بیوگرافی سارا عباسی کارآفرین با عکس و سوابق + زندگی شخصی و کارآفرینی

3

بیوگرافی سارا عباسی کارآفرین با عکس و سوابق + زندگی شخصی و کارآفرینی

سارا عباسی کارآفرین کیست؟ بیوگرافی سارا عباسی نخبه کارآفرینی با عکس و سوابق زندگی شخصی و شغلی همراه با عکس ها و تصاویر و پیج اینستاگرامش و افتخارات در ادامه مطلب این صفحه از مجله حرف تازه میخوانید

سارا عباسی کارآفرین کیست

بیوگرافی سارا عباسی کارآفرین

سارا عباسی متولد سال ۱۳۸۴ در تهران کارآفرین برتر، پژوهشگر علمی، مدرس پژوهش و خلاقیت و مخترع اهل ایران است. او هم اکنون در حال تحصیل در رشته ی ریاضی فیزیک است و بیش ۵ سال در حوزه ی پژوهش در حال فعالیت می باشد.

او همچنین مدرس پژوهش و خلاقیت است و به گفته خودش تدریس یکی از زیباترین تجربه های طول زندگی ام بوده است. موفقیت هایی که نصیب شاگردانم می شود مرا خیلی بیشتر از موفقیت های خودم خوشحال می کند و از اینکه افتخار تدریس را دارم خداراشکر می کنم.

بیوگرافی سارا عباسی کارآفرین با عکس و سوابق + زندگی شخصی و کارآفرینی

خانواده

سارا عباسی کارآفرین کشورمان در خانواده ای فرهنگی به دنیا امده و به گفته خودش بهترین هدیه ای در زندگی ام را خدای مهربان با لطف بی کرانش به من عطا فرموده و آن هم وجود ارزشمند عزیزانی همچون پدربزرگم بوده که من در محضر مکتب عشق و ایمان ایشان بزرگ شدم و یقین دارم دعای خیرش همچنان پس سال ها دوری از آسمان بدرقه لحظات زندگی من است.
خانواده ام راکه با پشتکار و تلاش زندگی می کنند و همچنین افراد موفقی که برای خدمت به جامعه شان تلاش می کنند الگوی خود قرار دادم.

سارا عباسی کارآفرینی

سوابق تا شهرت

خانم سارا عباسی پژوهشگر نوجوان و کارآفرینی برتر که انروزها نامش در جوامع علمی غوغا بپا کرده، به گفته خودش از دوران کودکی به همه چیز کنجکاو بودم و علاقه بسیار زیادی به ساختن ابزارها و ایده های جدید داشت، تا جایی که کتتاب های دانشگاهی پدرم را میخواندم . پس از مدرسه نیز در جشنواره های علمی شرکت کردم و تاکنون مقام های زیادی کسب کرد.

او در طول فعالیت های علمی توانسته مقام اول سخنرانی علمی، مقام اول استارتاپ های دانش آموزی در کشور، مقام اول جشنواره ملی کارآفرینی و کسب وکار، مقام برگزیده کشوری در جشنواره نجوم، مقام برگزیده جشنواره زیست فناوری و انرژی نوین، برگزیده جشنواره ملی خلاقیت و نوآوری، مقام برگزیده کشوری سخنرانی علمی با موضوع تکامل بشر، پذیرفته شده در المپیاد تفکر و کارآفرینی ۱۴۰۱ و پژوهشگر برتر ۱۴۰۱ و مقام چهارم جشنواره خوارزمی (درمان آنوسمی کرونا) و… را بدست آورد.

او همچنین در بخش بازاریابی و تبلیغات هم توانست مقام بیاور و در نهایت نفر اول شود

زندگینامه سارا عباسی کارآفرین برتر

راه اندازی استارتاپ

سارا عباسی دختر نوجوان کارآفرین در حال حاضر راه اندازی استارتاپی آموزشی ،پژوهشی در حوزه ی پژوهش دانش آموزان است.

اختراعات

وی در سال ۹۷ ایده اختراع و تولید یک ماسک آنتی باکتریال و ضد ویروس با قابلیت هایی ویژه به ذهنش رسید ،این ایده تمام مراحل علمی خود را طی کرد اما متاسفانه مورد قول های بی سرانجام قرار گرفت

خانواده سارا عباسی کارآفرین

قصد دارم در سال های آتی چند پروژه پژوهشی و کارآفرینی را تکمیل کنم و به آنها بپردازم. یکی از تحقیقاتم در حال حاضر ، تحقیق روی انرژی های نوین و خانه های مهندسی شده ی کربن صفر است. در عرصه کارآفرینی دغدغه ی اولم حل مشکلات جامعه خصوصا در حوزه آموزش و بعد اشتغال زایی است. قصد دارم استارتاپی راه اندازی کنم تا در حوزه آموزش در سراسر کشور در دسترس و قابل اجرا باشد، این طرح استارتاپی را شروع کرده و ایده اش از سال ۱۴۰۰ آغاز شد. این روزها مراجل تکمیلی خود را طی می کند و امیدوارم بتوانم تا چند ماه آزنده به مرحله راه اندازی برسانم. البته در کنار انجام فعالیت های پژوهشیو کار آفرینی، زمانی هم برای مطالعه و درس اختصاص خواهم داد و برنامه ریزی ای نیز برای کنکور خواهم داشت.

افتخارات سارا عباسی کارآفرین

افتخارات و مقام های سارا عباسی کارآفرینی نخبه

مقام اول سخنرانی علمی

مقام اول استارتاپ های دانش آموزی در کشور

مقام اول جشنواره ملی کارآفرینی و کسب وکار

مقام برگزیده کشوری در جشنواره نجوم

مقام برگزیده جشنواره زیست فناوری و انرژی نوین

برگزیده جشنواره ملی خلاقیت و نوآوری

مقام برگزیده کشوری سخنرانی علمی با موضوع تکامل بشر

پذیرفته شده در المپیاد تفکر و کارآفرینی ۱۴۰۱

راه یافته به مسابقات بین الملی دبی ،امارات ایده های خلاقان

انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر

3 دیدگاه در “بیوگرافی سارا عباسی کارآفرین با عکس و سوابق + زندگی شخصی و کارآفرینی

  1. مهدیه گفت:

    مانا و پاینده باشی بانوی ایران زمین

  2. اسماعیلی گفت:

    مرحبا و صد آفرین

  3. مهرنوش گفت:

    سر بلند و پیروز باشید

نظرات