تکمیل ملزومات دفتر کار با محصولات آفن

0

برای شروع یک بیزینس‌ لازم است دفتر کار کوچک یا بزرگی را برای پیش‌برد اهداف خود خریداری یا اجاره کنید. این دفتر مکانی برای حضور شما و کارکنان بخش‌های مختلف است. از این رو تهیه لوازم و تجهیزاتی که علاوه‌بر جنبه تزئیناتی محیط را کاملا مدرن و مناسب برای حضور کارمندان و مشتریان کند واجب است.

ملزوماتی که تهیه آنها برای دفتر کار ضروری است شامل موارد گوناگونی می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم چند مورد از مهم‌ترین آنها را مورد بررسی قرار دهیم پس اگر قصد شروع‌ یک کسب‌وکار و برپایی دفتر برای آن را دارید تا انتها با ما همراه باشید.

 ملزومات دفتر کار

تجهیزات لازم برای دفتر کار

به‌طور کلی لوازم زیادی مانند تجهیزات فناوری، ابزار نگه‌داری اسناد و… وجود داشته که در کامل شدن یک دفتر کار تاثیرگذارند.

اما در بین این ملزومات، تهیه مبلمان اداری مناسب که از کیفیت بالایی برخوردار باشد مسئله بسیار با اهمیتی است. مبلمان اداری شامل مواردی مانند میز مدیریت، صندلی کنفرانس، میز کانتر و… است که به‌ بررسی آنها می‌پردازیم.

میز کنفرانس

دکوراسیون و نوع چیدمان اتاق کنفرانس به‌ دلیل اهمیتی که این اتاق در سازمان‌ها و محیط‌ها‌ی کاری دارد از اهمیت بالایی برخوردار بوده و یکی از دغدغه‌ی های اصلی مدیران خرید میز کنفرانس مناسب برای این محیط است.

از آنجایی که عقد قراردادهای سازمانی و برگزاری جلسات مهم در این اتاق انجام می‌شود تهیه میزی که علاوه‌بر راحتی افراد ظاهری شیک و لاکچری به شرکت شما دهد و پرستیژ کاری شما را بالا برد یکی از موارد ضروری در خرید ملزومات دفتر کار است.

میز کنفرانس‌ مدرن با جذابیت و کاربردهایی مانند برگزاری همایش و جلسات گوناگون، برگزاری مذاکرات، برگزاری دوره‌های آموزشی و… که دارد از بهترین انتخاب‌های شما برای خرید میز کنفرانس است.

مبلمان اداری

این دسته تجهیزات به دوگروه میز اداری و صندلی اداری تقسیم‌بندی شده که هر کدام دارای چند زیر دسته بوده و کاربرد خاص خود را دارند.

میز اداری

میزهای مهمی در این دسته قرار دارد که به شرح زیر است:

میز مدیریت

میزی که برای سمت مدیر و دفتر مدیریت انتخاب می‌شود باید با سایر میزهای موجود در محیط کاری تفاوت داشته و به‌خوبی جایگاه مدیر را نشان دهد.

از نظر اندازه این میز بزرگ‌تر از سایر میزهای محیط کاری بوده و رنگ آن باید هم‌خوانی کاملی با دکوراسیون دفتر داشته باشد.

میز کارشناسی

از دیگر میزهای مهمی که وجود آن برای همه‌ی دفاتر کاری و سازمان‌ها مهم است می‌توان به میز کارشناسی اشاره کرد.

کارشناسان معمولا از حجم کاری بیشتری نسبت به سایر کارمندان برخوردارند و این موضوع سبب طراحی میز‌های بزرگ‌تر برای این سمت می‌شود. در برخی موارد نیز میز با طرح‌ L تولید شده تا مسحات بیشتری در اختیار کارشناس قرار گیرد.

میز کانتر

میزی که در بدو ورود به ساختمان‌های اداری و… قابل مشاهده است را میز کانتر می‌گویند. منشی شرکت معمولا پشت این میز نشسته و به ارائه راهنمایی‌های لازم برای ارباب رجوع می‌پردازد.

البته این نوع میز برای مکان‌های متفاوتی طراحی می‌شود و شما باید نسبت به خرید طرح مناسب برای اداره، دفتر و به‌طور کلی محیط کاری خود دقت کنید.‌

همچنین بهتر است برای خرید میز کانتر مناسب از فروشگاه‌های خرید مبلمان اداری که سعی در تولید و عرضه باکیفیت‌ترین ملزومات دفتر کار را دارند کمک بگیرید.

