بیوگرافی کن بلاک ستاره دریفت و همسرش با عکس درگذشت+ علت تصادف و فوت

0

بیوگرافی کن بلاک ستاره دریفت و همسرش با عکس درگذشت+ علت تصادف و فوت

فیلم لحظه تصادف کن بلاک بیوگرافی کن بلاک ستاره دریفت و قهرمان رالی و همسرش با عکس و علت فوت و درگذشت این اعجوبه دریفت اتومبیلرانی همراه با سوابق و افتخارات در ادامه مطلب میخوانید

کن بلاک دریفت

بیوگرافی کن بلاک کیست

کن بلاک(Ken Block) زادهٔ ۲۱ نوامبر ۱۹۶۷ در کالیفرنیا رانندهٔ حرفه‌ای رالی به عنوان Monster World Rally Team ، قهرمان ایکس گیمز، از بنیانگذاران هونگن و ستاره مجموعه ویدیویی جیم‌کانا بود. کن بلاک در ۲ ژانویه ۲۰۲۳ بر اثر سانحه رانندگی درگذشت.

کن بلاک یکی از مؤسسان شرکت کفش DC بود. او در رقابت بسیاری از ورزش‌هایی از جمله اسکیت بورد و اسنوبورد و موتور کراس فعالیت می‌کرد. پس از فروش مالکیت خود از کفش DC تمرکز و فعالیت خود را به صنایع پوشاک با نام تجاری Hoonigan برای علاقه‌مندان خودرو گذاشت.

کن بلاک کیست بیوگرافی کن بلاک ستاره دریفت با عکس و سوابق + علت فوت

سوابق

کن بلاک یکی از ورزشکاران امریکایی در رشته اتومبیلرانی و مسابقات رالی بود متولد کالیفرنیا است. او از دوران کودکی و نوجوانی عاشق ورزش های هیجانی و پرخطر بود. او پیش از رانندگی حرفه‌ای، در رقابت‌های دوچرخه‌سواری BMX، اسکیت‌ بورد، اسنوبرد و موتور کراس، شرکت کرد و مقام هایی نیز کسب کرد.

سوابق کن بلاک

اما اوج شکوفایی و موفقیتش با ورود به رشته اتومبیلرانی آغا شد و به شهرت رسید. از سال ۲۰۰۵ در مسابقات رالی قهرمانی جهان شرکت کرد و ت سال ۲۰۱۴ در سابقات جهانی مدال اورد و مقام کسب کرد. او یکی از رانندگان جسور و بی باک و نترس رالی بود، اما با وجود برتری در مسابقات مختلف، هرگز به قهرمانی فصل نرسید. او ۳ مرتبه در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۸ و ۲۰۱۳، نائب قهرمان جهان شد. کن بلاک از ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ در مسابقات متنوع رالی و رالی کراس خارج از رقابت‌های WRC نیز حضور داشت.

همسر و فرزندان

او متاهل بوده و دارای فرزند می باشد.

علت فوت و درگذشت کن بلاک اعجوبه دریفت

علت فوت و درگذشت کن بلاک اعجوبه دریفت

متاسفانه کن بلاک در ۲ ژانویه ۲۰۲۳ در سانحه‌ای با خودرو برفی در وودلند ایالت یوتا ایالات متحده درگذشت. این اسطوره ۵۵ ساله ورزش اتومبیلرانی، راننده مسابقات رالی، قهرمان ایکس گیمز، از بنیانگذاران هونگن و ستاره مجموعه ویدیویی جیم‌کانا بود.

هونگن در یک بیانیه اینستاگرامی نوشت: «با عمیق‌ترین تأسف می‌توانیم تأیید کنیم که کن بلاک امروز (دوم ژانویه ۲۰۲۳) در یک تصادف با خودرو برفی درگذشت. کن یک پیشگام و نماد بود. و از همه مهمتر پدر و شوهر بود.»

کلانتری منطقه واساچ در یوتا اعلام کرد، کن بلاک، روز گذشته در یک سانحه اسنوموبیل کشته شده است. طبق این گزارش، او در همان صحنه تصادف، جان باخته است.

درگذشت کن بلاک

بازیگری

کن بلاک به دلیل بازی در مجموعه ویدیوهای بدلکاری رانندگی محبوب جیم‌کانا (Gymkhana) مشهور بود. او اولین راننده آمریکایی شد که در مسابقات رالی قهرمانی جهان حضور داشت.

نظرات