدن اینچنین پالتویی، تاثیر بسیار زیادی در خوش پوشی افراد دارد. برای انتخاب پالتوی متناسب اندامتان، بهتر است به فرم استخوان بندی بدن و قد خود توجه زیادی داشته باشید. برای مثال اگر قد کوتاهی دارید و خواهان بلندتر دیده شدن هستید، به سراغ پالتوهای ساده و بلند بروید.

جدیدترین پالتو زمستانه دخترانه 2023

پالتوهای بلند با یقه های نسبتا کوچک، اندام را ظریف و کشیده نشان می دهند. در مقابل پالتوهایی که مدل های یقه بزرگی دارند، باعث بزرگ تر دیده شدن بالاتنه می شوند. به همین دلیل افراد با بالاتنه لاغر می توانند با این مدل یقه ها متناسب تر دیده شوند. عرض شانه و لگن نیز تاثیر بسیاری در انتخاب پالتو مناسب اندام هر فرد دارد.

جدیدترین پالتو زمستانه دخترانه 2023

به جنس پالتو دقت کنید

در انتخاب پالتو به نوع و کیفیت پارچه دقت کنید. یکی از بهترین پارچه ها برای پالتو ، پارچه ای مانند کشمیر است که بسیار گرم و سبک می باشد اما قیمت آن گران می باشد.

جدیدترین پالتو زمستانه دخترانه 2023

یکی دیگر از پارچه های خوب برای پالتو ، پارچه های پشمی تهیه شده از پوست حیوانات است که مانند یک عایق بدن را گرم می کنند. این پارچه ها مقاومت زیادی در برابر کثیفی، گرد و خاک و ساییدگی دارند و رطوبت زیادی را بدون اینکه سنگین شوند به خود جذب می کنند .

جدیدترین پالتو زمستانه دخترانه 2023

پالتو پشمی زمستانه دخترانه

پالتوهای پشمی پالتوهایی هستند که پارچه آن ها از پشم حیوانات تهیه می شود. این پارچه ها انواع بسیار متنوعی دارند. پالتوهایی با این جنس در صورت مرغوب بودن، دوام بسیار بالایی داشته و عایق مناسبی در برابر سرما هستند. پشم طبیعی حتی می تواند مقاومت خوبی در برابر آتش نیز داشته باشد. پالتوهای پشمی بر اساس جنس و ارزشمندی پارچه پشمی شان، به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

جدیدترین پالتو زمستانه دخترانه 2023

پالتو فوتر، پالتو کشمیر، پالتو موهر و بسیاری دیگر، از انواع پالتوهای پشمی محبوب هستند. به این مدل پالتوهای پشمی جنس فوتر و کشمیر که بر روی لباس های دیگر پوشیده می شوند، اصطلاحا اوورکت نیز گفته می شود. برای شستشو و خشک کردن این پالتوها باید حتما طبق دستورالعمل برچسب مراقبتی لباس عمل شود.

جدیدترین پالتو زمستانه دخترانه 2023

نکات مهم قبل از خرید پالتو

هنگام انتخاب پالتو فقط به مدل و رنگ آن توجه نکنید.
تگ های پارچه ای داخل پالتو را بخوانید تا ببینید اجزای تشکیل دهنده آن چیست.
هنگام خرید پالتو به موقعیت هایی که می خواهید از آن استفاده نمایید توجه کنید.

جدیدترین پالتو زمستانه دخترانه 2023
بهتر است پالتوی را انتخاب کنید که جیب داشته باشد زیرا جیب ها سبب گرم نگه داشتن دستان شما می شوند . این جیب ها باید جادار باشد و آستر آن به خوبی دستان شما را گرم کند.
هنگام خرید برچسب یا لیبل لباس را نگاه کنید زیرا هر لباسی روش های خاصی برای شست وشو و اتوکشی دارد. بعضی از آن ها را نباید با آب شست و باید فقط خشکشویی کرد. بعضی از آنها را نباید اتو کشید. شما می توانید از فروشنده شرایط شست وشوی پالتو را بپرسید.

نظرات