ملزومات دفتر کار

انواع صندلی اداری

در کنار میزهای مهم و لازم برای استفاده در محیط کاری چند نوع صندلی نیز وجود داشته که هرکدام کاربرد خاصی دارند.

صندلی مدیریتی

نشان دادن جایگاه مدیریت از مهم‌ترین فاکتورهایی است که حین خرید ملزومات دفتر کار باید به آن توجه شود. از این رو تهیه صندلی مخصوص مدیر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این نوع صندلی معمولا با بهترین متریال ساخته شده و پشتی آن به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که فرد کاملا احساس راحتی و تا حدی نیز حس برتری را تجربه می‌کند.

صندلی کارمندی

تعداد زیادی از کارکنان یک دفتر یا اداره را کارمندان آن تشکیل می‌دهند. به‌همین دلیل صندلی مجزا و ویژه‌ای برای این افراد طراحی شده که دارای ویژگی‌های خاصی نیز می‌باشد.

از نظر اندازه معمولا کوچک‌ترین صندلی موجود در یک سازمان، صندلی اداری آن می‌باشد. طراحی آرگونومیک و استاندارد صندلی به‌گونه‌ای که کارمند در نشستن‌های طولانی مدت دچار خستگی و آسیب‌های احتمالی به ستون‌ فقرات و… نشود از مهم‌ترین ویژگی‌های یک صندلی اداری مخصوص کارمندان است.

صندلی کنفرانس

همان‌طور که انتخاب میز مناسب برای این بخش از دفتر کار اهمیت دارد، باید صندلی‌های شیک، جذاب، راحت و متناسب با سایر دکوراسیون نیز برای اتاق کنفرانس تهیه شود.

صندلی علاوه‌بر ظاهر جذاب باید راحتی کاربران را در حین جلسه فراهم کند. از ویژگی‌های مهم برای آن می‌توان به قابلیت تعیین ارتفاع، عدم تعریق، عدم بروز حس خستگی، تعبیه دسته مناسب برای قرارگیری آرنج و… اشاره کرد.

در کنار صندلی‌های نام برده شده صنذلی‌های دیگری نیز وجود دارد که هرکدام ویژگی و کاربرد خاص خود را دارند از آنها می‌توان به صندلی آموزشی، انظار، اپراتوری، کارشناسی، معاونتی و چهارپایه اشاره کرد.

پارتیشن برای دفتر کاری

اگر دفتر کار شما از محیط‌های مجزا تشکیل نشده بود به‌راحتی و با استفاده از پارتیشن‌ تک جداره فریم لس یا دوجداره می‌توان آن را به بخش‌های کوچک تقسیم کرد.

از مزایای پارتیشن‌بندی می‌توان به حفظ حریم خصوصی افراد، بالا بردن راندمان کاری، عایق‌بندی صدا و حرارت و… اشاره کرد.

باتوجه به کارایی پارتیشن باید آن را از فروشگاه‌های کاملا معتبر تهیه کنید. زیرا بی‌کیفیت بودن این تجهیزات باعث خراب شدن زود هنگام آن و همچنین عدم بهره‌مندی از ویژگی‌های پارتیشن می‌شود.

ملزومات دفتر کار

جمع‌بندی

خرید ملزومات دفتر کار از دغدغه‌های مهم افراد دارای بیزینس یا کسانی که قصد راه‌اندازی کسب‌وکار را دارند است. برای اینکه پرستیژ دفتر کار بالا رود تهیه تجهیزاتی که علاوه‌بر راحتی کارکنان باعث زیبایی و جذابیت محیط شوند از اهمیت بالایی برخوردار است.

از مهم‌ترین لوازمی که تهیه آنها ضروری است می‌توان به انواع میز ادرای مانند میز مدیریت، کنفرانس، کارشناسی و… اشاره کرد.

در کنار آن انواع صندلی نیز وجود دارد که شامل صندلی مدیریتی، کارمندی، کارشناسی، کنفرانس و… است. این محصولات هرکدام دارای ویژگی‌ و ظاهر خاص و منحصر به‌فردی می‌باشند.

برای تقسیم محیط کار به بخش‌های کوچک‌تر و ایجاد حریم خصوصی برای کارکنان نیز می‌توان از انوع پارتیشن تک جداره و دوجداره استفاده کرد. مبلمان اداری آفن با عرضه بهترین ملزومات اداری در کم‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت در خدمت شما عریزان می‌باشد. با مشاهده سایتwww. afn-co.com  می توانید از محصولات اداری دیدن نمایید سپس با مشاوره رایگان اقدام به خرید کنید.

نظرات