بیوگرافی پاسدار شهید قاسم فتح الهی با عکس و سوابق + علت ترور قاسم فتح الهی

0

بیوگرافی پاسدار شهید قاسم فتح الهی با عکس و سوابق + علت ترور قاسم فتح الهی

قاسم فتح الهی کیست؟ بیوگرافی پاسدار شهید قاسم فتح الهی فرمانده پایگاه بسیج ثارالله مسجد امام سجاد تا ترور در خیابان مختاری تهران با عکس و سوابق شهید قاسم فتح‌الهی پاسدار سپاه محمد رسول‌الله (ص) و خانواده و سن و ماجرای شهادت و ترور در مقابل منزلش در خیابان مختاری تهران در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی پاسدار شهید قاسم فتح الهی با عکس و سوابق + علت ترور قاسم فتح الهی

بیوگرافی قاسم فتح الهی عضر سپاه تهران کیست

شهید قاسم فتح الهی متولد تهران، عضو سپاه پاسداران، فرمانده پایگاه بسیج ثارالله مسجد امام سجاد و عضو سپاه محمد رسوال الله تهران بود. که شامگاه روز ۱۳ دی ماه ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه، مقابل منزلش در خیابان مختاری تهران مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و پس ازانتقال به بیمارستان بهارلو به شهادت رسید.

وی فرمانده پایگاه بسیج ثارالله مسجد امام سجاد در محله مختاری نیز بود.

 قاسم فتح الهی عضو سپاه تهران کیست

علت شهادت و ترور قاسم فتح الهی عضو سپاه تهران

به گزارش خبرگزاری فارس: قاسم فتح‌الهی شامگاه ۱۳ دی در بن بست اول شرقی واقع در خیابان مختاری در مقابل خانه اش به شهادت رسید.

به گفته یکی از شاهدان عینی، حادثه این اتفاق حدود ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه رخ داده است.

این شاهد عینی می‌گوید: هنگام عبور از مقابل خانه شهید متوجه حضور یک نفر در بن‌بست می‌شود و لحظاتی بعد صدای شلیک گلوله را می‌شنود.

تیراندازی سه مرتبه انجام شده و هر بار حدود سه یا چهار تیر شلیک شده است. سریع به دوستان و اورژانس تماس گرفتم و خود را به محل رساندم.

وقتی به محل حادثه رسیدم فرد مسلح متواری شده بود و قاسم و همراهش تیر خورده بودند.

قاسم فتح اللهی به شهادت رسید و همراه زخمی شهید نیز اکنون در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد.

جزئیات

در پی شهادت یک پاسدار در تهران، جزئیات شهادت او به شرح ذیل است: محل حادثه مقابل خانه شهید در خیابان مختاری در جنوب تهران بوده است و یک نفر دیگر هم مجروح شده که در بیمارستان بستری است. شهید فتح‌الهی بعد از اصابت تیر در بیمارستان بهارلو جان خود را از دست می‌دهد.

توضیحات رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت درباره شهادت یک پاسدار در تهران: این شهید سه‌شنبه شب در مقابل درب منزل به ضرب چهار گلوله مورد هدف قرار گرفت که پلیس پایتخت در حال بررسی دلیل حادثه است .

کارشناسان پلیس پایتخت این حادثه را با ابعاد مختلف بررسی و در حال تحلیل هستند.

خبرگزاری تسنیم نوشت: محل حادثه مقابل خانه شهید در خیابان مختاری بوده است.

همراه با شهید، یک نفر دیگر هم مجروح شده که در بیمارستان است.

بررسی اولیه احتمال درگیری با سارقان مسلح هست.

اطلاعیه پلیس تهران

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتطامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در حال بررسی حادثه خیابان مختاری و شهادت قاسم فتح‌الهی پاسدار سپاه محمد رسول‌الله (ص) است.

در این اطلاعیه آمده است:‌

قاسم فتح‌الهی پاسدار سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ که در یک حادثه تیراندازی هدف افراد ناشناس قرار گرفته بود، دقایقی پیش به شهادت رسید.

در این اطلاعیه تصریح شده است: این شهید سه‌ شنبه شب در مقابل درب منزل به ضرب چهار گلوله هدف قرار گرفت که پلیس پایتخت در حال بررسی دلیل حادثه است.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتطامی تهران بزرگ افزود: از آنجاییکه در تحقیقات پلیس، علائم سرقت از آپارتمان های اطراف محل حادثه نیز مشهود است، کارشناسان پلیس پایتخت ‌این حادثه را با ابعاد مختلف بررسی و تحلیل می کنند و نتایج آن متعاقبا اعلام می شود.

نظرات