بیوگرافی امیرحسین حاجی نصیری جانباز مدافع حرم و همسرش + عکس و سوابق

11

بیوگرافی امیرحسین حاجی نصیری جانباز مدافع حرم و همسرش + عکس و سوابق

امیرحسین حاجی نصیری کیست؟ بیوگرافی امیرحسین حاجی نصیری جانباز مدافع حرم و همسرش همراه با عکس ها و سوابق خانوادگی و شغلی از ایران تا جنگ با داعش در سوریه و جانبازی در ادامه مطلب این صفحه از مجله حرف تازه میخوانید

امیرحسین حاجی نصیری کیست

بیوگرافی امیرحسین حاجی نصیری

امیرحسین حاجی نصیری متولد دهه ۶۰ در تهران، مداح اهل بیت و یکی از جانبازان قطع نخاع و مدافعان حرم است که در سوریه و عراق سال‌ها حضور داشته و در سال ۹۴ از ناحیه نخاع جانباز شد.

بیوگرافی امیرحسین حاجی نصیری جانباز مدافع حرم و همسرش + عکس و سوابق

ازدواج و همسر امیرحسین حاجی نصیری

حاجی نصیری قبل از رفتن به سوریه و جانبازی ازدواج کرده بود و متاهل می باشد. او دارای همسر است. او دربار همسرش گفته: زمانی که قرار شد به سوریه بروم، همسرم به من گفت که ” نذر می‌کنیم که اگر در سوریه شهید شدی این انگشتر را تقدیم حضرت آقا کنیم

سوابق و فعالیت ها

حاجی نصیری مداح اهل بیت است که سال ها در مراسم عزاداری اهل بیت و امام حسین علیه السلام مداحی و روضه خوانی کرده است، او پس از آغاز جنگ داعش در سوریه و عراق، به عنوان مدافع حرم به سوریه اعزام شد و سال ها بر علیه داعش جنگید. در نهایت او در سال ۱۳۹۴ در منطق خان طومان سوریه از ناحیه نخاع مجروع شد و هم اکنون جانباز قطع نخاع می باشد. او ۷ سال است که روی ویلچر نشسته است.

اما بیشترین شهرت او به دلیل عکسی است که با شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران نقاهتش که به عیادتش رفته‌ بود برمیگردد.

سوابق امیرحسین حاجی نصیری

او همچنین یکی از ورزشکاران کشورمان بوده و سال‌هاست خودش ورزش حرفه‌ای فعالیت دارد. حاجی نصیری گاهی در برنامه‌های صداوسیما حضور پیدا می‌کند و به عنوان کارشناس به گفت وگو در خصوص مسائل مختلف می‌پردازد. اخرین حضور او در برنامه جهان آرا شبکه افق بود که با حواشی زیادی همراه شد.

این جانباز قطع نخاع مدافع حرم با نام جهادی «اسماعیل» در سوریه شناخته‌ می‌شد، در ایام عزاداری سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به مداحی می پردازد.

ماجرای جانباز شدن

او که در سال ۹۴ در منطقه خانطومان سوریه به درجه جانبازی نائل و دچار عارضه نخاعی شده است، در این خصوص می‌گوید: من به خاطر اینکه مداح و روضه خوان اهل بیت هستم قبل از جانبازی‌ام در یکی از مراسم‌های روضه، انگشتری ارزشمند را به عنوان صله دریافت کردم. بر روی این انگشتر کلمه “یا حسین(ع)” و در درون رکابش یا “اباعبدالله(ع)” درج شد بود و  این انگشتر برای من خیلی با ارزش بود.

او ادامه می‌دهد: زمانی که قرار شد به سوریه بروم، همسرم به من گفت که ” نذر می‌کنیم که اگر در سوریه شهید شدی این انگشتر را تقدیم حضرت آقا کنیم” که شهادت نصیب ما نشد و در آن سفر من جانباز شدم.

کتاب خاطرات

کتاب هوای این روزهای من برگرفته از خاطرات جانباز قطع نخاع مدافع حرم امیرحسین حاجی نصیری است که به چاپ رسیده است.

11 دیدگاه در “بیوگرافی امیرحسین حاجی نصیری جانباز مدافع حرم و همسرش + عکس و سوابق

  1. م،ش گفت:
    10
    9

    مرد وقتی ،قهرمانان واقعی کشور ،همین عزیزان هستند که از جان شان مایه گذاشتند برای امنیت این کشور و مردم .
    نه آن فوتبالیستی که از شهرتش استفاده کرد و در آتش ناامن کردن کشور دمید

  2. م،ش گفت:
    12
    4

    ایشون واقعیت رو گفته.علی دایی در این حوادث اخیر ،جز دردسر برای کشور چی داشت ؟

  3. الی گفت:
    10
    3

    امنیت و آرامش امروزم رو مدیون مردانی چون شما وشهدا هستم خدا یارونگهدارتون باشه

  4. Ebrahim گفت:
    7
    6

    شهدا و جانبازها قابل احترام و با ارزش و باعث افتخار هستند.اما دوستان کسی حق نداره به کسی بی احترامی کنه.علی دایی هم به نوع خودش قهرمانی ملی هست.انقد تک بعدی و تعصبی ب خورد نکنیم

  5. خواهر شما گفت:
    14
    10

    قهرمان زندگی ما شما هستین و همرزمانتون.
    اینهایی که پشت سر شما حرف میزنن نمیتونن نیم‌ساعت مدل زندگی الان شما رو تحمل کنن.
    در پناه علمدار کربلا

  6. رنجبر گفت:
    9
    10

    حاجی شرمنده تونیم بخدا
    خیلی ها بعد از برنامه شما در شبکه افق به شما حمله کردن ولی نمیدونم چطور نمیتونن حق و باطل رو از هم تفکیک کنن اینها سحر و جادو شدن.
    فقط شرمنده ایم حلالمون کن

  7. M گفت:
    11
    10

    قهرمان واقعی تویی مرد

  8. طاها گفت:
    13
    10

    شهید زنده حاجی نصیری

  9. محمد گفت:
    15
    12

    امیر حسین حاجی نصیری قهرمان واقعی❤

  10. حسن گفت:
    15
    13

    قهرمان واقعی این جانباز گرانقدر هست .اسطوره ایران ایشان هستند که مردانه و شجاعانه در مقابل داعش ایستادند و امروز آسیب جدی دیدن . آقایانی مثل کریمی و یا دایی باید در مقابل ایشون تعظیم کنن . مردان واقعی که ما از ته قلب بهشون احترام میزاریم جانبازان و شهدای عزیز هستن .

  11. یا حق گفت:
    28
    17

    قهرمانان واقعی این‌ها هستن، نه اون فوتبالیستی که اگه حقوق و مزایاش رو دریافت نکنه و تا تشریفاتش فراهم نباشه پاشو به توپ هم نمی‌زنه…

نظرات