آخرین خبر از تعطیلی ادارات تهران چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ آلودگی هوا دورکار شد

0

آخرین خبر از تعطیلی ادارات تهران چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ آلودگی هوا دورکار شد

جزئیات از تعطیلی ادارات تهران در روز چهارشنبه ۱۴ دی منتشر شد.

خبر تعطیلی ادارات چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ با توجه به آلودگی هوا در تهران، ادارات استان تهران فردا چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ تعطیل شد و از طریق دورکاری انجام میشود.

تعطیلی ادارات تهران 14 دی

تعطیلی ادارات تهران ۱۴ دی ماه

آخرین جزئیات از تعطیلی ادارات تهران در روز چهارشنبه ۱۴ دی منتشر شد. در این خبر آمده:  کارمندان استان تهران چهارشنبه دورکار می شوند. بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران دورکاری کارمندان دستگاه های اجرایی استان در روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه را تصویب و اعلام کرد: به رؤسای دستگاه های اجرایی توصیه می شود با درخواست دورکاری آن دسته از کارمندانی که فعالیت شان قابلیت دورکاری دارد موافقت کنند.

تسنیم: کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران دورکاری کارمندان دستگاه های اجرایی استان در روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه را تصویب و اعلام کرد: به رؤسای دستگاه های اجرایی توصیه می شود با درخواست دورکاری آن دسته از کارمندانی که فعالیت شان قابلیت دورکاری دارد موافقت کنند.

این پیشنهاد از سوی اعضای کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا تهران طرح و به مراجع بالادستی ارائه شد.

جزئیات

بر اساس مصوبات این کارگروه، چهارشنبه ۱۴ دی‌ ماه کارمندان استان تهران دورکار می شوند.

همچنین طبق مصوبات این کارگروه مقرر شد دورکاری کارمندان استان تهران در گروه‌های حساس و پرخطر شامل خانم‌های باردار، کارمندان خانم دارای فرزند زیر۶ سال و دبستانی، تمام کارمندان بالای ۵۰ سال، کارمندان دارای بیماری قلبی، ریوی، تنفسی و بیماران دیابتی روماتیسمی، دارای فشار خون بالا و کارمندان سرطانی، به جز شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند طی روزهای ۱۳ و ۱۴ دی ماه اعمال شود.

فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و طی این دو روز نیز طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می‌شود. مجوز روزانه ورود به محدود طرح ترافیک در این دو روز توسط شهرداری تهران صادر نمی‌شود و از شهروندان تقاضا می‌شود از تردد غیرضروری خودداری کنند./تسنیم

پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران برای روز چهارشنبه افزایش غلظت و انباشت آلاینده ها در استان تهران است.

مدیر کل هواشناسی استان تهران از تداوم و تشدید آلودگی هوا در این استان خبر داد و گفت: پایداری جو تا چهارشنبه دی ماه در استان تهران ادامه خواهد داشت.

مازیار غلامی از صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: همچنان با سامانه تشدید و تداوم آلودگی هوا در استان تهران روبرو هستیم.

غلامی با بیان اینکه این پایداری جو و آلودگی هوا از امروز دوشنبه تشدید و تا روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه ادامه خواهد داشت گفت: هوا برای همه گروه‌ها ناسالم است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران عنوان داشت: با توجه به شاخص آلایندگی بالا از مردم می‌خواهیم از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.

وی بیان داشت: هم اکنون هشدار نارنجی هواشناسی صادر شده و غلظت بالای آلاینده‌های جوی مخاطره اصلی محسوب می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پایداری جوی و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی همچنین ورود سامانه بارشی از غرب کشور خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ دی) در بیشتر نقاط کشور آسمان صاف و جو پایدار خواهد بود و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا تداوم دارد.

 

 

نظرات