بیوگرافی سام رجبی جودوکار و همسرش سوابق و خانواده + عکس ها و حواشی جدید

0

بیوگرافی سام رجبی جودوکار و همسرش سوابق و خانواده + عکس ها و حواشی جدید

سام رجبی : متولد اول فروردین ۱۳۶۴ در تهران جودوکار و عضو سابق تیم ملی جودو ایران است. که در حال حاضر از ایران مهاجرت کرده و آمریکا زندگی میکند. در ادامه به معرفی و بیوگرافی سام رجبی ورزشکار جودو و همسرش همراه با عکس ها و تصاویر و سوابق زندگی شخصی و ورزشی او تا ماجرای شکایت بیتا دریاباری می پردازیم.

سام رجبی کیست

بیوگرافی سام رجبی ورزشکار جودو

سام (احسان) رجبی در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۶۴ در تهران متولد شد. او جودوکار سابق تیم ملی جودو ایران است که در حال حاضر در آمریکا زندگی می کند. احسان رجبی در سال ۱۳۸۹ به کشور امریکا پناهنده شد. او سابقه دوپینگ در کارنامه ورزشی خود دارد و به همین دلیل در دوران فعالیت در ایران به علت دوپینگ ۶ ماه محروم شد.

بیوگرافی سام رجبی ورزشکار جودو

سوابق

احسان رجبی که همه او را به نام سام رجبی می شناسند، یکی از ورزشکاران جودو اهل ایران است. او فعالیت در رشته جودو را از نوجوای بطور حرفه ای آغاز کرد و سپس به تیم ملی دعوت شد. وی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا در سال ۱۳۸۸ و مدال طلای جهانی جوجیتسو و نقره گرنداسلم آمریکا را در کارنامه خود دارد. او در وزن ۱۰۰ میلوگرم در مسابقات شرکت می کند و مدال های سوابق کمی در مسابقات کسب کرده است.

زندگینامه سام رجبی

زندگینامه سام رجبی

این ملی پوش سابق جودوی ایران پیشتر در مصاحبه ای گفته بود: همواره در ورزش قهرماني، پستي و بلندي براي يك قهرمان وجود دارد و اين انتظار هست كه يك قهرمان در مقاطعي دچار افت شود، من در اين مقطع، به دليل مدال آوري، توانستم در جمع ملي پوشان قرار بگيرم. جودو، ورزش لحظه هاست و هيچ حريفي از قبل نمي تواند نسبت به كسب نتيجه مطمئن باشد و درخود مسابقه مشخص خواهد شد كه چه روي مي دهد و بارها ديده ايم قهرمانان جهان و المپيك، از مسابقات حذف شده اند.

ازدواج و همسرش

احسان رجبی هنوز ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است.

ماجرای درگیری سام رجبی و پرویز پرستویی

رجبی پس از حضور پرویز پرستویی در لس آنجلس در اردیبهشت ۱۴۰۱ با او وارد حاشیه شد و درگیری لفظی بین پرویز پرستویی و سام رجبی اتفاق افتاد که حواشی به دنبال داشت.

ماجرای سام رجبی و پرویز پرستویی

اینستاگرام سام رجبی

صفحه اینستاگرام این ورزشگار کشورمان با نشانی * در اینستاگرام و فیس بوک و توئیتر فعال است.

دوپینگ و محرومیت

او در سال ۱۳۸۹ به دلیل اثبات دوپینگ به دلیل استفاده از ماده متادیونون از تیم ملی جودو کنار گذاشته شد و به مدت ۶ ماه محروم شد و در رسانه‌ها اعلام شد از آمریکا درخواست پناهندگی کرده‌است، اما رجبی خود اعلام کرده که به آمریکا پناهنده نشده و به‌طور قانونی به این کشور مهاجرت کرده‌است.

عکس های اینستاگرام سام رجبی

چند ماه پس از آن، نتیجه تست دوپینگ وی در مسابقات قهرمانی كشور در اصفهان مثبت اعلام و شش ماه محروم گردید اما این قهرمان در این دوره شش ماهه كه در محرومیت‏های دوپینگ، محرومیت كوتاه مدتی محسوب می‏شود بارها دلیل مثبت اعلام شدن دوپینگ خود را تغییر وزن دادن از ۱۰۰ كیلو به یك وزن بالاتر یعنی +۱۰۰ كیلو و وزن محمد رضا رودكی دانست

ماجرای پناهندگی یا مهاجرت سام رجبی

احسان (سام) رجبی در سال ۱۳۸۹ به آمریکا پناهنده شد و اکنون در این کشور فعالیت های ورزشی خود را ادامه میدهد. او پس از مهاجرت دو مدال طلای رقابت های بی جی جی پرو کالیفرنیا و مدال طلای جهانی جوجیتسو و نقره گرنداسلم آمریکا را به دست آورد.

این ملی پوش سنگین وزن تیم ملی بزرگسالان جودو پس از حذفش از لیست تیم اعزامی به بازیهای آسیایی، به آمریكا مسافرت كرد و دیگر به کشور بازنگشت.

ماجرای سام رجبی و بیتا دریاباری

در دی ماه ۱۴۰۱ خبری مبنی بر شکایت بیتا دریاباری همسر شاهکار بینش پژوه از این ورزشکار در رسانه ها منتشر شد که باید به دلیل شکایت بیتا دریاباری در دادگاه حاضرشود.

نظرات